Hei taas kaikki! :hug:
Ei tosiaan voi muuta kun räkättää ääneen kun lukee noita teijän juttuja...
mut oonko missannu jotain ?!?!?
Miks ihmeessä te juoksette rapussa nännejä hieroen???
Mulla oli eilen
neuvola 36+1 ja tällasin tuloksin:
eli paino oli -500g viime viikosta (nyt ei ollu turvotusta...)
sf 32,5
vauva nyt about 2400-2500g
syke 137, liikkeet ok, rt
ja pissit ok, hemppaa ei mitattu ja rr 103/74 =)
Eli ihan hyvältä tuolla sit kai näytti, ei vaan osannu sanoa miten alhaalla vauva loiraa ja et onko kiinnittynyt jo, koska mun alavatsaa kutitti niin sikana, ettei terkka saanut tunnusteltua kunnolla
Jotain luin
naksumisesta... mulla on ollut semmosta napsahtelua/loiskahtelua joka tuntuu tulevan tuolta alavatsalta, mahtaako olla samaa sorttia mitä joillain teillä oli ollut?? Kysyin terkalta eilen, mut ei osannut sanoa mitään siihen...epäili vaan että tuskimpa on mitään vaarallista...
Vierailusta synnärillä: meillä on silleen "turvallinen" tilanne, että isovanhemmat asuu toiset 250 ja toiset 380 km päässä tuosta kättäristä, mut silti pelätään että mummot ainakin ryysää heti paikalle kun kuulee uutiset...
pitäisköhän niille ilmottaa vauvan syntyneen vasta kun ollaan itse kotona...? Ajattelin siis, että kun on ensimmäinen vauva ittelle, niin olis ehkä kiva tutustua siihen ITSE ensin rauhassa... toisaalta mun siskot asuu täällä helsingissä kans, joten ne vois ehkä tulla ja tuoda KAIKKIA HERKKUJA! (joita todellakin kaipaan, koska oon joutunut nyt rd:n takia välttelemään) =)
Riippuu kyl siitäkin (että haluanko vieraita), että saadaanko perhehuone vai "joudunko" tavan osastolle =)
Äitien yms. höösäämisestä: Mua on alkanut nyt tosissaan ottaa nuppiin mun äidin ei-höösääminen. Se ei höösää (tai höösää mut esittää mulle ettei) ... siis mun siskoille se aina kuulemma intoilee kaikkea (kun tää on sille eka lapsenlapsi) mutta mulle ei. Se on aivan liian rauhallinen, mikä luultavimmin johtunee siitä, että kun kerroin raskaudestani äitille, vannotin sitä olemaan hysteerisen rauhallinen ja ei-höösäävä (koska inhoan sellaista), mutta nyt ottaa kupoliin, kun se ei ees osta meidän vauvalle mitään tarvikkeita... ja kyllä se semmoista sais tehdä kun me ollaan aika köyhiä
...olipas sekavasti selitetty...
Pupi: olitko se sinä joka kyselit normaalista painonnoususta loppuraskaudessa? 250 g/viikko, sanoi mun terkka =)
Ja sit ei kai tällä kertaa muuta...
emmie 36+2 (...ensi maanantain 37+0:aa odotellessa!... )