Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Minusta vauva pitää ensin nähdä, ennen kuin lyö lukkoon nimivalinnat. Eihän kaikki ole kaikkien näköisiä :snotty:
Niinpä, siksipä nimet saattaakin vielä muuttua. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Minusta vauva pitää ensin nähdä, ennen kuin lyö lukkoon nimivalinnat. Eihän kaikki ole kaikkien näköisiä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Cruellalle :hug: ja kehotus: Valita ihmeessä! Tuskinpa sitä tahallaan tekivät, mutta asioihin ei tule ikinä muutosta, jos aiheellisista asioista ei valiteta. |O Pistä paikalliselle potilasasiamiehelle vaikka epämuodollistakin sähköpostia, jos "virallisen" valituksen kirjoittaminen ko. sairaalalle tuntuu työläältä.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:[mä en tiiä miks mulla särähtää (on aina särähtäny) tuo kunhan lapsi on terve...termi! Mä ku ilolla otan vastaan myös sen erityislapsen. Tietty tervettä toivon, mut erityislapsenkin otamme rakkaudella vastaan. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut!!
Zuku ja kaveri 17+?