Kiitos
Kiin lohdutuksesta... =) Kyllähän se vähän kiusaa että ei ole mitään merkkejä siitä että olis raskaana, paitsi paisuva maha, joka toisaalta ei muiden silmään näytä muulta kun ihralta...
Mahasta puheen ollen, tässä viikonloppuna huomasin, että ylävatsa turpoili välillä tukalan paljon. Pullotti melkein enemmän kun alavatsa, ja olo oli todella ahdistava. Tuntui että maha oli koko ajan tiellä...
Sanoinkin miehelle että tuntuu siltä että jos tohon ylävatsaan työntäs paksun neulan niin se pamahtais varmaan kun ilmapallo
Onneks helmikuuhun on vielä aikaa, nimittäin noiden nimien takia... Tiedän että siitä tulee sellanen tahtojen taisto ettei ole tosikaan =) Meillä on niin eri maku noitten nimien suhteen, että siinä on töitä jotta saadaan joku molempia miellyttävä lopputulos aikaseks...
Me ollaan päätetty miehen kanssa että pidetään jännitys yllä synnytykseen asti, että kumpi meitä tulee ilahduttamaan, tyttö vai poika... Kun mun siskolla on parin vuoden sisällä syntynyt sekä tyttö että poika niin vaatteita tulee kyllä kumpaisellekin, tuli masusta kuka vaan
Ja onko se nyt niin noloa pukea poikaa vaaleanpunaiseen
Mun äiti on kyllä vähän ollut käärmeissään ettei me oteta selville, kun se niin haluais ostella "kaikkee kivaa". Koittaa mummi nyt vaan kestää...
Jännä juttu kun lääkärit ja terkkarit jotenkin jatkuvasti sanoo vähän niinkun ohimennen että ei sitä painoa tarvi sitten juurikaan tulla, että vauva ottaa kyllä omansa... Harmittaa, kun ihan itse päätin jo ennen raskautta että jos en saa laihdutettua tarpeeks niin yritän kaikkeni, ettei paino lähtis huitelemaan taivaisiin raskausaikana...
Ne vaan katsoo mun painoo ja ajattelee että tää tyttö varmaan syö kolmen edestä, jos sitä ei toppuuttele. Mutta hyvinpä on tähän asti mennyt, paino tänään sama kun ekassa neuvolassa, enkä aio antaa aihetta tulla töksäyttelemään mulle painonnoususta jatkossakaan. Pitäs vaan enempi liikkua vapaa-ajalla, onneks töissä saa sitä liikuntaa jonkin verran... mutta ei ylimääränenkään liikuskelu varmaan pahaa tekis...
Mutta, nyt lepäilemään vähäks aikaa, ja jos sitten vaikka siivoilis, sadepäivän kunniaks =) Sade on ihuna, inhoon syksyllä paistavaa aurinkoo.... oon ehkä vähän synkkä ihmine :wave: