HAAVEISSA VAUVA 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liisaleenalle superpaljon onnea!!!!Minkäs ikäinen se teidän esikkoisenne olikaan ja minkä merkkinen?? ;)

Me ollaan vietetty ihana ja rentouttava vkloppu maalla, menossa mukana miehen perhe ja olipas ihanaa kun oli tämä lapsettomuus asia jo kerrottu. Fiilis oli hyvä ja leikin paljon kummityttömme (6kk) kanssa. Aina välillä iski sellainen haikeus, että saadaanko me koskaan kokea tuota kaikkea: yösyöttöjä, päikkäreitä kun on niin väsynyt, pikku varpaita ja hymyjä, itkuja yms. Pakko on vaan koettaa olla positiivinen ja uskoa ihmeisiin. Mulle iski ihan kumma ajatus vkl aikana: jaksaako kukaan sitten huomioida meidän vauvaamme yhtä paljon kun tätä miehen siskontyttöä (esim. miehen vanhemmat). Ostaako kukaan sille syöttötuoleja, sänkyjä, vaatteita yms. ihanaa. Kaipa olen vaan kateellinen siitä huomiosta mitä tuo kummityttö saa. Haluaisin niin, että minunkin äitini saisi kokea isovanhemmuuden....Mieheni ihmetteli tätä ajattelutapaani suuresti....

Nyt pitää vielä odotella reilu viikko...päässä olen jo valmiiksi valmistautunut menkkoihin. Toivon vaan ettei ihmeiden aika ole ohi.

Vilukisu älkää vaan antako periksi vaikka pahalta ja vaikealta nyt tuntuukin. Kysykää rohkeasti apua ulkopuoliselta, niin ne meillekin Felicitaksella kehottivat tekemään jos parisuhde on ihan solmussa. Ulkopuolisen voi olla paljon helpompi auttaa teitä tällaisessa tilanteessa. Pliis, tehkää kaikkenne!Hirveesti voimia teille! Tää on vaikeata.

Hohhoh...miten sais tän viikon kulumaan nopeasti??Tai koko elämän siihen asti kun vihdoin tärppää??

Voimia viikkoon! Wilma kp21/30

Liisaleenalle ONNEA!!!!!! Aika jännä juttu se uni... Onnea koko perheelle.

Vilukisun tilanteesta mä olen vähän uolissani... Miksi semies nyt tekee tämän elämän niin vaikeaksi? Ettekö olekaan tarkoitettu toisillenne...:( Todella surullista. Nyt miehen kanssa puhumaan asioita selviksi...ilman suurempia draamoja...ja toivottavsti saat suoria vastauksia.

Kiva, että Prätkis is back!! Ja niin huippua, että alatte miehen kanssa olemaan samaa mieltä asioista...aito rakkaus voittaa esteet...toivotaan, että pystytte siihen.

Itselläni tänään on ollut "kaamee kapula"... Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä yöelämässä...ja myöhäänhän siellä meni...mutta olipas hauskaa..:) Mut siis aamulla oli tosi paha olo..."aamupahoinvointia" Sanoin miehelle, että nyt sit 9 kuukauteen voisin olla juomatta... Voi, kun olis totta se juttu, mutta enpäs usko... Mut ihan samanlaiseia fiiliksiä on ollu kuin Sinikselle - kiukuttanut, itkettänyt...ja sit taas välillä itse aurinkoinen...

Huh, huomenna uusi työviikko...pitää kerätä taas voimia, että jaksaa..

Myy. Kp jotain

LIISALEENA MILJUUNASTI ONNEA!!!!! Mä siitä unesta arvasin että plussaat, niin ja tietty siitä että menkat oli niin paljon myöhässä jo. Ovela kettu kun sillai huijasit meitä sillä jännäyspäivällä!

Palailen paremmalla ajalla.. Kiire..

Kiitokset :)
Esikoinen on 4-vuotias tyttönen. Hänellä on vauvakuume ollut myös jo kauan, ja joku aika sitten huijasi hoidossakin, että meille ois tulossa vauva… Ei olla kerrottu vielä uutisia hänelle, eikä kerrotakaan ennen kuin pahin km-riski on ohi…

Miini, itteäni mä lähinnä yritin huijata sillä jännäyspäivällä, etten menisi testaamaan liian aikaisin. Ovistestien mukana oli mullekin tullut yksi raskaustesti ja se vähän poltteli siellä kaapissa… :)

Wilma, mä ainakin ymmärrän hyvin sun huolen siitä, että onko oma lapsi sitten myös niin rakas ja odotettu isovanhemmille. Noistapa ei voi etukäteen tietää. Nyt saa sitten jänskätä vieläkö isovanhempia kiinnostaa meidän toinen lapsi… Anopilla on pelkkiä poikia, joten on ollut ihan täpinöissään meidän tytöstä. Sitten se on kysellyt, että koskas se pikkusisko tulee… Mitäpä jos onkin pikkuveli? Minusta anoppi suhtautuu vähän epätasa-arvoisesti meidän tyttöön ja miehen velipuolen lapsiin. Onneksi ei kuitenkaan silloin, kun kaikki ovat yhdessä paikalla. Sitten taas mun isä vaimoineen suosii enemmän tän mun äitipuolen lapsenlapsia, mikä ottaa kyllä tosi paljon pannuun välillä. Tyyliin, kun tulevat kylään 400 kilsan päästä, niin meilllä käyvät pihalla seisomassa 10 minuuttia ja toisessa perheessä asuvat viikonlopun (samalla paikkakunnalla asutaan.)

Onnea valtavasti Liisaleenalle! Aivan mahtavaa! Saatiinhan me tälle tän kuun jännäysketjulle aivan mahtava alotus! Joten pidetääs peukkuja, että täältä tullaan muutkin perässä.

Omaa napaa sen verran, että mulla jo tissit älähti kipeeksi viikonloppuna. Samalla tavalla kuin viime kierrosta, näin samperin aikaste! Eipä muuta natistavaa.. Menossa kp22.

No vähän samantyylisiä ajatuksia minullakin tulevien isovanhempien suhteen.. Siis mulla on edellisestä liitosta n.5-vuotias poika, "uudella" miehelläni ei ole "omia" lapsia. Muita lastenlapsia mieheni vanhemmilla ei ole, niin vähän sitten mietin, että onko mun poika samalla viivalla tulevien (biologisten) lastenlasten kans.. Ei kyllä varmaan tartteis vielä ees moisia miettiä, eihän niitä lapsiakaan näy tulevan tekemälläkään.. ;)

...taas on toiveet aika korkeella, kun masussa nippailee... Ärsyttää, kun menkat sit taas alkaa... No, ens viikolla ollaan jo sitten paljon viisaampia...

Olette miettineet tuota, miten isovanhemmat kohtelee lapsia... Mieheni puolelta on jo neljä lastenlasta, mutta mun vanhemmat vielä kovasti odottaa sitä ensimmäistään.. Kyllähän sitä joskus tulee mietittyä, että saako lapsi sitten niin paljon huomiota osakseen, kun tällä hetkellä nykyiset saa aika paljon vähän kaikkea ja ovat kyllä superpaljon tekemisissä. Mutta ei saa olla etukäteen kade mistään, tuollainen ajattelutapa ei ole hyväksi..(kun ei perkele vieköön niitä lapsiakaan ole..)

Tämmöstä pohdiskelua tällä kertaa...

Myy.

RUTKASTI ONNEA LIISALEENALLE PLUSSASTA!!!!!
Niinhän se valitettavasti taitaa mennä, että kun yksi kokee keskenmenon niin toinen plussaa samantein...ikävää mutta niin realistista. Koskakohan mun vuoroni mahtaa tulla? Tiedän, etten sais rutista kun olen yrittänyt vasta 10 kuukautta ja täällä on reilusti yli vuoden yrittäneitäkin mukana....mutta rutisuttaa silti aina välillä=)
Hyvä että Prätkiksellä alkaa välit selvitä miehen kanssa parempaan suuntaan. Vilukisulle lähetän tsemppihalit ja vienon toiveen, että mies ymmärtäisi "panna parastaan".
UP kp 12/41

ÄNNÄYSLISTA:
Sinililja 10.10.
Myy80 12.10. (?)
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
Utelias pahalainen 24.10.
vilukisu 28.10
Miini
Prätkämimmi

Lisäsin itseni listaan ja laskin päivän kp 30 mukaan...saas nähdä venyykö kierto taas vai jääkö tällä kertaa vajaaksi =)

Miksei aika voi kulua nopeammin?? Tuun kohta hulluksi.. haluaisin nyt äkkiä vastauksen tähän asiaan, jotta voin surra sen pois ja alkaa valmistautumaan edessä olevaan taukoon. Plääh.

Mun tissit on välillä kipeät ja välillä ei. Aamulla ei ollut ollenkaan, mutta sitten töissä kun ravasin portaita, niin johan tuntui. Ja muutaman kerran on vihlaissut. Nyt ei taas mitään. Mahassa ei ole tuntunut juuri mitään, mutta nyt illalla ilmaantui vähän sellainen menkkamainen olo. Ja nyt se on ihan turvoksissa, tosin vetäisin yhden pitsapalan äsken, jolla saattaanee olla vaikutusta asiaan.. ;) Harmittaa jo, että annoin sen testin miehen jemmattavaksi.. yritin jo äsken vähän sitä etsiskellä, mutta huonolla menestyksellä.. :) Mutta ei siis mitään uutta oiretta kartalla, kaikki koettu jo aikaisemminkin.

Hermostunut Sinis kp 25/27

Good Morning Ladies!

Mä yritän kovasti piristyä ja terästäytyä vaikka lämmöt edelleen heittää häränpyllyä ja se kuumemittariin tsiigailu tuo joka-aamuisen pettymyksen. Eilen oli lämmöt hienosti 36,5 ja tänään vaan 35,5?! Mietin että kehtaisko lekurilta pyytää että verikokeilla katottais oonko ovuloinut vai en (työtervislekuri) niin tietää kannattaako noita clomeja vielä popsia vai ei. Mitä sanotte? Missä vaiheessa muuten tuo verikoe pitäis tehdä, Wilma sulla oli siitä tietoa?

Mä kanssa kävin viikonloppuna viihteellä vähän turhan railakkaissa tunnelmissa ja aamulla olo oli sen mukanen. Mäkin totesin että nyt ei tekis kyllä yhtään tiukkaa lopettaa tää juominen seuraavaks vuodeks. Ennen sitä lupaili et koskaan en enää juo viinaa, sitten ei lupaillut enää yhtään mitään ja nyt on tullut tuo voi kun joutuis lopettaa vuodeks. Argh! Liisaleenan plussa antoi kyllä kivasti toiveita meille muillekin kauan yrittäneille! =)

Meidän vaavista tulis melkein molempien isovanhempien eka lastenlapsi, miehen isällä niitä on jo mutta ovat teinejä jo, joten uskon että sais paljon huomiota ja molemmat äidit varsinkin odottavat mummoutumista jo vähän liiankin. No kivahan se vaan on ja ymmärrän kyllä huolenne. Liisaleena olisko niin että miehiä yleensä viedään kun pässiä narussa eli sun isän uus nainen vaan automaattisesti menee oman lapsensa luo tajuamatta edes mitä tekee? Kuulostaa ihan älyttömältä, ompa kurjaa! Hensku jos teillä on mennyt kaikki tähän asti hyvin miehen vanhempien kanssa niin uskois että niin jatkossakin vaikka saisivat biologisiakin lapsenlapsia? Ovat jo kuitenkin ehtineet tottua poikaasi ja ilmeisesti pitää häntä omanaan.

Superpeukutukset Sinikselle, sä lähdet Liisaleenan mukaan! <3

Miini kp21/29-33

ÄNNÄYSLISTA:
Sinililja 10.10.
Myy80 12.10. (?)
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
Miini 19.10.
Utelias pahalainen 24.10.
vilukisu 28.10
Prätkämimmi

Toi ännäyslista kuulosti sopivan stressittömältä, joten liityin siihen ;D

Sitähän se menkkamainen olo tiesi.. punaista jo havaittu :( Että se niistä ännäyksistä sitten. Jos padot tänään aukeaa, niin tää kierto jää 25 päivään, mikä olisi kyllä lyhyysennätys mulle. Koitan nyt istua jalat ristissä pari päivää, josko se täti tulisikin toisiin aatoksiin, mutta enpä usko. Kyllä taas vituttaa, miksei voi jo olla meidän vuoro?? Ja miten hitossa mä jaksan ton "välikierron", kun ensi ovis menee ohi suun? En tiedä enkä nyt jaksa miettiäkään. Sori, tuli vähän negatiivinen viesti..

Kyllä sitä sinis saa ollakaan "tossa tilanteessa" negatiivinen.. Pidä nyt kuitenki jalat vielä ristissä! Toivotaan, että jää padot aukeamatta ja täti kiertää kaukaa..

Miini, niin minäkin ajattelin, siis että kun mitään ongelmaa ei oo tähänkään asti miehen vanhempien kanssa ollut, päinvastoin, ovat aivan ihania ihmisiä. Mulla on oikeesti aivan mahtavat appivanhemmat. Ei kai se biologisuus sitä muuksi muuta.. Toivottavasti.

Hei, kuulkaas nyt.. Viimeksi papaa otettaessa sanovat, että mulla on kohtu voimakkaasti kallistunu eteen, että onko kukaan koskaan sanonu. Joutu painamaan mahaa, että näki näytteen ottaa. Niin mietin tässä, että mitenkähän tämä vaikuttaa näihin vauvahaaveisiin..

Kyllä tämä loppukierto on aina yhtä kidutusta.. Huoah.. Vielä reilu viikko..

Miten hyviä uutisia täältä löytyikään! O_N_N_E_A LIISALEENALLE!

Ja heti seuraavaksi pahoittelut SINILIJLALLE jos menkat nyt alkavat. Mikä lyhyiden kiertojen kuu tämä on, mullahan jäi kierto myös 25 päivään. Olisi kyllä todella ollut jo teidän vuoro, toivottavasti akka vielä ehtisi eksyä matkalla! Hali kuitenkin sinne.

HENSKU. Mun veljen vaimolla on poika edellisestä liitosta ja veljen kanssa heillä on tyttö. Mun vanhemmat ovat ihania ihmisiä ja kohtelevat molempia samalla tavoin ja tasapuolisesti, eiköhän sun miehen vanhemmillakin kohtelu jatkuisi samanlaisena. Ehkä olisi eri asia jos miehen vanhemmat eivät alun alkaenkaan olisi kohdelleet lastasi oikeudenmukaisesti. Mutta äitini ja isäni sanoivat että vaikka molemmat lapset ovat tärkeitä on veljeni tyttöön oleva rakkaus/suhde erilainen, onhan se "omaa verta". Tämä on hyväksyttävissä oleva asia, eriarvoista kohtelua sen sijaan en ymmärtäisi. Mulla on kohtu oikealle kallistunut ja viimeksi gyne sanoi ettei sen pitäisi vaikuttaa vauvahaaveisiin. Ehkä sun pitääkin maata seksin jälkeen mahallaan jotta siittiöt uivat kohti kohtua :)

MIINILLÄ ollut railakas viikonloppu :) Olisipa hyvä kun nyt saisitkin jättää juomiset vuodeksi, ei tulisi edes ikävä... Loppukierrosta katsotaan progesteroni, yleensä kp21 ja se kertoo onko ovulaatio tapahtunut.

Mites VILUKISU jaksaa? Oletteko saaneet miehen kanssa tilannetta yhtään selvitettyä? Osaako miehesi sanoa miksi muutti mielensä lapsen suhteen? Voimia kovasti sinne!

Hyvä että PRÄTKIS puolestaan on saanut selviteltyä asioita miehen kanssa. Jatkuuko teillä vauvan yrittäminen ennallaan?

ON: kp8/25-27. Panoviikko alkaisi olla käsillä. Lähden huomenna työmatkalle ja palailen kotiin torstaina. Oviksen pitäisi olla viikonlopun aikana, viimeistään silloin pitää olla aktiivisia :) Ollut taas niin kiireistä, että sängyssä ollut aika hiljaiseloa... Ajattelin käydä alusvaatekaupassa työmatkalla ja yllättää miehen viikonloppuna :)

Voi vitsi Sinis! Mä vähän kans luotin et pääsisit Liisaleenan peesissä tonne toiselle puolelle. Ootteko mitään lääkäriaikoja vielä varaillut vai odotteletko vielä luomua? Meille tulee ihan sama ongelma ens kierrossa jos tästä ei nappaa...pääsen viikon "opintoreissulle" ja eiköhän ovis sitten juuri osu siihen viikkoon...noh mutta yksi kierto menee nopeasti!!
Miini: Mulle gyne sano et n.viikkoa ennen menkkojen alkamista pitäs se prog. käydä ottamassa.

No niin, väliaikaraportti: Nyt ei taas tule mitään. Mua ärsyttää, että mun menkat on mennyt tällaisiksi. Aikaisemmin ne alkoi aina rytinällä, ei mitään ärsyttäviä epäselvyyksiä. Mutta tää on nyt kolmas kerta, kun ensin aamulla tulee vähän ja sitten ei mitään lähes vuorokauteen. Jos joku teistä olisi tässä tilanteessa, niin luultavasti koittaisin valaa uskoa siihen, että "ei luvuteta ennen kuin padot aukeaa.." mutta en kyllä oikein itse jaksa uskoa siihen. Mutta kahtellaan.

Meidän kummankaan vanhemmilla ei vielä ole lapsenlapsia. Miehen vanhemmat ovat kiltisti olleet hiljaa, mies kertoi, että on kyllä puhunut asiasta äitinsä kanssa. Ensin siitä, että minä haluaisin lapsia (siis joskus reilu vuosi sitten) ja sitten kesällä meidän yrityksestä. Mun äiti taas on vihjaillut asiasta sanomalla, että isäsi on jo kysellyt, että tuleekohan niitä lapsenlapsia ikinä.. Kerroin sitten tilanteen ja ovat olleet toistaiseksi vielä hiljaa. Mutta tiedän, että mun vanhemmista voisi kuoriutua oikeita hössöttäjiä, miehen vanhemmat olisivat ehkä varoivaisempia. Mutta uskoisin, että molemmat kovasti odottavat asiaa. Ja miehen isoäiti myös, hän itseasiassa jo kerran vähän vihjaili siihen suuntaan.

Onneksi on loppupäivä täynnä ohjelmaa, niin en ehdi IHAN koko ajan nyt pohtimaan tätä.. huomenna sitten.

Tiitille mukavaa panoviikkoa! ;)
Sinis

Minttu, aamulla teki jo mieli soittaa lääkäriin. En tiedä, pitää miettiä. Eihän meillä vielä ole se vuosi täynnä, vasta 10kk takana. Olin ajatellut, että katson vielä ton seuraavan ja soitan sitten, mutta nyt tuntuu etten jaksa odottaa. Toisaalta seuraava jää nyt väliin eli pitäisi malttaa joulukuulle asti ennen soittoa. Mitä mieltä olette? Kuinkakohan nopeasti ajan saa? Voisihan sitä alustavasti vähän kysellä.

Sinililja, mä varmaan sinuna vähän huijaisin, soittaisin lääkäriajan ja sanoisin, että vuoskausia on lasta tehty joo. Tai sitten menisin yksityiselle lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle ekoihin tutkimuksiin. Tosi perseestä jos täti taas tulee… Minä kovasti kaipaisin tuttua seuraa kesämasuihin…

Hensku, mulle on joskus sanottu, että on eteenpäin kallistunut kohtu. Vai olikohan se taaksepäin? :) Johonkin suuntaan kumminnin. En tiiä oisko sillä jotain vaikutusta pitkähköön yritysaikaan.

Niistä isovanhemmista vielä, en ymmärrä miten aikuiset ihmiset voi olla niin ajattelemattomia. Se menee varmasti juuri niin kuin Miini sanoi, että isän ”uusi” vaimo vie ja isä menee sitten perässä… Uusi lainausmerkeissä siksi, että ovat olleet jo yli 20 vuotta naimisissa :) Olen ajatellut, että se on sitten oma menetyksensä. Toisaalta, kun me mennään sinne kylään, niin kyllä ne sitten on ihan täysillä mummua ja pappaa, touhuavat yhdessä ja ostavat lahjoja ym. Sellainen arjen läsnäolo meiltä kyllä puuttuu isovanhempien kanssa, koska muutkin mummut ja papat asuu kaukana.

Onkos Myy tänään raskaana? Mitä Vilukisulle kuuluu?

Kiitos vastauksistanne! Sain lekurin kiinni ja se totes et koska lämmöt on mitä sattuu niin todennäkösesti se lääkeannos ei oo ollut riittävä ja ovulaatiota ei oo koskaan tapahtunu. Eikä määrännyt mulle sitä verikoetta. Nice, very nice. No, ens kuussa vois ihan oikeesti koittaa tikuttaa kun kerta noi lämmöt ei mitään kerro. Tosin tikutkin saattaa näyttää omiaan pco:n takia. :/ pah! Olis vähän mielekkäämpää tahkota jos tietäis toimiiko noi clomit vai ei. Niin ja päätin kokeilla sitä akupunktioo, tää sama lekuri antaa sitä tässä lähiseudulla, maksaa kyl ihan kivasti mut girl's gotta do what girl's gotta do.

Voi ei, Sinis painii tädin kanssa. Selätä se ämmä, jalat niin ristiin ettei se voi mitään! Nojoo..

Siitä kohtuasiasta en osaa sanoo mitään mut viimeks kun sitä papaa otettiin niin jotain se sano. Tais muakin vähän painella jotta "löyty". *Mietintämyssy päähän.*

Minttu ole sä musta hevonen ja vedä kehiin ne plussat ennen sitä seuraavan kierron matkaa! Et muuten oo liittynyt ännäyslistaan ollenkaan? Koska sä menet sinne kokeille?

Tiitille vauhdikasta panoviikkoa, eiköhän ne uudet alusvaatteet toimi kiitettävästi. Meillä ainakin ;)

Liisaleena toi on kyllä vähän inhottava tilanne, hienoa kun jaksat purra hammasta ja antaa olla. Eipä kai se siitä valittamisestakaan parane. "Joka toinen kerta tänne tai muuten... kälä kälä!"

Kuka ehtis/jaksais päivitellä meililistalle uudet osotteet?

Kiva kun olitte kaipailleet. :)

Täällä mennään päivä kerrallaan ja mietitään tahoillamme asiaa. Rakkautta meidän välillä on, siitä ei olekaan nyt epäselvyyttä, haaveet vain eivät kohtaa. Joku kyseli miten mieheni nyt pyörsi puheensa lasten haluamisesta. Olen mietiskellyt enemmän ja vähemmän, että liekö alun alkujaankin mä vaan ilmoitin että nyt ois sopiva aika ja jätin pillerit. Kun vauvaa ei sit ihan kertalaakista kuulunutkaan, miehenikin ehkä vain "unohti" asian ja kaikki jatkui ennallaan. Sitten tuo raskaus ja km nostivat taas asian tapetille, ja hän jotenkin yllättyi/meni shokkiin raskausuutisesta. Sopeutui kyllä sittemmin asiaan ja suri kanssani km, mutta kun siitä selvittiin niin palas takasin siihen järkytys tilaansa. Eli kokee että "peli on sit menetetty", eli MITÄÄN ei voida enää IKINÄ tehdä yhdessä yms. kun on lapsi. Ja rahatkaan ei riitä. (vaikka ollaan ihan ok tuloinen pari mielestäni, ei rikkaita, muttei köyhiäkään...)
No, vaikea selittää...
Oikaisin kirjeen suhteen ja laitoin pitkän viestin miehelle puhelimeen eilen aamulla, kun jäin vatvomaan tilannetta hänen lähdettyään töihin. Illalla mies jo olikin vähän leppoisammalla päällä. Se kai lukee ne mun kirjeet ja viestit ja funtsailee niitä vaikkei mitään vastaisikaan...

Emmätiiä! Vaikea selittää, monimutkainen tilanne ja monimutkainen/sia ihminen/siä.
Edelleenkin luotan siihen että pöly vaan laskeutuu, ja kaikki jatkuis ennallaan ja jos onnellinen vahinko kävis, mies vaan tottuisi ajatukseen. EN JAKSA AJATELLA enää. Mitään. Väsyttää koko tilanne.

Sori pitkä tilitys.

Hensku (vaikukasenytoli?): Mullakin on kohtu jonnekin päin kallellaan, joskus aikoja sitten gyne ohimennen huomautti tutkimusta tehdessään. En silloin vielä vauvakuumeillut, joten asialla ei ollut mulle merkitystä, joten en muista minne päin se kenottaa...

Tiiti: Jep, sexyt alusvaatteet toimii aina. Jos ei niistä oo muuta iloa, niin ainakin itse pääsee vireeseen ja tuntee olonsa seksikkääksi. :)
Puhdikasta panoviikkoa! (nimimerkillä: nyt oon kyllä vähän kade!

ON: mieli vähän harmaa, sattuneesta syystä, vv runsastunut, eli kierto lienee ok.Seksielämä kuihtunut ja ovikseenkin (kai) vielä aikaa. Tylsää... kaikki... :(

Vilukisu toivottavasti saatte asiat kuntoon. Rankkaa tuo on. Mulla edellisessä suhteessa meni hiukan noin kun tossa pohdiskelit eli mä saatoin olla vähän valmiimpi hankkimaan lasta kuin mies. Kyllä me ihan yhdessä päätettiin lasta koittaa mutta monta kuukautta myöhemmin tuli ilmi ettei hän oikeastaan sitä halunnut. Sun mies ei varmasti oo sama asia mut hei haloo miehet, kyllä se tietoisesti ehkäisyttä touhuuminen jonkinlainen kannanotto on. Mä olin aikanaan aika järkyttynyt kun kuulin ettei se laps hänen toiveissaan ollutkaan vaikka sitä kovasti oltiin tehty! No, tikulla silmään jos vanhoja.... Ja kuten sanoin, sun mies ei varmasti ole mun ex. Hirveesti voimia sinne, helppo sanoa vierestä mutta koita relaa ja tappaa aikaa ettei mene hommat ihan solmuun, ei kannata ihan hirveesti varmaan painostaakaan.

Asiasta ihan toiseen, onko joku muu tänään raskaana kun Liisaleena? Mä ainakin, heh heh. Eilen lääkäri sanoi että mä en ovuloi ja tänään mä oon raskaana, morjes! Eli ON (sorry yök-juttuja tulossa): Tänään havaittu pöntössä pieni kuivunut veriklöntti. Ei mitään muuta, ei edes pyyhkimällä ja hinkkaamalla. Tuhrut ei pitäis vielä alkaa läheskään joten jos toi sitä oli niin sitten clomit on toimineet koska menkat olis tulossa viikkoa etuajassa. Ite tykkään kovasti kuvitella et toi klöntti olis jotain ihan muuta! Ja päk tu riil wööld, se ei ollut yhtään mitään, vain sairaan mielikuvitukseni tuote ja hallusinaatio. Sitä näkee mitä toivoo näkevänsä.

Terkuin Miini kp 23, tämä neropatti laski eilen väärin :D