HAAVEISSA VAUVA 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta naiset!

Kun on pitkään pois ei mitenkään pysy perässä teidän jutuissa... Hyviä keskusteluita täällä oli taas käyty.

Prätkikselle voimia. Toivottavasti saisitte asiat selvitettyä, mutta mikäli ette niin kyllä sä pärjäät. Onneksi sulla on Frodo seurana piristämässä...

Wilman akupunktio kuulostaa mielenkiintoiselle. Mä olisin myös kiinnostunut akupunktiosta tai vyöhyketerapiasta, mutta ammattilaisen löytäminen on hankalaa. Katselin yrittäjiä netistä ja niitähän on miljoona. Mistä niistä osaa sen hyvän ja ammattitaitoisen valita. Vinkatkaa siis täällä jos tiedätte täältä Helsingistä jonkun!

Vilukisulla tsemppiä uuteen kiertoon. Tiedän miten ärsyttävää tuollainen huopaaminen ja soutaminen on. Mun mies on vähän samanlainen ja ennen vauvan virallista yrittämistä sekin vatkasi asiaa edestakaisin. Entäs jos kirjoittaisit sille kirjeen jossa kertoisit kaikki tuntemuksesi, saisiko se hänet ymmärtämään asiat paremmin? Keskusteluissa on helppo sulkea korvat tai lähteä pois, mutta kirjeen voi lukea vaikka silloin kun hänellä on tunne että jaksaa asiaa ajatella.

Miinillä on kyllä hurjan alhaiset lämmöt. Paljon teillä on lämpöä makkarissa? Mä kyllä olen huomannut että mitä myöhempään mittaa lämmöt sitä korkeammat ne on ainakin minulla. Milloin teillä olikaan tutkimukset?

Toivottavasti Liisaleenalla olisi iloisia uutisia pian. Huvitti kun kuvittelin sut puristelemassa rintojasi työpaikan vessassa... Voisi tosiaan kolleegoilla olla ihmettelemistä jos paukkaisivat paikalle. Itse olen joskus hypähdellyt tuolilla juuri tissitestin vuoksi ja ajatellut senkin olevan takuulla ulkopuolisesta hauskan näköistä.

Hienoa että Myy ainakin oli eilen raskaana, mites Sinililja? Onko raskaus jatkunut tähän päiväänkin asti?

ON: Mun raskaus ei ehtinyt taas tässä kuussa alkaakaan... Eilen kp26 vaihtui kp1:ksi ja kierto jäi vain 25 päivään. Mitähän kroppa oikein miettii? Toisaalta hyvä näin, tuleepahan seuraava ovis nopeammin, laskin että jihuu; kerrankin oviksen pitäisi osua viikonlopulle. Eilen itkeä tihrustin miehen olkapäätä vasten, mutta tänään olo on ok. Greippimehua on kulauteltu jo iiiso lasillinen kurkusta alas ja taistelutahtoa viritellään. Nyt on virallisesti ensimmäinen kierto vuoden yritysajan jälkeen, mutta mukaan mahtuu useita kiertoja jolloin työmatkat ym. ovat sotkeneet ajoitusta. Kohta pitäisi miettiä miten lähdemme jatkossa toimimaan. Perustutkimuksissahan meistä ei mitään "vikaa" löytynyt. Tutkimuksista enää aukiolotutkimus on tekemättä, mietinkin että voisikohan pelkästään siihen varata ajan johonkin? Kun muut tutkimuksethan meille tehtiin YTHS:llä ja siellä ei aukiolotutkimusta tehdä.

Toivottavasti muilla onnekkaampi viikko!

Täältä taustalta uskaltauduin laittamaan viestiä. Tiiti kyseli hyvää vyöhyketerapeuttia Helsingistä. Itse olen käynyt jo muutaman vuoden vyöhyketerapiassa Etelä-Haagassa. Todella mukava jo pitkän kokemuksen omaava ihminen ja ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen. Yhteystiedot on Leena Kontunen-Kantola 050-5686751. Yhteystiedot löytyy kyllä netistäkin.

Kiitos Heli vinkistä. Oletko käynyt vyöhyketerapeutilla vauvatoiveiden vuoksi vai muiden syiden takia? Paljon kyseinen hoitokerta maksaa?

Mihin kaikki muut on kadonneet? Onko mut jätetty yksin?

Täällä! On tosiaan ollu "hieman" hiljanen päivä palstalla?!

Olipa sulla Tiiti tosiaan lyhyt kierto nyt. Toi vilukisun positiivisuus näyttää olevan tarttuvaa sorttia ja hyvä niin! Ihan kohta taas uus ovis, asenne sulla on kohdillaan!!

Luulis että voi mennä vaan aukiolotutkimukseen jos kerran perus kartoitukset on jo tehty mutta en kyllä tiedä. Olisithan sä maksava asiakas kuitenkin jos yksityiselle menisit..

Kiitti Heli vinkistä ja odotan myös vastauksia noihin Tiitin kysymyksiin! Tota vois vaikka kokeilla.

Liisaleenan tissituntemukset tänään? On kyllä tosi hehkeetä puuhaa puristella niitä duunissa, kokemusta on. :P Myy ja Sinis, vieläkö ootte raskaana??? Mihis Wilma ja muut on kadonneet, huhuu!

Tiiti ei meillä mikään ihme kylmä makkari, ihan normi. Me ollaan menossa tutkimuksiin julkiselle joulukuussa. Tosin tänään harkittiin josko kävis jo alottamassa yksityisellä, ei millään malttais odotella noin pitkälle kun edelleen näyttää siltä että mun kroppa ei ihan toimi. Ja tänään tuli kiire, voisin avautua meilin puolella jos ehtisin.

ON: Tänään oli lämmöt 35,9 eli jos ne nyt pysyy tuossa voisin kuvitella oviksen olleen eilen tai jotain. Ajattelin kysästä josko pääsisin verikokeille todentamaan tuon asian, tietäis kantsiiko noita clomeja vielä syödä. Herraisä näitä finnejä edelleen.

Tiiti: Kirje vois tosiaan toimia, pitäis saada itselle hyvä kirjoitusvire vaan päälle, ettei raapustais viittä aanelosta vaan syytöksiä ja painostusta, vaan sais aikaiseksi järkevää ja puhuttelevaa tekstiä, ja rakentavia ehdotuksia. Ennenkin olen kirjeisiin turvautunut. Mieheni tosiaan tuntuu ne lukevan, sillä vaikkei asiasta mainitsisi mitään, olen joskus aina myöhemmin huomannut hänen pohtineen niitä asioita mistä kirjoitin. Kiitos vinkistä!
Ja ole hyvä, otit näköjään mun positiivisuuden lainaan. (Toi on kyllä isoksi osaksi teidän rakkaitten palstalaisten lanseeraama juttu, mutta kuitenkin...)Mulla nimittäin ei pitkäjänteisyys näköjään kuulu hyveisiin, joten tuntuu tooooosi tylsälle että ovis on vasta kp 23 tienoilla. Siis kolme viikkoo joutuu aina tädin jälkeen ootteleen että pääsee tosi toimiin, ja siihen vielä sit jännäysviikot päälle. Pitkä kierto on p.....stä! ;)

Miini: Nyt alkaa kuulostamaan suht normaalille noi sun lämmöt. Kolmessakuudessa mullakin yleensä pyörii alkukierrosta, oviksen jälkeen sit noin 36,7. Tosin mä en käytä mitään kovin tarkkoja tutkimusmenetelmiä, mittaan milloin sattuu jne.

ON: Mieskin jo eilen vähän vihjaili kun ei oo "herunut"... Ihan kun toi minusta ois kiinni ollut???? Pöllö ukko! No, josko sitä taas sais makkarissa lemmen roihuamaan entiseen malliin. Illalla upouudet ihanaiset alusvaatteet ylle ja omaa kultaa iskemään... (Toivottavasti se vaan kotiutuu ennen kuin tää viettelijätär on nukahtanut, hänellä nimittäin työpäivät tuppaa venymään toisinaan iltaan saakka.)

vilukisu kp6/35

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Liisaleena, 25/28 Y 11/07
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08

Tässä teille uusi lista, poistin itseni sieltä kokonaan. Minun onneni ei sitten pitkään jatkunut. Kuollutta sikiötä kannoin mukanani neljä viikkoa (sain viikonloppuna tietää) ja sen jälkeen koin helvetillisen lääkkeellisen tyhjennyksen. Siinä oli se raskaus.

Toivon teille kaikille superpaljon plussaonnea!! :)

Viirulainen

Voi Viirulainen! En osaa minäkään oikein mitään sanoa. Voimia teille!

Liisaleena! Missä viipyy tissiraportti??? Isot peukutkset sinne!! Plussia kehiin!!!

Tiitille taas voimia taistelutahdon keräämiseen. Missä se teidän vauva nyt oikein kuppaa?? Luulisin jo löytävän perille, vihje taas haikaralle... Mä kävin sillä yksityisellä gynellä syksyllä ja se sanoi, että ainakaan hän ei tee aukiolotutkimuksia siellä lääkäriasemalla, vaan niillä klinikoilla. Mutta ehkä muut tekee? Uskoisin, että sellaiseen voi mennä suoraan varsinkin kun teillä on jo muita perusjuttuja tehtyinä. Ai että oot pomppinut tuolilla? Mä kerran hypin työpaikan rappusia ylösalas samat ajatukset mielessä.. säälittävää, mutta totta.

Taisi Kontunen-Kantola juuri saada muutaman uuden asiakkaan! Täytyy ihan harkita tosissaan.

Ai Myy on raskaana? :) Hieno homma! Ja Miinikin alkaa palata takaisin elävien kirjoihin, ainakin noiden lämpöjen perusteella. Sulla olisi avautumisia meilin puolella vai? Mun ovela taktiikkahan oli saada vaan teistä tietoja.. ei aikomustakaan kirjoittaa itsestä mitään! ;) No ei, vähän on kiirettä pitänyt, yritän ehtiä myöhemmin. Joutuu näköjään taas tekemään töitä, ihme juttu!

No niin, täähän me tiedettiin! Ei se Vilukisun mies kauaa jaksanut selibaattia pitää yllä! :D Mites viettelijättären kävi? Onnistuiko homma vai tuliko uni?
Se hyvä puoli tässä lyhyemmässä kierrossa tosiaan on, ettei tartte niin kauaa sitä ovista odotella. Välillä mietin, että oonkohan mä jo kohta muninut kaikki munikseni, kun jos se toinen on sellainen pco-tyyppinen, niin irtoaakohan sieltä mitään vai tuleeko kaikki siitä toisesta ”normaalista”? Kääk! En halua vielä olla munaton!!

ON: Mä oon nyt päättänyt, että en ole raskaana, sehän olisi ihan kamalaa. Kokeilen siis tässä kierrossa tällaista käänteispsykologiaa, josko se nyt sitten toimisi.. Siis aatelkaa, jos mä olisin raskaana??? Mitä mä sitten tekisin??? Ihan hirveetä!!! Onneksi en siis ole.. ;) Menikö läpi?

Mutta työt kutsuu. Mukavaa sateista torstaita!
Sinis kp 21/27-28

Olen käynyt vyöhyketerapiassa ihan muiden syiden takia, mutta itselläkin alkaa käymään ajankohtaiseksi lasten hankkiminen, joten ollaan muutamaan kertaan hoidon aikana keskusteltu terapian avusta raskautumiseen. Positiivisia kokemuksia kuulemma siis löytyy.

Olen käynyt niin kauan vakkariasiakkaana, että maksan 30 €/kerta. Ensimmäinen kerta on kuitenkin aina hinnakkaampi, kun kartoitetaan lähtötilanne ja hoidon tarve. En nyt siis ole ihan varma, mitä uuden asiakkaan hinta tällä hetkellä on. Arvelisin, että 30-40 euron välillä. Hoitohan kestää 1,5-2 tuntia, joten tuntihinta ei mielestäni ole kovin kallis.

Viirulainen, sulla on varmasti kamala olo, otan osaa. Tiitille pahoittelut tädin tulosta, mokoma yllätti nurkan takaa.

Haah, olen keksinyt ovelan keinon miten palstailla työpaikalla tarvimatta koko ajan kurkkia onko joku olan takana :) Kattelen teidän muiden viestit nopeasti ja sitten kirjoitan oman vastauksen työpaikan mailiin. Sitten lähetän sen esimiehelle. Eiku, kopioin elleihin. Siis kun joku tulee kyseleen jotain, niin minähän tässä vaan viattomasti kirjoitan mailia... :)

Tissiraportti: on ne edelleen aika hellät, siis jos harrastaa just tuota pomppimista tai itsensä kopelointia… Ja maha on vähän turvoksissa ja repäisykipuja on jos aivastaa tms. Mahanippailuista vaikea sanoa, kun sain taas pilateksessa uusia vatsalihaksia kipeäksi :/ Näin jo untakin, että oon raskaana! Voi että mulla on toiveet korkealla, toivottavasti ei tarvi taas tipahtaa! Odotin nimittäin tätiä oikeestaan jo alkuviikosta, vaikka laitoinkin tuon jännäpäivän vasta perjantaille. Nyt on kp 33, kierto on ollut viime ajat 29-33. Kiva että Sinis ja Myy on kans raskaana, niin voidaan sitten yhdessä karata odotuspalstalle ;)

Hyviä uutisia on ainakin se, että en oo enää ylipainoinen :) Ainakaan aamupainosta laskettuna, sain BMI:ksi "vain" 24,5. Sori nämä painojutut aina, ne vaan pyörii jotenkin koko ajan mulla mielessä kun järkytyin siitä tuloksesta viime viikolla (vai millos se nyt oli.) Oon varmaan potentiaalista materiaalia syömishäiriöille, teininä oli vähän sellasia kausia, että tarkkailin kovasti syömisiäni, vaikka sillon oli BMI jotain 19. Mutta jospa sitä ois vähän viisastunut iän myötä.

Liisaleena..oot sä aikamoinen kettu...ovela kuin mikä...onhan se älytöntä, kun työkaverit häiritsee sun palstailua...:)

Sinis siis EI ole raskaana....:) tässä vaiheessa kaikki keinot otetaan käyttöön...pakko.

Mä en oo raskaana...:(...ei vaan mitään tuntemuksia...sanoin miehellekin täsää yksi päivä, että "kohta me huomataa, että ollaan yritetty vauvaa vuoden ajajn...aika menee niin nopeasti.." Mies vaan siihen, että "Niin." Kyllähän tää vähän naista syö...varsinin silloin, kun pitelet joatin maailman suloisinta vauvaa sylissäsi ja sulle sanotaan "hyvä se on harjoitella..." VITTU! Musta ei ikinä tule äitiä...

Viirikselle kiitos tsemppauksesta...älä luovu toivosta!

Ja Vilukisun mies elää "puutteessa"...:) Siinä on taas yksi Mies...you know what I mean..saitteko muuten lemmen roihuamaan!? ;)

Sateinen vapaapäivä...salille pitäs lähteä rehkimään, eikä huvita yhtään... :/ Omaksi hyödyksihän se olisi, mutta kun ei ole kaveria...TYLSÄÄÄÄÄ...

Myy. Kp jotain

kyllä mut voi maililistalle lisäillä jos te mut huolitte.
Liisaleenallahan on nyt toooosi hyvät mahkut!! Ihanaa jos nyt oliskin tärpänny ;) En nimittäin ihan heti suosittele tuota yleistä puolta.... taas oli mukava huomata miten "tosissaan" meidän lapsettomat otetaan tuolla....

Viiris: Koita jaksaa rassu! Ihan kamalaa nyt, I know... (tsekkaa s.2 tästä ketjusta, siellä olikin jo useammat "suruvalittelut" sinulle/teille.) Halit!

Myy ja Sinis: Jep, kyllä sain miehen kellistettyä! ;) Tosin sain lastit sit mahalleni (sori yksityiskohdat...), eli 100% luotettavaan ehkäisyyn, eli keskeytettyyn mieheni siis luottaa. Toisaalta meitsin kohdalla se voi aika luotettava keino ollakin, en nyt kuitenkaan mitään kuumasta katseesta hedelmöittyvää tyyppiä näköjään ole.. No, saa se nyt pari viikkoa ruikkia minne haluaa, lähempänä Oilia sit pitää keksiä jotain... Siihen asti taidan tyytyä treenaileen lantionpohjalihaksia,auttaa sen toisen ison O:n saamiseen sekä tietty vaikuttaa myös miehen nautintoon, mikä taas vaikuttanee siihen ettei pysty pidättämään, mikä taas vaikuttaa siihen että saadaan kesävauva. Näin helppoahan se on, vai mitä??!! :D

Liisaleena: Hitsit että nauratti toi sun "itsensä kopelointi" kohta... Myönnettäköön että ihan just samaan kourimiseen sorruin itsekin kun raskauduin, mun tissit ei siis olleet mitenkään älyttömän kipeet, nännit vaan vähän aristi, ja pitihän ne testata aina sopivan paikan tullen. :D

Itsellä tosiaan kanssa pieni vyönkiristyskuuri meneillään. Ei se pahaa tee silloin tällöin kattoo mitä suuhunsa lappaa, mutta älä nyt sitten hyvä nainen mene liiallisuuksiin jos sulla kerta tuollaista taustaakin syömishäiriöistä (tjsp).
Ja laske noi indeksit aina aamupainosta, wc käynnin jälkeen ja ennen aamiaista mitattuna. Sillon ne lukemat on ees jotenkin vertailukelpoisia.

Myy: ota nyt ihmeessä ilo irti vapaapäivästä kuntoilun merkeissä jos ei oo parempaa tekemistä. Salille, mars mars! ;) Kivaa se on jos oikein asennoituu. (hieno tsempipuhe ihmiseltä joka itse lusmuili tän päivän treenistä...)
Palkitse sit itses vaikka jollain hemmottelulla sen jälkeen, tee itselles jalkahoito, kasvonaamio tai jotain vastaavaa?

Vilukisu, no worries, en aio mitään syömishäiriötä tähän kehitellä :) Eikä mulla sellasta ole ikinä ollutkaan, vaikka vois sanoa, että läheltä piti. Mutta sitten kun yksi ystävä sairastui lievästi, niin huomasin, että eihän tuossa ole mitään järkeä…

Mielenterveysongelmista puheen ollen; yhtenä päivänä tällä viikolla heräsin kuuden jälkeen aamulla siihen, että kuulin pienten jalkojen töminää, juoksuaskelia. Luulin, että esikoinen on herännyt kukonlaulun aikaan, mutta siellä se nukkui omassa sängyssään kaikessa rauhassa… Miehen herätyskello soi siitä jonkun ajan päästä ja kun kerroin mihin olin herännyt, niin tuli kyllä sellainen ilme miehelle, että nyt-se-on-seonnut-lopullisesti :D Mutta olen melko varma, että se töminä kuului yläkerrasta, siellä asuu pieni poika. Ehkä pitää alkaa huolestua, jos useammin alkaa kuulla sellasta, mitä muut ei kuule :)

Minttu, mitä teille sanottiin lääkärissä? Tuliko taas kylmää vettä niskaan?

Myy, eipäs luovuteta, takaisin raskaaksi hophop. Ja Sinis myös.

Täällä kanssa näkyi aika erikoisia unia viime yönä: Olin synnytyssairaalassa (-joka oli iso rivitalohuoneista jonka huoneissa synnyttävät äidit olivat) ja olin jotenkin valeraskaana, siellä vasta siis ilmeni etten oikeasti ole raskaana, vaikka olin jopa turvonnut järkyttävän kokoiseksi (muutenkin kuin maha) ja mulla oli kaikenlaisia "synnytyskipuja". Jouduin sit lähtemään kotiin ilman vauvaa, mutta sitä ennen sinne vielä paukkas synnyttämään sukulaistäti (joka kyllä lienee lapsensa tehnyt jo vuosia sitten...) ja minun piti sitten valokuvata niiden perheidylliä, kun eihän mulla ollut siellä muutakaan tekemistä...

Huoh... Heräsin sitten kyyneleet poskillani ja väsyneempänä kuin nukkumaan mennessäni. Alkaa näköjään löytämään tämä aihe minunkin uniini.

Liisaleenan unella sen sijaan voisi olla jännittävä merkitys! :) Peukkuja sille!!! +++

No niin, hyvää huomenta naiset. Sain nyt sitten (lopultakin) väsättyä sen anonyymin sähköpostiosoitteen: pallukkapollukka@suomi24.fi

Viirikselle ihan kauheesti voimia ja haleja!

Tänne ei mitään erityistä, kai se ovis tällä viikolla on, limaa tulee edelleen. Mulla on kans pitkähkö kierto, kyllä se tympäsee aina odotella viikkotolkulla, että MILLON!?

Pitäis alkaa siivoomaan taas, perjantain kunniaksi. Kuhan mies kotiutuu, niin saadaan vain olla, ei tarvii sitten hosua ja hästätä. Otetaan vaan ihan rennosti.. Jee!

Liisaleena?? Missä plussa??

:DDDDD Siis aivan loistava toi Vilukisun päättelyketju! Lantionpohjalihaksista kesävauvaan! Näin se menee :)

No onpas teillä unia! Ja Liisaleena kuulee jo ääniä? :) Mä en ihme kyllä ole nähnyt mitään outoja unia viime aikoina. Oon nukkunut kuin tukki (onpas muuten hölmö sanonta), simahtanut samantien kun pää on tyynyyn osunut ja herännyt sikeästä unesta vihaisena kellon soittoon..

Mulle oli kanssa järkytys kesällä, kun kaikkien grilliherkkujen ja jäätelöiden jälkeen painoindeksi tosiaan käväisi siinä 25:ssä.. alkoi laihis samantien.. ja tosi hyvällä menestyksellä.. hiukkasen kehnonpuoleinen tuo itsekuri. Mutta nyt siis jo 23,9!! Eli takaisin keväisessä. Jos pari kiloa saisi vielä pois, niin kaapista löytyisi uusia vaatteita.. joita siis voisi ehkä käyttääkin ilman valtavaa puristusta vyötäröllä.

Mikäs on Pahiksen tilanne? Muut?

Mä oon välillä tehnyt niin, että kirjoitan wordiin, koska sitten voin samalla lukea teidän aiempia juttuja, koska en muuten muista niitä. Mutta mä voin onneksi töissä pistää varattu-valon palamaan ja palstailla rauhassa :) Yleensä, ei se aina onnistu. Ehkä muut pitää mua tosi ahkerana työntekijänä, kun sillä taas palaa punaiset ovessa.. ;) Niinpä.

ON: ei ole tällä kertaa vielä ilmaantunut mahtavia oireita.. ei oikein mitään mainittavaa. Tissit ei ole juurikaan kipeät. Vatsalihakset on todella kipeät jumpan jäljiltä, joten tuosta vatsaosastosta on vaikea sanoa mitään.. eilen illalla vähän aina vihlaisi äkillisissä liikkeissä, mutta eiköhän se johdu noista lihaskivuista.. ei kai tässä vaiheessa vielä pitäisikään mitään olla. Ja mähän en siis ole raskaana enkä edes haluaisi olla.. ;)

Pallukkapollukalle mukavaa siivouspäivää! Ja muille kanssa mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 22/27

...taas jotain yhteistä: olemme sekoamassa koko joukko...itse näin myöskin yöllä vauva unta...olin lähdössä sairaalasta pienen käärön kanssa ja ajelin kesäistä hiekkatietä ja mulla alkoi yhtäkkiä valumaan maitoa ihan runsaasti, mutta vauva hävisi sylistä jonnekin... huh, huh..miehelle en vielä aamulla kertonut...

Myy..työt kutsuu..

Viiris olen todella pahoillani ettei raskaus kestänyt loppuun asti! En osaa edes aavistaa miten surullinen olet nyt mutta olet ajatuksissani! Virtuaalihalauksen lähetän sinua lohduttamaan!

hei liisaleena millos meinaat oikeesti testailla!?!? Mä veikkaan et sieltä on tulossa yks ihana ihme ;)

Joo ei se lääkäri oikeen ihmeitä taas tehnyt. Kerto kuinka nuoria ollaan ja kuinka varmasti tästä kierrosta tai sitten seuraavasta ainakin tärppää näillä clomeilla. Sit ku yritin kaikkee kysellä niin se vaan huitas kädellä et "elä sinä pikkutyttö stressaa tälläsistä, sä oot kohta raskaana". Mitähän siihen sitten sanoo ku miehen sperma on huonohkoa ja itellä pco. ihan ei ekana enää ole ne toiveet niin korkeella!

Hello ladies,
tänään aamulla kävin pissimässä tikkuun... Tuijotin sitä tikkua ja kun kontrolliviiva tuli näkyviin ekana, niin ajattelin, että se siitä sitten. Mutta sitten pikkuhiljaa alkoi tulla näkyviin toinen viiva! En voi uskoa! Mieskin piti käskeä tarkistamaan, etten nää harhoja. Aika epäuskoinen olo vielä, en todellakaan ollut varma tästä tuloksesta. Esikoisesta oli jotenkin vahvempi tunne, ja vähän erilaiset oireet. Nyt siis on vaan tissit ollut arkana, vähän repäisykipuja alavatsassa... Eli ihan normaalit menkkaoireet. Niin ja välillä on ollut tosi kylmä ja välillä kuuma, sanoin miehelle että onkohan vaihdevuodet tulossa :) Sitä se uni tiesi!

Minttu, olipa vähän kurja lääkärikäynti. Mutta toivotaan, että se toktori oli oikeassa ja kohta ootkin raskaana!

Vau Liisaleena ja superhyper paljom ONNEA plussasta! Siis kuten huomaatte niin käyn välillä tsiigaamassa mitä tänne kuuluu. Meillä taitaa kuitenkin alkaa asiat pikkuhiljaa selviämään miehen kanssa. Ehkä se nyt tajuu ettei mua voi pitää minään itsestään selvyytenä kun sanoin pois muuttavani.

Koiranpentu on täys riiviö :) On pistänyt jokapaikan remonttiin kun on joutunut oleen päivällä yksin kotona. Onhan se jo viis kk ja saa jo melkoista tuhoa aikaiseksi. Meillä alkaa ensi viikolla pentukurssi. Mennään sinne touhottamaan :) Plussia kaikille toisillekin

Prätkis kp jotain?

Voi Liisaleena sä teit sen, plussasit, jeeeee!!!!!
Joko on plussa vahventunut??? Onnea, onnea ja onnea!

Ja ON osio: Mä täällä poraan yksin kotona kun taas tapeltiin kullan kanssa tästä asiasta. Hän ei kuulema pysty/halua tarjoomaan mulle mitä haluan. (vauva ja perhe).
Tuntuu ihan tosi kauhealle kun pitäis valita rakkauden ja haaveiden (jotka ei välttämättä silti ikinä toteutuis) väliltä. Itkettää.... Kauhea pattitilanne, kun kumpikaan ei tavallaan oo väärässä, unelmat eivät vaan kohtaa.
Kai munkin pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta miettimään pois muuttoa. en tiiä....

ps. hienoa prätkis että teillä mennään parempaan päin!

ONNEA LIISALEENA!!! Täähän me jo tiedettiinkin! :) Ihan mahtavaa! Jotenkin oikein superihanaa aina, kun joku pitkään yrittänyt plussaa, antaa taas toivoa itsellekin. Kaikille mä siis niitä plussia toivon, mutta ymmärtänette pointin.

No olipas Mmintulla tohtori! Ihme porukkaa.. yllättävän monelta taholta on kuullut tuosta ikäasiasta, ei ihan menen jakeluun kyllä.. varsinkin, jos on jo yli vuosi tahkottu ja jotain pientä "vikaakin" todettu. Luulisi, että iällä ei enää olisi siinä vaiheessa merkitystä. Tän logiikan mukaan me varmaan päästäisiin helpommin hoitoon, kun ollaan tällaisia yli kolmekymppisiä vanhuksia.. mutta ei sen niin pitäisi olla.

Kiva kuulla, että Prätkiksen asiat ovat selkiytymään päin. Ja vilkas koirakaveri ilmeisesti pitää sut kiireisenä ;)

Ja Vilukisulle lämmin halaus. Sulla on kyllä vaikea tilanne, en todellakaan tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa. Voisin kuvitella, että se lyhyt raskaus ei ainakaan helpota asiaa, koska olit siitä niin onnellinen ja haluat kokea sen uudelleen. Miehesi taitaa olla sitten ihan tosissaan? Ainakin toistaiseksi? Voi että, en osaa sanoa oikein mitään.. Ehkä aika auttaa selkiyttämään ajatuksia? Tai sit ei? Koita jaksaa äläkä tee mitään hätiköityä. Hyvä täältä tällaista sanoa.. Voimia sinulle!

ON-osio: ei oikein mitään. Tissit kipeytyi eilen illalla, mutta ei oo enää juuri ollenkaan arat. Vatsassa on ollut jotain pientä pistoksen tapaista, mutta aika vähän, vähemmän kuin aikaisemmin. Mutta mun mieliala on kyllä heitellyt viime päivinä niin hurjasti, että itseäkin on alkanut pelottamaan.. oon ollut kuin perseeseen ammuttu karhu viimeiset kaksi päivää, kaikki mitä mies tekee tai sanoo ärsyttää mun ihan suunnattomasti. Mun käy sitä raukkaa jo sääliksi.. ja oikeasti tänään säikähdin itsekin, kun tuntui etten enää hallinnut päätäni.. Olen siis välillä tosi hyvällä tuulella, mutta yhtä-äkkiä kaikki on taas ihan pielessä. Toivottavasti tää menee pian ohitse. Mutta jotenkin tuntuu etten taaskaan ole raskaana. Ja huomaan, että sellaiset maailmanlopun-ajatukset nostaa taas päätään ja epätoivo alkaa hiipiä kehiin. Yritän parhaani mukaan blokata sen pois, mutta jossain taustalla se kuitenkin kummittelee. Ehkä mua pelottaa, tälle kuulle latautui suuret odotukset, sillä seuraava ovis menee ohitse mun työmatkan takia. Ja haluaisin niiiiiiiiiin paljon olla vihdoin raskaana. Mutta ei kyllä siltä tunnu. Mutta haluan vielä uskoa meidn mahdollisuuksiin. Löysin kaapista yhden r-testin, joka on tullut o-testien mukana ja käskin miestä piilottamaan sen multa. Muuten taatusti testaan liian aikaisin. Pitäisi tuonne loppuviikolle vielä odotella.

Mitäs muille kuuluu? Miini? Myy? Hensku? Wilma? Tiiti? Kenet unohdin?

Mutta aurinko paistaa, joten taidan lähteä vähän tuulettamaan sekoavaa päätänio tuonne ulkoilmaan! :) Mukavaa sunnuntaipäivää!

Sinis kp 24/27-28

Kiitos onnitteluista :) En mä mitään uusintatestiä ala tekemään, kyllä se viiva oli ihan näkyvä ja vahva kun viimein siihen ilmestyi. Miehen kanssa mentiin vielä illalla tonkimaan se testi roskiksesta ja ihmeteltiin, että siinä se viiva vieläkin on :D Ei tätä vielä oikein tajua. Jos menee samoin kuin viimeksi, niin viikon päästä alkaa oksentaminen, joten nautin nyt näistä vähistä oireistani... Vielä toki jännittää, että onko tämä totta vai meneekö kesken.

Vilukisu, sulla on varmasti rankkaa. En oikein osaa kuvitella, mitä tekisin sun tilanteessa.. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Ootteko harkinneet jotain parisuhdekurssia tai perheneuvolaa, jossa kävisitte juttelemassa? Voisi asiat avautua paremmin ulkopuolisen avun kanssa.

Sinikselle pidän kovasti peukkuja, toivon niin kovasti että pääsisit myös odottamaan kesäkuun vauvaa!