Helsingin kaupunki: Tekope*niksen askartelua 13-vuotiaille tytöille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi omana itsenä oleminen ei päde transsukupuolisuuteen? Eikö se ole osa ihmisen omaa itseä?
Varmasti ongelma on se, että tässä on joukko aikuisia ihmisiä buustaamassa teinin dissosiaatioita, joihin ei pitäisi oikeastaan reagoida millään tavalla. Se, että annetaan jonkun olla oma itsensä ei vaadi minkäänlaista buustaamista keneltäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Se on 10 lasta liikaa. Minusta tuon ikäisten ei tarvitse rakennella kulleja aikuisten ohjauksessa.

Tähänkin suhtauduttaisiin hyvin toisella tavalla, jos vetäjänä olisi 60 vuotias setämies Sodankylästä ja hän haluaisi askarrella 10 teinin kanssa penisjäljennöksiä.

Kyseinen touhu ei vaan ole ihan ok.
Kyseessähän on vain kangaspötkylä, ei mikään tekopenis.
 
Kyseessähän on vain kangaspötkylä, ei mikään tekopenis.
Sinusta olisi ok, jos peräkammarin Pena Muhokselta rakentelisi kangaspötkylöitä 13- vuotiaan tyttäresi kanssa? Vai onko asia tyysin eri, jos Penan sijaan paikalla onkin kokemusasiantuntija Ritu Helsingin Kalliosta?

Ihan oikeasti. Eiköhän näille nuorille voisi keksiä aikuisten ohjauksessa jotain muuta kuin kullijäljitelmän askartelua?
 
Sinusta olisi ok, jos peräkammarin Pena Muhokselta rakentelisi kangaspötkylöitä 13- vuotiaan tyttäresi kanssa? Vai onko asia tyysin eri, jos Penan sijaan paikalla onkin kokemusasiantuntija Ritu Helsingin Kalliosta?

Ihan oikeasti. Eiköhän näille nuorille voisi keksiä aikuisten ohjauksessa jotain muuta kuin kullijäljitelmän askartelua?
Trantytöt oli ihan itse toivoneet tätä työpajaa. Ja miksi Muhoksen Pena ei saisi tehdä ompeluhommia?
 

Yhteistyössä