Haaveissa vauva 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta81 26/28, P-K, Y 12/07
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08

Eipä ole täälläkään tätiä kuulunut, mutta sunnuntaina tehty testi näytti kyllä negaa. Nyt sitten odotellaan. Ajattelin perjantaina tehdä uuden testin jollei ole siihen mennessä tapahtunut mitään suuntaan tahi toiseen. Lauantaina nautin lasillisen punkkua ja että voikin olla pahanmakuista vaikka samaa merkkiä olen innolla litkinyt jo pidempään. Siitä rohkaistuneena sitten testasin jo sunnuntaina aamusella.
Nyt on hiukan hämmentynyt olotila. Saas sitten nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee. Toivottavasti ei sentään niin pitkä kuin Hertalla. Olikos sulla kp 54 vai muistanko väärin kun täti hyökkäsi pelipaikalle.

Jännäyspäivät:

Utelias pahalainen 13.2.
Noa 18.2.
Sanibel 18.2.
Philippa* 19.2.

Kaivetaanpa tämäkin esille, vieläkö lienee todenmukainen? Lisätkää tai poistakaa jos ei täsmää. Nyt tää lähtee jumppaan :)

Hei!!

Siitä testaamisen ajankohdasta.. Itse silloin testasin iltasella ja plussaahan se näytti. Testinä oli ihan vain joku apteekin perustesti, nimeä en muista, ei kuitenkaan ollut niitä kalliimpia testejä. Siinäkin testissä muistaakseni suositeltiin testaamaan aamusta mutta en malttanut odottaa:) Mulla olis laskujen mukaan kuukautisten pitänyt alkaa pari päivää aikasemmin, joten oli varmaan kerennyt raskaushormonia jo erittyä sen verran, ettei ollut väliä mihin aikaan testasi. Varmaan jos oikein aikasessa vaiheessa alkaa testaamaan niin silloin vois ajatella et kannattaa testi tehdä aamusta, mene ja tiedä:) Tai sitten tupla tai triplatestailla..

Harvemmin olen täällä viime aikoina kirjoitellut, mut sitä ahkerammin olen käynyt taustailemassa. Mulla on nyt jo menossa rv 15+5. Näin jälkikäteen ajateltuna tuntuu, että aika menee hirmu äkkiä:) hyvin olen edelleen voinut ja mahakin jo näkyy. Kohta pitää alkaa mammahousuja kai osteleen:)

Tsemmpiä kaikille haaveilijoille ja peukut jännääjille!!

Utelias pahalainen: Jänskät on sulla paikat!Ja vielä joudutaan/saahaan jännätä hetkonen,et selviää...toivotaan et plussa tulee!

Emeliina:Ooksää jo noin pitkällä..wau,vitsit et aika on sit menny nopsaan.

Tää oli tämmönen pika vain,nyt työt kutsuu!

No kylläpäs täällä vaan jatkuu ja jatkuu jännät paikat =) Huisaa! Mä peukutan kauheesti kaikille bd bd bd bd bd!!!

Täällä ei pitkään aikaan ollut mitään oireita, ja tuntu vaikealta uskoa koko plussaan, joten melkein toivoin että jotain oireita saisin aikaseks. No, en toivo enää... Viime yönä en meinaan saanut nukuttua kun vatsaa poltteli ja pisteli niin maan perkuleesti. Oikein siis sattui. Pyörin tuolla sängyssä, en voinut ylöskään nousta kun sitten tuntu vielä pahemmalta. Muistan katsoneeni kelloa viimeisen kerran 6.30 aamulla, ja tietääkseni en ollut yhtään nukkunut ennen sitä. Sitten sain jopa kolme tuntia nukuttua, ja sitten taas makoilin sängyssä jalat seinää vasten nostettuna kun taas tuntu niin pahalta. Onneks se loppui jossain vaiheessa, oon sitten ollut liikenteessä ja kävin jumpassakin. Koko ajan tuntuu kyllä sellanen pienenpieni polte alavatsassa. Toivottavasti ei taas yöksi pahene.

Mutta tosiaan joo, riittäis näitä oireita jo täksi kerraksi, rupeen jo uskomaan että siellä jotain todella tapahtuu =O On kyllä muutenkin mennyt jo monta yötä niin että en oo juurikaan saanu nukuttua, luojan kiitos ei tarvi herätä aamulla töihin...

Johkuliini: Juuh, niin se aika rientää.. Alussa tuntu, et ei tuu ikinä se eka neuvolakäynti, saati np-ultra mut niin neki on jo ajat sitte ollu. Nyt kyl toisaalta tuntuu, et elokuun alkuun ja laskettuun aikaan on niiiiin pitkä aika, mut kylläpä neki sieltä sit tulee:)

Illanjatkoja!

Olinpas hoppusena ku en Helmelle kerenny mitään kommentoimaan:)

Kuulostaa ikävältä ku on nuin kivuliaita oireita ollu, toivottavasti helpottaa. Mulla niitä oireita ei ollu ollenkaan.. Mut sit olinki ihan huolissani ku ei mitään oireita oikein ollu. Koskaan ei kai oo hyvä;) Saapas nähä kuin sulla käy pahoinvoinnin kans...:) Ootko muuten kellekkään ystävälle tms. vielä paljastanu plussaamista?

No niin, aamulla sitten vihdoin testasin (nähtyäni koko yön erilaisia unia testauksesta) ja mikäs sieltä tulikaan... selkeä plussa heti!!! Niin kuin aiemmin sanoin, mulla oli tosi vahva tunne perjantaina että olen raskaana, mutta jonkinlainen pelko oli kuitenkin taustalla. Kädet täristen testasin ja kun olin tuijottanut sitä plussaa uskomatta silmiäni, hiipi samantien pieni paniikki päälle. Aamupalakaan ei oikein maistunut. Ihan uskomatonta, oon vieläkin ihan puulla päähän lyöty! Mies siinä sitten heräili ja iskin sillekin sen testin kouraan ja kysyin näkikö hänkin siinä plussan :) Joo, kyllä hän näki, oli onnellinen ja halasi. Lohdutteli että ei tässä tarvii panikoida. Huh huh mikä aamu! Kai se on vaan pikkuhiljaa uskottava.

Yritäpä tässä nyt töitä tehdä, voitte uskoa että ajatukset on jossain ihan muualla. Millonkahan mun pitää alkaa neuvola-aikaa varailee? Miten paljon mun pitää muuttaa elämäntapojani? Kahvinjuontia pitää ainakin vähentää. Kysymyksiä on enemmän kuin vastauksia... Apua.

Mites muilla? Testailkaa äkkiä niitä plussia lisää!!! En vielä haluais siirtyä tuonne odottajien puolelle kokonaan, kun ei edes tunnu että olen odottaja. Oireita ei tosiaan oo muita kun rinnat kipeet ja välillä alavatsaa juilii niinkuin aina ennen menkkoja.

Jes, palataan! Tsemppiä ja plussatuulia muillekin!!!

Hirmusti onnea Noalle!!!
Täällä toinen n. viikko sit plussannut tuolta Alkumetreillä/loka-äidit -ketjuista, joka on vielä niin pihalla kaikesta ja jolla ei oikein oireita ole, mut päivä kerrallaan...
On tää vaan vielä niin uutta ja outoa ;)

Tervetuloa vain tuonne odotuspuolelle jahka uskallat. Siellä on muitakin täysin pihalla olevia akkoja ;)

Oioioi...täälä on heti aamusta mitä parhaimpia uutisia!Noalle hiRRRmuisesti onnea,sitä ollaan nyt sitten raskaana,ihanaa!! <3 Varmasti on pää pyörällä!

Vitsit,että kuulkaas emännät itellä tää vauvakuume vaan nousee koko ajan...vuoden oon jo ollut "tosi kuumeinen" ja tässä ketjussa pyörinyt...ehkä tää odotus sit kesällä loppuu ja sit alkaa toisenlainen odotus...Onneks mies on heti valmis,kun vaan sanon et "NYT" :D

Aurinkoista päivän jatkoa!

Paljon onnea Noa!! Oon kurkkinu välillä tällekin palstalle ja olin aivan varma et sie plussaat täs kuus!:) Ootan innolla itsekin millon saan kokea moisen shokin;D

Mimona alkumetreiltä

Onnea noa!! Sitä ne sun intuitiot tiesi!!! Nyt muut perässä vaan äkkiä odotuspuolelle!

Mun intuitiot on tänään taas vaihtaneet suuntaa toivosta epätoivoon. En tiedä miksi, mutta tuli eilen illalla sellainen olo, ettei tää koskaan onnistu. Mikä on ihan naurettavaa, koska eipä tässä olla oikeastaan edes päästy vielä aloittelemaan koko touhua. Mutta jostain se tuli, nyt aion karistaa sen heti pois!! koska eihän se pidä paikkaansa! Ehkä ovulaatioon liittyy mielialanvaihteluita, mulla ainakin näköjään :)

Plussatuulia teille muille kovasti!!

Ihanaa kun täällä ihmiset on alkaneet plussailla!!! Hirmusen suuresti onnea ja rutistuksia ja tarrasukkia niille onnellisille tapauksille!!!

Omalla navalla menossa kp 29, eikä tätiä näy. Rinnat on tosi kipeet, mutta mulla on yleensä aina ennen tätiä. En kuitenkaan vielä uskalla toivoa, kun joskus kierto on ollut jopa 34 päivää. Päätin niin, että jos täti ei tuu perjantaihin mennessä, niin sit testaan - ihan vaan siksi, että tietäisin, voinko ens viikon lomareissulla ottaa viiniä vai en.

Kieltämättä ajatukset on olleet ihan muualla tässä viime aikoina: me löydettiin uusi, oma koti! Huhtikuun lopussa ois muutto, en tiiä miten ihmeessä jaksan oottaa! Aivan ihanaa päästä pois tästä kerrostalosta, vaikka tykkään kyllä tästä asunnosta. Mutta nyt saadaan vähän omaa pihaakin - pääsee kasvattamaan vaikka yrttejä :)

Kiitos kaikille teille ihanille onnitteluista! Toivon niin paljon että kaikki muutkin täällä plussaisi pian.

Meillä kans alkaa nyt armoton asunnon etsintä. No onhan tässä onneksi yli puoli vuotta aikaa löytää isompi asunto, toivottavasti vaan sattuisi pian kohdalle joku ihana. Kauhea miten paljon elämä tuleekaan muuttumaan!

Huvitti tuossa äsken lounaalla kun mietin mitä kaikkea pitäisi jättää pois ruokavaliosta...homejuustot, tuorejuustot, graavilohi jne. Samalla mussutin hyvin onnellisena leipää, jossa ISO kerros tuorejuustolevitettä, enkä tajunnut mitään ennen kuin vasta melkein viimeisellä haukulla :) No, ehkä sitä pikkuhiljaa oppii.

Ihania uutisia!!!! Onnea Noa! Minä täällä tippa silmässä lähetän rutistuksia sinne!

Ja Philipalle onnittelut uudesta kodista! Se on aina niin ihanaa päästä laittamaan uutta kotia ja rakentamaan pesää =)

Sinililja, eiköhän noita epätoivoisia ajatuksia ole ollut liki kaikilla jossain vaiheessa, yrityksen pituudesta riippumatta. Itselläni oli sama juttu tammikuun alussa kun täti tuli, oli sellanen olo että teki mieli luovuttaa "kun ei kuitenkaan koskaan onnistu". No, onneks noi ajatukset menee ohi...

).( Viime yönä sain nukuttua normaalisti!!! Voi että oli hienoa monen valvotun yön jälkeen. Sellasta pienenpientä polttelua vatsassa vieläkin, mutta ei onneksi kivuliasta.

Heti plussaamisen jälkeen olis tehny mieli kuuluttaa kaikille että meille tulee vauva, mutta nyt taas kuitenkin sen verran jännittää että ei sitä vielä viitsi kauheesti kuulutella. Oon kyllä kertonut neljälle kaverilleni, jotka tiesivät että oli yritys päällä, ja joille kyllä kerron myös jos jotain ikävää tapahtuu. Heh, yksi näistä on exäni, tuntuu ajatuksena vähän hassulta ;)

Siis mitä...Plussia vaan tulee,ei oo totta!!:)
Sanibelille onnenrutistukset..voi että,hienoo!!

Kuulkaas emännät,mää oon täälä kohta ypöyksin ku te kaikki siirrytte odottajien puolelle..*pyhyy*...no ei vais,onnellinen oon teidän puolesta!

Katotaas kui utelias pahalaisen käy...;)

Ei oo todellista, kaks plussaa tänään!!!! Ihan mieletön juttu!

Onnea Sanibel ihan miljoonasti!!!!

Päivittäkää itsenne plussanneiksi listalle, se tuntuu aika pirun hyvältä ;)

Tässäpäs päivitystä listaan =)

hippu81, y 08/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Laralara
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08

Ihan uskomatonta.. Superpaljon onnitteluja Noalle ja Sanibelille!! Olisitte nähneet mun ilmeen, kun luin tän päivän viestit.. Huh! Ihanaa, ihanaa, ihanaa.. :0)

Ja Johkuliini.. ei huolta, minä oon tällä vauhdilla täällä vielä ikuisesti! ;)

hippu81, y 08/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Laralara
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, plussa 02/08

Ja tässä päivitystä minunkin puolesta. Ja Sanibelille onnittelut, mahtavaa!!! Meille taitaa sattua laskettu aika melko samoihin aikoihin :) Kävin jo ilmoittautumassa tuonne odottajat puolelle, siellä olikin onneksi oma ketju täältä plussanneille eli Sanibelkin vaan sinne ellet jo ole.

Onnea sydämen täydeltä Sanibel ja Noa!Milloin teillä on la laskureiden mukaan???

Mulla polttelee vähän alavatsaa....voinkohan kuvitella sen??Varmaan syönyt liikaa...Vielä joutuu 6pv odotteleen tätiä...:)Nyt jumppaan!

Wilma kp24