Haaveena vauva 2025

AMR
Onko muilla samaa, että kun LA alkaisi lähestyä loppuvuotta niin motivaatio yritykseen on vähän haussa? Jotenkin toivoisi ettei menisi ihan joululle. Jos vaikka sattuisikin nyt tärppäämään.

Täällä odotellaan ovista. Luulin että olisi ollut jo eilen olojen perusteella, mutta ei nousseet lämmöt yöllä. Sinänsä positiivista että kierrosta näyttäisi tulevan normaalimman mittainen kahden tosi lyhyen jälkeen.
No kyllä kieltämättä vähän mietitytti, mutta jotenkin nyt vaan tuntuu siltä, että saa tärpätä milloin vain. Jouuluvauvakin meille kelpaisi. 🥹❤

Mullakin oli/on käynnissä jotenkin omituinen ovis. Ei ollut juuri mitään limoja tms. Pelkästään kipuja ja se positiivinen testi. Meillä jäikin tallettelut -2 ja -1. Mutta jospa ne riittäisi, eilen ei enää kyennyt ja mieskin lähti ylitöihin nii ei olis aikataulullisestikaan kerennyt. 😃 Tänään siis dpo 1 jos testistä lasketaan. 😊 Toki tietty tänään olis vielä mahis vaan ei ehkä tänäänkään kykene enää. 🥹😆

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunni~
Mä oon aiemminkin tästä sanonut, mutta me pidetään ens kierto taukoa jos ei nyt marrasvauva tärppää.. laskettu aika tulis ihan loppuvuoteen just jouluaaton tietämille enkä halua olla joulua synnärillä ihan jo miehen töidenkin takia 😬.. Meillä jo kaksi ihanaa loppuvuoden vauvaa onkin, olisi ihana saada alkuvuodellekin juhlan aihetta 🥰 jännä miten katseet kääntynyt jo sinne, vaikka tässäkin kierrossa vielä mahdollisuus on.

Itse jotenkin kuvittelin että tämä vauvan hankinta olisi meidän vuoden 2025 projekti. Sillä ajatuksella odotukset maaliskuun kiertoon on kovat, koska haluaisin kovasti saada vauvan tämän vuoden aikana. LA olisi kuitenkin joulukuun alkupuolella jos nyt tästä kierrosta tärppäisi…

Jos ei tästä kierrosta, niin ensi kierrosta sellainen fiilis että meidän on ”pakko” onnistua. Siten ehdittäisiin tulla vanhemmiksi nippa nappa ennen kuin mies täyttää 30 ja minä 29. Jotenkin pienestä asti ollut sellainen päähänpinttymä, että koska ensisynnyttäjän keski-ikä on suomessa 28, olen jotenkin epäonnistunut elämässä jos en siinä iässä ole vielä saanut lasta. Hassu ajatus sinänsä.

vierailija
Itse jotenkin kuvittelin että tämä vauvan hankinta olisi meidän vuoden 2025 projekti. Sillä ajatuksella odotukset maaliskuun kiertoon on kovat, koska haluaisin kovasti saada vauvan tämän vuoden aikana. LA olisi kuitenkin joulukuun alkupuolella jos nyt tästä kierrosta tärppäisi…

Jos ei tästä kierrosta, niin ensi kierrosta sellainen fiilis että meidän on ”pakko” onnistua. Siten ehdittäisiin tulla vanhemmiksi nippa nappa ennen kuin mies täyttää 30 ja minä 29. Jotenkin pienestä asti ollut sellainen päähänpinttymä, että koska ensisynnyttäjän keski-ikä on suomessa 28, olen jotenkin epäonnistunut elämässä jos en siinä iässä ole vielä saanut lasta. Hassu ajatus sinänsä.

Täältä sivusta vain pikaisesti huikkaan, että yritä päästä eroon tuosta ajatuksesta, että olet epäonnistunut, ellet tiettyyn ikään mennessä ole lasta saanut. ❤
Myös minulla oli ajatus, että alle 30-vuotiaana olen saanut toivomani 3 lasta, mutta elämä opetti, ettei lapsia niin vain saada oman aikataulun mukaan.
Ensimmäisen syntyessä olin 24, toisen syntyessä 37 ja kolmatta emme ole saaneet. Toinen oli haaveissa heti ensimmäisen perään, mutta niin vain saimme todeta, ettei edes ivf-hoidoilla ole välttämättä mahdollista lapsia tiettyyn ikään mennessä saada.

Tsemppiä hurjasti teille, jospa pian saisitte pienen. ❤

AMR
Mikshän aina tässä ovulaation aikaan/just sen jälkeen iskee paniikki siitä, että ei tehnyt tarpeeksi. Olis pitänyt vielä kerran olla yhdynnässä yms. Vaikka varmaan olin ainakin teoriassa just hyvään aikaan ja tiedän, että siittiötkin elää parhaimmillaan sen 5vrk. 😄 Ku ei tiedä, että tapahtuuko se oma ovulaatio just sen 12h vai 48h päästä positiivisesta testistä. Aina suunnittelen, että hyödynnetään hedelmällisyysikkunan melkeen ”joka päivä” vähän niinkuin esikoista yrittäessä tehtiin, mutta nykyään todellisuus on, että ei oikeestaan kykene kuin kahteen kertaan. Kun ei ihan väkisin jaksais ja mieskin on välillä jo vähän loppu. Vaikka onneksi onkin aina innokas ja ymmärtää, että on tärkeetä vähän kuitenkin ajoittaa näitä puuhasteluja. 😄

Nyt positiivisesta ovistestistä on sen 3vrk on tänään vasta tulee ovislimoja. Edellisestä kierrosta mistä plussasin ne tuli ennen ovisplussaa. En tiedä miks näitäkin pitää miettiä näin tarkkaan ku ei tässä selkeesti tunnu olevan logiikkaa. Ja ei se miettiminenkään mitään auta. Ja edelleenkin talletettiin hyvään aikaan yms. 😄 Aina pitää olla itsekriittinen ja suorituskeskeinen jopa tällasen asian suhteen. Osaispa olla rento. 🫠 Ja se ei ainakaan auta asiaa, että joku sitten sanoo, että ”älä stressaa niin tuut raskaaksi”. 😅 Vaikka varmasti siinä jotain perää on!

• Tykkää
Reactions: marik91
Mikshän aina tässä ovulaation aikaan/just sen jälkeen iskee paniikki siitä, että ei tehnyt tarpeeksi. Olis pitänyt vielä kerran olla yhdynnässä yms. Vaikka varmaan olin ainakin teoriassa just hyvään aikaan ja tiedän, että siittiötkin elää parhaimmillaan sen 5vrk. 😄 Ku ei tiedä, että tapahtuuko se oma ovulaatio just sen 12h vai 48h päästä positiivisesta testistä. Aina suunnittelen, että hyödynnetään hedelmällisyysikkunan melkeen ”joka päivä” vähän niinkuin esikoista yrittäessä tehtiin, mutta nykyään todellisuus on, että ei oikeestaan kykene kuin kahteen kertaan. Kun ei ihan väkisin jaksais ja mieskin on välillä jo vähän loppu. Vaikka onneksi onkin aina innokas ja ymmärtää, että on tärkeetä vähän kuitenkin ajoittaa näitä puuhasteluja. 😄

Nyt positiivisesta ovistestistä on sen 3vrk on tänään vasta tulee ovislimoja. Edellisestä kierrosta mistä plussasin ne tuli ennen ovisplussaa. En tiedä miks näitäkin pitää miettiä näin tarkkaan ku ei tässä selkeesti tunnu olevan logiikkaa. Ja ei se miettiminenkään mitään auta. Ja edelleenkin talletettiin hyvään aikaan yms. 😄 Aina pitää olla itsekriittinen ja suorituskeskeinen jopa tällasen asian suhteen. Osaispa olla rento. 🫠 Ja se ei ainakaan auta asiaa, että joku sitten sanoo, että ”älä stressaa niin tuut raskaaksi”. 😅 Vaikka varmasti siinä jotain perää on!
Tunnistan hyvin paljon samoja ajatuksia Itselläni! Koita tässä sitten ottaa rennosti ja olla stressaamatta 🤣

• Haha
Reactions: AMR
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 02/25 ★ 1. yhteinen

★★★★★★★★★★★★★★★

11.3.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 25/28-31
@Kolmattakehiin kp 22/30-33
@Jennnuli kp 14/27-28
@gaoxiaojie kp 11/28-31
@marik91 kp 7/28-33
@Macademia kp 5/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@haaveillen DPO 9
@Lunni~ DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

Meille kelpaisi joulukuun vauva. ❣ Tosin jos tässä kierrossa raskaaksi tulisin, olisi la ihan joulukuun alussa ja mun historialla vauva syntyisi marraskuun puolella.

Vähän on vielä kierto hakusessa. Nyt kp 16 ja ehkä tossa 14-15 oli ovulaatio. Limoja oli hieman, ja sunnuntaina vatsakipuja, mutta ei mitään selkeää ovisoiretta. Simpat on kyllä laitettu varuiksi itämään. 🤭

• Tykkää
@Kolmattakehiin tikutitko ihan vai päättelit limoista tms? Tiedän kyllä niin ton, kuinka turhauttavaa on jos ovis osuu huonosti miehen töiden kannalta jospa lämmöt nousisi huomenna, niin olis vielä ihan hyvät mahkut vai millonkas kotiutuu jos ovis onkin vasta tulossa?
Mulla on Oura, se näyttää lämpöjen muutoksen mutta vasta kun ovis on jo tapahtunut, seuraavasta päivästä eteenpäin. Eli kun lämmöt ei ole nousseet, ovis ei vielä ainakaan eilen tapahtunut. Ylihuomenna kotiutuu, mut oon ihan varma että en saa houkuteltua heti reissun päälle hommiin. Niin veikkaan et tää kierto nyt sit meni vähän ohi ☹ ja tänään ainakin vielä hormonit hyrränneet itsellä kun puolituntemattomat miehet töissä vaikuttaneet oudon kiinnostavilta 😅 niin eiköhän se ovis ole vasta tuloillaan.

Ymmärrän hyvin tuon ajatuksen, että pitää olla "saavuttanut" jotakin johonkin mennessä, ja yhteiskunta luo automaattisesti tiettyjä odotuksia. Itselläkin piti työstää asiaa, että en tule olemaan sen ikäinen äiti kuin halusin aikanaan olla, ja kerkeän täyttää (vähintään) 33v ennen ku lapsi syntyy, koska en ole edelleenkään raskaana. Nyt kun on vuosi yrittämistä kohta täynnä, niin alkaa miettiin jo, ettei ole niin väliä minkä ikäinen on, kunhan saisi sen lapsen. (Vaikka edelleenkin toivon, ettei tulisi tästä kierrosta, vaan vasta seuraavasta, kun en halua joulukuun lasta :D )

Muistanko oikein, että teillä oli vasta nyt tammikuussa kuparikierukan poisto?

Ymmärrän hyvin tuon ajatuksen, että pitää olla "saavuttanut" jotakin johonkin mennessä, ja yhteiskunta luo automaattisesti tiettyjä odotuksia. Itselläkin piti työstää asiaa, että en tule olemaan sen ikäinen äiti kuin halusin aikanaan olla, ja kerkeän täyttää (vähintään) 33v ennen ku lapsi syntyy, koska en ole edelleenkään raskaana. Nyt kun on vuosi yrittämistä kohta täynnä, niin alkaa miettiin jo, ettei ole niin väliä minkä ikäinen on, kunhan saisi sen lapsen. (Vaikka edelleenkin toivon, ettei tulisi tästä kierrosta, vaan vasta seuraavasta, kun en halua joulukuun lasta )

Muistanko oikein, että teillä oli vasta nyt tammikuussa kuparikierukan poisto?
Hyviä pointteja sulla! Ja joo poistettiin mun gynefix joulukuussa ja aloitettiin yritys tammikuun kierrosta. Mulla oli taustalla pari ”vahinko” kemiallista raskautta jotka alkoivat kierukasta huolimatta, joten olin kuvitellut että ollaan super hedelmällisiä ja raskaus alkaisi saman tien, tai ainakin nyt ihan muutamasta kierrosta…

Katsotaan kuinka tässä käy, pitää opetella elämään epävarmuuden kanssa ja ottaa nyt vähän iisimmin.

Kaipaisin vertaistukea ja neuvoja tilanteeseemme. Tosiaan ehkäisy jätetty pois 6/23. Alkuu itsestäänselvä ajatus oli että meille tulee vauva 2024. Ei tullut. Sitten ajatus, että no ainakin vauva 2025. Tämä kierto aikaa saada tämä 2025 vauva toteutettua.. ja latasin tähän kiertoon kauheat odotukset ja toiveet ja homma meni osaltani ylisuorittamisen puolelle joka päättyi taas kyyneliin ja turhautumiseen.
Elämä menee eteenpäin ja ei olla jäätyy paikoilleen vain odottelemaan vauvaa, jota ei näy eikä kuulu ja nyt on niin sanotusti yksi iso rauta tulessa joka vie molemmilta paljon energiaa ja kaiken vapaa ajan 🏡
Myös tämä toinen projekti on vienyt aikaa makuuhuoneenpuolelta jonka vuoksi olen tikuttanut ovulaatioita joka kierrossa jotta vähäiset petipuuhat ajoittuisivat oikeille päiville. Useampi kierto mennyt ohi kun puolisoa ei juuri silloin tee mieli tai on väsynyt tai seksiä on vain päivänä kahtena. Pitkä pidättäytyminenkään ei tee siittiöille hyvää, että ovatko edes silloin hedelmöityskelpoisia ja mikähän mahtaa olla niiden elinikä.. Pyörä pyörii siten että minä turhaudun ja itken monta päivää putkeen missatun ovulaation jälkeen ja sama setti negatiivisen rt jälkeen. Toiveikkaana odotan uutta ovulaatiota ja sama tilanne uusiutuu. Tämä yrittäminen ja ajoittaminen on alkanut tympimään molempia ja tuntuu että ollaan umpikujassa. Puolison mielestä riittää ”tehdään parhaamme”. Ymmärrän puolisoani enkä halua vaatia häneltä kohtuuttomia tai pakottaa jps väsyttää, mutta samalla voimakas ahdistus ja suru valtaa mielen ettei taaskaan yritetty.
Odotetaan aikaa ensikäynnille, mutta tuntuu että senkin haluaisi perua, koska tuntuu turhalta mennä sinne ”valittamaan” lapsettomuutta kun todella monen kierron negatiivisuus on varmasti vain seksin vähyyttä eikä ole tunnetta että olisimme yrittäneet kaikkemme.

Kiertoni on ollut vasta viime syksystä kellonlyömälleen säännöllinen ja ovulaatio on aina kp 9-11, myös nämä kuuluisat ovulaatiolimat ovat olleet kuvioissa vasta tämän vuoden kierroissa. Nyt kun kaikki tuntuu olevan kierrossani kohdallaan niin samalla petipuuhien määrät ovat roimasti vähentyneet. Hukkasimmeko parhaat yrittämisen innot kiertoihin joista ei olisi edes tullut mitään kun kierto vielä haki uomiaan ja limakalvon eheytymiseen meni näin kauan aikaa..

Kauhean pitkä teksti ja avautuminen, mutta olisiko nyt aika ottaa time out ja syksyllä kokeilla uusiks. Ehkä puolen vuoden hengähdystauko tekisi molemmille hyvää.

Moikka!
Täällä olisi uusi haaveilija, tosin taitaa haaveet sijoittua ensi vuoden puolelle, mutta tulen nyt tänne kun ei uutta ryhmää vielä ole. Meillä siis tilanne se, että elellään uusperhearkea, lapsia entuudestaan jo molemmilla, yhteensä nyt jo 6, nuorin tästä katraasta 3v. Ekaa yhteistä haaveillaan :) ei ollut suunnitelmissa tehdä enää yhtään, mut miten kävikään. Heh

Kävin tänään kierukan poistossa ja tarkoitus olisi aloittaa yritystä pikkuhiljaa. Aiemmin olen raskautunut helposti, jännä nähdä miten tulee käymään.. ai että kaipasin tätä jännitystä.

Voisin tulla siis listalle, kiertolistalle sitten myöhemmin kun näkee mihin se taas asettuu. :)

@desirett 12/25 ★ 3. (1. Yhteinen)

• Tykkää
Kaipaisin vertaistukea ja neuvoja tilanteeseemme. Tosiaan ehkäisy jätetty pois 6/23. Alkuu itsestäänselvä ajatus oli että meille tulee vauva 2024. Ei tullut. Sitten ajatus, että no ainakin vauva 2025. Tämä kierto aikaa saada tämä 2025 vauva toteutettua.. ja latasin tähän kiertoon kauheat odotukset ja toiveet ja homma meni osaltani ylisuorittamisen puolelle joka päättyi taas kyyneliin ja turhautumiseen.
Elämä menee eteenpäin ja ei olla jäätyy paikoilleen vain odottelemaan vauvaa, jota ei näy eikä kuulu ja nyt on niin sanotusti yksi iso rauta tulessa joka vie molemmilta paljon energiaa ja kaiken vapaa ajan
Myös tämä toinen projekti on vienyt aikaa makuuhuoneenpuolelta jonka vuoksi olen tikuttanut ovulaatioita joka kierrossa jotta vähäiset petipuuhat ajoittuisivat oikeille päiville. Useampi kierto mennyt ohi kun puolisoa ei juuri silloin tee mieli tai on väsynyt tai seksiä on vain päivänä kahtena. Pitkä pidättäytyminenkään ei tee siittiöille hyvää, että ovatko edes silloin hedelmöityskelpoisia ja mikähän mahtaa olla niiden elinikä.. Pyörä pyörii siten että minä turhaudun ja itken monta päivää putkeen missatun ovulaation jälkeen ja sama setti negatiivisen rt jälkeen. Toiveikkaana odotan uutta ovulaatiota ja sama tilanne uusiutuu. Tämä yrittäminen ja ajoittaminen on alkanut tympimään molempia ja tuntuu että ollaan umpikujassa. Puolison mielestä riittää ”tehdään parhaamme”. Ymmärrän puolisoani enkä halua vaatia häneltä kohtuuttomia tai pakottaa jps väsyttää, mutta samalla voimakas ahdistus ja suru valtaa mielen ettei taaskaan yritetty.
Odotetaan aikaa ensikäynnille, mutta tuntuu että senkin haluaisi perua, koska tuntuu turhalta mennä sinne ”valittamaan” lapsettomuutta kun todella monen kierron negatiivisuus on varmasti vain seksin vähyyttä eikä ole tunnetta että olisimme yrittäneet kaikkemme.

Kiertoni on ollut vasta viime syksystä kellonlyömälleen säännöllinen ja ovulaatio on aina kp 9-11, myös nämä kuuluisat ovulaatiolimat ovat olleet kuvioissa vasta tämän vuoden kierroissa. Nyt kun kaikki tuntuu olevan kierrossani kohdallaan niin samalla petipuuhien määrät ovat roimasti vähentyneet. Hukkasimmeko parhaat yrittämisen innot kiertoihin joista ei olisi edes tullut mitään kun kierto vielä haki uomiaan ja limakalvon eheytymiseen meni näin kauan aikaa..

Kauhean pitkä teksti ja avautuminen, mutta olisiko nyt aika ottaa time out ja syksyllä kokeilla uusiks. Ehkä puolen vuoden hengähdystauko tekisi molemmille hyvää.
Tsemppiä! Varmasti usko on koetuksella pitkän yrityksen jälkeen. Mietin, että entäpä jos mies syyttää itseään siitä että lapsi ei tärppää eikä siitä syystä ole halukas petipuuhiin? Jos epäilee siittiöiden määrää tai laatua ja siksi perääntyy mielummin jotta ei tule enää pettymystä. Oletteko tehneet kotona siemennestetestiä, olen nähnyt jossain sellaisia myytävän?

Taukokin kuulostaa järkevältä, varsinkin jos on muitakin isoja asioita rattaissa. Ehkäpä tärppi käykin sitten, kun yrityksen lopettaa ja stressi sen ympäriltä vähenee :)

ON, Mies on työmatkalla, talleteltiin sunnuntaina ja nyt sitten ei vieläkään lämpöjen nousua. Mahtoiko mennä ohi, olin ihan varma että ovis olisi jo mennyt! Onpa turhauttavaa jos meni kierto hukkaan
Mie olin plussakierrossa myös aivan varma että harakoille meni vaikka mies oli kerrankin kotona otolliseen aikaan. Silti saatiin hyödynnettyä dpo -3 ja -1. Varhaisultran mukaan hedelmöitys tapahtunut dpo 1 ovisplussasta laskettuna. Mutta niin vaan se riitti ja vaikka viime viikolla hieman säikäyttikin vuodolla ei vielä isompaa ole ilmaantunut ja väsymys on vieläkin jäätävää

• Tykkää
Reactions: Kolmattakehiin

Voin kyllä allekirjottaa tämmöset ajatukset, vaikka muutaman vuoden sinua nuorempi olenkin. Jotenkin sitä itelleen saa luotua paineet semmosestaki asiasta. Olisin ite kovasti halunnut lasta vuodelle -25, mutta näyttää nyt tosi vahvasti siltä, ettei vuoden vikastakaan kierrosta tärppää (tosin nyt vasta kp 10 ja LA tulis olemaan 8.12, jos ihme tapahtuis).

Mun mies on kans luottavaisilla fiiliksillä, että 'tärppää kun tärppää', mutta ite alan jo menettää uskoni koko asiaan. Tässä meillä tosiaan on se noin 1,5 vuotta yritystä jo takana. Ja oon aina toivonut 4 lasta, mut hankalaks menee kun ensimmäistäkään positiivista r-testiä en oo tehny ja parin kuukauden päästä täytän 26.😅

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 02/25 ★ 1. yhteinen
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

12.3.2025 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 26/28-31
@Kolmattakehiin kp 23/30-33
@Jennnuli kp 15/27-28
@gaoxiaojie kp 12/28-31
@marik91 kp 8/28-33
@Macademia kp 6/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@haaveillen DPO 10
@Lunni~ DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

@desirett muokkasin tuohon, että yritys aloitettu 03/25 (eikä 12/25), jos tänään kierukka poistettu?

@Ida25 kuulostaa kyllä todella raskaalta 😥 kannustaisin puhumaan miehen kanssa, miltä hänestä oikeasti tuntuu. Paineet voi olla kovat, myös miehellä, ja sitten vaan purkautua eri tavalla. Sun ovis on myös aika aikaisin, jääkö luteaalivaiheelle tarpeeksi pituutta vai onko kierto tosi lyhyt?

• Tykkää
Reactions: Ida25
Tsemppiä! Varmasti usko on koetuksella pitkän yrityksen jälkeen. Mietin, että entäpä jos mies syyttää itseään siitä että lapsi ei tärppää eikä siitä syystä ole halukas petipuuhiin? Jos epäilee siittiöiden määrää tai laatua ja siksi perääntyy mielummin jotta ei tule enää pettymystä. Oletteko tehneet kotona siemennestetestiä, olen nähnyt jossain sellaisia myytävän?

Taukokin kuulostaa järkevältä, varsinkin jos on muitakin isoja asioita rattaissa. Ehkäpä tärppi käykin sitten, kun yrityksen lopettaa ja stressi sen ympäriltä vähenee
Ei olla tehty sellaista kotitestiä, olen kyllä lukenut että sellaisia olis olemassa. Ehkä odotellaan sen kans ensikäynnille jos määräävät sieltä labran kautta sen, ettei siitä tulisi lisää stressiä varsinkin jos tulos olis tulkinnan varainen..

@desirett muokkasin tuohon, että yritys aloitettu 03/25 (eikä 12/25), jos tänään kierukka poistettu?

@Ida25 kuulostaa kyllä todella raskaalta kannustaisin puhumaan miehen kanssa, miltä hänestä oikeasti tuntuu. Paineet voi olla kovat, myös miehellä, ja sitten vaan purkautua eri tavalla. Sun ovis on myös aika aikaisin, jääkö luteaalivaiheelle tarpeeksi pituutta vai onko kierto tosi lyhyt?
Ollaan puhuttu tietenkin ja hän varmasti kokee olevansa painekattilassa. ehdotinkin tauon pitämistä, mutta varsinaista taukoa hän ei halunnut/kaivannut, mutta ehkä löysempiä ranteita. Tuo ovulaatio ikkuna kun on niin kaikilla niin prkl lyhyt ja pitkä yrittäminen takana eikä yhen ainoaa positiivista testiä niin löysät ranteet ei tunnu mahtuvan samaan lauseeseen..
Kierto mulla on 28-29 päivää, luteaativaihe siis noin 13-17 vrk.

Ehkä nyt olisi aika puhaltaa ja suunnata ajatukset muualle kunnes ensikäynti on tehty, jospa siellä selviäisi jokin asia mistä homma kiikastaa. 😮💨

Vauva 2025

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

13.3.2025 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 27/28-31
@Kolmattakehiin kp 24/30-33
@Jennnuli kp 16/27-28
@gaoxiaojie kp 13/28-31
@marik91 kp 9/28-33
@Macademia kp 7/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@haaveillen DPO 11
@Lunni~ DPO 8

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja