ON ja valitusta turhasta
Kyllä jotenkin harmittaa kuin hidasta touhua tää lapsen yrittäminen on. Oon aika varma, ettei tästä kierrosta oo tärpännyt kun ei mitään oireita tunnu olevan. Ja toki tiedän, että dpo 7 on aikaista, vaan aijemmissa plussakierroissa mulla on ollu esim rinnat jo aristavat tällä dpolla ja sitten se on vaan pahentunut. Mulla on siis kolme plussaa takana, mutta ”vain” yksi lapsi. Jos ensi kierrostakaan ei tärppää, niin sitten alkaa taas se yk 6 ja puoli vuotta pärähtää mittariin. Päivät ja kuukaudet tuntuu matelevan eikä pysyvää tartu matkaan.
Mistähän se taas tällanen epätoivon ryöppy lyö päälle… ja mies ei ymmärrä ollenkaan. Ylipäätänsä luuli, että tää oli yk 2 vaikka oli ”jo” neljäs. Itselle tää tuntuu niin raskaalta. Vaikka tiedän, että tää kulunut aika on täysin normaalin ajan sisällä ja jotkut yrittävät vuosia (mikä särkee omankin sydämen

), mutta onhan tää asia aina kipeä ja kun sitä niin kovasti tahtoo ja kun se mahdollisuus raskauteen on aina vaan ne yksittäiset päivät… Kyllä te tiedätte.

Olispa edes mahdollista vaikka kaksi kertaa kuussa niin ei tuntuis niin toivottomalta.

Mutta kyllä se tästä taas. Ja odotellaan tämä kierto nyt loppuun (mitäpä muutakaan tässä voi), ja sitten katseet taas uuteen. Kai tässä joku pms kolkuttelee ovella kun mielen vetää näin matalaksi.
Ja todella ärsyttävää ku nuo emojit katoaa, toimiikohan puhelimen omat emojit? Laitoin nyt niitä kun ei nämä kaksplussan omatkaan tajua pysyä kyydissä.

Itselleni ne kyllä näkyy.
Kiitos ja anteeksi.