Haaveena vauva 2025

Mites @Lunni~ ja @haaveillen piinapäivät sujuu, mitkä fiilikset? 😊

Käyttääkö täällä kukaan oviksen bongailuun sylkitestiä? Mulla nyt ekaa kertaa käytössä tässä kierrossa, tänään kp 9, oon testimielessä kokeillut sillon tällöin ky tää tuli postissa viime kierrossa oviksen jälkeen. Kerran näky pieni saniainen, nyt ei oo näkynyt paitsi tänään! Pidättekö luotettavana, ajattelin et kai tää vähän antaa suuntaa, koska alkaa testata tikuilla ovista? Montako päivää ennen ovista teillä näkynyt saniaisia?

• Tykkää
Reactions: Lunni~
vierailija
:C eipä sitten saada joulukuunkaan vauvaa. Ovulaatiotesti oli eilen pos. eli ovulaatio olisi tänään tai huomenna. No miestäpä ei kiinnosta petipuuhat pätkääkään. Eilen sanoi, että tänään, lupasi oikein. Mieli muuttuikin, katsotaan huomenna.
Eikä katsota, olkoon. Viitsi kinuta. Itse kuitenkin olen aina valmis sänkypuuhiin, kun herra haluaa, vaikka keskellä yötä. Eiköhän se ollut tässä ja saa haudata sen vauvahaaveen kokonaan, ei musta tule ikinä äitiä. Pakko se on uskoa. Eihän musta varmaan edes olisi tullut hyvää äitiä. Viime kiertossakin tuli ovisplussa ja tallettelut oli edellisenä päivänä ennen plussaa ja ovista seuraavana päivänä ja pettymys oli suuri, kun ei taaskaan onnistunut.
Olisi ollut ihana plussata ensi kuussa, kuoleman ja särkyneiden unelmien kuukausi olisi saanut uuden merkityksen ( iskä kuoli huhtikuussa 22 vuotta sitten ja 2 vuotta sitten tuli keskenmeno).
Testejä on vielä jäljellä, riittäisivät ensi kiertoonkin, mutta mitä järkeä. Tulee vaan taas paha mieli, kun tulee plussa ja miestä ei kiinnosta. Tai sitten tallettelut menee taas vituiks. Mies kuitenkin tietää, että mun suurin unelma oli (en puhu enää, että on) tulla äidiksi.

Mites @Lunni~ ja @haaveillen piinapäivät sujuu, mitkä fiilikset?

Käyttääkö täällä kukaan oviksen bongailuun sylkitestiä? Mulla nyt ekaa kertaa käytössä tässä kierrossa, tänään kp 9, oon testimielessä kokeillut sillon tällöin ky tää tuli postissa viime kierrossa oviksen jälkeen. Kerran näky pieni saniainen, nyt ei oo näkynyt paitsi tänään! Pidättekö luotettavana, ajattelin et kai tää vähän antaa suuntaa, koska alkaa testata tikuilla ovista? Montako päivää ennen ovista teillä näkynyt saniaisia?
Eilen dpo10 testasin negan, tänään en ole testannut. En usko tippakaan että plussaksi muuttuisi, vaikka teoriassa olis hyvin mahdollista näillä dpoilla. Odottelen menkkoja alkavaksi, jos ei ala pian, niin voisin vielä testata tuon yhden testin kaapista pois. Oon kääntänyt katseet täysin kohti hoitoja. Fiilikset on odottavaiset ja aika neutraalit juuri tällä hetkellä. 😊 Pysyn toistaiseksi piinalistalla. Sinne oli lipsahtanut yksi ylimääräinen dpo-päivä, tänään on siis dpo11 😊

Täällä piinapäivät matelee. Tuntuu että oviksesta ikuisuus ja vasta dpo 8 :D ei mitään oireita. Ei menkkoihin eikä raskauteen viittaavia. Mä alunperin ajattelin että kierto jäisi lyhyeksi kun alkukierto oli paha tulehdustila ja siihen antibiootteja, mutta nyt ainakaan toistaiseksi ei mitään menkkoihin viittaavaakaan ole.. testaan aikaisintaan maanantaina(tai ainakin se on tavoite 😆)..

• Tykkää
Reactions: marik91
Mulle voi muuten korjata, että yritys aloitettu 3/2025, ekat menkat tässä kuussa kierukan poiston jälkeen.
Ja 5. lapsi, 1. yhteinen,
sitä ei tuossa lukenutkaan.
Mä korjasin näin. Itse asiassa muokkasin itellenikin että 2. lapsi yrityksessä, 1. kohtukuolema ja viikot. Tuntui tavallaan pahalta kun luki 1. lapsen yritys, vaikkei elossa olekaan lapsi niin koen kuitenkin äiti hälle olevani 🤍 Ja diagnoosikin lapsettomuushoidoissa on sekundaarinen lapsettomuus nyt kun on yksi täysiaikainen raskaus ja synnytys takana.

• Surullinen
Reactions: Macademia
Eilen dpo10 testasin negan, tänään en ole testannut. En usko tippakaan että plussaksi muuttuisi, vaikka teoriassa olis hyvin mahdollista näillä dpoilla. Odottelen menkkoja alkavaksi, jos ei ala pian, niin voisin vielä testata tuon yhden testin kaapista pois. Oon kääntänyt katseet täysin kohti hoitoja. Fiilikset on odottavaiset ja aika neutraalit juuri tällä hetkellä. 😊 Pysyn toistaiseksi piinalistalla. Sinne oli lipsahtanut yksi ylimääräinen dpo-päivä, tänään on siis dpo11 😊
Korjattu! 😊 noh vielä voi hyvinkin tulla plussa, peukutetaan sitä 🩷

Ovulaatiota aloin huvikseen tikuttelemaan jo tänään kp 8.
Mulla on noita halppisliuskoja, joilla tikuttelin viime kierrollakin.
No nyt piirty selkeempi viiva kun ed kierrolla ollenkaan 😲
Haen postista Ruotsista tilatut Clearbluet, joten tässähän tulee kiire niitten alottamisen kanssa 😅
Olin suunnitellut tikuttelun alottelua tuossa kp 11

On tää vaan konstikasta

Muoks. Pakko kyllä tehä eka Clearblue tänään, sen verran on väriä tossa halppisversiossa

• Tykkää
Reactions: marik91 ja Lunni~
:C eipä sitten saada joulukuunkaan vauvaa. Ovulaatiotesti oli eilen pos. eli ovulaatio olisi tänään tai huomenna. No miestäpä ei kiinnosta petipuuhat pätkääkään. Eilen sanoi, että tänään, lupasi oikein. Mieli muuttuikin, katsotaan huomenna.
Eikä katsota, olkoon. Viitsi kinuta. Itse kuitenkin olen aina valmis sänkypuuhiin, kun herra haluaa, vaikka keskellä yötä. Eiköhän se ollut tässä ja saa haudata sen vauvahaaveen kokonaan, ei musta tule ikinä äitiä. Pakko se on uskoa. Eihän musta varmaan edes olisi tullut hyvää äitiä. Viime kiertossakin tuli ovisplussa ja tallettelut oli edellisenä päivänä ennen plussaa ja ovista seuraavana päivänä ja pettymys oli suuri, kun ei taaskaan onnistunut.
Olisi ollut ihana plussata ensi kuussa, kuoleman ja särkyneiden unelmien kuukausi olisi saanut uuden merkityksen ( iskä kuoli huhtikuussa 22 vuotta sitten ja 2 vuotta sitten tuli keskenmeno).
Testejä on vielä jäljellä, riittäisivät ensi kiertoonkin, mutta mitä järkeä. Tulee vaan taas paha mieli, kun tulee plussa ja miestä ei kiinnosta. Tai sitten tallettelut menee taas vituiks. Mies kuitenkin tietää, että mun suurin unelma oli (en puhu enää, että on) tulla äidiksi.
Ymmärrän täysin tunteesi.
Tuo pettymyksen määrä on niin järkyttävä. Ja samoin tunteiden määrä. Ahdistus, pelko, yksinäisyys.
Tuntuu että miehet ei ymmärrä kuinka pieni aikaikkuna tässä hommassa on onnistua ja mielihalujen kanssa peuhaaminen ei vain toimi, jos yrittää saada lasta aikaiseksi.

Verikokeet done. Sitten vaan ootellaan tuloksia. Kyllähän se itellä näyttää vakiintuneen toi kierto niin että kp15 ovis ja kierto kokonaisuudessaan 22/23 päivää ( toki nyt kp21 on ollut koko päivän menkkamaisia kipuja joten katsotaan).
Ajattelin oikein kinuta lääkäriltä jotain millä saisi luteaalia pidennettyä kunhan soittaa tuloksista.
Jos tää gyne ei siihen suuntaan kallistu niin käyn varmaan yksityisellä ihan lisääntymiseen erikoistuneella gynellä🫢
Tää edellinen joka ei näe 8 päivän luteaalissa mitään ongelmaa on erikoistunut gynekologiseen onkologiaan. Josko siinä ongelma.
Tokihan verikokeista voi paljastua jotain millä voi olla vaikutusta.
Otettiin kuitenkin proge,prolaktiini,tyreotropiini ja tyroksiini

• Tykkää
Reactions: marik91 ja Lunni~
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

14.3.2025 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 28/28-31
@Kolmattakehiin kp 25/30-33
@Jennnuli kp 17/27-28
@gaoxiaojie kp 14/28-31
@marik91 kp 10/28-33
@Macademia kp 8/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@haaveillen DPO 12
@Lunni~ DPO 9

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

AMR
Ovulaatiota aloin huvikseen tikuttelemaan jo tänään kp 8.
Mulla on noita halppisliuskoja, joilla tikuttelin viime kierrollakin.
No nyt piirty selkeempi viiva kun ed kierrolla ollenkaan
Haen postista Ruotsista tilatut Clearbluet, joten tässähän tulee kiire niitten alottamisen kanssa
Olin suunnitellut tikuttelun alottelua tuossa kp 11

On tää vaan konstikasta

Muoks. Pakko kyllä tehä eka Clearblue tänään, sen verran on väriä tossa halppisversiossa
Mitä tää digitesti näytti? 😊

En tiedä mitä olin yritysaloituskuukausien kanssa sekoillut mut samapa tuo, @Lunni~ kiitos kun hoksasit 😅 Mä en osaa laittaa punaista väriä tänne näin kännykällä, mutta mulla alkoi tänään menkat. Yllättävän nopeasti kun kierukka poistettiin silloin keskiviikkona ja oon ollut käytännössä täysin vuodoton nyt edellisen 3 vuotta. Ei ollut ikävä tätä niagaraa🙈

Eli kiertolistalle voisin tulla vanhan kierron mukaan eli tänään kp 1/27.

En ole koskaan tikuttanut ovista, mutta nyt tilasin raskauskeijulta niitä puikkotestejä, jospa saisi kiinni oviksen niin tietäisi onko kierto missä vaiheessa menossa.

AMR
ON:

Tänään on dpo 6 ja mieli alkaa olla vähän levoton. Ei sinänsä mitään oireita mihinkään päin ja olen kaikkeni yrittänyt, että en edes hakisi mitään tuntemuksia kropasta nyt. Mutta se on VAIKEETA. Haluaisin olla testaamatta ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä. Mulla olis ens pe ne synttärijuhlat niin ehkä tulee kuitenkin testattua ennen niitä… En oo vielä päättänyt. Sillon mulla olis dpo 11-12 testauspäivästä riippuen. Eli sinänsä melko aikaista testata sillonkin, vaan on mulla aina positiivinen näkynyt jo noilla päivillä. Ahdistaa vaan jos näkyis taas joku kemiallinen raskaus taas ja sitten ei sais juhlia eikä vauvaa. Blaah. Samalla tuntuis moraalisesti väärältä juoda jos tietää, että mahdollinen raskaus näkyis jo… 🙁

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

15.3.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 29/28-31
@Kolmattakehiin kp 26/30-33
@Jennnuli kp 18/27-28
@gaoxiaojie kp 15/28-31
@marik91 kp 11/28-33
@Macademia kp 9/28-32
@desirett kp 1/27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@haaveillen DPO 13
@Lunni~ DPO 10

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

@AMR haluatko piinapäivälistalle mukaan ? 😍 Mutta ymmärrän kyllä että ei tekis mieli juhlia jos näkyy testissä. Mutta jos mitään ei näy niin sitten kyllä huoletta juhlistamaan!

@desirett joo :D mutta kiva että alkoi nopeasti ni pääsee heti yrittämään! 🤩

ON: dpo 10 jo eikä oikein mitään oireita. Paleluttaa vähän, mutta se on kyllä mulla myös pms oire. Mieli on aika tasainen, mutta melko aikaista vielä toki sanoa johtuuko mistä :D

• Tykkää
Reactions: AMR
AMR
@AMR haluatko piinapäivälistalle mukaan ? Mutta ymmärrän kyllä että ei tekis mieli juhlia jos näkyy testissä. Mutta jos mitään ei näy niin sitten kyllä huoletta juhlistamaan!

@desirett joo mutta kiva että alkoi nopeasti ni pääsee heti yrittämään!

ON: dpo 10 jo eikä oikein mitään oireita. Paleluttaa vähän, mutta se on kyllä mulla myös pms oire. Mieli on aika tasainen, mutta melko aikaista vielä toki sanoa johtuuko mistä
Pysyn ainakin vielä listalta pois. :giggle: Harkitsen sitten uudelleen, jos tulee vielä tarve haaveilla ensi vuoden vauvasta. :giggle:

• Tykkää
Reactions: Lunni~
vierailija
Aika jännä jos noin! Mä testasin toissapäivänä ekan kerran digillä, näytti pyörylää, tänään vilkku hymynaama ja Pregcheckin ovistesti näytti viivaa mut ei läheskään tasavahvaa vielä tietty. Ja sylkitestissä hiukan vasta saniaisia.

Täällä näyttää sittenkin siltä että ovis varmaan meni ja nyt olisi ehkä dpo5. Lämmöt nousi kyllä vasta tänään kunnolla ylös. Tänään aamupäivällä oli vähän huono olo ja tissejä pakottaa, ja väsyttää. Eli normaalit pms-oireet alkaneet. Piinapäivät siis alkakoot. Oon kyllä vähän henkisesti luovuttanut tällä kertaa, jotenkin ei ole yhtään uskoa että tästä kierrosta tulisi vauvaa. Masentaa ja mies ärsytti tänään todella paljon.

@AMR samaistun tuohon miten vaikeaa on olla koko ajan kuulostelematta kroppaa. Viime kierrossa olin ihan varma että olen raskaana, oli todella epätavalliset oireet ja osa ei pms-oireita ollenkaan. Niin se uusi kierto vaan pamahti. Valeraskaus on niin helppo kehittää mielessään. Tällä kertaa laitan ihan sama mitkä oireet niin kaiken pms:n piikkiin.

Viimeinen YK tämä ennen 2026. Vähän surullista. Varsinkin kun ehti ennen keskenmenoa innostua, että olisi tullut kesäksi vauva. Ensi kierrosta LA menisikin sitten aikalailla uuteen vuoteen. Ehkä meille ei ole tarkoitettu kuin nämä kaksi lasta jotka jo on. Joista tietty olen äärimmäisen kiitollinen.

• Tykkää
Reactions: AMR
Onko noin?
Mulla ainakin näytti clearblue lila oviksen esikoisen aikana vaikka en olisi aikaisemmin testannut. Että itsellä ainakin näytti oikein! Jos aloittaa myöhään testaamisen niin ei tunnista estrogeenin nousua = vilkkuva naama, mutta pysyvä naama on lh huippu ja kyllä se sen tunnistaa :) .

@Macademia musta se sun kuvassa ollut liuska ei ollut vielä posi. Toki eri ihmisillä on eri lh pitoisuudet ja sen puolesta eri lh huippu. Mutta jos liuskat ei tunnista selkeää huippua niin silloin pitänee vaan katsoa, milloin tulee vahvin viiva ja se edustaa itselle sitä huippua. En tiedä toimiiko Clearblue, jos lh määrät tavallista matalammat vai ei. Mutta olettaen, että sulla keskimääräiset hormoni pitoisuudet niin lh huippu ei ollut vielä :) .

Yhteistyössä