Hip hei! Täällä ollaan

Ei ole mikään tauti iskenyt, kauhea kiirus vain
töissä. Täällähän on ikävän moni sairastellut, varmaan se on flunssa Ompunkin nujertanut. Tai sitten ne viikonlopun vieraat...
Senora, kyllähän Hoppu on just eilen kirjoitellut

Ruusa on ainut, joka on ollut tosi kauan hukuksissa. En enää edes muista, milloin on viimeksi kirjoittanut.
Minulla on nyt varmaan alkanut se seesteinen keskiraskauden aika, kun ei mikään (mieskään) ärsytä yhtään

ja kaikki finnitkin on kadonneet. Mutta hyvä kuulla näin etukäteen, että se tilanne voi muuttua kädenkäänteessä. No osuuhan niitä huonoja päiviä aina silloin tällöin itse kullekin, joten Ninni ei kannata hävetä vaikka täällä käy välillä purkamassa suurimpia höyryjä.
Antzihan oli ehtinyt jo Jazzin ja Tehiksen edelle vaunuhankinnoissa! Tehis heittää nyt vaan lisurin nurkkaan ja lähtee vaunukaupoille

Toivottavasti sun enteilyt ei nyt ihan vielä toteudu. Jos jännättäis Hoppua ja Ässää ensin! Mä vähän ihmettelen itseäni, kun mulla ei ole edelleenkään mitään kiinnostusta lähteä katselemaan vaunuja...Yhtään vauvanvaatetta en ole myöskään ostanut, eikä yhtään edes himota mennä niitä hypistelemään. Tosin tuskin edes ostan mitään, kun siskollani on monta kassillista vauvanvaatteita ja osa käyttämättömiäkin. Lisäksi mun äiti on varmaan jo ehtinyt neuloa viisi neulepukua tulokkaalle. Heti, kun me kerrottiin, se alkoi kyselemään, että minkä värisestä langasta hän sitten alkaa nuttuja väsäämään. Ihan hyvä niin, sillä neulominen ja ompeleminen on semmonen juttu, mihin meikäläisellä ei ole kiinnostusta eikä lahjoja sitten yhtään. Ja tuleehan sieltä äitiyspakkauksestakin vaatteita eli kaipa me alkuaika pärjätään? Tuntuu, että tammikuuhun on vielä aikaa, joten en ole kauheasti ehtinyt ottaa hankinnoista stressiä. Vakuutuksen eteen ollaan mekin sentäs jo tehty jotain eli parista paikasta on kyselty ja odotetaan, koska vastaavat.
Jeps täytyy taas kiitää. Pääasia, että kaikilla on kaikki hyvin! Kapriskin oli selvinnyt synttärihulinoista kunnialla

Ai niin ja kiitos vinkistä...täytyy miestä varoittaa, ettei turhaan raukka odottele minusta kuoriutuvaa seksipetoa

Omassa pulleassa navassa kaikki on hyvin, Obsidania aloin syömään ja tiitiäinen liikkuu vilkkaasti joka päivä. Mietin tässä muuten, että täytyykö huolestua, jos on joku semmoinen päivä, etten tunne liikkeitä? Nyt olen meinaa tuntenut ne joka päivä.
Voikaa hyvin!
Tuuli