EX-KERMIT 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kävin edellistä ketjua läpi... omppu ilmoittautunu viimeks torstaina - oli flunssainen. Ässä oli ainakin perjantaina vielä linjoilla... Mutta missä Ruusa?? tai Hoppu?

Hip hei! Täällä ollaan :) Ei ole mikään tauti iskenyt, kauhea kiirus vain
töissä. Täällähän on ikävän moni sairastellut, varmaan se on flunssa Ompunkin nujertanut. Tai sitten ne viikonlopun vieraat...

Senora, kyllähän Hoppu on just eilen kirjoitellut :) Ruusa on ainut, joka on ollut tosi kauan hukuksissa. En enää edes muista, milloin on viimeksi kirjoittanut.

Minulla on nyt varmaan alkanut se seesteinen keskiraskauden aika, kun ei mikään (mieskään) ärsytä yhtään ;) ja kaikki finnitkin on kadonneet. Mutta hyvä kuulla näin etukäteen, että se tilanne voi muuttua kädenkäänteessä. No osuuhan niitä huonoja päiviä aina silloin tällöin itse kullekin, joten Ninni ei kannata hävetä vaikka täällä käy välillä purkamassa suurimpia höyryjä.

Antzihan oli ehtinyt jo Jazzin ja Tehiksen edelle vaunuhankinnoissa! Tehis heittää nyt vaan lisurin nurkkaan ja lähtee vaunukaupoille ;) Toivottavasti sun enteilyt ei nyt ihan vielä toteudu. Jos jännättäis Hoppua ja Ässää ensin! Mä vähän ihmettelen itseäni, kun mulla ei ole edelleenkään mitään kiinnostusta lähteä katselemaan vaunuja...Yhtään vauvanvaatetta en ole myöskään ostanut, eikä yhtään edes himota mennä niitä hypistelemään. Tosin tuskin edes ostan mitään, kun siskollani on monta kassillista vauvanvaatteita ja osa käyttämättömiäkin. Lisäksi mun äiti on varmaan jo ehtinyt neuloa viisi neulepukua tulokkaalle. Heti, kun me kerrottiin, se alkoi kyselemään, että minkä värisestä langasta hän sitten alkaa nuttuja väsäämään. Ihan hyvä niin, sillä neulominen ja ompeleminen on semmonen juttu, mihin meikäläisellä ei ole kiinnostusta eikä lahjoja sitten yhtään. Ja tuleehan sieltä äitiyspakkauksestakin vaatteita eli kaipa me alkuaika pärjätään? Tuntuu, että tammikuuhun on vielä aikaa, joten en ole kauheasti ehtinyt ottaa hankinnoista stressiä. Vakuutuksen eteen ollaan mekin sentäs jo tehty jotain eli parista paikasta on kyselty ja odotetaan, koska vastaavat.

Jeps täytyy taas kiitää. Pääasia, että kaikilla on kaikki hyvin! Kapriskin oli selvinnyt synttärihulinoista kunnialla ;) Ai niin ja kiitos vinkistä...täytyy miestä varoittaa, ettei turhaan raukka odottele minusta kuoriutuvaa seksipetoa ;) Omassa pulleassa navassa kaikki on hyvin, Obsidania aloin syömään ja tiitiäinen liikkuu vilkkaasti joka päivä. Mietin tässä muuten, että täytyykö huolestua, jos on joku semmoinen päivä, etten tunne liikkeitä? Nyt olen meinaa tuntenut ne joka päivä.

Voikaa hyvin!

Tuuli

Omppukin pikailmoittautuu! Kaikki ok, en ole tullut viime viikkoista olotilaa kipeämmäksi, sahaa ees taas nää oireet. Mutta työpari palas eilen lomilta, joten haittaa hieman tätä palstailua.. nyt jäin hetkeks yksin ja johan taas asiakasta lappaa ja puhelimet soi :/ . Kaiken kukkuraks täällä mullistellaan näitä meidän työkuvioita oikein urakalla, että saapa nähdä minkälaisiin hommiin sitä palataan sitten joskus hoitovapaan jälkeen.. nooh, pitkä aikahan sinne on, mutta jotenkin nyt ahdistaa nämä kuviot täällä..

Ja teitä joitain on sitten miehet ahdistaneet, ainakin Ninni ja Jazz.. kyllähän tuo kieltämättä välillä vähän hitsaa täälläkin, mutta ihmeen vähän. Esim. kun lähti lauantaina baariin, lähinnä oottelin, että lähtis jo, että saisin olla rauhassa :)

Senoralla alkaa laatotushommat olemaan vähenemään päin, kiva juttu. Mutta vielähän tuo ehtii tilanne muuttumaan moneen otteeseen...

Tuulille sen verran, että ainakin Toivolla on välillä selkeesti rauhallisempia päiviä -tai sitten on sellaisessa asennossa, ettei niin hyvin tunnu, mutta sitten toisinaan on ihan vallan mahotonta menoa. Että kaipa se vireystila voi (voiko??) vaihdella.. Pääasia lienee, että aina jotain välillä tuntuu.

Viime viikolla heitin vauvavakuutuspaperit vetämään, ei ole vielä mitään kuulunu. Siis se syntymättömän vauvan vakuutus. Esikoisellekin otettiin aikoinaan se. Nyt pitäis nuo Kelan paperit heittää sisään, tosin palkanlaskijan kanssa puhuttiin, että otettais ainakin syys- jollei lokakuunkin palkka vielä siihen puolen vuoden tulolaskelmaan mukaan.

Hermostunut Omppu lopettelee, ennen kuin jää kiinni.. tosta tuli mieleen, että taas tuli yks työkaveri onnittelemaan ja sano vielä, että hän näki kyllä jo kesäkuussa, ylähuulesta... täytyykin alkaa kattomaan hedelmällisessä iässä olevien naaraiden ylähuulia sillä silmällä.

Voikaa hyvin (ai katos Tuuli oli kirjoittanut just samat toivotukset!!) !

Omppu ja Toivo 25+6 (aika on pysähtynyt.........)

No löytyihän niitä kadonneita lampaita, hyvä hyvä.
Ärsyttäviä tollaset työkaverit ja asiakkaat, kun häiritsevät palstailua!

Sokerirasitus täälläkin oli rv 26-28 eli se on varmaan se "normaalitapaus".
Just, ja Safiiri vähän epänormaali :-D Tsemppiä tosiaan sokereiden kurissa pitoon!

Täällä hieman hämillään tuon neuvolareissun jälkeen.
Terkka arvioi, että vauva olisi jo n. 3,2kg, KÄÄK! Miten tämä nyt näin meni???
Ultran mukaanhan oli tulossa kolmekiloinen ehkä vähän päälle. Ja tämä muka on nyt jo niin iso. On kyllä niin kokenut terkka, että ei tuo pahasti voinut pieleenkään mennä. Aika hyvin yleensä arviot osuneet. Totesi vaan, että hyvin sinä tämän piilotat, kun vatsa todellakin on PIENI.
Kohdunsuulla ihan epäkypsää ja vauva raivona (toi on niin kaamee sana toi raivotarjonta). Ylhäällä keikkuu pää, joten kaikki mahdollista asennon suhteen. Ensi viikolla neuvolaan taas, niin katsotaan miten "poju" keikkuu.
Taidan sittenkin ruveta toivomaan, että syntyisi pian :-)

Tehis rv 34+2

Heipä hei!
Täällä muitakin joita ottaa päähän...mä olen ihan kypsä tuohon esikoisen kiukutteluun. Ei ole taas vuorokauteen suostunut syömään mitään ja multa aina kyyneleet valuu ruokailua yritettäessä. Ensinnäkin harmittaa kun toinen ei syö ja ihmettelen millä elää ja toisaalta tuntuu pahalta lapata ruokaa roskiin. Olen ihan kyllästynyt. Toisaalta, tyttö on VIHDOIN oppinut päiväkuivaksi ja päiväunivaippakin on useimmiten kuiva. Minä vaan päivästä toiseen tungen päiväunille aina saman vaipan. Yövaippa on kyllä ihan märkä aina.

Ninnille jooga-asentoa: konttausasento mutta laske kyynärpäät lattiaan eli lantio pitää olla korkeemmalla kun vatsa. Itse tein asentoa niin että pää-rintakehä lepäsi esim. tyynyllä. Asennossa pitää olla vähintään 10min. mielummin kauemmin, esim. 20-30min. On kyllä aika ikävä asento, pakko yrittää pitää selkää suorassa kun muuten ihan notkolla ja sitten väsyy lihakset. Mutta tuossa asennossa vauvalla olisi tilaa kääntyä.... Toinen vaihtoehto (luin kirjasta, en ole kokeillut) on selinmakuulla niin että pyllyn alle laitetaan esim. 4 tyynyä jolloin taas lantio nousee ylös.

Tehiksen vauvako jo yli 3kg? ja missä vatsassa... Huh!

Senoralle kiitokset letuista. Kyllä Pitkämäki saikin taas urheiluhullun liikuttumaan ja itkee vollotin moneen otteeseen...

Nyt tekemään sämpylätaikinaa kun sain tytön päikkäreille. sekin on ollut viime aikoina aika uuvuttavaa!

Kirppu 33+5

kiva kun meijän kadonneet lampaat on löytyny... Ja anteeksi hoppu, olithan sinä eilen ollut linjoilla... selasin vaan edellistä ketjua ja tän ketjun eka sivu jäi tsekkaamatta.
No jospas Kirpun sämpylät kelpaavat neitille... Kyllä se sitten syö kun nälkä tulee. Kiva että alkaa kuivaakin vaippaa löytyä...
Joo maanantaina se neuvola olis. Sitä ultraa en vielä oo saanu kyseltyä. Pitänee soitella tänään tai jättäiskö sittenki ens viikkoon?

Mutta ÄssÄ ei ole syyskuisissakaan perjantain jälkeen käväissyt...Hmmmmmm.
Onkohan rouva ottanu ässät käyttöön ja suhassu synnärille???
Heti ilmottautumaan, jos yhtenä kappaleena olet!

Täällä yksi tulee vatsanahasta läpi justiinsa. Alkaa varmaan vesi olla jo vähissä, kun tuntuu niin teräviltä nuo liikkeet.
Ja opiskelumotivaatio on edelleen nolla! Pitäisi torstain ohjaajan tapaamista varten nyt tsempata, mutta kun ei huvita niin ei.

*superhyperextratsempitykset* tehikselle! Mars lisurin pariin... Tosin jos viimetinkaa ei olis, nii mitää ei tapahtuis... Oothan sä kuitenki ny lukenu ja jäsennelly asioita. ! Koitappa saaha jottai paperillekki! :) (*iskee silmää*)

ÄssÄä kaipaillaan täälläki!

Vai haluais se Tehis sittenkin kiilata syyskuulle? Saas nähdä ;)

Hyvä, ettei flunssa ollut nujertanut Omppua. Ajatteles sulla on enää pari kuukautta äitiysloman alkuun, eikös? Noita kelan papereita olen minäkin miettinyt. Neuvolasta sanoivat, että ensi kerralla saan ne eli mulla on ihan syyskuun lopussa neuvola seuraavan kerran (viikkoja on silloin just jotain 25). Oon ehkä tyhmä, mutta mä en yhtään ymmärrä tätä kuviota; siis täytänkö minä yksinäni ne laput kotona ja lähetän kelaan? Ja mistä mä saan sen tietää, että onko mun kuuden edellisen kuukauden tulot paremmat kuin ne vuoden 2005? Mulla on nyt parempi palkka kuin silloin, mutta en tiedä onko se sen vaadittavan 20% parempi. Pitääkö mun ottaa se etukäteen selville kelasta? Entäs sitten se äitiysloman virallinen kesto. Otanko mä ne päivät siitä laskurista ja ilmoitan työnantajalle vai miten ihmeessä se menee? Vai saako työnanataja kelasta jonkun virallisen paperin? Voisko joku selventää, kiitos ;)

Joo kyllä mäkin olen huomannut, että tiitiäisellä on välillä rauhallisempia päiviä ja välillä tosi paljon actionia, mutta kyllä se ns rauhallisinakin päivinä jonkun verran ojentelee.

Senora paljon sulla on tänään viikkoja? Voithan sä jo sinne soittaa? Katoin just kalenterista, että mulla sykettä ei näkynyt vielä silloin ekassa ultrassa (6+0 ), kun kävin sen verisen vuodon takia lääkärissä. Sit 6+6 näkyi.

Tuuli

Senora, ei auta tsempitkään :-D Täällä kiikun!

Niin, Tuulille myös vastailen, että hyvin tavallista noilla viikoilla rauhalliset kaudet. Ja kun se baby on kummiskin vielä sen verran pikkuruinen, niin kääntyilee siellä miten sattuu, jolloin potkut ym. saattaa olla sinne selkäänkin päin. Kaikkea ei tosiaan tunne, mitä se Tiitiäinen siellä touhuilee :-)

Olen mä epäilly syyskuun synnytystä alusta alkaen, koska se olisi jo ihan ihmeellistä, että meidän perheessä kahdella olis synttärit samassa kuussa ;-)
Meillä kun kaikilla eri syntymäkuukausi. Isäntä tammikuu, lapset huhti-heinä-elo ja minä lokakuu. Marraskuulle tää tuskin menee, kun laskettu aika 14.10.
Joo, leikki leikkinä. Oikeasti toivoisin nyt vielä rutkasti valmistautumisaikaa ja niitä ihania lomapäiviä tuon pikkumiehen kanssa.
Lähdenkin hakemaan pojua kotiin, kun ei täällä mitään aikaiseksi enää saada.

Nääh, täällähän minä vielä =D

Hirvee siivous ynnä raivauspakerrus menossa! Ja hormonit heittää häränpyllyä, ensin mä parun hirveenä kaikkea ihan pientäki ja tänään kauhee vinotus päällä... raivostuttaa niin maan pirusti kaikki asiat.

nyt meen vähäks aikaa tonne pihalle kiukutteleen ruohonleikkurille.

GRRRR-ÄssÄ +tyyppi37+5

No löytyihän se ÄssÄkin! Taitaa olla tuo hyrräys merkki jostain lähestyvästä urakasta... ;-) Tsempit!

Täällä pistettiin sitten oikein tuulemaan näiden valmistelujen kanssa. Iltapäivällä kävin läpi kaikki vanhat vaatteet ja pistin koneet hurisemaan. Ja illalla heitin shoppailukierroksen. Iso kasa uusia ihania vaavin vaatteita tarttui mukaan. Samalla hommasin kaikki vaipat, tutit, omat sairaalakassiin tulevat jutskat ym ym. Koneet hurisee täällä siis edelleenkin ja taitaa vielä rautakin tänään suhista :-)
Seuraavaksi meinaan katsella vähän noita vaunuhommia vielä. Vähän olen Brion Kombeja aatellu... Isännän ohje oli, että kunnolliset merkkivaunut, jotka sitten myydään pois, kun ei tarvita.
Ja ei kun surffailemaan... Varmaan maanantaina käyn vaunuostoksilla, kun en enää tällä viikolla kerkiä. On tuo kalenteri taas vähän täynnä.
Illan jatkoja muillekin :-D

Tehis

Tehis pisti sitten kerralla tuulemaan, nimimerkkinsä veroinen :)
Minä oon vaan vähän kerrassaan laittanut..oon jo miettinyt, et vois jo nuo vaipat yms.jo ostaa, mut joka kerta kaupas kävelen hyllyjen ohi ja aattelen, et kerkeehän ne vielä. Samoin omaa sairaalakassia olen jo kovasti ajatellut.

Kirpulle kiitos vinkeistä, katsotaan pääsenkö moisiin asentoihin. Ja stemppiä sullekin esikoisen kanssa taisteluun.

Kyllä minäkin muuten kummastelen, et mihin se tehiksen 3 kg piiloutuu?

Meniköhän mun kiukutus Ässälle..mulla nimittäin ollu taas ihan ok olo, siivoilu ja pyykinpesukin taas maistui. Esikoisen kanssa oli kyllä hermot mennä, mut kestin sen jotenkin. Tytölle on muuten ilmestynyt tän päivän aikana hirveästi nokkosihottumaa muituttuvaa näppylää..ihan kun ois allergiaa, mut en millään keksi mistä ois voinu tulla, kun ei olla syötykään mitään uutta.. Mitähän lienee? Ei kait mitään rokkoa? Kuumetta oli kuitenkin viikonloppuna ja eiks rokoissa ensin tule kuume sitten vasta näppylät?

Muuten mulla esikoisen laskettu aika oli sama kuin Tuulilla.

Nyt taidan lähteä suihkuun..

Ninni rv 33+5

Nyt on hyvä mieli, kun ÄssÄkin löytyi... Oli kyllä vähä pahalla tuulella, mutta toivottavasti ruohonleikkuriin sai sit suurimmat aggressiot purettua.
Eikäs Omppukaa missää hukassa ollu. *Heristelee sormea* - ei saa tuolleen mitään ilmoittamatta olla hukassa !
Kiitokset kysymästä Tuuli...Viikkoja tulee huomenna 8 (!) kasaan. Tuli vaan viime viikolla masis, kun noissa huhtikuisissa yks oli käyny ultrassa eikä vielä ollu näkyny mitään, joten en itelleni halunnu samaa pettymystä. Tosin se voi kyllä tulla vieläki. Tänään sit oon aatellu ottaa tuonne neuvolaan yhteyttä. Meni eilen se aika sit tiukalle, etten enää saanu neuvolantätiä kiinni. Mä kun en tee mitään viime tipassa, niin aattelin sellaista että jos hyvällä tuurilla sais ultran tälle päivälle, niin vois kuvan näyttää huomenna äitille synttärilahjana... Mutta mun tuurilla tää ei tietenskää onnistu. Täytyy suunnitella.
Tehis on tosiaan pistäny tuulemaan... pyykännu ja shoppaillu... Ei sitä vielä osaa edes kuvitella mitä kaikkea pitää hankkia... (jos nyt olipäänsä tarttee mitää hankkia, kun ei vielä tiijä onko tuolla sisuksissa elämää vai ei...) Ja vaunumerkki ja -mallikin jo mietitty. hmm.
Ninnille: miten siinä sit kävi, kun la oli samana päivänä ku Tuulilla. Oliko täsmällinen neiti, ja tuli just tilattuna päivänä. Vai oliko etuajassa vai viivyttelikö?? (kai tästä on ollu puhetta, mutta kertaus on opintojen äiti)

Ei mutta nyt pitää taas kiitää noitten hommien pariin, jos vaikka nakkais terkalle mailia... ja odottelis että hän soittaa...

Hyvä kun kadonneet lampaat on löytyneet. Ruusa vielä hukassa vaan jospa hänki kohta ilmottautuis.

Kävin äsken vihdoin viemässä sen mahdollisen virtsatietulehdusnäytteen labraan. Täällä ei laboratorio oo auki ku ma ja ke enkä ma kerenny millään. Jossain vaiheessa viikkoa vois sitte pirautella ja kysyä tulosta.

Nyt hihat heilumaan ja työntekoon. Terveisiä vaan kovasti kaikille.

Safiiri ja Nelkku 15+3

Huomenta kera kaffen ja aino-mustikkapiirakka-jätskin :P

Senoralle tsempitykset minuuttiviisarin katteluun... =D

Ihan outoa kun olen yksin kotosalla! On niin hiljasta, vein muksut just päiväkotiin ja kouluun. Otettiin tolle kakkoselle sopimuspäivät pk:iin. On niin kamalasti muutoksia neidin elämässä nyt... muutto, siskon kouluunmeno, vauva... niin ja haluan vähän pedata neidille eskaripaikkaa tutusta päiväkodista. On sielä 2,5v saakka ollu niin olis kurjaa jos "joutuis" ens vuonna tohon toiseen lähipäiväkotiin.

Isä toi mulle eilen kanttarelleja kauheen säkillisen, että lähden kohta kerman haku reissulle! =)

Ai niin olikos safiirilla ollu joitain supparin oireita? vai onko ihan virtsiksen oireita ilmaantunu?

Tehis on pistäny hihat heilumaan. Aika mollikka sinne sun sisuksiin mahtuu (missähän linussa sun suolet ynnä sisäelimet on... xD )

vilkutukset muillekkin. taidan naatiskella hetkisen hiljasuudesta ja oikasta soffalle!

ÄssÄ+tyyppi 37+6

Huomenet!

Vau, Senora pääsee ultraan tänään! Juu, mukavaa keskittymiskyvytöntä työpäivää sitten vaan sinne :-D Pidetään kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä. (Sitähän riittää.) Toivotaan, että siellä pikkuruisen sydämen syke näkyy.

Mitähän näppylää sille Ninnin pikkuselle on tullut? Ei oikein osaa täältäkäsin sanoa. Eikä kyllä välttämättä muutenkaan :-) Voisko kuitenkin olla joku rokko ihan lievänä? Onko teillä vauvarokko ollut?

Olipa sitten auton lasit jäässä tänä aamuna täälläkin. Niin se vaan syssy tulee ja VAUVA <3 Voi hitsi meillä on nyt hipelöity noita pieniä vaippoja ja vaatteita. Esikoispojankin pehmopuoli on taas valloillaan. Hänestä kun löytyy välillä tuota heviä, niin ihana katsoa tätä puolta :-) Sekaisin ovat, eivätkä malta odottaa!
Jospa tällä valmistautumisella nyt kuitenkin saatais vielä lisäaikaa ;-) Voi hyvillä mielin odotella, kun kaikki valmiina. Kaukalon kunto pitää tänään illalla vielä katsoa ja laittaa makkari kuntoon. Vähän järjestelyhommia...
Terkka meni sanomaan ne sanat, joita muuten ei saisi suustaan päästää. Eli "Eiii tämä täältä vielä synny." Eikös sillon just yleensä synny, kun noi sanat sanotaan.
Jeps, mutta toivotaan, ettei ihan vielä.

Nyt alan keskittymään minäKIN (hih Senora)!

Tehis rv 34+3 (vai onkohan se sittenkin se alkuperäinen rv 35, kun niin iso jo on???)

Huomenta! Hieno juttu Senora! Täällä ollaan hengessä mukana! Laita sit viestiä ;)

Jaahas Tehis oli laittanut sitten toimeksi! Kertokaas te viisaammat, kun niitä sairaalalaukkuja pakkaatte, että mitä sinne olis sitten tarkotus pakata mukaan?

Ässälläkin taitaa h-hetki lähestyä...

Täytyy jatkaa töitä taasen. Heips!

Tuuli + aamujumppaa pitävä tiitiäinen 21+6 (meniköhän noi oikein, nyt on kalenteri hukassa...no joka tapauksessa tonne päin)

Äh, enhän mä vielä malta häippästä, kun tuli noita kommentoitavia vielä...

ÄssÄ siellä naatiskelee!
Taidan tullakin teille tänään syömään. Jos sitä kanttarellikastiketta ois tarjolla :-)
Sullahan tytöt oli syntyneet ennen laskettua aikaa, eikös? Onko mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä? Limatulppaa tms.?
Mä en muuten ole koskaan nähnyt limatulppaa. Vasta kolme synnyttänyt :-) Mulla ei myöskään ole koskaan ollu mitään ennakoivia oireita. Ei vauvan laskeutumista, ei kypsymistä kohdunsuulla, ei mitään. Se tulee sitten kertarytinällä, kun alkaa tulla.

Tuuli kyseli sairaalakassista. Siis se, jonka itse ottaa mukaan, kun synnärille... Erikseenhän on sitten ne kimpsut, mitä iskä tuo perässä kotiinlähtöä varten.
Kaikkein tärkeimmät on NEUVOLAKORTTI (joka nyt muutenkin on aina mukana), KAMERA (tyhjänä) ja LATURI, KÄNNYKKÄ ja LATURI, omat HYGIEANIATARVIKKEET (itse ainakin tykkään käyttää ihan omia tuoksuja ym. ja tykkään myös vähän ripsaria laittaa aamusella, sairaalassa on aikaa itseänsä vähän laittaakin: mukavampi katsella niitä kuvia jälkeenpäin), JOTAIN PIENTÄ PURTAVAA SYNNYTYKSEN AJAKSI. Minä olen mielelläni kulkenut niissä sairaalan kamppeissa ihan päästä jalkoihin. Ihana kun saa vaihdella puhdasta päälle aina kun siltä tuntuu. Eikä ne verkkohousutkaan nyt niin karmeat ole, muutaman päivän kyllä kestää vaikka säkkikankaassa! Tuossapa ne tärkeimmät taitaa ollakin, mitä mun kassista ainakin varmasti löytyy. Jotain lukemista tietty voi ottaa, mutta sitähän voi tuoda isäntä perässä... Ja toki kaikki muutkin, jos kiire tulee. Mutta KAMERA ja NEUVOLAKORTTI on tärkeimmät!

Nyt menen...

Thank's Tehis! Täytyy kirjoittaa ylös. Mulla ei ikinä ole neuvolakorttia mukana...paitsi neuvolassa ;) Eikö niitä vauvan vaatteita voi pakata jo tohon samaan kassiin?

Tuuli

Senoralle jaksuja piiiiitkän päivän selättämiseen, toivotaan että ultranäkymät ovat parhaat mahdolliset!

Tehis tuossa aika tyhjentävästi kertoili kassin sisällöstä. Samat kamat mullakin oli, niiden lisäksi kotiinlähtövaatteet itselle ja vauvalle. Ja kannattaa sit omia vaatteita pakatessa huomioida ettei se maha välttämättä jää kokonaan sinne synnärille.. =) Olin miettiny et synnytystä silmälläpitäen otan sit mukaan cd:tä jne. mut niin ne vaan jäi kotiin. Ja totta kai joulupäivänä radiotarjontaa oli tasan kahdenlaista: joululauluja tai raskasta metallia. Jälkimmäisen tahdissa sit syntyi esikoinen, joululauluja ei kyl siinä vaiheessa jaksanut kuunnella.. Ihan eksyi sivupoluille taas tää juttu..

Noniin, tietty puhelin soi... Hmph. Päivänjatkoa.

Niksu 18+3