Ihanaa Tuuli, että kaikki oli niinkuin pitikin! Jaa vai että poikaveikkaus on sielläkin, no niin, poikaluurit on kivoja

Toivon sykkeet on olleet siinä 150 terkkarin laskujen mukaan.
Senoralle tsemppiä pahanolon kestämiseen. Kyllä on niin tuoreessa muistissa itelläkin vielä ne kestokrapulat, että myötätuntoa kyllä heruu..
Kiitos kaikille tosta päivähoitoasian kommentoimisesta. Kyllä mulla nyt on jo ihan hyvä ja varma mieli siitä, että on oikea ratkaisu pitää poika kotona. Eilen juttelin mukulan kanssa, että haittaako sitten kohta, jos et menekään piiiiitkään aikaan päiväkotiin. Ei kuulemma haittaa, kun "mä en yhtään tykkää olla siellä". No, tiedän kyllä suurimman syyn siihen; kun kaikki entiset ryhmän kaverit siirtyi nyt elokuussa isompien ryhmään, yhtä lukuunottamatta. Tänä aamunakin kaverit vilkutteli ikkunasta pojalle ja poika siihen, että tuolla on kaikki mun vanhat kaverit.... tippahan siinä taas äitin silmään tuli, että väärän päätöksen taisin tehdä, kun päätin, että poikaa ei siirretä täksi muutamaksi kuukaudeksi, vaan saa jatkaa entisessä ryhmässä. No, se on vaan tosiaan luuhattava sit enempi pihapiirissä jatkossa, että pysyy ystäviensä vauhdissa mukana.
Ja Safiiri on vapauttanut vatsansa ja pukeutunut äippäfarkkuihin

Joskus tuossa vaiheessa mäkin muistaakseni jouduin niin tekemään. Nyt tosin hiffasin kerran, että mullahan on yhdet melko matalavyötäröiset farkut, jotka on olleet vähän isot, niin ne onkin tosi hyvät nytte, jää mahan alle ja just sopivat. Niitä oon pitänyt aika paljon nyt.
Kohta vois siitä Mervistäkin alkaa jotain kuulumaan.... eikös siitä ole jo yli viikko, kun meni osastolle?
Hei, selkää ei muuten enää yöllä särkenyt, eikä nytkään juuri muuta, kuin istuessa alkaa pakottamaan tuolta alimmaisista nikamista istuinluusta ylöspäin. Että kyllä kai tää tästä! Tänään pitäskin sit taas mennä kesäteatteriin, joka tosin on lasten versio, eli ei onneks kestä niin kauaa.
Aurinkoista päivän jatkoa Kermit!
Omppu ja Toivo potkii 23+6