EX-KERMIT 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet. Laitoin Kermittäriin linkin, josta pääsee tänne elleihin suoraan. Hyvät sivut on meille tulossa. Sonia, mää olin blondi vielä ylioppilaskuvassa. Sitte hankin pikkuveljieni mukaan tekoälun ku värjäsin ruskeaksi :) Oikeasti mulla on aikalailla maantien värinen tukka. Sellainen, kun lapsena vaaleatukkainen tummuu aikuisena.

Safiiri ja Nelkku 12+6

Heipsan!

Täällä tuli oikein luxuspäivä. Isäntä lähti esikoisen jalkkisturnaukseen ja otti kaikki lapset mukaan, jiiiiihuuuuu! Kerrankin! Olen joutunut sitäkin hommaa hoitelemaan ihan itsekseni, kun yleensä ei ole isukki kotona tai on keskittynyt näihin ulkokotihommiin. Nytkin niitä olisi, mutta päätettiin tehdä näin tällä kertaa. Meillä siis sekä poika että tyttö pelaavat jalkkista ja noi turnaukset sitten vähän vie aikaa... Harkkoihin pääsevät ihan omin neuvoin fillarilla onneksi.
Pakkasin iskälle ja muksuille kylmälaukullisen eväitä ja nyt nautin sinne n. kolmeen yksinolosta, ai että!
Kävinkin just hoitamassa tuon oman auton sisäsiivouksen. On vähän ollut rästissä se homma :-) Nyt voi vähän hengähtää ja käydä vaikka vähän mesen puolella tekemässä pieniä juttuja.

Katzuhan se pyysi veikkauksia omasta ulkonäöstä... En ole käynyt vielä katsomassa oisko kuvia, joten veikkaan...
Katzu vois olla tumma, lyhyttukkainen. Pitkähkö ja hoikahko. Mitähän vielä... Meniköhän pahasti pieleen ;-)

Eilen rupateltiin isännän kanssa pitkät tovit illan päätteeksi synnytyksestä. Kelailtiin noita aikaisempia ym. Näin se rupee vähitellen olemaan mielessä sekin homma :-)
Lokakuun ensimmäinen vauva oli sitten jo tuonne ketjuun syntynyt. Just kun sitä pohdiskelin... Ja toinenkin meinaa jo syntyä. Huih!

Nyt mesen puolelle tsekkaamaan tilannetta... Moiks!

Tehis rv 31+6

Kävin sinne nyt laittamassa kaikenlaista...
Yrittäkää perehtyä ajan kanssa :-)
Ihan VINKKI NUMBER 1) Klikatkaa ensin Keskustelupalsta ja sieltä lähdette selaamaan niitä KETJUJA.

Heh, toi Katzu-veikkaus.. Vai olikin punaiset, pitkät ja kiharat :-D ;-) Oikke söpö kuva!!!

Nyt muihin hommeleihin... Yäks, vessan pesu odottaa :-/

Tehis

Nyt kävin minäkin lisäämässä kuvia, ihme että onnistuin. En nimittäin aina oikein ymmärrä näitä tietokone juttuja.
Käy vähän kateeksi Tehiksen luxuspäivä. Itse harvoin saan olla yksin.
Siitä tuli mieleen, et piti jo ajat sitten kommentoida, mut on päässyt unohtumaan..minäkin oisin oikein mielelläni luopunut koko telkkarista nyt digiin siirtymisen myötä, mutta mies vei tällä kertaa voiton, ei se osais elää ilman telkkaria,ja nyt on meilläkin tuo digiboxi. Musta ois ollut ihan riittävää, et leffoja vois katella silloin tällöin. On tosi inhottavaa, jos tv on kaiket illat päällä, eipä siinä tule paljon seurusteltua. Asiasta on monesti ollut puhetta, mut jostain syystä töllö aukeaa joka ilta viim. kun tyttö on nukkumassa. Olen kyllä tytön katsomisien kanssa tarkkana, mut pitäis vielä miestä kouluttaa lisää :) Pitäis vissiin miehen kalenteriin merkata muutama tv:tön vapaa ilta viikossa!

Ninni rv 31+2 ihanaa ja pelottavaa, et jo näin pitkällä! En vieläkään osaa tajuta, et pian on vauva talossa.

Heh, itseäkin kyllä vähän huvitti, että kehuskelin luxusajalla ja sitten olen jynssäämässä vessoja ja autoja :-D
Mutta toisaalta sekin on jo luxusta, että kukaan ei roiku lahkeissa eikä mangu sitä sun tätä... Harvinaista herkkua on täälläkin! Yleensä meillä just niin, että minä leikin yh-äitiä viikot. Paniikkia meinaankin tässä ruveta puskemaan, että minkälaista siitä oikein tuleekaan tuon neljännen myötä... Eipä tuota peruakaan voi ;-) Enkä kyllä tietenkään haluaiskaan!!! Eiköhän siihenkin taas ajan kanssa totu.

Telkkarissa on just ärsyttävää toi, että olla sen telkun eikä perheen kanssa. Se on jotenkin liian helppo lösähtää siihen soffalle!
Nyt on ihanaa, kun pelaillaan vielä enemmän ku ennen, soitellaan jne.
Yllättävän nopsasti siihen muuten tottu. Eka viikko oli kyllä vähän sellanen, että mitäs nyt...
Ninni, pyydä siltä isännältä koeaikaa! Pari viikkoa ihan vaan kokeeksi...

Taidan seuraavaksi luxusprojektiksi ottaa tuon silityskasan :-)

Laitampa tännekin...

Eli minulla tämä sivu http://groups.msn.com/kermitit avautuu vaan tyhjänä tai siis valkoisena ilman mitään kuvia tai tekstiä...
Mättääkö täällä päässä vai missä?

Heipsistä hei!

Kävinpä minäkin lisäämässä yhden uuden kuvan ja kirjoittamassa "lyhyen" esittelyn itsestäni... heh, mun tekstit aina venyy romaanin mittaisiksi, pitäisi varmaan opetella hieman tiivistämään.

Musta on kyllä tosi hauskaa kun päästään vaihtamaan kuvia ja kertomaan enemmän ja avoimemmin itsestämme. Tässä kun on jo reilun vuoden avauduttu kaiken maailman asioista ja eläydytty voimakkaasti toistemme iloihin ja suruihin, niin on tosi ihana saada kasvot kaikkien tarinoille. Suuren suuri kiitos Tehikselle kun pistit tuulemaan! Olet kyllä nimesi veroinen nainen. =)

Tuosta telkkarista: on se kumma miten se on monelle miehelle niin hemmetin tärkeä juttu. Minäkin eläisin suht helposti ilman telkkaria, tosin Teho-osaston porukkaa tulisi ikävä... ;) Mutta tuo ukkelikulta haaveilee aina vaan isommasta ja littanammasta versiosta... Nykyiset 37 tuumaa ei kuulemma riitä mihinkään ja sen lisäksi pitäisi vielä saada toinen ettei tarvitse tapella kuka katsoo ja mitä katsoo... Digiboksin lisäksi meillä on vielä maksutv, jolta ei tule mitään kiinnostavaa, ainakaan mun mielestä. Miehen mielestä telkkarin pitää olla päällä koko ajan ja minä taas ahdistun suunnattomasti siitä taustamölystä, puhumattakaan siitä ettei se ole lapselle hyväksi jäädä tuijottamaan kaiken maailman sontaa mitä sieltä sattuu tulemaan. Musiikkimaku meillä menee miehen kanssa tosi hyvin yksiin, mutta sitten leffa- ja telkkarisarjat jota tykätään katsoa ovat aivan eri planeetalta. Mies tykkää kaiken maailman extreme duudson-tyylisestä lapsellisesta huumorista kun minä taas katsoisin jotain muuta.

Voi, tuota Tehiksen luxusta kaipaisin minäkin kovasti. Se että saisi tosiaan rauhassa tehdä ja olla. Sain synttärilahjaksi lahjakortin kauneushoitolaan, jonne taidankin hetimmiten varata ajan hemmotteluhoitoihin. Sen lisäksi haaveilen siitä, että pääsisin kaupungille pyörimään kaikessa rauhassa ja istuskelemaan jonnekin kahvilaan ilman tuota pientä termiittiä, joka ei malta istua 10 minsaa pidempään paikallaan.
Mutta nautihan sinä Tehis luxuksestasi, olet sen varmasti ansainnut!

Yhdyn Ninnin pelonsekaisiin tunteisiin siitä kuinka pitkällä tässä raskaudessa jo ollaan. Mietin tässä itsekseni kun luin lokakuisista varaslähdön ottaneesta vauvelista, että ei tämän raskauden aikana montaa seesteistä hetkeä ole. Alku menee mulla ainakin keskenmenoa pelätessä. Keskiraskaudessa on ultra, jonka tuloksia saa pelätä ja loppuraskaudesta saa olla koko ajan kyttäämässä liikkeitä ja hiljaisen hetken tultua olen aivan paniikissa. Tieto lisää tuskaa, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Päinvastoin toivoisin että loppuaika menisi pikakelauksella koska haluaisin tämän masuasukkaan jo syliini. Vaikka en ole vielä tehnyt mitään valmisteluja hänen syntymänsä eteen. Ehkä niitä vaunuja pitäisi nyt vähän aktiivisemmin ruveta etsimään...

Tuli tuossa muuten yth'äkkiä mieleen, että olikohan se Omppu tässä meidän ketjussa joka kyseli koska neuvolakäynnit tihentyvät. Mulla ainakin on käyntejä nyt kahden viikon välein ja tämä alkoi kun 30 raskausviikkoa tuli täyteen. Käydäänköhän se viimeinen kuukausi sitten viikon välein ellei ole jotain tarkempaa ja tiuhempaa syyniä vaativaa?

Mutta nyt taidan vielä käydä tuolla yhteisössä (miten niin koukussa...=) ja sitten vielä hetkeksi sohvalle kyljelleen.

Aurinkoista ja ihanaista viikonloppua teille kaikille!

T. Jazz ja masukas rv 32+5

Heipsis,

Tänään jostain syystä onnistui jäsenhakemuksen jättäminen. Taisi eilen illalla olla vain ruuhkaa meseen liittymisessä :-) Nimimerkkini on sämpy75. Jään odottelemaan kutsua ja kertoilen lisää itsestäni mesessä. Hyvä tietysti sanoa jälkeenpäin, mutta oisin ajattelin Katzua punapääksi. En vain ehtinyt kirjoittaa sitä tänne.

Moikka, täällähän on tänäänkin ollut vilkasta! Tähän mennessä kaikki on onnistunut helposti eli sain hotmail -osoitteen luoduksi ja jäsenhakemuksen tehtyä eli sitten vain kovasti odotelen, että minutkin kutsutaan mukaan :)

Voihan vitsit, onko lokakuisissa joku saanut jo vauvan? Huh!

Eipä kai muuta. Kohta on mentävä saunaan, sillä lähetään miehen kanssa viihtelle. Mammafarkut ajattelin vetästä ekaa kertaa jalkaan. Tuossa jo sovittelin niitä... On tämä vaatevarasto alkanut uhkaavasti pienentyä, ei mene oikein enää mitkään vanhat housut jalkaan. Töissä olen nämä viimeiset viikot mennyt rennoilla kuminauhavyötäröisillä pellavahousuilla ja kesähameilla, mutta varmaan jo ens viikolla pitäis mennä ostaan jotkut siistit syksyiset äitiyshousut, joilla kehtaa sitten mennä töihinkin.

Tuuli

Hihherhuu! Täällä yks möhö anopin ja appiukon koneella!
Ilmottaudun pikasesti elävien kirjoihin =D

Uudessa kodissa asuttu nyt 3 vkoa, netti ei ole vieläkään auennut... eli ihan pimennossa olen ollu. Toivottavasti aukeais ens vkolla jo netti niin pääsisin edes pikkasen jyvälle teitin voinneista (nyt en jaksa kahlata viestejä läpi)

omasta napasta nyt siis vaan:Ä-lomalainen olen onnellisesti! vaavi edelleen perätilassa (mokoma) ens vkon torstaina olen menossa Ä-polille kääntöyritykseen... saas nähä onnistuuko tällä kertaa. Muuten kaikki on ok. vauva liikkuu tosi vilkkaasti, välillä sattuu niin pirusti!
Tähän asti olen jaksanu tehdä noita remppatouhuja melko kiitettävästi, mutta nyt alkaa tuntua siltä että oon raskaana.. Onneks ei ole enää pitkää aikaa tän masun kanssa =) Meillä se esikko sit lähti koulutielle, on se vaan niin hyvä kun tota koulumatkaa kertyy n.200m! Hienosti on koulun alku lähteny käyntiin, on se vaan jo iso tyttö... =)

Eipä muuta kun toivottelen hyviä vointeja kaikille ex-kermeille ja toivottavasti pääsen pian näpyttelemään enämpi ja OMALTA koneelta...

vilkutteleepi ÄssÄ +tyyppi 35+2

Kauris, mulla tuosta linkistä ainaki aukeni kaksi ruutua, johon toiseen kirjotin sähköpostiosotteen ja toiseen salasanan. Sitte olinki jo Kermittärissä...

Ässäkö jo äippälomalla? Tuntuu että ihan vastahan sää plussasit :)

Nyt täytyy poistua. Ollaan vanhempieni luona enkä viitsi kovin surffailla. Heipat siis kaikille!

Safiiri ja Nelkku 12+6

Pikaisesti..

Ehdin laittaa tehikselle spostia, ennen kuin ennätin rullata sivut niin pitkälle että hokasin tuon msn-yhteisön. Hakemus sinnekin siis jätetty... =)

Reissut on nyt reissattu, pari tuntia sitten kotiuduttiin. Ja nyt isännät (pienempi ja isompi) odottelevat äippää saunaseuraksi. Palailen siis tuonnempana, luultavasti sitten maanantaina.. =)

Leppoisaa lauantain jatkoa,
Niksu 15+6....... Vierii ne viikot täälläkin, huraa...

Heitin "pienen" esittelyn myös itestäni yhteisöön. Hirvee romaani :) Siihen menikin varmaan tunti, joten nyt en kerkii muuta.

Leppoisaa pyhäpäivää kaikille! Palailen viimeistään huomenna asiaan..
Omppu ja Toivo 23+4

Pikahuomenet huikkaan ketjuun!
Piti laittaa uusi ketju alulle, mutta en nyt tässä hässäkässä kerkiä kaivaa uusinta listaa. Jos joku kiltti kerkiää...
Olen viikonlopun aikana yrittänyt käydä aina sillontällön kävästä mesen puolella katsomassa uudet hakemukset, jotta kaikki pääsee mahdollisimman nopsasti. Pitäis olla kaikki anomukset nyt hyväksytty...

Kauris, kannattaa vaan kokeilla sinnikkäästi uudeleen. Joskus on ihan ruuhkista kiinni tuo juttu...

Kivaa, kun ÄssÄkin käynyt tervehtimässä. Just yks päivä mietin, että mitähän teidän perätilavauvelille kuuluu.. :-) Voi kun vielä hoksais kääntyä itsekseen tai sitten käännös onnistuu. Kummasti sitä tilaa kyllä on, että kaikki on mahdollista!

Nyt pitää kiitää. Lähden yliopistolla kirjastossa pyörähtämään, kun nuo koululaiset ja pikkumiehen saan ensin pois jaloista :-)

Kivat viikon alut kaikille!

Tehis rv 32+1