Heippa hanit!!!
Ihan ensiksi mielettömästi onnea Bellamariialle pojasta

Minäkin täällä nyyhkin onnenkyyneleitä kun luin kirjoitustasi.
On tosiaan poikavoittoista ollut. Josko Mervi sitten tytön pyöräyttää.
Sulla ei tosiaan montaa hetkeä ole jäljellä. Hurjaa..
Hirveesti ollut ikävä teitä!!
Ja kovasti tullut tekstiä... en varmana muista kommentoida 90prosenttiakaan, mutta yritetään.
Niksulle ihanat lomat! olet tosin jo pois koneelta, mutta lähetetään silti
Sitten Jazzin tyttärelle sylintäydeltä onnea 2-vuotis juhlista!!!!
Meilläkin on vastaavat juhlat muutaman viikon päästä. Voi itkut... aika menee niin nopeesti (paitsi tässä raskaudessa) että ei voi käsittää miten iso tyttö on jo. Tai pienihän siis, mutta silti jo 2v... nyt parun täällä.
Safiirille onnea ultraan!!! Olenkohan tässäkin asiassa vähän myöhässä.
Mitäs vielä...
Omppu jäänyt kiinni raskaudesta

No kyllä se noilla viikoilla pitääkin jo näkyä. Tietty poikkeuksia täytyy olla - Tehis

)
Multa mennyt ihan ohi ompun poika.. siis että poika tulossa. Onnea pojasta siis jo näin tässä vaiheessa.
Mäkin haluaisin NIIIIIIIN kovasti tietää kumpi tulloo, mutta mies ei halua =(
Tuuli ainakin ihmetteli, että milloin osaa alkaa nauttimaan raskaudesta.
Itse olin vielä hetki sitten sitä mieltä, että tässä raskaudessa sitä hetkeä ei tule, mutta nyt voin sanoa, että suhteellisen rennosti olen viime viikot ottanut. Siis ei enää pahempaa panikointia.
Yksi iso syy siihen on mun ja vauvelin jonkinlainen ihme yhteys ... siis 99,5% aina kun mietin, että ei ole hetkeen tuntunut liikkeitä, niin heti alkaa pieni murmeli siellä potkia ja nyrkkeillä äidin mahaa vasten.
Ei siis tartte tökkiä yms vatsaa. Esikoisesta ei kyllä ollut näin. Häntä piti herätellä jotta sai iskuja palleaan

)
Ninnille onnea uuteen kotiin!!
ja Ässälle voimia muuttorumbaan ja talon laittoon. Siis asumiskuntoon.
Tehiksen vauhtia ihmettelen minäkin. Varsinkin kun teillä noita omia kullanmuruja on jo 3... no, nimi kertookin kaiken

Olikos teillä hauska risteily?
Meillä tyttö oli niin irti koko laivareissun! Piti aivan mielettömästi ja monta tuntia sitä vierähtikin siellä isommassa leikkipaikassa.
Mutta tohon huolettomaan raskauteen vähän takapakkia; laivalla oli 2 todella vakavasti vammautunutta lasta/aikuinen ja arvatkaa tuliko mulle hirvee itkukohtaus kun olin toisen heistä nähnyt... piti juosta hyttiin asti voivottelemaan ja mieskö siitä oli TAAS ihmeissään.
Ei vaan mene sen kaaliin, että raskaana KAIKKI mielialat ovat normaaleita!! Ainakin mulla...
Kesäkiloista ollut puhe. Mulle on tullut ylpeästi 1kg/vk tässä viime neuvolakäynnin jälkeen

))) Mutta olen kyllä syönyt niin paljon kaikkea hyvää, että ei ihme.
Miehen loma kestää vielä reilun viikon, joten sen aikaa saa antaa mennä, mutta sitten taas normalisoituu ruokavalio. lupaan ja vannon !
Kurjaa toi Antzin kokema vuoto =(((
Vaikka uskonkin sen olevan täysin normaalia/ei mitään vakavaa, mutta henkiselle puolelle varmana tosi rankkaa! Onneksi ei sinne ultraan kuitenkaan niin hurjasti ole aikaa. Vaikka odottavan aika ON pitkä.
MItenkäs tosiaan Kirpun tilanne? Toivottavasti on supparit loppu.
Tää mun teksti hyppii ihan mielettömästi, mutta koittakaa kestää

En jaksa edes lukea mitä olen jo kirjoittanut, joten saattaa tulla kahteen kertaan kaikki.
Meillä on vähän toisenlainen "ongelma" ton tytön nukahtamisen kanssa. Häntä kun ei ole ikinä nukutettu (kuullostaapa kauheelta..) vaan on viety sänkyyn pitkien pusujen ja halien kera ja laitettu unilaulu soimaan ja jätetty sinne nukahtamaan. Sinne sitten nukahtaa ittekseen. Tietty on päiviä, jolloin ei halua nukkua vaan kukkuu ja huutelee sängystä pitkäänkin, mutta yleensä kyllä nukahtaa tosi helposti.
Niin se ongelma huomattiin nyt laivalla, kun oli aika mennä nukkumaan, niin tyttöähän oli ihan intopiukalla kun me oltiin nukkumassa samassa hytissä. Ei millään meinannut rauhoittua vaan hyppi ja lauleli siellä matkasängyssä..

no onneksi se nukkumatti vihdoin löysi perille.
Niin tosiaan lomailtu ollaan aivan ihanissa keleissä

) Ja olen kyllä hyvin saanut väriä!
Ei ne mun näppylät mitään aurinkoihottumaa tosiaan olleet. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että mulla oli joku samanlainen raskausihottuma kuin tehiksellä.
Tää tosin kesti yhteensä alle kk, kun eikös tehiksellä ollut pidempi...?!
No, anyway, kunhan lähti pois, eikä tule takaisin.
nyt täytyy mennä takapihalle hikoilemaan!
haleja kaikille hirmuisesti ja toivottavasti tässä ehdin tulla koneelle vielä uudestaan ennen uuteen reissuun lähtöä
kapris 28+1