Ei se ruoka maistu Emilialle kyllä vieläkään, mutta tänään enää ei onneksi ole tarvinut pienen oksentaa :/ Ihan hirveitä nuo syöttötilanteet tällä hetkellä, kun toinen vaan kääntää päätä pois ja sylkee kaiken suuhun menevän ulos. Melkoista teatteria vedetään... Hedelmää ja marjaa syö sitten kyllä, joten kai se on nyt sitten vaan luotettava, että se niillä pärjää :\|
hansu: Kiva oli lukea teidän reissusta. Saatkin kertoa myöhemmin lisää, kun meillä on ollut kanssa ajatuksena käydä siellä joku päivä tässä kevään/kesän aikana =)
lumikki: Kuinkas siellä pikkuinen voi? Onko teillä jo hampaita tullut ja olo helpottanut?
Meilläpä ei mitään erityisiä
harrastuksia ole Emilian kanssa. Muskariin jonotettiin, mutta ei sitten mahduttu mukaan ja se äiti-vauvajumppakin peruttiin kokonaan remontin vuoksi
Mutta jumpataan ja lauletaan sitten senkin edestä kotona
Ei käydä missään kerhoissakaan, mutta ulkoillaan joka päivä ainakin kerran. Itse käyn kerran viikossa jumpassa ja ratsastamassa. Alle lähtöpainon pääsin jo reilu kk sitten, vaikka en sitä nyt niin aktiivisesti tavoitellutkaan
Nyt vaan tippuu kaikki vaatteet päältä
Lämpimää keväistä viikonloppua luvattiin kaikkialle, nautitaan nyt siitä ja ulkoillaan paljon B) Oikein ihanaa viikonloppua kaikille jo nyt!!
W & minä-en-syö-mittään-Emilia :$ :heart:
ps. olen muuten tässä miettinyt, että kiva olisi joskus ihan tavatakin teitä, kun tässä ollaan jo melko pitkään yhdessä turistu
Olenkohan ainoa utelias :snotty: