**ELOVAUVAT 2006**

Wilhelmiina, mä oon miettiny ihan samaa, siis et ois kiva tavata muita elokuisia ;)

Tänään iltapäivällä ois tarkoitus lähteä kaupungille ja mennä ottaa pojasta passikuva! Saas nähdä miten onnistuu..

Jaahas, nyt Lucas heräsi..
 
myöhästyneet onnittelut Wilhelmiinalle täältäkin ja hyvä että Emilian oksentelu on loppunut. Jos miettii itse, miten ruoka maistuu kipeenä ja mikä olisi sellaista, mitä sitten söisi jos söisi niin kyllä se raikkaiden hedelmien ja marjojen puoleen kallistuu.
Ja väkisinkin sitä pienen vauvan puolesta huolestuu, jos mikään ei pysy sisällä ja mikään ei maistu. Meidän pikku-neiti ollut myös kipeenä (flunssaa) ja ruoka ei ole maistunut. Hedelmä ja marjasoseet n. puolipurkkia jääkaappikylmänä menee, mutta liha-kala-kasvissoseet ei sitten millään. Onneksi puuro sentään uppoaa aamuin-illoin ja maitoa juo, ja yölläkin on 2 kertaa tankattu... Toivottavasti ei jää tavaksi sitten kun paranee kokonaan.
Meillä ei neidin kanssa ole yhteisiä harrastuksia vielä, riittää ihan isoveljien kanssa pelleily ja kavereiden vauvojen kanssa tapaaminen. Itse yritän sitten välillä potkia palloa ja kuntosalilla käynti alkaa huhtikuussa, varmasti, kun korttikin on jo ostettu :LOL: .Katsotaan sitten syksyllä jos aletaan joku muskari tai jumppaharrastus neidin kanssa, kun sitten on varmaan jo rytmikin selvempi,. Tällä hetkellä ei säännöllistä päivärytmiä vielä ole, välillä nukutaan 2 ja välillä 3 päikkärit. Sekin vähän rajoittaa meidän harrastuksia, että isukki on kolmivuorotyössä ja iltapainotteinen työ lisäksi.. Sitten todellakin on 2 poikaa 5- ja 7- vuotiaat, jotka pitäisi kuljettaa mukana, jos isukki ei ole kotona.
Mutta viikonloppuja kaikille! tarvii mennä tekeen soseita neidille, jos vaikka alkaisi ruokahalut palaamaan..toivottavasti!
 
lumikki
heippa,

Meilla voidaan paremmin. Ripuli loppu ja oksentelukin jai siihen yhteen paivaan. Flunssaltakin toivottavasti saastyttiin...
Hampaita ei vielakaan tunnu, etta en tieda mita tuo nyt sitten oli.
Ruoka maistuu, tosin ei ihan entiseen malliin.

Nyt pitaa menna, kun neiti herasi
 
Onneksi Emilia voi jo paremmin =) se on niin ikävää kun nämä pienet sairastaa.

Kyllä minkin sen verran utelias ole että mieluusti tapaisin teitä :D

Nyt jälkeenpäin ajateltuna taisi Ronjankin syömälakkoilu ajottua juuri ennen kuin hampaat puhkesivat. Vaikka olihan tuo meillä aika valikoivaa :whistle: vieläkään liha ei kovin hyvin maistu ja koirat syö tyytyväisinä aina loput Ronjan soseista välipalana :p Pitäisi varmaan pikkuhiljaa kokeilla makaronia tai riisiä soseisiin, vielä ei ole saanu aikaseksi. Ruisleipää Ronja tykkää hirveesti natustaa ja syökin sitä aina jonkun verran.

Nyt pitänee itse mennä syömään jotain :p
 
Kesää kohden täälläkin mennään. Ruoka maistuu jo paremmin vaikka räkää riittää :snotty: ja yskäkin on kova.
Ulkona keinuttiin ekaa kertaa vauvakeinussa..ja voi sitä pienen tytön riemua :heart:
profiiliinkin oli pakko vaihtaa kuva keinumisesta
 
Revontulien tyvär :attn: Minä täällä vähän nolona :ashamed: ja uteliaana kyselen tuosta siun nimimerkistä. Mikä ihme tuo tyvär on? Miulla on kait sivystyksessä aukko, en ole nimittäin ennen kuullut tuollaista sanaa :ashamed: Tämä on mietiyttänyt minua jo siitä asti kun näin tuon siun nimimerkin ekaa kertaa :snotty:
t:vilivilpertti nolona ja uteliaana :D
 
Hei!
Olis kiva tietää missäpäin kaikki asuu... jos sattuis et joku vahingossa asuis täälläkinpäin ni olis kiva tavata Nooran kanssa samanikäisiä pienokaisia. Me itse asutaan Perttelissä (ei varmaan sano monellekaan mitään, mutta salon vieressä). Meidän neiti alkoi äidin apuriksi ja on imurin kimpussa...jos jatkan siivous puuhia! Illan jatkot kaikille!
 
Kesä tulee kohisten! Kivaa B) .

Ja kesän mukana ainainen ostos vimma... Koko päivä kaupoilla ja rahaa meni kyllä ihan liikaa :ashamed: . Mutta nyt on taas sitten osteltu eikä tarvii vähään aikaan mitään ostaakaan. Riinakin sai uudet hienot matkarattaat joilla kelpaa ajella!

Meilläkin on joku ihme syömälakko. Entinen suursyömäri syö vaan lusikallisen tai pari ja sitten suu tiukkaan kiinni... Tissi kelpaa kyllä siitäkin edestä :LOL: Tuntuu vaan että miten tuo pärjää, mutta kaipa sitten...

Allergiatestien tuloksetkin saatiin ja nollaa näytti kaikki ruoka-aineet... Epäilen kuitenkin vahvasti, että ihottuma kuitenkin johtuu maidosta sillä oltiin viikko ilman maitotuotteita ja iho parani huomattavasti. Pari päivää annoin sitten vähän tuttelia ja taas iho kukkii... huoh... Maanantaina on taas lääkärille aika josko tästä jotain selvyyttä tulis...

Harrastuksista oli puhetta... Me käydään Riinan kaa torstaisin neuvolan vauva piirissä ja siinä ne sitten onkin... Kylässä luuhataan kyllä harvase päivä ja ulkoillaan joka päivä paljon (koira pakottaa...) Vauvajumppaan piti mennä, mutta se jäi sitten ku ryhmä oli täys...

Muakin kyllä kiinnostais tavata teitä :) . Taidetaan vaan kaikki olla vähän eri puolilta maata? Me asustellaan uudellamaalla, tarkemmin Nurmijärvellä.

Nyt pitää mennä löhöö soffalle kun mies lähti kaverinsa synttäreitä viettämään ja Riina nukkuu jo = OMAA AIKAA!!

:wave:

Emppu & Riina
 
Kiitos kaikille vielä synttärionnitteluista :D Sain mieheltä lahjaksi 100e lahjakortin vaateliikkeeseen, niin pääsen hieman uudistamaan tuota vaatepuolta :D se tuleekin tarpeeseen...

Kyllä oli erittäin kivikkoinen viikko meillä... Onneksi nyt viikonlopun aikana on taas alkanut ruoka maistumaan Emilialle paremmin. Ei kuitenkaan vielä ihan entiseen malliin ja muutenkin oikeastaan aloitettiin kiinteiden syönti ihan alusta. Mutta ruoka pysyy nyt sisällä ja syykin tuolle syömislakkoilulle taisi selvitä, nimittäin nyt aamulla huomasin valkoisen hampaan alun kuultavan ikenen läpi ;) Toivottavasti ei kuitenkaan jokaisen hampaan kohdalla tule samanlaista stoppia :eek:

Kiva tietää, etten ole ainoa utelias täällä :D Taidetaan kaikki vaan asua niin eri puolilla Suomea, että taitaa olla mahdottomuus järjestää treffejä... Suurin osa kun taitaa asua siellä etelässä. Itse vaikutan Oulussa ;) Mutta kivahan se olisi, jos onnistuisi!

lumikki: Kiva, että teilläkin voidaan jo paremmin, ja se oksentelukin onneksi loppui lyhyeen.

Emiliasta on tullut ihan hirmuinen höpöttäjä. Koko ajan toimittaa jotain ja suosittua on nyt murista ja öristä niin, että se lopulta yskittää :) Istuu tosi hyvin ilman tukea jo pitkiäkin aikoja, mutta liikkeelle ei ole vielä lähtenyt. Ehtiihän sitä =)

Enpäs enää muistakaan, mitä vielä piti kirjoittaa... :headwall:

Wiltsu & Emilia :heart:
 
Ihana ilma ollu B) pitäs pikkuhiljaa varmaan hankkia neidille aurinkolasit.

Meillä oli eilen vauvauinnissa videokuvaus. Ronja on vaan sellanen linssilude että heti kun näkee kameran niin lopettaa kaiken muun toiminnan ja rupeaa tuijottamaan kameraa :whistle:

Eilen Ronja keksi uinnissa että vettä läiskyttää käsillä ja sitä pitikin tehdä kokoajan. Vähän mietitytti et miten uinti menee kun oli päikkärit jääny vähän lyhyiksi, mut ihmeen hyvin neiti jaksoi. Konttaaminen sujui semmosen kelluvan patjan päällä oikein mallikkaasti, paremmin kuin kuivalla maalla.

Tänään käytiin mummolassa ja Ronja ei oikein malttanu nukkua kunnon päikkäreitä. Sammu ku saunalyhty kun päästiin kotiin. Ei oikein ilta puuroakaan jaksanu syödä. Toivottavasti ei taas herää keskellä yötä heilumaan.

Me siis asustetaan kans uudellamaalla Vihdissä. Taitaa olla suurinosa täällä etelän suunnalla. Voishan sitä joskus katsoa jostain suht keskeltä Suomea paikan minne kellään ei olis ihan tolkuton matka ja yrittää jotain tapaamista järkätä.

Saako Emppu udella missä päin Nurmijärveä asutte? Täältä kun ei nurmijärvelle mikään tolkuton matka ole.....
 
Hei!

Me lähtään kolmistaan huomenna mökkeileen kolmeksi päiväksi, kun mies on lomalla, joten mua ei täällä näy...
Topiaskin pääsi viikonloppuna ekaa kertaa puistoon ja vauvakeinuun ja sellaseen keinuvaan hevoseen. Taidan laittaa profiiliin kuvan. Oli poika aika ihmeissään kun oltiin puistossa ja pääsi seisoskelemaan lumeen kenkien kera =) Eka kertaa ulkoiltiin vaunujen ulkopuolella.

nyt nukkuun :wave:
 
Huomenta!

Olipas ihana ilma eilen, ja tänäänkin näyttäisi tulevan aika hieno päivä B) lunta ei enää paljon maassa näy...

Mäkin olen pari kertaa miettinyt sitä tapaamista, olis kyllä tosi kiva juttu, mutta juuri se, että asustaan kaikki niin eri puolella Suomea... emppu teiltä ei taida olla meille kovin montaa kilometriä, me asutaan siis Hyvinkäällä ja vielä ihan tässä melkein moottoritien vieressä :D eikä heffalumpillekaan pitkä matka meiltä ole!

Pihla ei vieläkään ole hokannut konttaamisen saloja, huojuu vaan siinä paikallaan... mutta ryömimisen neiti sitten keksikin =) minä kun luulin että ryömiminen jää meillä kokonaan väliin. Ei Pihla mitään pitkiä matkoja ole innostunut ryömimään, mutta on nyt muutaman päivän ryöminyt olkkarissa lelujen perässä :heart: näyttää ihan mittarimadolta!

Yösyömiset meillä vaihtelee vielä kauheasti, välillä on öitä että Pihla herää useamman kerran ja välillä nukkuu koko yön läpeensä. Viime yö meni taas "pitkästä" aikaa heräämättä, Pihla nukkui 20.45-7.00. Tulipas muuten hyvään saumaan toi kellojen siirto, kun Pihla on nyt vajaan viikon alkanut heräämään aina tasan kuudelta, niin nyt siirtyi sentäs seitsemään :kieh: tänäänkin heräsi tarkalleen 6.58 eli jos kelloja ei oltais eilen siirretty niin taas oltais oltu ylhäällä kuudelta. Eikä siihen auta että antaa tissiä, ei nukahda uudestaan enää... :(

hansu ihana kuva Topiaksesta! =) Mä olen kanssa kovasti odottanut että päästään Pihlan kanssa keinumaan, mutta tänne ei ole tullut vielä keinuja :/

Wilhelmiina kiva että Emilia voi jo paremmin ja ruokakin alkaa jo maistua!

Meillä on keskiviikkona heiman aikaisessa 8kk neuvola+lääkäri, tulen sitten sen jälkeen kirjoittamaan kuulumisia!
 
Hei!


Ihanaa kun kevät on tullut. Nytkin on aivan ihana ilma. Täällä ei ole lunta enää ollenkaan tai no on tossa meidän pihassa lumikasaa vielä jäljellä mutta muuten on lumet sulanu.

Meillä myös heräiltiin ennen klo 6 tai vähän jälkeen. Tänään herättiin vasta puol kasi eli "vanhaa" aikaa puol seiska. Alex meni eilen illalla nukkumaan kuitenkin ihan samaan aikaan eli klo 20 oli jo unten mailla. Alex nukkui eilen vaan kahdet päikkärit eli varmaan sen takia toi väsymyskin tuli aikaisemmin. Piti illalla oikein laittaa pimennysverho kiinni kun laitoin Alexia nukkumaan kun oli niin valoisaa. Mä en vaan tykkää pitää sitä öisin kun sit on niin pimeetä ja meillä ei ole tarpeeksi himmeätä yövaloa.

Joko kaikkien muiden vauvoilla on hampaita? Täällä ei näy ensimmäistäkään. Kaikkea kyllä kalutaan ja kuola lentää mutta näin se on ollut pidemmän aikaa.

Täälläkin sen verran uteliaisuutta löytyy että olisi ihan kiva nähdä muita elomammoja. Me asutaan Tampereella.

Alex heräs jo päikkäreiltä. Ei malttanut nukkua kuin 1/2h. Piti tuoda siis sisälle kun naureskeli vaan vaunuissa. Meillä on muuten opittu myös karjumaan. Ihmettelen että eikö satu kurkkuun kun jaksaa karjua pitkän aikaa.

Mut nyt täytyy mennä.

Mimmi + Alex
 
Kesä se yrittää tänne kaakon kulmallekin B) Aurinko paistaa ja lumet saa kyytiä =)

Eipä meille mittää ihmeempiä kuulu, äipällä viel vähän flunssaa ja kurkku inhottavan makuinen edelleen. Taitaa vaan olla jo siitepölyt mitkä tätä mammaa ahistaa :kieh: Leppä taitaa jo täälläkin kukkia ja kohta alkaa muutkin :kieh:

Aurinkoista kevätpäivää B)

Ukkis ja Eevi 6,5kk :D
 
Heippati vaan kaikille piii-iitkästä aikaa! =)

En tiedä milloin olen viimeksi käyny tänne kuulumisia kertoilemassa, mutta joka tapauksessa kauan aikaa sitten! :ashamed: Vähän oon tainnu laiskistua... Lukemassa käyn melkein joka päivä, mutta ikinä en vaan jaksa itse tulla kirjoittelemaan. :snotty:

Meille kuuluu hyvää. Eetu on ryöminyt kaksi kuukautta. Konttaamista harjoitellaan huojumalla konttausasennossa edes takaisin. Aika ihanan näköistä. =) :heart:

Veljeksistäkin on tullut niin kaveria keskenään, kun Eetu lähti liikkeelle. Isoveli meinaa vaan aina välillä olla turhan pihi noiden lelujen kanssa, kun Eetu ei saisi millään "hänen" leluillaan leikkiä. Ja sitten yrittää vähän "kouluttaa" pikkuveljeä, eli olla vähän kovakourainen. Mutta onneksi äiti on pikkuisen puolella! =)

Arki on aivan ihanaa näiden poikien kanssa, kylläkin ajoittain aika raskasta. Mutta ei niin raskasta, etten jaksaisi haaveilla uudesta vauvasta, omasta prinsessasta... :ashamed: :snotty: :whistle: :D

Tässä välissä onnittelenkin jo plussanneita! :flower: =) Ihanaa! Lisää vauvoja tähän maailmaan! :heart: :D Ehkäpä minäkin vielä sitä prinsessaa yrittelen siis mieheni kanssa! En yksin! :LOL: :LOL: :LOL:

Eipä muuta kuin aurinkoista kevättä kaikille elo"vauvojen" äideille! B)

Päivitin vähän tuota profiilia. Eetu haaveilee kuvassa ajettavan koira"auton" kyydissä. :heart: :D

Katariina ja Eetu melkein 8kk :heart: <br><br>
 
Olikohan se Anna K. kun kyselit pinniksen reunapehmusteesta? Meillä on se vielä, mutta olen harkinnut ottavani pois, kun se on aina ihan rutussa eikä pysy kunnolla paikallaan. Emilia pyörii niin paljon yöllä ja repii sitä sitten pois. Ja se kun on itse tehty, niin on sitten vähän laadultaankin sinnepäin. Varmaan pärjäisi kyllä jo ilmankin...

Sitä tulin kysymään, että olisiko monikin innostunut treffaamaan heinäkuussa Helsingissä, kun mies menee sinne Metallican konserttiin ja ollaan silloin koko perheen voimalla tulossa sinnepäin. Me kun Emilian kanssa ei kuitenkaan mennä sinne konserttiin pienen tärykalvoja puhkomaan :whistle: Jos useampi pääsee, niin sitähän voisi vaikka mennä porukalla piknikille ilmojen salliessa =)

Vielä ei ole eka hammas puhjennut läpi ja nyt jo näyttää vieressä tekevän toinenkin tuloaan heti perään :D

Aurinkoista maanantaita kaikille!! B)
 
Wilhelmiina minä ainakin ilmottaudun heti mukaan :wave: koskas se tarkalleen ottaen on se metallican konsertti? jos ei mitään kovin ihmeellistä ilmaannu ni sehän ois kyllä aivan loistoidea :D ja näin ajoissa kun ollaan liikenteessä niin jos useampikin pysytyisi järjestämään menonsa niin että pääsisi mukaan =)
 
Jandhe: Kiva! Se konsertti on muistaakseni 15.7. Ja se on sunnuntai. Se taitaa alkaa vasta illemmalla enkä sitten vielä tiedä tullaanko jo edellisenä päivänä sinne vai vasta samana päivänä, mutta eiköhän tuo mies halua kuitenkin hyvissä ajoin olla paikalla :D Mutta sitä aikaahan voi miettiä lähempänä kun tässä on vielä tosi hyvin aikaa. Kokonnutaan vaan isolla porukalla ja hyökätään johonkin puistoon eväitten kanssa -niin ja vauvojen tietty :D
 
:wave: Minäkin voisin ilmottautua mukaan! SIis treffaamaan heinäkuussa...

Heffalump - asutaan Rajamäellä. Vihdistä ei tosiaan ole paljoa matkaa ja Hyvinkäälle tosiaan vielä vähemmän!

Aivan ihana ilma ulkona! Eilen käytiin keinumassa mekin ekaa kertaa. Tosin vauva keinuja ei ollu vielä missään, mutta menihän se sylissäkin! Laitoinpa profiiliin kuvankin!

Lääkärillä käytiin ja taas pitäisi maito testata ja jos ihooireita tulee niin sitten saadaan lähete sairaalaan tutkimuksiin... On kyllä sellaista salapoliisin työtä tämä allergioiden syynäys...

Riina juttelee kanssa nykyään aivan mahottomasti. Koko ajan tulee mammammmaa ja pppaaapapaapppaaa. Riinalla on semmonen Fisher Pricen mopo ja sillä kun ajellaan ni aina pitää pärisyttää niin, että räkä lentää :LOL: . Ja samanlailla pärisyttää aina autossakin!

Nyt taitaa neiti heräillä pitää mennä :wave:

E & R
 
lumikki
Heippis,

Meilla lahdettiin viikonloppuna konttaamaan ja nyt ei sit mikaan estele...silmat saa olla selassa. Oli aivan innoissaan, kun tajusi, etta paasee liikkeelle ja huoneesta toiseen, eli nyt tulee mm keittioon perassa. Samalla kertaa alkoi nousta tukea pitkin ylos ja polviseisonta on kova sana. Ollaan iskan kanssa ihan nuijalla lyoty, kun katsotaan tuon tyton menoa, on niin hauskaa :heart:

wilhelmiina meilla ei hampaita nay, mutta tosiaan sanovat, etta saattaa menna pianokaisten aineenvaihdunta sekasin juuri hampaiden tulon aikaan.

Joku kyselikin,etta onko kaikilla jo hampaita, niin taalla ei ole, neiti 7kk ja 1vk. Itselleni tuli aikoineen eka hammas vasta 11kk vanhana :eek:

Tapaaminen kiinnostaisi minuakin, tullaan taalta kesalomalle juuri heinakuun alussa ja helsingissa olen tuolloin 15.7. Mukava olisi treffata teita ja vauvoja
:)

Lumikki ja Ada
 
me asutaan Forssassa. Luultavasti meillekin sopeisi treffit silloin heinäkuussa. Tosin en tiedä millä osutaan paikalle kun olen ihan urpå ainakin omalla autolla pääkaupunkiseudulla liikkuessa. :whistle:

nyt katsomaan töllöä...
 
lumikki: jopas teidän neidillä on vauhti päällä :D Kun ensin tajuaa tuon liikkeelle lähdön niin eipä niitä sitten enää mikään pidättelekään :) Kiva, kun tekin satutte silloin heinäkuussa olemaan suomessa!

Tosi kiva, että moni on tulossa treffeille, niin ei tartte yksin aikaa kuluttaa =)

Koko viikoksi on luvattu lämmintä ja aurinkoista! Kovasti tässä jo pyörittelen viherpeukaloita, enkä malttaisi odottaa, että pääsee laittamaan tuota pihaa kuntoon ;)

Viime yö oli aluksi melkoista hulabaloota, kun puoliltaöin alkoi Emilia kitisemään ja sitä kesti 2h \|O Niitä hampaita... Annoin sitten supon ja nukkui sillä aamuun saakka. Aamulla sitten neiti tömähti pari kertaa kasvoilleen, kun niin touhusi lattialla, ja taas huudettiin :headwall: Nyt on se ensimmäinen hammas tullut läpi ja ilmeisesti toista tekee siihen viereen alas. Onneksi ruoka kuitenkin nyt maistuu hyvin :saint:

Palaan siivouksen pariin... \|O
 

Yhteistyössä