Huomenta!
Olipas ihana ilma eilen, ja tänäänkin näyttäisi tulevan aika hieno päivä B) lunta ei enää paljon maassa näy...
Mäkin olen pari kertaa miettinyt sitä
tapaamista, olis kyllä tosi kiva juttu, mutta juuri se, että asustaan kaikki niin eri puolella Suomea...
emppu teiltä ei taida olla meille kovin montaa kilometriä, me asutaan siis Hyvinkäällä ja vielä ihan tässä melkein moottoritien vieressä
eikä
heffalumpillekaan pitkä matka meiltä ole!
Pihla ei vieläkään ole hokannut konttaamisen saloja, huojuu vaan siinä paikallaan... mutta ryömimisen neiti sitten keksikin =) minä kun luulin että ryömiminen jää meillä kokonaan väliin. Ei Pihla mitään pitkiä matkoja ole innostunut ryömimään, mutta on nyt muutaman päivän ryöminyt olkkarissa lelujen perässä :heart: näyttää ihan mittarimadolta!
Yösyömiset meillä vaihtelee vielä kauheasti, välillä on öitä että Pihla herää useamman kerran ja välillä nukkuu koko yön läpeensä. Viime yö meni taas "pitkästä" aikaa heräämättä, Pihla nukkui 20.45-7.00. Tulipas muuten hyvään saumaan toi kellojen siirto, kun Pihla on nyt vajaan viikon alkanut heräämään aina tasan kuudelta, niin nyt siirtyi sentäs seitsemään :kieh: tänäänkin heräsi tarkalleen 6.58 eli jos kelloja ei oltais eilen siirretty niin taas oltais oltu ylhäällä kuudelta. Eikä siihen auta että antaa tissiä, ei nukahda uudestaan enää...
hansu ihana kuva Topiaksesta! =) Mä olen kanssa kovasti odottanut että päästään Pihlan kanssa keinumaan, mutta tänne ei ole tullut vielä keinuja :/
Wilhelmiina kiva että Emilia voi jo paremmin ja ruokakin alkaa jo maistua!
Meillä on keskiviikkona heiman aikaisessa 8kk neuvola+lääkäri, tulen sitten sen jälkeen kirjoittamaan kuulumisia!