**ELOVAUVAT 2006**

Kylläpä se oksentelu jatkuu vielä tällekin päivälle :( Tosi huonosti on mennyt ruokaa/maitoa tähän saakka, vaikka aamulla näyttikin jo paremmalle. Lounaalla ja välipalalla tuli taas oksennukset. Hyvin Emppu on kuitenkin nukkunut ja käytiin tuossa pitkällä vaunuttelulenkilläkin =) Neuvolaanki soittelin ja käydään perjantaina kontrolloimassa paino, ettei ainakaan laskemaan ole lähtenyt ja huomenna vielä jos jatkuu niin kehottivat käymään lääkärissä :'( Eipä se auta kun yrittää tarjota kaikkea mikä yhtään maistuu pienelle ja toivoa, että jotain jäisi mahaankin.

Lisää paremmalla ajalla.
 
Tervehdys kaikille!
On taas aikaa varmaan viikko kun olen viimeksi käyny lukemassa juttujanne. Paljon on tapahtunut ja vauvelit kehittyneet.
Meidän neidilläkin on jo 2 hammasta...vauhdikas viikko ollut. Ensin puhkes hammas ja seuraavana päivänä aloitettiin kunnolla ryömimään, mutta ei menny kun päivä niin neiti päättikin alkaa konttaamaan eli 1 päivän meidän neiti on ryöminyt elämänsä aikana :) seuraavana päivänä aloitettiin nousemaan polvilleen tukea vasten ja sen jälkeen nousi seisomaan...mutta eipä olla paljon nukuttukaan kun yölläkin on mentävä niin että pinnat kolisee vaan. Liian paljon tapahtunut pienessä ajassa...tyttö ihan sekaisin onnesta kun pääsee paikasta toiseen. Ruokakin maistuu ihan eri tavalla. Menihän meillä yli 2 kuukautta että neiti ei suostunut syömään...

On kiva lukea kuinka paljon harrastuksia kaikilla on...täällä metsän keskellä kun asuu niin harrastukset on liian kaukana. Lähin uimahalli on remontissa ja seuraavaan uimahalli paikkaan on matkaa 36 kilometriä/suunta et turhan kaukana...muskaritkin olis kivoja mutta ei meilläpäin ole sellaisia ihanuuksia tarjolla... :( meillä tanssitaan kotona kovin ja uidaan kylpyammeessa...meidän neiti on oikea vesipeto, että vauvauinti olis aivan ihanaa... mitä teillä kustantaa vauvauinti kuukaudessa? kuinka kauan sitä voi harrastaa? meinasin, kun meillä lähin uimahalli valmistuu kesällä et onko liian myöhä aloittaa 10kk ikäisen kanssa vauvauinti?

Mutta illan jatkot kaikille. Nyt rentoutumaan tee kupin ääreen :)
 
Tervehdys kaikille!
On taas aikaa varmaan viikko kun olen viimeksi käyny lukemassa juttujanne. Paljon on tapahtunut ja vauvelit kehittyneet.
Meidän neidilläkin on jo 2 hammasta...vauhdikas viikko ollut. Ensin puhkes hammas ja seuraavana päivänä aloitettiin kunnolla ryömimään, mutta ei menny kun päivä niin neiti päättikin alkaa konttaamaan eli 1 päivän meidän neiti on ryöminyt elämänsä aikana :) seuraavana päivänä aloitettiin nousemaan polvilleen tukea vasten ja sen jälkeen nousi seisomaan...mutta eipä olla paljon nukuttukaan kun yölläkin on mentävä niin että pinnat kolisee vaan. Liian paljon tapahtunut pienessä ajassa...tyttö ihan sekaisin onnesta kun pääsee paikasta toiseen. Ruokakin maistuu ihan eri tavalla. Menihän meillä yli 2 kuukautta että neiti ei suostunut syömään...

On kiva lukea kuinka paljon harrastuksia kaikilla on...täällä metsän keskellä kun asuu niin harrastukset on liian kaukana. Lähin uimahalli on remontissa ja seuraavaan uimahalli paikkaan on matkaa 36 kilometriä/suunta et turhan kaukana...muskaritkin olis kivoja mutta ei meilläpäin ole sellaisia ihanuuksia tarjolla... :( meillä tanssitaan kotona kovin ja uidaan kylpyammeessa...meidän neiti on oikea vesipeto, että vauvauinti olis aivan ihanaa... mitä teillä kustantaa vauvauinti kuukaudessa? kuinka kauan sitä voi harrastaa? meinasin, kun meillä lähin uimahalli valmistuu kesällä et onko liian myöhä aloittaa 10kk ikäisen kanssa vauvauinti?

Mutta illan jatkot kaikille. Nyt rentoutumaan tee kupin ääreen :)
 
Tervehdys kaikille!
On taas aikaa varmaan viikko kun olen viimeksi käyny lukemassa juttujanne. Paljon on tapahtunut ja vauvelit kehittyneet.
Meidän neidilläkin on jo 2 hammasta...vauhdikas viikko ollut. Ensin puhkes hammas ja seuraavana päivänä aloitettiin kunnolla ryömimään, mutta ei menny kun päivä niin neiti päättikin alkaa konttaamaan eli 1 päivän meidän neiti on ryöminyt elämänsä aikana :) seuraavana päivänä aloitettiin nousemaan polvilleen tukea vasten ja sen jälkeen nousi seisomaan...mutta eipä olla paljon nukuttukaan kun yölläkin on mentävä niin että pinnat kolisee vaan. Liian paljon tapahtunut pienessä ajassa...tyttö ihan sekaisin onnesta kun pääsee paikasta toiseen. Ruokakin maistuu ihan eri tavalla. Menihän meillä yli 2 kuukautta että neiti ei suostunut syömään...

On kiva lukea kuinka paljon harrastuksia kaikilla on...täällä metsän keskellä kun asuu niin harrastukset on liian kaukana. Lähin uimahalli on remontissa ja seuraavaan uimahalli paikkaan on matkaa 36 kilometriä/suunta et turhan kaukana...muskaritkin olis kivoja mutta ei meilläpäin ole sellaisia ihanuuksia tarjolla... :( meillä tanssitaan kotona kovin ja uidaan kylpyammeessa...meidän neiti on oikea vesipeto, että vauvauinti olis aivan ihanaa... mitä teillä kustantaa vauvauinti kuukaudessa? kuinka kauan sitä voi harrastaa? meinasin, kun meillä lähin uimahalli valmistuu kesällä et onko liian myöhä aloittaa 10kk ikäisen kanssa vauvauinti?

Mutta illan jatkot kaikille. Nyt rentoutumaan tee kupin ääreen :)
 
Tervehdys kaikille!
On taas aikaa varmaan viikko kun olen viimeksi käyny lukemassa juttujanne. Paljon on tapahtunut ja vauvelit kehittyneet.
Meidän neidilläkin on jo 2 hammasta...vauhdikas viikko ollut. Ensin puhkes hammas ja seuraavana päivänä aloitettiin kunnolla ryömimään, mutta ei menny kun päivä niin neiti päättikin alkaa konttaamaan eli 1 päivän meidän neiti on ryöminyt elämänsä aikana :) seuraavana päivänä aloitettiin nousemaan polvilleen tukea vasten ja sen jälkeen nousi seisomaan...mutta eipä olla paljon nukuttukaan kun yölläkin on mentävä niin että pinnat kolisee vaan. Liian paljon tapahtunut pienessä ajassa...tyttö ihan sekaisin onnesta kun pääsee paikasta toiseen. Ruokakin maistuu ihan eri tavalla. Menihän meillä yli 2 kuukautta että neiti ei suostunut syömään...

On kiva lukea kuinka paljon harrastuksia kaikilla on...täällä metsän keskellä kun asuu niin harrastukset on liian kaukana. Lähin uimahalli on remontissa ja seuraavaan uimahalli paikkaan on matkaa 36 kilometriä/suunta et turhan kaukana...muskaritkin olis kivoja mutta ei meilläpäin ole sellaisia ihanuuksia tarjolla... :( meillä tanssitaan kotona kovin ja uidaan kylpyammeessa...meidän neiti on oikea vesipeto, että vauvauinti olis aivan ihanaa... mitä teillä kustantaa vauvauinti kuukaudessa? kuinka kauan sitä voi harrastaa? meinasin, kun meillä lähin uimahalli valmistuu kesällä et onko liian myöhä aloittaa 10kk ikäisen kanssa vauvauinti?

Mutta illan jatkot kaikille. Nyt rentoutumaan tee kupin ääreen :)
 
Tervehdys kaikille!
On taas aikaa varmaan viikko kun olen viimeksi käyny lukemassa juttujanne. Paljon on tapahtunut ja vauvelit kehittyneet.
Meidän neidilläkin on jo 2 hammasta...vauhdikas viikko ollut. Ensin puhkes hammas ja seuraavana päivänä aloitettiin kunnolla ryömimään, mutta ei menny kun päivä niin neiti päättikin alkaa konttaamaan eli 1 päivän meidän neiti on ryöminyt elämänsä aikana :) seuraavana päivänä aloitettiin nousemaan polvilleen tukea vasten ja sen jälkeen nousi seisomaan...mutta eipä olla paljon nukuttukaan kun yölläkin on mentävä niin että pinnat kolisee vaan. Liian paljon tapahtunut pienessä ajassa...tyttö ihan sekaisin onnesta kun pääsee paikasta toiseen. Ruokakin maistuu ihan eri tavalla. Menihän meillä yli 2 kuukautta että neiti ei suostunut syömään...

On kiva lukea kuinka paljon harrastuksia kaikilla on...täällä metsän keskellä kun asuu niin harrastukset on liian kaukana. Lähin uimahalli on remontissa ja seuraavaan uimahalli paikkaan on matkaa 36 kilometriä/suunta et turhan kaukana...muskaritkin olis kivoja mutta ei meilläpäin ole sellaisia ihanuuksia tarjolla... :( meillä tanssitaan kotona kovin ja uidaan kylpyammeessa...meidän neiti on oikea vesipeto, että vauvauinti olis aivan ihanaa... mitä teillä kustantaa vauvauinti kuukaudessa? kuinka kauan sitä voi harrastaa? meinasin, kun meillä lähin uimahalli valmistuu kesällä et onko liian myöhä aloittaa 10kk ikäisen kanssa vauvauinti?

Mutta illan jatkot kaikille. Nyt rentoutumaan tee kupin ääreen :)
 
Luitteko varmasti mun jutun :LOL: tää kone meni ihan sekaisin kun koitin lähettää..ei millään suostunu lähettämään ja katoin myöhemmin ni 5 kertaa vaan se sama juttu! Et ei ollut tarkoitus täyttää kaikkia sivuja omilla jutuillani :LOL: no sori tämä koneen sekoominen.... =) muilla katoo tekstit ni mulla tulee monta kertaa sama juttu..tai mahtaakohan näis sivuissa olla välil häikkää?...tai käyttäjässä... =)
 
lumikki
Wilhelmiina toivottavasti pikkuinen voi paremmin, meilla vahan saman suuntaista, Adalla oli vkloppuna ripuli ja nyt tanaan oksensi muutaman kerran, mulle sanottiin, etta vois liittya hampaiden tuloon.
Lammin ruoka ja puurokaan ei oikein maistu.
En nyt muista onko Emilialla jo hampaita tullut?
Kaikesta huolimatta meidan neiti on pirtea, eika kuumetta ole ollut.
Seuraillaan...
 
lumikki: Tehtiin tuossa eilen miehen kanssa diagnoosi, että jospa tämä niistä hampaista johtuu... Toivottavasti. Nyt on vaan se tilanne, että en saa pientä syömään yhtään mitään. Silloin kun söi niitä hevosen annoksia, niin siltikään painoa ei ollut tullut hirveästi, mutta nyt kun en saa sitä syömään mitään, niin laskuunhan se takuulla lähtee :'( Tässä on nyt menty maanantaista saakka oksennellen ja syöden muutamia lusikallisia ja maitoa max. 400ml/vrk... Suhteellisen virkeä Emilia kyllä on ja jaksaa touhuta. En kyllä tiedä, mistä varsatoista sitä energiaa riittää, kun eipä niitä omasta takaa hirveästi ole. Selvästi on kyllä nukkunut päivisin enemmän nyt. Nälkäkin toisella on kun maiskuttelee, mutta ei ota ruokaa... Eipä oo kovin helppoa nyt itelläkään ja mieli ihan alamaissa :'( Tänään olis mulla synttärikin, mutta eipä tässä paljoa sitä juhlita :snotty:
 
Wilhelmiina - PALJON ONNEA! -kaikesta huolimatta! Toivotaan nyt että Emilialle alkais ruoka maistumaan! :hug:

Täällä ei mitään uutta.. yöt on risaisia ja taas aamuyöstä vannoin lopettavani koko imetyksen.... :headwall: . Yöt on yhtä tissillä roikkumista..... Viikonloppuna nukun kyllä korvatulpat korvissa alakerrassa ja mies saa hoitaa heräilyt. Tissibaari menee kiinni....

Nyt me lähdetään pihalle :wave:

Emppu & Riina
 
lumikki
Huomenta,

Heratys oli jo 07.00 ja nyt torkahti ekoille paikille neitonen.
Wilhelmiina teidan neitokainen on niin keijun kokoinen, et ymmarran huolesi, oliko tanaan neuvola? Aamupuuroa meni meilla pari lusikallista ja omenaraastetta muutama enemman ja nyt alkoi nena valumaan, yolla jo kuuntelin, kun rohisi. Ikenia olen kokeillut, mutta ei mitaan tunnu, katsotaan nyt onko flunssan alkua vai mita.

Onneksi olkoon synttareiden johdosta :flower:
ja uskotaan siihen, etta pienokaiset tietavat miten paljon ravintoa tarvitsevat ja anyway, kun pysyvat pirteina, niin hataa ei pitaisi olla.

 
Wilhelmiina Oikein paljon onnea! :flower: Toivottavasti Emilian syömälakkoilu menee pian ohi.

Harrastuksista on täällä ollut puhetta. Me käydään vauvauinnissa eikä meillä muita harrastuksia sitten olekaan. Viime viikolla meillä oli vauvauinnissa valokuvaus. Kiva nähdä millasia niistä kuvista tuli. Kaksi torpedosukelluskuvaa otettiin. Mä yritän kuntosalilla/jumpassa käydä säännöllisen epäsäännollisesti.

Jandhe Meidän taloyhtiössä oli kaks vuotta sitten julkisivu-, parveke- ja ikkunaremontti. Onneks meidän talo ei koko aikaa ollut hupussa ainoastaan parvekkeiden kohdalta. Meillä kun on vielä tämä asunto läpitalon niin onneks sai toiselta puolelta asuntoa ikkunat aukaistua kun toisella puolella tehtiin hommia. Rasittavaa aikaa se oli.

Meillä on kesällä muutto edessä isompaan asuntoon ja siellä on oma piha. Vähän joutuu rempaa tekemään mutta ei onneksi ihan kauheeta. Itse muuttotapahtumaa en kyllä odota mutta sitä uudessa asunnossa asumista kyllä.

Mä olen lopettanut tissittelyn nyt kokonaan. Reiluun viikkoon en ole pojalle antanut enää tissiä. Melkein viikon oli tissit aika kipeet vaikka mä sillon loppuaikana en imettänyt enää kuin kaks kertaa päivässä. Nyt on pinkeys helpottanut mutta vielä on tissit aika muhkuraiset.

Onpas täällä monen vauvat jo eteviä kun nousevat seisomaan. Meillä ei vielä ole yritystä. Viikko sitten laskin pinnasängyn pohjan alas vaikka eipä Alex ole siellä ylös yrittänytkään mutta eihän sitä koskaan tiedä koska sen keksii.

Aurinkoista päivää kaikille!

Mimmi + Alex
 
Pikaisesti käväisen, pitäisi tenttiin lukea!
Kysymys tuli mieleeni äsken, kun napero rikkoi pinnasängyn sen reunapehmusteen. :kieh: Niin, että ootteko te muut vielä pitäneet sitä? Mä taidan ottaa sen jo pois, kun ei se tunnu enää paikoillaan pysyvän.. Mahtaakohan sitten pää kolista pinnoihin joka yö?? :/

Onnea synttärisankarille, Wiltsulle! :D :flower: Toivottavasti päivä siitä vielä iloksi muuttuu ja typykin paranisi. :hug:
 
Wilhelmiinalle ONNEA :flower: toivottavasti Emilia rupeaa pian toipumaan ja ruoka maistumaan :hug: Mainitsen vielä vaikka varmaan oot jo kokeillu, että Ronjalle maistui jääkaappi kylmä ruoka silloin kun hampaat vielä pullottivat ikenissä. Mitä kylmempää sen paremmin upposi.
 
No niin, meillä on nyt se tilanne, että mennään heti huomenna aamulla lääkäriin Emilian kanssa :'( Tänään on syönyt vain ruusunmarjaa purkillisen, mangojugurttia 2/3 prk ja maitoa yhteensä alle 200ml :( Tuossa päivällisellä sain syötettyö purkillisen kuningatarsosetta ja maitoa 140ml :eek: ja kaikki lensi hetken päästä kaaressa ulos, kun olin nukuttamassa :\| Nyt pyörii koneessa kaikki meidän petivaatteet, kun sitä tavaraa oli sitten ihan jokapaikassa...

Muuten tuo pikkuinen on ihan virkeä ja oma itsensä, eikä kuumeile tms. mutta ruokaa ei huoli ja sen mitä syö niin joko syö yökkien tai oksentaa pois. Onneksi ei ripuloi kuitenkaan. Jospa tässä huomiseen selvitään... Vaikka itse on sairaanhoitaja niin kyllä sitä vaan kummasti on sormi suussa, kun oma lapsi sairastaa... :ashamed:

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempistä!! Niin se syndepäivä vaan aina tulee joka vuosi, vaikka ei sitä vanhenemista nyt niin toivokaan :headwall:
 
Wilhelmiina: Voi pikku Emiliaa, ei kyllä ole ikinä tollanen kivaa... Olisikohan se kuitenkin sitten sitä noro-virusta? Hyvä että menette huomenna lääkäriin, pikkuset kun kuivuu yllättävän nopeasti! :'( tai kyllä sen varmaan sairaanhoitajana tiedäkin.. mul on vaan itellä jäänyt oikeen kammo kuivumisesta ku oon lastenosastolla hoitanut tosi pahasti kuivuneita pikkusia... Et oon varmaan jopa vähän hysteerinen sen suhteen :ashamed: Paranemisia :hug: ja onnea joka tapauksessa synttäreitten johdosta! :flower: =)
 
Pikaista paranemista Emilialle :hug:

kerrohan kun kerkeet mitä lääkärissä sanottiin.

Ronja nousi tänä aamuna ekaa kertaa itse istumaan lattalla :heart: pysyi ilman tukea aika pitkään siinä, mut kyllä saa vieressä vahtia tarkkaan.

nyt vaipan vaihtoon :wave:
 
No niin hengissä ollaan ja voidaan paremmin kuin koskaan :LOL:
Käytiin siis aamulla siellä lääkärissä ja Emilia oli niin kuin ei koskaan olisi sairastanutkaan, höpötteli koko ajan ja touhusi ja minä yritin lääkärille-vakuuttaa, että joo-o kyllä tämä oikeesti on voinut huonosti ja oksennellut ja kieltäytynyt syömästä... :ashamed: Täytyy myöntää, että vähän jo hävetti :headwall: Oikeasti tyttö oli kyllä illalla niin kalpea ja väsynyt, että ajattelin itsekseni lähdetäänkö pian jo päivystykseen sen kanssa...

No kaikki siis oli kunnossa -tulipahan nyt tarkistettua. Käytiin sitten vielä parissa paikassa kyläilemässä enkä nyt ole mutta kuin hedelmäsosetta Emilialle vielä antanutkaan. Pitää tuossa kun heräilee niin kokeilla tarjota liha-kasvista. Niin ja se painokin oli Emilialla pudonnut huimat 30g perjantaista :LOL: Kyllä se siis hyvin tuntuu pärjäävän näinkin pienellä ruokamäärällä... Ihmeellisiä otuksia nämä pienet!! Eivät kuitenkaan osanneet sanoa, mistä tuo oksentelu olisi voinut johtua, mutta se näyttäisi nyt kuitenkin menevän ohi...

Pääasia, että Emilia voi nyt hyvin, vaikka äitinsä nolasikin kunnolla :D :LOL:

Nytpä ei ehdi enempää, palaan myöhemmin :wave:

Wiltsu (kiitos Anna K:lle tuosta tittelistä :D ) & Emilia
 
Iltatähti, minä edelleen imetän. Eilen hain apteekista eka kerran Nutri-soijaa, en ole vielä vaan sitä antanut. Nyt kun on saanu ihon taas rauhoitettua niin pitäisi kokeilla vehnä ja sitten ajattelin kokeilla tota soijamaitoo. Meillä myös ongelma, kun ei ole varma johtuuko pojan iho-oireet minun syömisistä vaiko pojan.

Harrastuksista oli puhetta. Me ei oo vielä lähdetty perhekerhoihin ym. Mirko nukkuu päiväunet just siihen aikaan kun ois kerho, niin ei oo sit lähdetty. Meidän harrastuksiin taitaa kuulua vaan vaunuttelu ja kavereiden luona käynti. Itse pyrin käymään säännöllisesti kuntosalilla.

Hampaita on nyt kolme kappaletta. kaksi alhaalla ja yksi on jo puhjennut ylös. Mirko ei vielä ryömi eikä konttaa, mutta pyörii siitäkin edestä lattialla. Meillä oli myös pieni tippuminen pari viikkoa sitten, kun poitsu tippu sitteristä. Onneks ei käyny kuinkaan.

Sasu ja Mirko
 
Heini79
Oltiin taas tiputtu.

Wilhelmiinalle myöhästyneet synttärionnittelut! Ja kiva kuulla, että Emiliakin jo ok :).

Oskari alkoi tänään vihdoinkin ottaa ryömimisen ensiaskeleita paljaalla lattialla, kohta sitä sitten tätäkin äitiä viedään :LOL:

Ensimmäinen hammas tekee edelleen tuloaan, läpi on kyllä jo tullut. Ja näyttäisi ihan siltä, että siinä vieressäkin jo hammas kuultaisi ikenen alta.
 
Wilhelmiina hyvä että Emilia on nyt kunnossa ja ettei paino tuon enempää tippunut! =) Eikä sitä koskaan turhaa käy lääkärissä, vaikka itsestä tuntuisikin ;)

Meillä oli tänään shoppailupäivä. Mies on nyt reilu 3 viikkoa kotona ja lähdettiin tänään aamulla 9 aikaan Haaparannan Ikeaan. Ekaa kertaa mentiin sinne käymään ja vähän jännitti miten Topias jaksaa olla. Meno matkan eli 1,5 tuntia nukkui kokonaan ja kahvilassa ensin syötiin lounas ja tissiä ja sitten lähdettiin maha täynnä ostoksille. Topias jaksoi hienosti olla rattaissa, kun sai istua selkänoja pystyasennossa, kun osaa istua jo ilman tukea. Paljon oli pojalla katseltavaa, kovasti ääneteli rattaissa ja heilutteli lelujaan. Välietapilla ravintolassa syötiin miehen kans ja topiaskin hieman söi hedelmäsosetta ja vähän tissiä ennen kuin meni nukkumaan. Se ei tapahtunutkaan sitten ihan helposti,kun oli mennyt vähän yliväsymyksen puolelle, oli valvonu jo yli 3 tuntia (joka on Topiakselle paljon). JOnkun aikaa huusi rattaissa ennen kuin rauhottui ja nukahti. No unet jäi sitten lyhyeksi, kun puolen tunnin pästä Topias heräs lasten kiljumiseen :kieh: , mutta jaksoi sitten taas istuskella loppuajan. Yhteensä tuossa meni yli 4 tuntia :eek: eipä ois uskonu,että noin kauan menee. tavaraa kertykin sitten ihan kiitettävästi auto täyteen ja tv-taso, jota lähdettiin etsimään jäi vielä kauppaan, kun ei mahtunut autoon. Mutta tosi mukava reissu oli ja ihan hämmästytti kuinka hienosti Topias jaksoi olla. Paluu matka ei ollutkaan sitten niin kivaa. Aluksi jaksoi leikkiä puoli tuntia kivasti ja sitten tuli väsy ja puoli tuntia kitistiin/huudettiin/itkettiin, ennen kuin luovutti ja päätti alkaa nukkumaan ja nukkui sen puoli tuntia mitä matkasta oli jäljellä.

huh, tulipas tekstiä, toivottavasti jaksoitte lukea meidän tosi "mielenkiintoisesta" ikea-reissusta.

Nyt on sitten niin poikki, että pitää varmaan lähtä nukkumaan...
 
Ei se ruoka maistu Emilialle kyllä vieläkään, mutta tänään enää ei onneksi ole tarvinut pienen oksentaa :/ Ihan hirveitä nuo syöttötilanteet tällä hetkellä, kun toinen vaan kääntää päätä pois ja sylkee kaiken suuhun menevän ulos. Melkoista teatteria vedetään... Hedelmää ja marjaa syö sitten kyllä, joten kai se on nyt sitten vaan luotettava, että se niillä pärjää :\|

hansu: Kiva oli lukea teidän reissusta. Saatkin kertoa myöhemmin lisää, kun meillä on ollut kanssa ajatuksena käydä siellä joku päivä tässä kevään/kesän aikana =)

lumikki: Kuinkas siellä pikkuinen voi? Onko teillä jo hampaita tullut ja olo helpottanut?

Meilläpä ei mitään erityisiä harrastuksia ole Emilian kanssa. Muskariin jonotettiin, mutta ei sitten mahduttu mukaan ja se äiti-vauvajumppakin peruttiin kokonaan remontin vuoksi :( Mutta jumpataan ja lauletaan sitten senkin edestä kotona ;) Ei käydä missään kerhoissakaan, mutta ulkoillaan joka päivä ainakin kerran. Itse käyn kerran viikossa jumpassa ja ratsastamassa. Alle lähtöpainon pääsin jo reilu kk sitten, vaikka en sitä nyt niin aktiivisesti tavoitellutkaan :) Nyt vaan tippuu kaikki vaatteet päältä :eek:

Lämpimää keväistä viikonloppua luvattiin kaikkialle, nautitaan nyt siitä ja ulkoillaan paljon B) Oikein ihanaa viikonloppua kaikille jo nyt!!

W & minä-en-syö-mittään-Emilia :$ :heart:

ps. olen muuten tässä miettinyt, että kiva olisi joskus ihan tavatakin teitä, kun tässä ollaan jo melko pitkään yhdessä turistu :D Olenkohan ainoa utelias :snotty: :whistle:
 
Kirjoitellaan taas meidänkin kuulumisia kun oon vaan lueskellut, enkä laiskana ole jaksanut kirjoitella :whistle: .

Lumilla on edelleen vain kaksi hammasta, mutta yläpuolelta on juuri tulossa läpi kolmas.

Lumi pääsee lattialla eteenpäin ryömimällä ja välillä mennäänkin aivan hurjaa vautia, konttaus askeleitakin on otettu peräti kaksi :D . Kohta sitä sitten mennään vielä kovempaa.

Onnea kaikille raskautuneille :flower: :flower: . Ehkäpä minäkin tässä joskus pian vielä. Pitää vaan kesällä mahtua hääpukuun mutta sen jälkeen ei oo mitään rajoituksia :D

harrustuksia meillä on perhekahvila ja muskari, joissa käymme säännöllisen epäsäännöllisesti. Joka päivä yritetään käydä vaunuilemassa että äitikin saisi vähän liikuntaa.

Joo sovitaan treffit vaan kyllä täälläkin ollaan sen verran uteliaita..
 

Yhteistyössä