**ELOVAUVAT 2006**

Iltoja!

Olipa lämmin päivä tänään ja nyt sitten sataa ja ukkostaa....

Tuohon töihin menoon.. Meillä oli alunperin suunnitelma, että olen vuoden loppuun kotona ja sitten palaan takaisin omaan vakityöhöni... Mutta mutta.. Nyt olisi tarjolla aivan ihana työpaikka 100metrin päässä kotoa ja vielä päivätyö... Aloittaa pitäisi jo ehkä elokuussa. Pääni olen puhki miettinyt, että mitäs tässä nyt tekisi, kun työ olisi aivan mieletön, mutta Riinaa en vielä hoitoon halua viedä. Mies ei pysty kotiin jäämään ja tuttava piirissä ei oikein ketään hoitajaksi ryhtyjää ole... Taitaa mennä työ sivu suun... Pitää varmaan hankkiutua raskaaksi :LOL:

Nyt pitää painua pehkuihin :wave:

..päivitin taas profiiliin kuvan....
 
Heipä hei!

Sairastellaan edelleen :( Kuumetta Emilialla ei ole ollut enää, mutta vielä on tukkoinen ja yskäkin vaivaa. Yötkin ovat sitten sen mukaisia :kieh: Kaikesta huolimatta jaksaa touhuta melkoisesti ja konttausta harjoittelee. Ensimmäistä kertaa otti kävelytettäessä askeliakin, kun ennen on vain pomppinut eteenpäin :D Meidän vauva....

Harmi kun piti nyt sairastua, kun on niin upeat ilmat! Ollaan kuitenkin ulkoiltu, kun ei enää kuumetta ole, mutta melko lyhyitä aikoja. Toivottavasti pian helpottaa, kun itse alan olla ihan raato noiden öitten vuoksi :headwall:

Emppu: Saako kollegana (muistaakseni :whistle:) udella, että millainen työ sulle oli tarjolla? =)

Mimmi: Kyllä varmaan säikäytti! Meillä typykkä on melko herkkä oksentamaan ja jos joku ruoanpalanen juuttuu kurkkuun ja alkaa yskimään niin laatta lentää melko varmasti ja siinä tulee sitten samalla kaikki :x

Oltiin saatu hoitopaikkakin haluamastamme päiväkodista. Eli niin menee pikkuneiti sitten syyskuussa hoitoon...

Nyt pikasiivous ja sitten lähikauppaan :wave:
 
Wilhelmiina sairaanhoitajan homma olisi ollut vanhusten päiväkeskuksessa. Lähinnä ohjaus työtä, päivätyö ja tosiaan matkaa kotiovelta 100 metriä. Mutta eipä tullu siitä hommasta mitään kun 1.8 ois alottaa pitäny ja Riinaa en sillon halua vielä hoitoon laittaa... No onneksi tällä alalla töitä piisaa ja onhan mulla oma virkakin olemassa, mutta ei inspiroi oikein kolmivuorotyö...

Tänään olikin sitten ihan huippu kuuma \|O . Riinan päikyt kärsi kovasti ja nukkui koko päivänä vaan tunnin.. Lisäksi tekee nyt ylös hammasta ja sekös kiukuttaa!! No toivotaan että nyt yöllä unta piisaisi. Vaippasillaan tytön laitoin nukkumaan ja pelkkä lakana päälle. Meillä yläkerrassa oli vaivaset 26 astetta lämmintä :whistle:

Nyt meen sohvalle löhöön! :wave:
 
Heippa kaikille :)
Joku kyseli töihin menosta.
Itse opiskelen. 1,5v jäljellä.
Nyt kevään oon suorittanu yhden harjoittelun ja 4 vkon koulujakson, läjän tehtäviä ja tää vko on näyttöä. OON IHAN POIKKI :ashamed:
Mies on ollut nää ajat vapaalla ja mummutkin on auttaneet.
Nyt näytössä pitkiä iltoja ja aikaisia aamuja ja tein päätöksen että vaikka kesällä ois tarjolla töitä ea-päivystyksestä jne niin e.n mene...
Tosi raskasta.
Mutta ompahan yksi osa taas suoritettu :saint:
:saint: Elo-joulukuun vietän kyllä vapaalla ja keskityn ihan lapsiin :heart:
Tammikuus aloitan urakan.
Mutta nyt illaksi töihin ja 21.30 taas umpiväsyneenä kotiin \|O
Hullu kai sit on :D
 
lumikki
Heippa hei,

Taas pitkasta aikaa.
Taalla mennaan samaan tahtiin, eli imetys jatkuu, mutta yot on rauhottunut niin et nukkuu aika hyvin tonne 05.00 asti, sit vast alkaa tissirumba. Mut aika hyvin olen nyt itse saanut nukuttua.

Muuten vietetaan ranta- ja allaspaivia, eihan taalla oikein muuta harrastusta ole. Aiti on nyt lomailemassa, joten helpottaa mua ihanasti.

Ada on vahentanyt syomistaan ja tuntuu, etta ruokailuhetket (kiinteat) venyy ja venyy ja vaatii hermoja, jotain pitaa myos olla kadessa mita hiplata samalla. Syo suunnilleen puolet entisista annoksista, kai kasvu vahan hidastunut. Mitat nyt 9kg ja 73 cm, ika 9,5kk.

Kovasti vahdataan, koska seisoo ilman tukea, muutaman kerran jo irrottanut katensa esim juodessa hetkeksi...muutenkin aika rennon varmasti seisoskelee ja pitaa yhdella kadella vahan tukea.
Kohta se lahtee, meidan vauva =)

Maxine ihanaa, et joku toinenkin beibi on viela hampaaton, ihan outoa, kun ei vielakaan hampuleita nay tai tunnu, tosi kovat on kylla ikenet ja sormiruokakin menee ihan tost noin vaan, eli irti saa paloja.

Toihin menosta oli taalla juttua, mulla on mielessa tehda talvella toita suomessa, ihan muutama kuukausi, joulunalusaika. Mummolassa asutaan tuo aika ja Ada saa sitten nautiskella huomiosta isovanhempien luona. Taalla palkat on niin huonot, etta kun olen pari kk suomessa toissa, saan tienattua puolen vuoden liksan naiden tasoa ja nain ollen pystyn sitten taas olemaan kotona. Mies on yrittaja, mutta itsenaisena suomalaisena haluan, etta minulla on myos omaa rahaa. Muuten olen miettinyt myos yrittajyytta ja se toivottavasti onkin seuraava askel, joko taalla tai sitten suomessa.

Mutta nyt suihkuun, kun neiti nukkuu

:wave:
 
lumikki: ei kyllä kuulosta ollenkaan huonolta nuo ranta- ja allaspäivät :D Ihanaa olisi päästä käymään etelässä! Viime matkasta on vierähtänyt jo pari vuotta aikaa...

Emppu: Kuulostaapa kivalta! Itsekin olen ollut vanhustyössä ja olikin aivan ihana paikka. Nyt mulla on vakipaikka kir. teholla ja huipputyö, vaikkakin 3-vuorossa. Toisaalta vuorotyön edut tuleekin nyt syksyllä hyödynnettyä, kun Emilia menee hoitoon. Ei tarvitse sitten joka päivä olla hoidossa ja muutenkin lyhyempiä hoitopäiviä. Miehellä onneksi on virka-aikatyö ja liukuvat työajat. =)

Taidankin tänään jättää jumpan väliin, käydä puutarhalla ja laittaa istutuksia penkkeihin :) Emilia vielä yskii ja on vähän räkäinen. Eilen illallakin nukkumaanmeno venähti tosi paljon, kun yskä häiritsi. Lopulta sitten oksensi :( Ei kuitenkaan yski päivisin, vain illalla ja aamulla :/ Pitänee vielä loppuviikkoon katella alkaako helpottaa.

Aurinkoista päivää kaikille! :wave:
 
Hei!

Lumikki ihana kuva teidän neidistä! Oon kyllä ihan kateellinen ku ootte siellä etelässä!

Vaihdoinpa minäkin kuvan profiiliin..

Tänään käytiin neuvolassa. tavallaan oli 10kk neuvola. 10kk tulee kyllä täyteen vasta ens viikolla. Mitat oli 9340g, 73,5cm, 45,8cm. Pituus kyllä kuulemma oikeasti olisi n. 1cm enemmän jos Topias ois antanu mitata. Nimittäin huusi ja veti ittensä kaarelle, joten pituus jää sillon lyhyemmäksi. Kahdesti mitattiin ja reppana huusi ja jouduttiin ihan tosissaan pitään kii. Arvasin kyllä että ei suostu yhteistyöhön, ku ei enää pitkään aikaan oo saanu vaippojakaan vaihdettua selällään, eikä oikein mitään muutakaan. Korvatkin katottiin ja vähän punoitti, joten käytiin myös lääkärissä, torstaina ois ollu kontrolli. Ei kuitenkaan ollu onneksi tulehdusta, mutta vähän sumeaa (muistaakseni) oli. neuvolan jälkeen oli hammashygienisti ja siellä taas joutu huutamaan, kun suuhun katsottiin. Neuvolassa oli kyllä oikein kiltisti muuten ja hymypojaksi kehuttiin. Tempperamenttinen poika!

Aivan ihana ilma tuolla B)
Aurinkoista kesää kaikille! =) <br><br>
 
Heips! Vaihdoin myös kuvan profiiliin, siinä tyttö lempipuuhassansa, eli tyhjentää vaatelaatikoitaan. Muuten ei tänne ihmeempää, kesälomaa odotellaan (vaikka itse kai olen "lomalla" kokoajan), mutta koulun kesäloma alkaa just ja miehellä myös kesäkuu lomaa. Sais nyt tulla kunnon kesäkelit, täällä ei nimittäin oo aurinkoa näkynyt aikoihin. Lämmin kyllä on.
Hikoileeko teidän lapset? Meillä on tytön pää aina ihan hikinen, vaikka olis sisälläkin vain lyhythihainen body päällä. Ehkä tuota hiusta on sitten liikaa :LOL:
Tarttis varmaan tommonen taaperokärry hommata, kuten hansulla kuvassa.
Mutta tämmöstä tällä kertaa :wave:
 
Ihania kuvia teillä profiileissa. Pitäisi vissiin itsekin yrittää päivittää.

Mun on pitänyt kans ostaa jo kauan tollanen taaperokärry mutta en ole vielä sitä ostanut. Alex tuuppailee lelulaatikkoa mutta siinä kun ei ole mitään jarrua niin meinaa tulla muksahduksia kun laatikko lähtee vauhdilla eteenpäin. Muutenkin liikkuu jo todella paljon tuesta kiinni pitäen ja välillä vähän luullaan itsestä liikoja ja sitten tulee kaatumisia. Sujuvasti Alex pääsee jo seisomasta alas. Ei oikeasti voi kuin ihmetellä miten noilla pienillä riittää tota energiaa stepata koko päivä. Paikallaan kun ei olla hetkeäkään.

Meillä ruoka maistuu edelleen huonommin kuin ennen. Mahtaakohan se sitten johtua siitä että kasvu alkaa hidastumaan. Noin puolet menee annoksista, hyvällä tuurilla vähän enemmän. Syömishetket on välillä todella raivostuttavia kun saa tosissaan houkutella toista syömään ja sitten kun Alex on taas ruvennut ruokapöydässä päristelemään. Pitkän aikaa se olikin unohduksissa ruokapöydässä. Nyt kun saa just lusikallisen ruokaa suuhun niin sit pitää päristellä niin että koko pöytä + syöttäjä on soseessa :kieh:

Meilläkin vaipanvaihdot on välillä yhtä taistelua kun selällään ei malteta olla hetkeäkään. Mä olenkin nyt ruvennut laittamaan Alexille teippivaipan seisaallaan ja silleen onnistuu hyvin kun ei vielä juokse karkuun :LOL:

Mä olen yrittänyt miettiä pääni puhki noita työkuvioita. Toisaalta tekisi mieli mennä syksyllä töihin ja toisaalta ei raaski laittaa Alexia hoitoon. Hoitoalalla kun on töissä niin se hyväpuoli siinä on että voin tietysti tehdä keikkaa jos kotonaolo tympäsee ja lisäraha olisi varmasti tervetullutta. Sijaisista kun varmasti on pulaa. Kesän aikana se onkin helpompaa kun miehellä on loma mutta sen jälkeen se ei oikein onnistuisi kuin viikonloppuisin kun ei isovanhemmatkaan asu samalla paikkakunnalla. Toivottavasti sitten kun mulla toi töihin paluu on ajankohtaista löydän jonkun vähän päiväpainotteisemman homman kun vanhan työni. Siellä mulla oli työvuorot suurimmaksi osaksi iltaa ja yöt.

(Muoks) Hikoilemisesta piti vielä tulla kommentoimaan. Alex on ainakin kova hikoilemaan. Miehen kanssa ollan naurettu sen hikoilevia jalkoja. Jalat on aina hikinihkeet ja sukkia ei meinaa saada pois jalasta. Muutenkin on aika kuumakalle.

Mimmi + Alex 9kk (missä se mun vauva on??)<br><br>
 
Moi :wave:

Meillä ollaan unikouluiltu nyt reilu viikko ja alkaa tulosta syntyä!! Tyttö nukkuu nyt ainakin 04 asti heräämättä, ja silloinkin jatkaa itsekseen uniaan kun hokaa, ettei maitobaarissa palvelu pelaa :LOL: :LOL: . Yhden kerran olen vielä syöttänyt joskus 06-07 aikouhin, sitten vielä nukutaan ysiin asti. Ihan mahtavaa!

Hansu, hieno kuva profiilissa! Mekin ollaan koitettu tota taaperokärryä ja tekis mieli ostaa. Onko se ihan toimiva vehje, ettei helpolla kippaa?

Hikoilusta joku kyseli, nyt kuumalla kelillä on kyllä tyttö hikoillut ihan hiuksensa märiksi, muuten ei juurikaan hikoile.

Ostettiin tytölle ensiaskel sandaalit ja niiden kanssa nyt harjotellaan taapertamaan. Muutaman askeleen ottaa jo ilman tukea :heart:

maisa ja touhutäti viikon päästä 10kk!!
 
Heips taas!

Eilen oli tosiaan kuuma B) mut ei pidä valittaa, kun kerrankin oli lämmin. Meidän piti eilen ihan vaan nopeesti käydä kaupassa ja hoitamassa asioita. Ensin vietin pankissa puol tuntia, sitten Kelassa tunnin ja sit piti vielä viedä kuntaan hakemus Vihti lisästä. Ronja parka oli ihan märkä hiestä, vaikka oli vaan lyhythihanen body ja housut päällä. Enkä tietenkään älynnyt ottaa maitopulloa mukaan :headwall: joten piti sitten ostaa kaupasta pullo vettä. Ostin sellasta novellea joka on lapsille tarkotettu (ei makeutusaineita tai hiilihappoa ja siinä oli semmonen näppärä korkki et Ronja sai siitä hyvin juotua) kun en muutakaan keksiny, kun ei tuo oikein tavallisen pullon suusta osaa juoda :whistle: Vesi oli mansikan makusta ja kyllä oli hämmästyny ilme tytön kasvoilla kun ekat kulaukset otti. Ronja kun ei ole tähän mennessä juonu kun vettä ja korviketta. Hyvin se kumminkin sit maistui ja selvästi olo helpotti kun sai juotavaa. Täytyy ruveta pitämää vesi pulloa aina mukana nyt kesällä (tosin jatkossa ihan tavallista vettä vaan, kun en ajatellu opettaa mitään mehua juomaan vielä).

Ronjakin hikoaa tosi helposti touhutessaan. Tuntuu että varsinkin kun johonkin lähtee on tosi vaikea laittaa tarpeeksi vähän päälle, ilman et kuitenkaan tulee kylmä....

Ronja harjottelee seisomista ilman tukea tosi ahkerasti ja aika hyvin siinä jo pysyykin. Tukea vasten kävellään jo pitkiä matkoja :heart: Mihin se meidän pieni vauva on oikein kadonnu :eek:
Tapaamisesta voi olla tosiaan hyvä että treffataan ensin vaikka rautatieasemalla ja suunnataan siitä sit yhdessä kaivariin tai sanomataloon kelistä riippuen. Ja siitä kellonajasta. ois varmaan parasta että kauempaa tulevat ehdottavat aikaa mikä heille sopisi. Mulle on oikeastaan ihan sama kunhan ei ole liian aikaisin aamulla :whistle:
 
Aurinkoiset terveiset kreetalta B) ilmat oli mitä mahtavimmat, mutta muuten ei meillä mennyt loma ihan putkeen... Pihlan isoveikka nimittäin alkoi keskiviikkoaamuna oksentamaan, ripuloimaan ja kuumeilemaan. Aluksi luultiin että olisi vaan ruokamyrkytys, mutta kun se jatkui ja jatkui vaan eikä mikään pysynyt sisällä niin käytiin siellä jo lääkärissä. Saatiin antibiootit mistä ei ollut mitään apua ja siinä kakkarallissa vierähtikin koko loma. suomeen kun tultiin sunnuntai-aamuna, käytiin matkalaukut heittämässä kotiin ja marssittiin suoraan päivystykseen ja niinhän poika joutui kuivumisen takia lastenosastolle tippaan. siellä selvis että rotahan se oli :eek: no nyt on pikkumieskin jo kotiutunut ja vointi jo tuhat kertaa parempi, onneksi!

Mutta loma meni sitten aika siinä, paikka oli kyllä tosi ihana, mutta ton takia ei reissusta jäänyt kovin hyvä fiilis. Pihla kyllä sopeutui kaikkeen tosi hyvin ja tykkäsi touhuta siellä, ja käytiin sekä altaalla että meressä uimassa, vaikka vedet siellä olikin vielä aika viileitä, mutta ei se neitiä haitannut =)

On siellä kyllä kulttuuri kauhean paljon avoimempaa kuin täällä, ihan niin kuin Liinoskin kirjoitti niin todella monet tuli lepertelemään ja hhömpöttämään Pihlalle, kaikissa kaupoissa ja ravintoloissa, ja joskus ihan vaan kadullakin. Ja Pihla sen kun nautti huomiosta =) ihana tapaus oli kun oltiin ravintolassa syömässä niin kävin jossain vaiheessa pyytämässä josko ne lämmittäisi Pihlan purkkiruoan ja olin jäämässä siihen odottamaan niin kuin Suomessa yleensä. Tarjoilia sanoi kuitenkin että mene vaan pöytään, he tuo sen ku se on lämmin. Vähän ajan päästä tarjoilija tuli tarjottimen kanssa, jossa purkkiruoka oli laitettu lasiseen kulhoon oikeen tarjolle ja aluslautanen koristeltu :eek: :D ihana ele!

Mä en nyt muista mitä kaikkea mun piti kommentoida mutta...

Heffalump Pihla tykkäsi tuolla reissussa juoda vettä juuri sellaisesta urheilukorkillisesta vesipullosta, siitä joi aika hyvin kun muuten on huono juomaan =)

Hikoilusta Pihla on kanssa ollut ihan vauvasta asti oikeen kuumakalle, ja hikoilee etenkin päästä ja selästä tosi herkästi jos on liikaa vaatetta päällä...

Hampaista Pihlalle puhkesi sitten kahden viikon sisällä viisi hammasta, nyt on ylhäällä 4 ja alhaalla 3.

Ihania kuvia oli kaikilla taas profiileissa! Minäkin päivitin sinne kuvan pienestä biitsitytystä :heart:

Ja ai niin , meidän pieni vauva nousi sitten eilen ekan kerran kunnolla seisomaa!

Jotain muutakin taas oli mutta :headwall: palaillaa :D :wave:

Jandhe ja Pihla-Julia
 
Palsta on näköjään mennyt ihan uusiksi.

Jandhe Onpas teidän loma mennyt kurjasti kun pikkumies on sairastunut. Hyvä että jaksaa jo paremmin.

Meillä kävi keskiviikkona kiva juttu. Keittiöön tuli vesivahinko kun viemärilinjaan oli tullut tukos ja kaikki yläkerroksista päästetyt vedet tulvi meidän keittiön viemäristä lattialle + kaikkea ihanaa paskaa viemäristä. Onneksi olin kotona niin ei päässyt syntymään vielä pahempaa vahinkoa kun nyt jo tuli. Nyt joudutaan keittiön lattiaa piikkailemaan auki ja kuivattelemaan jne. Tosi huonoon aikaan vaan tuli toi kun me ollaan asunto jo myyty. Kaiken lisäksi saatetaan joutua muuttamaan vielä johonkin tilapäismajoitukseen kun aloittavat ton kuivatuksen kai jo ens viikolla. Uuteen asuntoon me saadaan avain viikon päästä mutta kun siellä oli tarkoitus tehdä remonttia ja asua tässä sen rempan ajan ja vasta sitten muuttaa.

Mukavaa viikonloppua. Taitaa olla tulossa hieno viikonloppu. Ihanaa kun on kesä B)

Mimmi + Alex 9kk ja 1 pvä
 
Mielenkiintoinen muutos tapahtunut tällä palstalla.... :eek:

Täällä sitä vietellään vapaapäivää kun mies lähti Lennin kanssa vaarilaan yökylään! :D Ensimmäinen yö erossa pikku miehestä, kuinkahan minä täällä yksinäni pärjään.... :whistle: ;) Kai minä menen keskellä yötä niitten ovelle koputtelemaan että jos voisin tulla sittenkin mukaan... :LOL:

Kohta lähen koiran kanssa lenkille ja sitten nautinkin täysin kiireettömästä illasta ylhäisessä yksinäisyydessäni. Kyllä sitä niin kiintynyt on pikku mieheen että ikävä on jo nyt.. :heart:

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua jokaiselle!!! B)

*Tuisku*

----päivitin vielä profiiliin kuvaa----
 
Heini79
No kylläpäs on palstan ulkoilme muuttunut kunnolla. Kyllä tämä vähän aikaa ottaa, ennen kuin tottuu.

Sieltä se kesäkin sitten tuli, ulkona tuli oltua melkein koko päivä.

Profiiliin yritin päivittää uutta kuvaa, mutta ei suostunut sitä tekemään.
 
Joo, on tosiaan mielenkiintoinen tämä uusi ulkoasu :eek: Ja mielenkiintoinen tuolla nuo tiedot edellisistä viesteistä, ku siellä on joku hansu joka on ilmeisesti ei kirjautunut, ni minun nimellä jossain laihdutus osiossa ja kun menin sinne lukemaan ja katsoin sen tiedot, ni tuli mun tiedot :/ pitää vissiin vaihtaa nimimerkkiä, ku ei oo kiva jos joku toinen kirjottaa samalla, ku täällä vissiin aina tulee mustalla vaikka ei oo kirjautunu... omituista...

Me ollaan Topiaksen kans oltu mummolassa perjanataista lähtien ku miehellä on polttarit. Ovat olleet mökillä perjantaista lähtien ja tänään tulee kotiin. Olin sitten itsekin ensimmäistä kertaa Topiaksen jälkeen baarissa :p Ihan kivaa oli ja ihme kyllä ei menny liikaa päähän vaikka aattelin että ei ois tarvinnu paljo juoda, ni ois jo ihan :x sopivasti tuli otettua, ei oo edes krapulaa, mitä nyt vähän kuitenkin... Topias oli täällä mummolassa yötä ja nukku mummun kans. Illalla kuitenkin laitoin nukkuun ja sitten lähdin. Yöllä nukuin eri huoneessa ja Topias mummun kans. Nukku 20.30-6.15 heräämättä, eli oli mummulle helppoa :)

Nyt pitää mennä antaan välipalaa, ku mummu ja Topias tuli puistosta!

:wave:
 
Olenkohan ainoa, joka ei yhtään tykkää tästä uudistuksesta :whistle: Taitaa mun kohdalla jäädä melko vähäiseksi kirjoittelut jatkossa. Toisaalta on niin paljon muutakin tekemistä, että ei netissä ehdi enää paljon ollakaan :/ Täällä on kyllä niin mukavia ihmisiä, että olisi kiva jatkossakin kuulumisia turista, joten voihan sitä varmaan luoda jonnekin oman yhteisön tjn, mitä ei kaikki pääse lukemaan. Olisi kiva nähdä enemmänkin kuvia ja helpompi sopia tapaamisestakin =) Mitä mieltä muut olette?

hansu: en löydä yv:ä enää mistään, niin laitan sulle sitte sähköpostia =)

Se on moro :wave:
 
Mä en kyllä oikein kanssa pidä tästä uudesta palstasta...

Mitäs olette mieltä jos perustaisin meille tonne kerho puolelle ihan oman kerhon?? Sinne voi lisätä kuvia ja jutella sitten vähän enemmän kuin täällä "julkisella" puolella. Minäpä taidan kokeilla ja lähtee sitten mukaan ne ketkä haluaa!

Me ollaan Riinan kanssa flunssassa... Olo on tosi kurja...

Nyt nukkumaan :wave:
 
Heini79
En tykkää minäkään tästä uudistuksesta yhtään! Mutta kai tähän sitten ajan kanssa tottuu.

Oma kerho saa täältä ainakin kannatusta! Mutta tyhmänä pitää kysyä, että miten se käytännössä toimii ja miten siihen liitytään?

Kuvaa suostui vihdoinkin vaihtamaan. Siinä meidän pieni traktorimies :)
 
Meillä Saga tulee pian 10kk eikä vielä tee muuta kuin istuu itte, kurottelee siitä itteensä nenää kohti lattiaa ja yrittää lähtee jonnekki. Massulleen kääntyminen sujuu sillain että toinen käsi jää tyystin alle ja sitten pyörähdetään takas selälleen. Tarttuu esineisiin kyllä ja juttua riittää. Eri tavuja tulee ja osaa matkia eri päristelyjä :LOL:
Mutta jotenkii tuntuu oudolle kun neiti ei viel ryömi eikä konttaa... Ton ryömimis-vaiheen se taitaa kuitenkii jättää kokonaan väliin :whistle:
Onko muilla tälläisia vauvoja samassa iässä?
Yöt nukutaan, ruuat maistuu ja päikkyjä on kahet.
Mutta myös minä olen oman kerhon kannalla Kun se perustetaan, kertokaahan miten sinne löytää :D
Ihana ilma taas. Taidetaan lähtee ulos :wave:
 

Yhteistyössä