Nonnalle voimia kyllä se on raastavaa katsella kun oma pikkuinen sairastaa, jotenkin aina toivoo, että olisinpa itse mieluummin kipeänä kuin lapsi. Muuta eiköhän parvorokko aikas nopeasti parane, nesteitä vaan tarttis saada pikkuiselle sisään. Raskaana olevia pitää vältellä, koska parvorokko on vaarallinen odottavan äidin masuvauvalle, tietty vaan, jos ei ole aikaisemmin parvorokkoa sairastanut. Ei voi sairastaa kun kerran.
Meidän neidin korvatulehdus rupee pikkuhiljaa helpottamaan, vaikka oikea korva ei ole vieläkään täysin terve. Mutta antibiooteilla ei paranekaan (2 kuuria jo syöty), joten hoidetaan nyt homeopaattisilla. 2 päivää on hoidettu ja nuha ja limainen yskä ovat jo parantuneet, on se niin ihmeellistä... Mutta tiedän että auttaa, koska isoveljiltäkin olen akuutit korvatulehdukset saanut useasti parantumaan.
:wave: Heipat!<br><br>
Meidän neidin korvatulehdus rupee pikkuhiljaa helpottamaan, vaikka oikea korva ei ole vieläkään täysin terve. Mutta antibiooteilla ei paranekaan (2 kuuria jo syöty), joten hoidetaan nyt homeopaattisilla. 2 päivää on hoidettu ja nuha ja limainen yskä ovat jo parantuneet, on se niin ihmeellistä... Mutta tiedän että auttaa, koska isoveljiltäkin olen akuutit korvatulehdukset saanut useasti parantumaan.
:wave: Heipat!<br><br>