**ELOVAUVAT 2006**

Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
Hakemaan jäsenyyttä..
Heippa!

Eli sinne löytää menemällä ihan etusivulle (painaa tosta ylhäältä keltaista kaksplus - logoa) Sitten klikkaa vasemmalta valikosta kerhot kohtaa. Kerho on nimella ELOVAUVAT 2006. Aukeaa kohta joka kysyy salasanaa, siihen kirjoita elokuu2006. Ylhäältä valitse kohta hae jäsenyyttä. Vastaa kysymyksiin ja minä hyväksyn sitten kerhoon mukaan!

Näillä ohjeilla toivottavasti löydät mukaan!

Emppu
 
Hakemus jätetty!! Oli aika pitkälti rästilukemista, mutta kiva kun saadaan ikioma kerho :heart: =)
Mulla pojanpallero vaan kasvaa ja touhua riittää.
On oppinut konttaamaan, nousemaan ylös ja kävelemään "puita pitkin".
Hampaita putkahti männäviikolla 2 ylös yhtä aikaa. Muutaman kerran on näykkäissyt, mutta katsotaan nyt kuinka kauan meidän imetys jatkuu...
Ylihuomenna on 10kk neuvola, käyn sitten mittoja tänne kirjaamassa.
Taas kutsu käy B)
 
Heips pitkästä aikaa. Olen viimeksi käynyt reilu 2 viikkoa sitten lukemassa ja olipas aika yllätys, miten nämä sivut ovat muuttuneet.
Meitin neiti oppii jokapäivä uutta. Kyllä kehitys menee huimaa vauhtia eteenpäin. Heti kun hän hoksasi miten kontataan, se alkoi sujua hyvin. Nyt hän menee hirmuista vauhtia eteenpäin. Kaikkea mahdollista vasten noustaan seisomaan ja portaita on kiivetty yläkertaan. Käsistä pitäen kävellään kovaa vauhtia ja palloa potkitaan. Pottaakin kokeilin ja ei tunnu neidillä olevan mitään sitä vastaan, kun kakatkin tulevat sinne eikä enää vaippaan. Syömisen jälkeen laitan istumaan ja lähes aina tulee kakka. Ikävää on nyt se, että imetys on loppunut. :'( Olisin halunnut imettää vuoden ikään asti. Mutta neiti on imenyt huonosti melkein kuukauden ja nyt ei enää ollenkaan. Maidon tulo on lähes loppunut.

No, mutta seuraavan viestin kirjoitan varmaankin sinne kerho-osioon.
Terve :wave:
 
Jäsenyyttä myös haettu. Mukava juttu tuo kerho. Siellä jotenkin pystyy kirjoittelemaan vapaammin. Jospa siis taas vähän enemmän kirjoittelisin. Luukas kasvaa ja kehittyy. Itse olen jo mennyt töihin, joskin ensviikolla jään kotiin 4 viikoksi. Luukas menee vasta isukin loman jälkeen, elokuun lopulla hoitoon. Pääsi oman pihapiirin päiväkotiin. Muutaman kuukauden on siis hoidossa ja sitten jäänkin taas äippälomalle. No jospa ehtisin tässä joku päivä kirjoittelemaan tuonne kerhoon ja lisäilemään uusimpia kuviakin.

Lellu, Luukas ja masu rv11+1
 
Hain jäsenyystä tänne en ole varma että onko se otettu perille haluasin tietää että olenko jäsen täällä kerhossa... Mielellään haluaisin olla mukana kun olisi samana kuussa syntynyt tyttö ja olisi kiva saada vaikka tämän kautta uusia ystäviä esim. kuulumisia ja ajatuksia vaihtamaan. :) :hug: Voi toki joku joka haluaa ystävän niin laita tänne sähköposti osoite... Olen muutenkin yksinäinen.
 
jentsukka - Olitkin jo käynyt kerhossa esittäytymässä! Kiva kun saadaan uusia mukaan! :hug:

nalle puh - jäsenhakemustasi ei tosiaan ole näkynyt... Kirjoititko varmasti salasanan oikein? Jos et onnistu niin laita minulle y-viestiä niin koitetaan selvitellä asiaa! :flower:

Emppu
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasu79:
Pitäiskö sitä tulla jotain viestiä onko hyväksytty??? Mä laitoin jäsenyyshakemuksen kauan aikaa sitten, mut mistä tiedän onko mut hyväksytty????

Tietääkseni sinulle pitäisi tulla yksityisviestiä! Mutta on sinut hyväksytty mukkaan eli kerhoilemaan vaan!

Emppu
 
B) Minäpä laitan tänne kuulumisia. Meidän neiti on oppinut muutama viikko sitten konttaa ja seisoo tukea vasten mukava katsoa pikku neidin kehytystä. Kuukausi sitten tuli 2 hammasta alas, eivät ihan selvästi näy ovat vielä pienet mutta silti huomaa kun hän nauraa. Neiti tykkäsi siitä kunhän rintaa tai masua vasten suulla puhaltaa saa nauran aikaa mutta sitten tulee kauhea kikka... :/ Me nautimme ulkoilusta, hän eka kesähän oikeastaan onkin kun eihän viime kesästä osannut nauttiakaan kun nukuin paljolti vaunuissaan ulkona... no kyllä se sai jonkin. Kiltti tyttö kylässä on hiljainen ja kotonakin osaa olla kiltti :hug: =)
 

Yhteistyössä