Hei vaan taas!
Mariska - minullekin kävi niin, että laskettu aika vaihtelee välillä 31.7. - 3.8. eikä ole kiva

Ois niin kiva sanoa, että laskettu aika on se ja se. No, oon kuitenkin ite päättänyt, että menkkojen mukaan se laskettu aika on 1.8. ja se se olkoon

... vaikka neuvolakortissa lukeekin 2.8. ja viime ultrassa sanottiin 3.8. Mutta kai ne tietää mitä tekee ja sanoo.
Minttuko se naimisiin oli menossa (hitsi, ett mulla on huono nimimuisti ja nyt kun tätä kirjoitan, ei pääse edes tarkistamaan).. Niin, sinulle halusin kuitenkin sanoa, että tervetuloa joukkoon. Mulla on häät 2 viikon kuluttua, pienet sellaiset. Eilen on askarreltu koristeita ja hommaa riittää. Sen lisäksi töitäkin on PALJON, joten pitänee jostain yrittää repiä aikaa. Kaasoni kirjoitti, että älä nyt stressaa, kun olet raskaana, niin piti sulkea tietokone hetkeksi, että sain rauhoituttua, koska mulla ei ole vaihtoehtoja nyt kuin stressata. Voinhan toki hokea mielessäni, että älä stressaa, älä stressaa - mutta mitä se auttaa kun stressaan kuitenkin kun on liikaa hommaa, eikä ole ketään kenelle delegoida. Himourkkaaja kun olen, enkä ole päässyt urheilemaan kuin satunnaisesti 1-2x viikossa jo 2kk ajan, niin voin sanoa, että tiukkaa tekee ja sekin automaattisesti lisää stressiä, kun ei pääse sitä lenkkipolulle tai salille purkamaan.
Oih. Tulipas valitusta

Anteeksi.
Muuten olo on ihana. Vatsa kasvaa jo pikkuisen. Viittä vaille ei mahdu farkut jalkaan.. Vielä sinnittelen. Nousisi tuo vatsa ylemmäs (eikö sen pitäisi nousta), niin sitten taas mahtuisi
nappi kiinni. Nyt kun maha on eniten kasvanut alavatsasta, niin se ei meinaa enää mahtua housuihin
Mutta juu, nyt pitää jatkaa töitä. Piti vain kirjoitella näin välillä ja lähettää teille kaikille sinne, missä lie olettekin, terveisiä
Hobitti + toukka 14+3 (vissiin

)