Elokuu 2006/9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatketaan taas...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Minttu ja Vilhelmi! :) Meillä ei varmaan kaupunki sitä seulaa ainakaan tarjoa, paitsi sit jos tosiaan näyttää olevan tarpeen. Mutta täytyy kysellä tänään lääkärin mielipidettä että kannattaako käydä sit vaikka yksityisellä otattaan se. Jotenkin tekisi mieli...vaikka alle 35 olenkin.

Pakkasta tosiaan...hrr...

""huomenta""!

Täällä ollaan nimittäin kotosalla, kärsin eilisen illan + yön kestävästä kovasta migreenistä ja valvoin yöllä. Aamulla olin sitten ihan raato ja soitin töihin, etten pääse. Yhden Panadolin otin, mutta ei auttanut.

Onko teillä muilla ollut kovaa päänsärkyä? miten olette päässeet siitä eroon? mä yritin juoda, nukkua, pitää päästä kiinni ja kaikkea, mutta turhaan. Kaverini sanoi, etttä tässä vaiheessa (olen rv 14+2) voi ottaa Burana 400:kin, hän saanut ohjeen lääkäriltään (itsekin raskaana).

Muuten olen voinut loistavasti ja väsymyskin on alkanut jo hellittää. Huomenna on toinen neuvola, np- ultra on jo takana. Eli odottelen jo kovasti rakenneultraa!

Hei Elsa,

ja tervehdys muillekin! Olin pitkäksi venähtäneellä palstatauolla ja palattuani taas tuonne toiselle puolelle kuulin sinun plussanneen ja siirtyneen tähän ketjuun! Hienoa, hurjasti onnea!! Lueskelin tätä ketjua just taaksepäin, ja kaikki näyttää sujuneen hyvin.

Mä tulen muuten pari kuukautta sua perässä :´). Rv 5+1 on menossa ja ekaa ultraa odotellaan malttamattomina!! 4. ivf tuotti vihdoin tulosta. En ihan vielä uskaltaudu tänne puolelle, lokakuisiin kuuluisin... Pitää vielä malttaa hetki ja käydä näin vain kurkkimassa.

Mukavaa odotusta sinulle ja kaikille muillekin,
Tintti.

Oonko ainoa jolla ei mahdu enää normaalit vaatteet päälle? RV 14 ja tuntuu että maha on paisunu ihan hulluna. 6.2 oli eka ultra ja kaikki näytti hyvältä, tosin raskaus oli viikon edenpänä kuin kuvittelin. Mut parempaa synttärilahjaa en olis voinu toivoa kuin pikkuinen vilkuttamassa siellä monitorissa.