S
stitch
Vieras
Nyt on ensimmäinen käynti paikallisessa ""neuvolassa"" ohi. Helpottavaa oli todeta että henkilökunta oli todella mukavaa ja asiallista ja tietoa sai kassikaupalla mukaan ja jo paikan päällä. Mutta pettymys oli hienoinen kun olin varautunut vaikka mihin, mutta multa mitattiin vain verenpaine (oli hyvä)ja kätilö paineli vatsaa tunnustellakseen onko normaali. Hänen yllätyksekseen siellä on kuulemma selvästi tunnettavissa että joku siellä asustaa, mutta sydänääniä ei onnistuttu kuulemaan. Se on kuulemma normaalia, sillä ne saattavat kuulua vasta viikolla 15 ja olen nyt heidän mukaansa vasta viikolla 10+6. Mutta tämä laskenta perustuu oletukseen, että kierto olisi 28 päivää mutta koska minulla on se paljon pidempi, oletan etten ole vielä noin pitkällä. Lasketuksi ajaksi antoivat 1.8.
Ensi viikolla on sitten ultra ja seuraava neuvolakäynti vasta 13.2. Kysyivät myös haluammeko niskapoimu-ultran ja kun vastasimme myöntävästi, sanoivat ettei sen tulos ole 100 % luotettava ja ettei se ole pakollinen. Hyvin harva tässä maassa kuulemma haluaa np-ultran jos on alle 36-vuotias.
Samoin ilokaasun ja muiden kivunlievitysten käyttö on täällä harvinaista, joka paikassa suositellaan ns. luonnollista synnytystä.
Ensi viikolla on sitten ultra ja seuraava neuvolakäynti vasta 13.2. Kysyivät myös haluammeko niskapoimu-ultran ja kun vastasimme myöntävästi, sanoivat ettei sen tulos ole 100 % luotettava ja ettei se ole pakollinen. Hyvin harva tässä maassa kuulemma haluaa np-ultran jos on alle 36-vuotias.
Samoin ilokaasun ja muiden kivunlievitysten käyttö on täällä harvinaista, joka paikassa suositellaan ns. luonnollista synnytystä.