H
Hobitti77
Vieras
Huomenta!
Iiq: On se valohoito ihan turvallista
""Se jää ihoon"", sanoi minulle lääkäri. KÄvin valohoidossa 6 kertaa ja nyt selviän pelkällä miedolla kortisonilla. Saat kaikki sympatiani puolellesi - tiedän hyvin mitä tarkoittaa kun unikaan ei tule ja se kutina vie järjen. Sitten innostut raapimaan niin, että vaivut ekstaasiin ja jossain vaiheessa iho on verellä. Mut silti se kirvely on ihanampaa kuin kutina
Ai nou. Ja oikeasti atopiaa ei ymmärrä ihmiset, joilla ei itsellään ole mitään allergiaa. Siis ymmärtää joo, tottakai, muttei samalla lailla kuin sellainen, joka elää sen kanssa päivittäin. Mutta jos yhtään lohduttaa, mulla on valohoidon + raskauden etenemisen myötä helpottanut elämä mielettömästi! SAan nukuttua yöt ja oikeestaan olo on kuin kesäisin
Moni sanookin, että atopia helpottaa raskauden edetessä. Toivottavasti myös sulla helpottaa. Mulla on nyt takana 14 raskausviikkoa.
Häistä vielä. Jos minä olisin jättänyt vihjailuiden tasolle naimisiinmenon, niin häät ei olisi suunnitteilla vielä ollenkaan. Sanoin suoraan miehelle, että vaikka meidän piti mennä vasta parin vuoden päästä naimisiin, minulle olisi tärkeää se, että me mentäisiin nyt ja oltaisiin minun pienessä mielessä sitten perhe. Jokainen tekee, kuten parhaakseen näkee ja kenenkään ratkaisuita EN tuomitse
Se oli minun toive ja nyt on häät tulossa vajaan 3 viikon päästä. Häistä tehtiin ""pienet"", n. 40 henkilöä ja se on rajannut tietysti vieraslistaa.. Tiedän jo nyt varmasti, että osa ""lapsuuden ystävistäni"" tulee vetaisemaan herneen hyvin syvälle, koska heitä ei ole kutsuttu. MUTTA ne on MINUN häät ja MINÄ päätän, millaiset niistä haluan
Eiks näin
))
Mutta nyt jatkan töitä. Oikein paljon tsemppiä lääkäriin teille, jotka olitte tänään menossa (Iiq mukaan lukien
)
Hobitti & toukka 14+
Iiq: On se valohoito ihan turvallista
Häistä vielä. Jos minä olisin jättänyt vihjailuiden tasolle naimisiinmenon, niin häät ei olisi suunnitteilla vielä ollenkaan. Sanoin suoraan miehelle, että vaikka meidän piti mennä vasta parin vuoden päästä naimisiin, minulle olisi tärkeää se, että me mentäisiin nyt ja oltaisiin minun pienessä mielessä sitten perhe. Jokainen tekee, kuten parhaakseen näkee ja kenenkään ratkaisuita EN tuomitse
Mutta nyt jatkan töitä. Oikein paljon tsemppiä lääkäriin teille, jotka olitte tänään menossa (Iiq mukaan lukien
Hobitti & toukka 14+