Alkumetreillä 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amilda79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä enteilee kuukautisia.. :( On meinaan mieli maassa ja itkettää, vaikkei ole mitään syytä. No aika varmasti tämä merkkaa nyt sit sitä, että menkat on alkamassa jossain tuossa sunnuntain-tiistain välimaastossa. Tälläin (siis harmittaa ja itkettää kaikki) on meinaan käynyt nyt joka ikinen pilleritön kierto ennen muutama päivä ennen kuukautisia :( Varmaan joitain PMS-juttuja tai joitain... Toivoisin tietty, että johtuisi jostain muusta, kuten vaan tästä rankasta työviikosta, huonosti nukutuista öistä ja flunssaiduuesta, mut kun tuntuu taas niin tutulta fiilikseltä...

Mulla viikonlopulle ei ole muita suunnitelmia kuin että tänään pitäis mennä kavereitten kanssa ulos syömään ja huomenna olis kampaaja. Jotain uutta kivaa hiuksille olis tarkotus tehdä - tiedä sit mitä? Muuten en varmaan mitään sen kummempaa viitsi, kun nuo hormonit taas sekottaa mun päätä, niin ehkä on vaan parempi pysyä neljän seinän sisällä muu aika... en usko että olen parasta mahdollista seuraa.

anteeksi tämä vuodatus ja vähän negatiivissävytteinen viesti. Joka tapauksessa jokaiselle oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!

Terveiset muuttopuuhista! Kyllä vähän sapettaa ku meillä koko talossa siis menossa putkiremppa ja sitä pölyä vaan on joka paikassa! Huh että oon jyyssännyt jo kaks päivää lattioita eikä tekis enää yhtään mieli. Tälläsinä aikoina kyllä on onnellinen että ei vielä ole raskaana; kauheesti kannettavaa, mies koulussa, lattioiden jyysäystä ja pölyä. Noh mutta ovista odotellessa :D
Meilläkään kumpikaan ei polta mutta mies joskus polttanut paljonkin. Mä en kestä ite nimittäin yhtään tupakansavua ja tiedän jo etukäteen et tulee olemaan varmaan vielä kauheempaa ku on raskaana se haju. Täytyy sit vaan kiertää savut kaukaa :D
Amilda: Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Eikös yksi raskausoireista ole kans se et itkettää?! Peukkuja vielä kuitenkin sulle!

Mulla on hitto tän päivää alavatsaan koskenu...Pakko oottaa siihen sunnuntaihin asti ja sit vasta testaan... Peukkuja sulle Amilda!!! Kyl sieltä vois se plussakin tulla :)

Siis JOS se täti ei oo siihen mennessä tullu, mulla kuitenki mahikset plussaan on aika olemattomat vielä, kun yritystä on vasta niin vähän aikaa takana (32 päivää)...

Just... nyt on sit tullut pikkuhousuihin vaalean ruskea tippa. Kiinnittymisvuotoa? Pyyhkiessä ei tullut mitään ja menkat mulla alkaa aina kunnon jytinällä ja heti verisorona... Hui! Nyt jännittää! Antaa näköjään toivoa vielä...

Huomenta...Tein tänä aamuna negan... :( En jaksanu oottaa huomisaamuun, mutta tuskinpa se tulos ois siitä mihkään muuttunu, sama nega se ois huomisaamunaki siinä tikussa ollu... Nyt on paha mieli! Alkas jo ne v***n menkat ees... Kiva olla töissä nyt ku muutenki ahistaa... No pakko on nyt lopettaa tää valitus, toivoa on niin kauan, ku täti ei oo viel ilmaantunu! Pitää yrittää ajatella positiivisesti :) Mites teillä muilla on tilanteet? Onko Amildalla vuoto tyrehtynyt? Plussia kehissä? db db db db db

Mun piti kans aamulla testata, mut ramppasin yöllä pariin otteeseen pissalla, niin ei sit tuo pissa ehtinyt hirmu kauan rakossa olla, että siitä kannattaisi vielä testata. Kuitenkin vasta kp27/28-29. huomenaamulla uusi yritys, jos pystyis venyttään aamulla pissalla käyntiä.
Ei mulla mitää vuotoja varsinaisesti edes tullut... Joku iham vaaleanrusehtava tippa vaan oli huosuihin ilmestynyt, mihin en siis ole koskaan ennen törmännyt...

Tsemppiä ja jaksamista Mie vuanille!

Arveluttaa nuo Acon10 -kasettimalliset testit...(*keksii selityksiä/tekosyitä, kun ei sitä plussaa eikä sen puoleen tätiäkään näy...) Oon vaan kuullu, et ne tekee viivanpaikkoja ym. hämyjä aika paljon, et pitäskö kokeilla jotain toista merkkiä? Ja oon tehny ne aina aamupissasta..kun aloin just tässä miettimään, et pitäsköhän se tehäkkin päivällä? Aconin ovistestejä ainakaan ei saa tehdä aamun ekasta.. Muut r-testithän muuten yleensä tehdään aamun ekasta... Viedään jo nyt siis 33. päivää... Voiskos sulla olla mahdollisesti tuo sitä kiinnittymisvuotoa tai jtn? Jos ei siis aamuun mennessä täti tuu, sieltä vois jo plussaa odotella :) dbdbdbdbdbdbdb

Amilda:Mä en halua pahoittaa sun mieltä ja tietenkin odotan innolla että sulle plussa tulisi!Mutta mulle itselläni oli viime menkkoja ennen ja kerran aikaisemminkin just parina päivänä tollasia ihme ruskeita tippoja housuissa ja ihmettelin suuresti että mitä ne on et liittyykö jotenkin mahdolliseen raskauteen mutta menkathan ne sieltä sit alkoi molemmilla kerroilla muutaman päivän päästä noista tipoista..Mutta toivotaan että sulla ne tipat tarkoittas toista!Plussatuulia!:)Täällä kp 22,ei oireita suuntaan tai toiseen..Mukavaa vlopun jatkoa!

Totta...Voihan menkatkin alkaa joskus eri tavalla, että ei aina tuukkaan tuttuun tyyliin rytinällä. Ihmisen keho kun ei ole mikään kone... Mutta toivotaan, että ei enempää tipu :) ja että saisit sen plussan näkyviin!!! Ois kyllä huippuu kiljuu vessassa tikun kanssa, että jeeeeeeeee :D Varmaan ite ottasin valokuvan siitä tikusta :D Heh heh... Juu nyt rauhotun... No hyvä se on kuitenki haaveilla näistä, että ei vaan aina varaudu pessimistisenä negaan, vaikka siihenki pitää välillä varautua ettei tippus sit liian korkealta... Vielä pitäisi jaksaa vajaa 2h töissä kituuttaa... Alkaa kohta ns. kitutunti...

Jooh täällä siis menossa kp 9 ja vieläkin tulee vähän tiputtelua :( vois jo pikkuhiljaa loppua tämä! pääsis sitten kunnolla taas toimiin :D
Muillahan on sitten jännää! Tsemppiä vaan amilda tosin olen kuullut et se kiinnittymisvuoto olis kirkkaanpunasta mutta ainahan sitä toivoa on!
Mie vuan: Kantsii vaan rauhottua. (iha ku se olis se helppo homma!) Mulla viimesin kierto tosiaan se 48 ja olin repiä tukkaa päästä ku piti vaan odotella. Mutta jos ei mitään "oireita" ole niin kantsii vaan odotella rauhassa ja miettiä et tulee ne sitten kun on tullakseen :D Mulla ainakin sitten vasta alko ku lopetin sen jännittämisen ja vahtaamisen... mutta toivoahan vielä on! Oliks sulla millanen kierto ennen mitään pillereitä?

mminttu: Vitsi, en kyllä voi muistaa mikä lie ollu kierto sillon ennen pillereitä... Oon syöny pillereitä yhteensä varmaan 10 vuotta, ennen näitä minejä söin yhdistelmiä ja niissähän menkat tuli säännöllisesti aina sen 7 päivän tauon aikana. Jos oikein pinnistän, niin veikkaisin et ollu joskus sillon 16-kesäisenä 30 päivän luokkaa :D Heh, ei taida olla niin vanhentuneella tiedolla mitään merkitystä, kun tosiaan tää kierto saattaa mennä "pikkasen" sekasin, kun yhtäkkiä elimistö ei enää saakkaan sitä tottumusten mukaista hormonisatsia... Mut jäitä hattuun nyt ja yritän kestää pöksyissäni ja odotella...grrrrrrrrr!

Moi!

Olen lukenut näitä juttuja välillä, en vain pitkään aikaan kirjoittanut kun menin niin neuroottiseksi kun koko ajan pohdin ja ajattelin ja mietin ym. Tiedätte varmaankin. Mutta tänä aamuna tuli vaalean punainen plussa, joka selvästi kuitenkin enemmän kuin haamu... Yes!!! Kirjoittelen, koska tiedän miten ihanalta tuntuu lukea kaikki alkuoireet y.m.

Eli heti kivuliaan oviksen jälkeen, jonka stixasin la29-su30.12 oli alavatsalla kipuilua ja nipistelyä, paljon enemmän kuin yleensä, se sen kuin jatkoi ja oli pahimmillaan n 1 vko oviksesta. Tissit kipeytyi normaaliin tapaan päivä oviksen jälkeen ja ovat pysyneet kipeinä - paitsi eilen kun ne lakkas olemasta kipeät sillä tavalla (tapahtuu yleensä vasta tädintulon jälkeen! Nälkä on ollut koko ajan, yleensä ei ole, lähinnä ongelmana etten muista syödä ja paino tippuu (ei sekään kivaa, voin luvata. Luurangolle saa vielä huomauttaa). No lisäksi vilu, varsinkin jalat. Ja sit se väsymys! Aivan mieletöntä. Olen ollut kuin haamu, en jaksa kävellä edes reippaammin ja olen normaalisti tosi urheilullinen. Valkovuotoa ollut hieman tavanomaista enemmän, mutta ei mitenkaan vuotavasti. Pissahätä koko ajan, vähän vain tulee, toisaalta mulla aina näin ennen menkkoja. Sit olen nähnyt aika paljon unta, hauskoja outoja unia. Eli pieniä pieniä muutoksia.

Eilen tai tänään olisi sitten tädin pitänyt tulla käymään, mutta jotenkin sellainen olo ettei tuu. Mitään tuhrimistakaan ei ole alkanut. Toisen kerran kun kävin aamulla pissalla tein sitten testin, ei kyllä tullut montaa tippaa ja nekään ei hirveän hyvin osunut kun jännitti niin... Mutta tuli sitten se haamu. En vielä täsin luota raskauteen, mutta toivo ei ole ainakaan ohi!!!

Eli onnesta ei vielä sekaisin, toivotan teille kaikille tosi paljon plussaonnea ja nähdään toivottavasti leikkupuistoissa ja synnäreillä!!!

Hirmusti onnea Miksulle!
Täällä testattu aamulla puhdas nega. Tosin ei kyllä harmita yhtään, koska tätä olen osannut odottaakkin... Tosin toivoa ei vielä täysin ole menetetty, koska voi olla liian aikainen testauskin. Kuukautisia odotan vasta siis ensi viikon alussa alkavaksi. Mutta siis uutta testiä kehiin sit vasta, jos menkkoja ei ala kuuluun...
Ensi kiertoon sit joka toinen päivä -taktiikka, kun tämä joka päivä meininki taitaa olla turhan tiuha tahti raskautta ajatellen...

Miekin olen lähinnä vain nyt lueskellu viestejä sillon tällön ,kun tahtoo netin kans olla onkelmia:/..Jännitän viel amildan tilannetta,kun joillakin saattaa kestää pitempään tuo raskaushormonin erittyminen..eli peukutan viel sua;)

Onnittelut Miksulle!! kiva kun laitoit nuita oireita ovulaatiosta lähtien..Tiedän myös hoikkana ihmisenä sen, että jos ei muista kunnolla syödä niin painoa häippäsee helposti ja mul tuntuu, että ne olemattomat tissitki katoaa;)

Mul ovulaatio ohitettu, torstaina juili ikävästi illalla mahaa ja perjantaina mittasin, että lämmöt oli neljällä-viidellä asteella kohonnu..nyt sit oottelemaan jos tulis jotain jännättävää:)

argh ku amildalla on jännää :D Täällä ku itellä ei ole vielä mitään jännättävää niin pitää elää muiden elämää :D Mites muut? Siellä tais olla iha kunnon lista jännääilijöitä kohta tulossa? Onko muilla oireita suuntaan tai toiseen?

T: neiti joka odottelee vasta ovista

Huomenta tyttöset! Ja mukavaa uutta viikkoa... Tämä on nyt se viikko sit, kun meijän ketjulla alkaa olla jännät päivät ja toivottavasti tulee samanlainen plussarysä, kun muinakin jännäysviikkoina ;) Mitenkäs teillä muilla, onko oireita suuntaan jos toiseen? mulla ei siis edelleenkään oireita suuntaan tai toiseen (menkkoihin/raskauteen). Hieman on siis tissit arat ja alavatsaa nippilee, mutta siis voi liittyä ihan kumpaan vaan. Täällä pitäisi kierron mukaan alkaa kuukautiset mitä varmimmin vielä tänään. Täällä siis kp29/28-29.

Ja sit vielä muistin virkistämiseksi jännäyslistaa:

Jännäyslista
Amilda79: 15.-16.1
Tinttiliini 15-17.1.
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
minisun 18-19.1
Mimona 21-23.1
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1

Niin ja haluaisikohan joku innokaas avata vaikka uuden ketjun uuden viikon kunniaksi?

Mukavaa viikkoa itse kullekin! Tää painuu nyt "sorvin" ääreen...