Ajatuksista ja odotuksesta vauva-arkeen =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Vanilla-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voi olla sanomatta tätä. Ehkä olen nyt hieman ilkeä, mutta mulla on norsun muisti. Muistaakseni kun meistä oliko nyt sitten Vanilla rupesi haaveilemaan kakkosta ja yritti mennä takaisin meidän omaan ketjuun niin vastaan otto oli jotain pöyristyttävää. Pähkäilinkin, että olisiko ehkä kenties parempi, että nämä jo vauvan saaneet tekevät oman uuden ketjun vai ollaanko me niin aikuisia ja anteeksiantavaisia, että otetaan heidät sydämellisesti vastaan...?
Kunhan mietin ääneen...

KEIKKA OLI LOISTAVA !! Ja Joni niiiiiiin ihana.. =)

Minä se taisin olla viimeinen pisara taannoin ilmoittautuessani kyseiseen ketjuun kakkosen haaveilijaksi ja vastaanotto oli kovin ristiriitaista. Ja samaa olen Pinja miettinyt.. Meillä kun on kuitenkii täällä niin kovin "oma piiri" jo ja ajan saatossa ollaan hitsauduttu yhteen. Tai jotain =) Mutta mikä mä olen päättämään, että ketä tänne saa kirjoitella ja ketä ei. Eipä tuo mahdollisten uusien tulo mua nyt suoranaisesti haittaa, mutta ajatuksena tuntuu hivenen hassulta..

Yritän meilailla teille ihan sähköpostia kunhan ehdin / jaksan. Ja yritän saada laitettua kuvia myös itsestäni.

Kiva, että oli ihana keikka, Vanilla. :) Mieki oon ollu Jovi-fani varmaan siitä asti ko jotain musiikin päälle ymmärsin ja harmittaa yhä aivan vietävästi ko joskus muinoin olivat keikalla Oulussa enkä tyhmänä menny kuunteleen. On sitä pöljä..

Saa nähä, mitä sitä juhannuksena tehhään. Lähetään ainaki tuonne pohjoseen huomenna ja saa nähä sitte, mihin lopulta päävytään.

Kyllähän meillä toisaalta on kiva porukka, johon ulkopuolisen on hankalaa tulla. En oikeastaan osaa sanoa tähän asiaan yhtään mittään. Kieltämättä Hassu kuvaa minunkin ajatuksiani aika hyvin.

Jaha, neiti tuli päikkäreiltä tuppo kuivumassa olleita sukkia mukanaan..

Hyvät juhannukset kaikille!

Mulla alkoi loma !! Vain viikoksi tosin, mutta loma kuitenkii =) Loman jälkeen oon viikon töissä ja sit jään taas pariksi viikoksi lomailemaan. Sit kuukausi töitä ja mammalomalle..

Me ei taideta jussina tehä mitään. Ollaan vaan ja möllötellään =) Ei ole mökkiä mihin mennä ja ystäväpariskunnat ovat suurin osa lapsettomia, joten heillä on hieman erilaiset juhannusjuhlat kuin meillä. Ja molempien isovanhemmilla omia menoja ettei voi heillekkään viedä päiväksi pariksi hoitoon.. mutta ei mua kyllä haittaa. Mies ehkä kaipaisi hieman actionia, mutta näillä mennään..

Hauskaa juhannusta !!

Mä olen huomannut saman varsinkin tämmöisinä juhla päivinä, että lapsettomia ystäviä ei oikein kiinnosta tulla kylään eikä heiltä juuri kutsujakaan enään satele. Onneksi noita lapsellisiakin ystäviä löytyy. Joskus hieman harmittaa, että elämä vie meitä eri suuntiin, mutta niin kait se vaan on. Ja nyt kun on yksi lapsi niin huomaa kyllä ketkä on niitä todellisia ystäviä.

Me myös vietetään yöttömän yön juhlaa ihan kotona. Tein eilen paljon hyvää ruokaa(mitä riittää varmaan pitkälle ens viikkoon.) syötiin, juotiin ja saunottiin.

Nyt täytyy rientää...

Hei vain tännekin puolelle! Toivottavasti teillä oli onnistunut juhannus! Meillä päivät menivät pikkuista ihmetellessä, pääsimme sentään kavereille grillaamaan ja otimme vastaan vieraita.

Minuakin pohdituttaa tänne puolelle siirtyminen. Te tunnette toisenne jo pitkältä ajalta ja pohditte hieman erilaisia juttuja kuin me vasta-alkajat. Olisiko se kuitenkin järkevintä perustaa uusi rinnakkaisketju ja vierailla puolin ja toisin? Emme todellakaan halua kaapata ketjuanne! Mitä mieltä te olette?

Kokeiliko teistä kukaan vyöhyketerapiaa masuvaivoihin? Me kiikutimme pojan jo viime viikolla tutulle terapeutille, vatsanväänteiden takia. Kuulemma yksikin kerta voi riittää jos ajoissa aloittaa. Väänteet ovatkin helpottaneet, mutta mielelläni kävisimme vielä pari hoitokertaa. Täytyy soittaa terapeutille ja kysyä asiasta.

Sateiselta näyttää maanantai...

Juhannus oli oikein onnistunut, hyvin rauhallisesti juhlimme miehen kanssa kotosalla. Juhannusaattona kävimme pikaisesti mummua ja pappaa moikkaamassa heidän kesäpaikassaan ja tulimme naperon nukkumaan menoksi (seitsemäksi) kotiin.Lauantaina päivällä meillä kävi tuttavapariskunta vauvansa kanssa kahvilla. Siinähän se. Mukavaa oli ja erilaista. Josko sitten ensi vuonna hieman railakkaammat juhannusjuhlat =) Sen näkee sitten.

Oon tämän viikon lomalla ja ollaan täällä mummun ja papan luona yökylässä vielä muutama yö. Napero sai kaikesta päätellen syötyä ja pottailtua =) Hih. On niin mukavaa kun ei tarvitse kaikkea hoitaa itse. Lähden tästä vielä seurustelemaan ennen iltatohinoita. Hauskaa viikon alkua kaikille !!

Enpä ole liiemmin täällä kerennyt minäkään käymään, mutta nyt oli jo pakko nostaa meitä ylös päin ennen kuin pudotaan kokonaan pois.

Juhannus meni oikein leppoisasti kotona. Nyt ollaan pidelty sadetta jo jonkin tovin ja toivossa on hyvä elää, että aurinkokin paistaisi joku päivä ja olisi lämmintä.

Kiirettä tosiaan pitää ja se jokin on tuo termiitti joka ei pysy hetkeäkään aloillaan. Tämän kesän ehdoton hitti pojan mielestä on mummin mansikka maa. Siellä se istuu tyytyväisenä rivien välissä ja odottaa että joku tuo sille mansikoita. Välillä tuntuu siltä, että se elää pelkillä mansikoilla.

Mutta näillä puheilla hyvää alkavaa heinäkuuta ja käykäähän kiireiltänne täälläkin välillä piipahtamassa.

ai niin, nyt kp30/30-34 jännät paikat siis taas käsillä. Mä niin toivon, että nyt olisi onnistunut. Ilmoittelen kohta kuin kävi. Pitäkää mulle sormet ja varpaat ristissä:)

Pinja ja poika 1v 2kk

Laittelin teille sähköpostia tuossa, mutta Vanillalle ei tainnut mennä läpi kuvien kanssa eikä ilmankaan, toivottavasti muille kuitenkin. Aika huimaa, että Vanilla jää jo kohta toiselle äippälomalle!

Mekin oltiin juhannus kotinurkilla ja saman olen huomannut noista ystävästi, mutta onneksi tosiaan noita lapsellisiakin ystäviä riittää ja heidän kanssaan ollaan taas lähennetty lapsien myötä. Sinkkukavereiden kanssa olen koittanut välttää pelkistä lapsista puhumista ja lähtenyt välillä ilman tyttöä syömään tai kahville (aina kun vaan on ollut mahdollista), mutta silti huomaan että yhteydenpito hiipuu pikku hiljaa, harmi sinänsä, mutta ehkä sitten taas joskun, kun on enemmän yhteistä.

Tyttö oli viikonloppuna elämänsä ensimmäistä kertaa purjehtimassa, taisi olla hänestä vähän tylsää touhua, reissun ainoita kohokohtia oli kun meni iso vene tai laiva ohi ja aallot keinutti venetti hurjasti.

Meillä 1-vuotis bileet lähestyy, pitäisi varmaan alkaa valmistelemaan pikku hiljaa, pidetään pihajuhlat tuolla tulevassa kodissamme, pitäkäähän peukkuja, ettei sada, meidän sisätilat kun on aika askeettiset vielä.

Meilläkin mansikat on ihan pop, pitää tekaista iso mansikkakakku hänelle :)

Aurinkoista heinäkuuta kaikille!

Daisy ja tyttö 4 päivää vajaa 1-v.

Koitappas Daisy laittaa viestiä (tai pelkkiä kuvia) uudelleen. Spostissa pitäisi olla sen verran tilaa - kävin tarkistamassa.. Jos ei sittenkään tule perille, niin vika on ilmeisesti osoitteessa (tai muualla) ??

Tää on taas vaihteeksi viikon töissä, mutta ihan mukavalta tuntuu. Ensi viikon alussa lähetään lomailemaan Itä-Suomeen mammaa ja pappaa moikkaamaan..

Tulepas Anttuli kertomaan, miten häät menivät ja miltä rouvana olo tuntuu, jahka kuhertelulta maltat...

Mites Pinjan kp:t?????

Me oltiin pitkästä aikaa eilen miehen kanssa koko päivä kahdestaan. Käytiin loma-asuntomessuilla Porissa, Yyterissä ja Raumalla syömässä ja katselemassa vanhaa kaupunkia. Kiva oli pitkästä aikaa olla kaksistaankin, mutta kyllä tuota rinsessaa tuli jo sitten ikäväkin. Synttärit meni myös mukavasti ja tyttö nautti päivästään täysillä.

Meillä on appivanhemmat vielä täällä ja alkaa pikku hiljaa kiristää!!! Mukavahan on että touhuavat tytön kanssa ja hoitavat mielellään, mutta alkaa jo pikku hiljaa sitä kaipaamaan omaa rauhaakin.

Aurinkoisia päiviä toivotellen,

Daisy ja tytsy 1 vuotta

Häistä selvitty viimein. Ihana oli päivä enkä muuhun vaihtaisi (vaikkei kömmähdyksiltä ja unohduksilta selvitty, esim isäni oli kompastua laahukseeni kirkossa..). Häitten jälkeen olin 6 päivää kipeänä, mutta nyt elämä taas hymyilee. :)

Illalla lähetään jälleen reissuun kun miehellä on vielä tämä viikko kesälommaa.

Ja olihan tuo mies oikeassa, mulle iski se vauvakuume saman tien. Veljeni sai 4 päivää sitten tytön ja häissä oli 2 raskaanaolevaa sekä 12 päivän ikäinen vauva. :)

Tällainen lyhyt päivitys, eiköhän ensviikolla pääse taas normaaliin päivärytmiin kiinni.

Anttuli ja neitonen 1v 2kk

Heippa piitkästä aikaa... Tulee ihan paha mieli kun on kerennyt niin harvoin tänne kirjoittelemaan! No, syksymmällä taas sit enemmän. Vaikkei kelit kovin kesäiset ole olleetkaan niin ollaan oltu menossa koko ajan enkä konetta ole edes muistanut.

Täällä aletaan pohtimaan pikkumiehen ekoja synttäreitä!!!! =) Voi kiesus kun aika on rientänyt. Ei sitä vaan todeksi taho uskoa! Oliko muuten teillä isot kemut? Mietin et miten toi pikkumies jaksaa jos tulee enemmään porukkaa?.. Jos vaik sukulaiset tuli heti päikkäreitten jälkeen ja lapsiystävät hieman myöhemmin iltapäivällä? Kuulostaako hullulta? Mitäs tarjoilitte kekkereillä?

Täällä pikkujätkä harjoittelee päivittäin seisomista ilman tukea mutta niitä ensiaskeleita ei vielä olla otettu. Varmaan sit 1v. päivän kunniaksi.. Eiks teillä monilla käyny niin?

Pienen kauhunhetken koin tässä viikko takaperin kun huomasin pojan päästyä kahluualtaaseen et sil on punkki kainalosta hieman selkäänpäin!!!! Meinasin paniikissa repiä sen irti mutta sitten muistin miten tärkeää on saada koko punkki pois. Onneksi isäni oli paikalla kun omat kädet tärisi. Se on kokenut punkinpoistaja ja saikin punkkipinsetillä koko elukan pois. Mutta kyllä pojassa oli pitelemistä ettei liikkunut. Sit soiteltiin ihan paniikissa tuttavalääkäreille ja saatiin kuulla ettei vaaraa pitäisi olla jos punkki ollut alle vuorokauden kiinni. Nyt on tarkkailtu aluetta siitä asti päivittäin eikä rengasta ole muodostunut vaan pelkkä pistoskohta näkyy. Huh!

Täällä odotellaan kuukautisia ihan oudon kierron jälkeen. Ovis tuli vasta n. kp.28 joten nyt pitää jännäillä ihan ennätyspitkään n. kp.42 eli viikonloppuun asti. Kauheeta jos kierto nyt alkaa olee noin pitkä. R-oireita on kyllä ollut mutta niinhän niitä pääni aina on saanut aiheutettua turhaankin ja nyt vielä kun olen joutunut syömään allergialääkkeitä niin niiden sivuvaikutuksissa lukee: väsymys, pahoinvointi, huimaus jne.... Joten yritän pitää pääni kylmällä vaikka tiedän et jos se punakone tulee niin pettymys on kova tällä kertaa.

Ai, herranjestas: ONNEA ANTTULILLE rouviintumisesta! Oi, kyllä tuo on ihana päivä!

Mitäs muuta? Ei siitä meidän treffistä taida nyt tulla mitään ainakaan vähään aikaan mutta kyllähän me keretään!?

Minun puolesta tänne saa kyllä taas tulla uutta porukkaa. En koe että siitä mitään haittaakaan olisi. Mukavaahan se on kuulla vähän uusiakin juttuja ja ainakin silloin uutena äitinä minusta oli mukava lukea teidän vähän kokeneempien juttuja. Koska kysymyksiähän tulee aina. Ja olishan se mukava että olisi enemm'n porukkaa niin pysyisi ketjukin virkeänä. Mutta tämän on vain minun mielipiteeni.

haleja, Vilkku ja poitsu 11,5 kk

Meillä 1-vuotiskemut (pihajuhlat) pidettiin niin, että sukulaiset kutsuttiin kahdeksi ja ystävät kolmeksi. Oletin, että sukulaiset tekisivät sitten pikku hiljaa tilaa... vaan näin ei käynyt. Seisovassa pöydässä oli tarjolla kahvin ja limpparin lisäksi perusmansikkakakku sekä valkosuklaa-kookosmansikkakakku, pizzaleipäsiä ja ruisnappeja kylmäsavulohitäytteellä, lisäksi prinsessakeksejä ja vaahtokarkkeja, lapsille pillimehua, keksejä ja karkkia. Grillattiin myös makkaraa ja maissia myöhemmin. Sattui aurinkoinen keli ja limpparia ja mehuja olisi mennyt enemmänkin. Suosittelen ulkonaoloa, jos vaan säät sallivat, lapset nauttivat ihan täysillä!!! Ihana oli kattaa ulos, laittaa luonnonkukkia maljakoihin ym.(noutopöytä oli katoksen alla). Meillä nukutaan yhdet päikyt, joten ehti nukkua ennen (ja äiti sai rauhassa laitettua tarjoiluja) ja jaksoi hyvin painaa ysiin asti, jolloin viimeiset vieraat lähtivät (huoh...) Tytöstä oli ihanaa kun oli paljon ihmisiä ja kaikki kaverit mukana, vaikkei tuon ikäset kunnolla vielä leikikään, niin tytteli on ihan innoissaan aina muista lapsista. Vieraita oli parisen kymmentä.

Mullakin oli punkki hiljan ja menin ihan paniikkiin ja mietin silloin vaan, että onneksi oli meikäläisessä, eikä tytössä. Ei ollut punkkipihtejä ja otuksen kärsä jäi ihon alle, piti käydä lääkärissä poistattamassa ja se oli ollut yli vrk:n joten sain antibiootit. No nyt meidän taloudesta löytyy ne pihditkin :)

Miten olisi ne treffit syyskuussa? Kävikös se kaikille? Meilaillaan vaikka siitä myöhemmin, nyt taitaa ajatusvauvat lomailla :)

Aurinkoa ja rentoa viikonloppua!

Daisy ja tyttö 1-v. ja 2 vk

Voi tytöt!!!! Mä sain HAAMUN tänä aamuna!=) Siis raskaustestissä!!!! Jippiai! Kp.42/28-36 mut siis ovis testattu vasta kp.28 tienoilla. Oli kyllä tosi vahva tunne siitä sekä pieniä oireita mut ei meikäläinen niin vaan usko! No odotellaan haamun vahvistumista ja että pienokainen pysyy matkassa.
Hyvää viikonvaihdetta!
Vilkku

Aivan loistavaa Vilkku! Todella suuret onnittelut!!! Aivan ihanaa! :) Eiköhän viiva siitä vahvistu ja 9kk päästä teillä on toinen pieni. :)

Ois kyllä itelläki aika valtava vauvakuume, mutta ei vielä yritetä. Yritän nyt olla painostamatta miestä ko ei tämä elämäntilanne oikein sitä toista kestäis. Tosin huvikseni hälle yks päivä sannoin, että toista aletaan yrittään sitte huhtikuussa nii kysy, että miksi vasta sitte? (ilmeisesti vaan utelias, että miksi juuri huhtikuussa eikä ilmassa ollu mitään välistä luettavaa, kuten toivon..).

Meillä oli vaan pienet 1v -synttärit. Kakku ja muutama pikkuleipä ja vähän karkkia. Isovanhemmat kun juhlivat eri päivinä ja ite synttäripäivänä kävi vaan kavereita.

Meillä ei onneksi noita punkkeja näy. Enkä kyllä haluaiskaan nähä. Hyi.

Syyskuu taitaa mennä Vanillalla jo liian lähelle kakkosen syntymää ja mulla alkaa tuo harjottelu, mutta katellaan. :)

Anttuli ja neitonen 1v 2kk

Onnea Anttuli myös täältä rouviintumisen johdosta !! Oikein super suuret halaukset kaupanpäälle =)

Ja Vilkulle hurjasti paljon tarrasukkia matkaan !! Ihana uutinen !

Meillä pojan 1-vee synttäreillä helmikuussa oli tarjolla voileipäkakut (kala sekä liha), suklaatäytskäri rahkatäytteineen, pullaa, kuivakakkuja ja keksejä. Keksit ostin kaupasta, muut ahersin itse. Mutta ensi synttäreille en kyllä taida enää jaksaa (saatikka ehtiä?) niin kovasti leipoa. Muutenkaan kun en mikään leipurihiiva ole.. Vieraita oli kolmisenkymmentä ja kaikki tulivat sekä lähtivät mukavasti liukuen klo 14-17 välisenä aikana. Heppu heräili päikkiksiltään juuri ennen vieraiden saapumista ja viimeisten vieraiden lähtiessä aloiteltiin iltapuuhia. Heppu kun meni tuolloin ja menee edelleen yöunille heti seiskan jälkeen..

Meilläkään ei onneksi ole kokemusta noista punkeista. Mutta ehkäpä varmuuden vuoksi pihdit kannattaisi tännekkii talouteen hankkia..

Mä en uskalla sanoa syyskuusta vielä mitään. LA kun tosiaan alkaapi olemaan aika liki jo tuolloin. Nyt mennään rv 29+1. Kiva oisi teidät treffata, mutta alkaa ennen vauvan syntymää tulemaan kiire. Ja muutto saattaa olla vielä tuossa elo-syyskuun vaihteessa, kaikki on vielä hieman auki.

Siis tää on ihan kamalaa. Mä en kerkiä täällä nyt juurikaan käymään kun tuo meidän talon rakennus vie mun ajan ja hermot. Ja tietysti poika vie siitä suurimman osan mun aikaa. Koittakaa kestää. Toivottavasti syksyllä tilanne helpottuu ja saadaan oma tietokone ettei tarvii täällä anoppilassa aina ravata.
Mutta ensiksi onnittelen Anttulia rouviintumisesta.

Ja sitten tietty Vilkun perheelle mielettömästi ONNEA! Mä kerkisin eilen pika pikaa käymään täällä lukemassa ja pakko tunnustaa, että olin niin vihreä kateudesta, että oli pakko vaan sulkea kone ja istahtaa alas. Nyt on asia käsitelty mun pienessä päässä ja voin oikeasti ja aidosti olla iloinen Vilkun puolesta.

Mulle kävi niin, että edellinen kierto venyi ihan tolkuttoman pitkäks.(mikä ei ole ollenkaan mulle normaalia) Ja kerkesin jo luulla olevani raskaana. Kolmannen nega testin jälkeen oli pakko uskoa, että ei ollut vielä onnistunut. Kävin ostamassa nyt viimein ovis testit ja bongasinkin semmoisen jo heti ekalla testaus kerralla kp13. Että nyt sitten taas odotellaan ja toivotaan parasta.

Taitaa se meidän treffaaminen kyllä siirtyä hamaan tulevaisuuteen, mutta kyllähän me keretään.

Nyt mun on taas pakko lopettaa, että kerkiän tekemään jotain muutakin. Hyvää loppu kesää ja nauttikaa helteistä niin kauan kuin niitä kestää!!!

Sori taas omanapaisuus:(

Oih, ai kun ihania uutisia täällä! Hurjasti onnea Vilkulle ja perheelle! Pinjalle kovasti myös tsemppiä yritykseen! Ihanan rehellinen tuo sinun kirjoituksesi!

Täälläkin vähän jänskätti alkaako menkat vaiko eikö, vaan alkoi ne. Toisaalta olin iloinen, mutta toisaalta vähän pettynytkin, huih...Meillä mies olisi valmis toiseen, mutta mä en ehkä ihan vielä. No mennään näin, eli tulee, jos niin on tarkoitettu!

Älkäähän stressatko täällä kirjoittamisesta, samassa veneessä ollaan kaikki eli se oma aika on aika kortilla! Meillä tyttö nukkuu vaunuista ja mä kannoin tietskan pihalle, ihanaa kun se kesä alkoi viimeinkin (toivottavasti!)Nauttikaa!

Daisy ja tytskä reipaan vuoden.

Kiitos kaikille onnentoivotuksista! En mä tätä itsekään vielä ihan tajua koska odotin et taas menee pidempään. Mut ehkä tää suht stressitön yritys ja elämäntilanne sallivat tämän.
Pinja, olen todella pahoillani sun puolesta! Mä olin niin varma ja jo iloinen et onnistuttiin yhdessä samaan aikaan...=( Mut ovis-testit on hyvä juttu! Meidän plussaa tuskin olis ilman niitä tullut kun on tuo sänky-elämä muuten aika hiljaista paitsi O-aikaan ja nythän ovis tuli tooooosi myöhään! Täältä tulee +++++++++++++tuulia! Daisylle myös muutama...=) Halit!

Haamu vahvistui ja luulen et nyt tuli rv.5 täyteen. Edellisistä kuukautisistahan en voi nyt laskea kierron pituuden takia vaan laskin sen oviksen perusteella. Mennään taas yksityiselle varhaisultraan parin viikon päästä jos pikkuinen pysyy matkassa varmistamaan että tämä on todellista ja kaikki hyvin.

Mä oon Daisyn kanssa samaa mieltä ettei kannata stressata tänne kirjoittamisesta. Kaikille sama tilanne eikä me tätä ketjua kuitenkaan kuihtumaan päästetä. Aina on joku joka käy vaikka vaan nostamassa kunnes taas meillä alkaa olemaan enemmän aikaa. Kuten varmaan syksyllä. Nyt on kyllä kaikki rutiinit niin retuperällä meillä kun ei olla oltu yhdessä paikkaa montaakaan yötä. Joten kohta kun syksy ja arki koittaa päästään taas, IHANAA, rytmiin kiinni ja kaikki rauhoittuu.

Ai niin, poika otti tänään viisi pienen pientä askelta ilman tukea!!!! Wau!

Nyt öitä girls!

Oma asunto myyty ja uudesta asunnosta teimme tänään tarjouksen, joka hyväksyttiin =) Heti kun saadaan kaupat tehtyä alkaa pieni remontti ja sit muuttamaan. JES !!! Yksi stressin aihe vähemmän.

Viime aikoina oon ollut aika kovilla. Tajusin sen tänään purskahtaessani itkuun lähes ilman syytä. Pakko myöntää, että vähän on liian paljon suuria muutoksia kerralla tällaiselle stressajalle. Miehen työt alkavat kuukauden päästä, vauvan LA on kahden kuukauden päästä ja naperon suhtautuminen uuteen kotiin sekä vauvaan hieman mietityttää. Ehkä on vain parempi kun ei turhia mieti.. Ja onneksi mamma ja pappa asuvat lähellä uutta kotiamme. Sieltä saamme aivan varmasti tukea ja apua aina kun siltä tuntuu.

Onnea Vilkulle naperon ensi askeleista =)

Ja Pinjalle sekä Daisylle kovasti plussatuulia sekä iloista mieltä loppukesän "kylvöihin" =)

-Vanilla ja pikkumies 1v6kk (+ masuasukki rv 30+3)