40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
sieltä vastaanotolta herra yrmeän luota kampesin just kotiin ja piti het tulla kertoon. No hänen mukaansa mulla ovis toimii varmasti,selvä piikki kun se arvo nousee joten ei mitään itua mistään rakettipiikistä meikäläiselle.Ainut mitä mielestään kannattais testata on se keltis sitten kp 22. Ja sitten tietysti että onko torvet auki.Tuntu olevan sitä mieltä että hullu akka kun vielä lapsia kinuaa. Ja vaikka on hyvä kollega tämä mun McDreamy niin liekkö tää naavakorva sille kade kun oli vähä ihmeissään että miksen menny keinohedelmöitykseen vaan tän valitsin.Ja kovin skeptisesti suhtautuu purkujen onnistumiseen.Mä sanoin että mulla ei oo rahaa kokeilla monta kertaa tota hedelmöityshoitoo soon 4donaa ja laaki ja että nyt mä voin samalla rahalla kokeilla loppuelämäni :LOL: No sitten päädyttiin siihenkin ettei hänen mukaansa sitä kande mitään ultrailla mun peräsintä ei sieltä näy mitään onko ovis,menikö se ja vihelti mennessään. Ja sitten kirjotti lähetteen siihen keltiskokeeseen ja jos tehdään torvvien aukiolotutkimus liuoksella joka myös samalla niitä mahdollisia arpeutumia jos niitä on niin availee se maksaa 160 siitä kuulemma saa ihan normaalin sv-korvauksen suoraan joten jää maksaa mulle 95. Ei se sitä lugeakaan suositellut. Kait se sitte niin on että näillä omilla pärjätään.Ainakin nää omat horpat tuottaa mukavaa ajankulua ja rankkaa puurtamista tässä keskikierrossa mun ukolle. Siis ei mitään kuulemma tartte kun se toimii noin hyvin ja oon sitä kaikenkaikkiaan 5 kiertoo testaillut ja säännöllisesti ovis tulee. Mutta mä vaan sitä funtsin etteikö siellä näy joku läiskä jos se munis siitä on rynnänny tiehensä.No anyway,pitää funtsii jos kuiteski tsekkais sen aukiolon,sehän vois olla nyt hyvä ku 3 kuukautta ois purusta ja saatais ylimääräinen mahdollinen tukkeuma pois varsinkin kun tuo kierto vielä toimii.Mä sanoin sille ukolle,että kun mulla on tyyliin 20 kiertoo jäljellä enää jos meinaan tehä lapset alle 50 vuotiaana eikä sitä sekään hyvä läppä naurattanu lainkaan. Merkillinen hapannaama. Maksoin mä silti sen laskun jonka se kirjotti,oon nimittäin ilonen että saan korvaukset kaikesta,siitä aukiolotutkimuksestaki vaikka eihän se mitään sairaudenhoitoo oikeesti oo. Siellä väestöliitossahan ei saanu mistään ees lääkärinpalkkiosta korvauksia,melkoisen kirjavaa käytäntöö.

No ei mitään illalla pitää ryhtyä taas innolla vauvantekoon,ja toivoa että se itsepäinen keltarauhanenkin sitten toimii.

tässä tätä omaa tuliki HYVÄ KUN MYY LÖYSIT TAKASI,pilkettä silmään ja jalalla koriasti kohtahan sulla on taas ovisajat,lyhyestä kierrosta sekin hyöty että pääset useemmin tositoimiin.

lykkyä pyttyyn tytöt, siimikset väijymään ja uutteraa peiton heilutusta vaan sillä lailla tätä sotaa käydään, eikös joo :hug: tv; :hug: pyrstis
 
No höh, mikä hapannaama. :eek:
Siinä olen kyllä ihan samaa mieltä, että sitä rakettipiikkiä et välttämättä tarvitse ja just samoilla perusteilla kuin hapannaamakin sanoi...
Mutta luget se ihan hyvin ois voinut määrätä, kun ei niistä mitään haittaakaan olisi.
Ehdottomasti kannattaa käydä siinä progesteronikokeessa, koska sehän kertoo onko ovulaatio tapahtunut. Ja miksei testauttaisi nyt nekin munanjohtimet, varmistuisi osasiko Mc Dreamy hommansa. =)
Ois se voinut kyllä ultrata (tosin se maksaa erikseen). Siinä ois nähnyt minkäkokoinen munarakkula siellä on ja onko ovis tuloillaan.
Hyvä sentään että saat Kela-korvaukset.

Häntä pystyyn vaan, koska kaikki tuntuu hapannaamalääkärinkin mielestä toimivan. =)
 
pyrstötähti
ei halunnut tulla kovin lähelle aatteli varmaan ettei tuolta parane housuja riisuakkaan kun näki sen mun ovistestin ärhäkän viivan,epäili varmaan että josko hotkaisen koko ukon kellarin kautta sisään :LOL:

No se meinatteli näin että ei sitä voi varmaksi sanoo jos nyt kp 16 kattoo että onko se irronnu vai ei ja että se keltsitesti kertoo varmimmin että tapahtuiko irtoominen ok.

Joo lapsellinen voitarvata että satanen leijuu jo kohti menetettyjä gynerahojen virtaa,pakkohan toiki on kattoo se pitää tehdä kp about 5-7 eli ku on loppu tädittely ja ennen ku ovis käynnistyy hurjasti.Sehän ois praktikääliä kun tekisivät sen 15 kp ja samalla ärsyyntys munis varmasti liikenteeseen kun huljuttelevat ne. Ei se satku kyllä hirvee raha tosta tutkimuksesta ole, siihen tarttee kokeneen gynen llisäksi hoitajan avuksi liekkö muuten kivuliaskin toimenpide ja aiheutuukohan niistä jotain tulehduksia herkästi kun kohtuun mennään,mene ja tiedä. Voihan se satumainen flaksi käydä ja niitä kk:a vaikka tulekaan. Toivomma parasta, tv-pyrstis
 
Pyrstis ja lapsellinen ihanaa vuoropuhelua :).

Pyrstikselle haluaisin vaan kertoa että jos paikat ei auki, niin kuin oviksen ja menkkojen aikana niin hhhh moinen kipu kun ne tunkeutuu sisälle kohtuun. Minulla otettiin kerran näyte kohdun sisältä ja siis sattui tooosi kovaa. Antaako ne puudutusta?...eiku nyt miestä kellistelemään niin ei tarvita tutkia aukioloja :)

Minnille ja Lumi-Marjalle mega :hug: voimia teille. Pikku-Myylle uutta yritystä kehiin.

Oma napaa.
Loma (palkaton sellainen) lähestyy ja lähdetään sitten Rooman helteisiin pikku tytön kanssa (kohta teini). Viikko ollaan poissa sopivasti oviksen jälkeen. Viiniä varmaan siellä päin maailmaa juodaan, ja punaista sellaista. Kuulema voisi olla tehokas lääke juuri siinä vaihetta kiertoa. Joten jos olen hiljainen ensi viikolla tiedätte syyn :) ei ole kommareita tai muita vempaimia mukana.

Pitää tässä viimeiset yöt ennen perjantain lähtöä kellistellä tuo mies punkaan...mitäköhän mielessä????? Hyvin ollaan jo viikon verran harjoitelleet kp 3 lähtien. Nyt vaan ollut 2 päivää taukoa :( miehen vatsataudin takia.


mimmimamma



 
No sattuipa pyrstikselle positiivisen oloinen gyne :/ Ei muuta ku piuhoja tutkimaan. Mulle on tehty aukiolotutkimus (on sillä joku hieno nimikin) kahteen kertaan. Ei ole kauhen kivulias ja muistaakseni sain pari antibioottitabua juuri noiden tulehduksien välttämiseen.

Ai niin, aloin muuten odottamaan esikoistani juuri tuon ko. tutkimuksen jälkeen. Taisi tuo liuos viedä mukanaan jonkin sorin tukoksen?
 
pyrstötähti
kiitos aktiivisesta tietopaketista.Täällä on niin helppoo kysellä asioita kun me ollaan jo semmoset konkarit että meille on tehty kaikki mahollinen ruumiinavausta lukuunottamatta. :D

vaikka ne auki siinä leikkauksessa jäikin niin nythän tosiaan 3kk:n jälkeen pikainen liuotus ja suihkutus ja puhallus ois hyvä juttu.Siinä tosiaan tukoksetki monesti aukee.

kellistetty on ja siimoja kynnetty urakalla.Vieläkin ovis tuntuu joten kyllä se kummasti ajaa ukon lähelle ja ei passaa riidelläkään nyt.Ettei mene kioski kiinni.

kyllä sitä on malttamaton ja miettii että vieläköhän kauan menee ennenku kuuluis jotai haamua testiin,mene ja tiedä.Mutta tsekkautan ton keltiksen kuitenki,jos sen arvot lekurin mielestä riittää niin on hyvä ettei tartteis mitään mömmöjäkään tunkee tarakkaansa.Ja muitelen että myylläki tuli kuvotusta ja ällöä oloo ja muutaki sivuvaikutusta tosta lugesta.22 kp se pitää ottaa ja taas palaa rahaa siihenki,näytti olevan sairausruutussa ruksi joten osan korvaa kela.taas.

Oi oi kumpa joku tälle vkolle plussais ja ovistesti on paras alku joten rapisevat esiin ja pidetäänkö toistamiseen se kustaan tikkuihin päivä.Toiminta luo toimintaa joten mars vessoihin.Iloista päivää ystäväni,tänään ei sitte sadakaan yhtään niin paljon kuin eilen.tv, pyrstis
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


lapsellinen67 (40)........kp1/26-29........y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp2/28..............?...............1.
äippä67 (41).................kp4/26-39........y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)............kp6/25-43........?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp8/28-29........yk4...........4./1.yhteinen
Nuusku (42)..................kp9/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp10/27............y6v...........4.
touhu tenava (45).........kp13/27-30.....y3v...........6.
ruujakengu.....................kp16/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp17/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp18/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp21/28-30.......?...............7.
AinoEmilia (43).............kp25/31-34......?...............4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp29/29............yk3...........4.
päivänkakkara67 (41)..kp38/26...........?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp47/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.

babo67 (41).............kp9/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp20/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]


Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Ai kun mua sattuu... ihan kuin menkkajomotusta, vaikka vasta eilen otin viimeisen progesteronin ja korkeintaan huomenna pitäisi tädin tulla. Nää mun kierrot menee ihan höpsistä, kun nyt ois vasta korkeintaan 9 pv oviksen (jos sellainen oli) jälkeen ja tabut jo loppuu.
Rapistelinkin aamusella ja tyhmänä tuijotin tikkua jossa ensin muka näkyi ohut haalea viiva, mutta joka katosi sitten. Näin siis näkyjä ja tunsin itseni säälittäväksi idiootiksi tikkua tiiraillessani. :eek: :headwall:

Kiva kun tädin vierailu tulee (jos tulee) nyt kun huomenna mennään miehen kanssa shoppailemaan ja ehkä perjantaina yökyläilemaan tuttaville ja lauantaina myös eräälle mökille. Hauskaa olla noissa pohjaventtiili vuotaen. :LOL: Mutta siirtelemään en ala... B)

Kunpa joku pinolainen toisi lämpöä tähän kesän kylmyyteen plussan muodossa... =)
 
pyrstötähti
B) tein pitkästä aikaa pelkästään clearbluen sarvimittarilla ja ovista se näyttää ja siltä tuntuuki.Rajumpaa liikettä ku viimeksi joten oisko lapsellisen progesteroni pähkäilyt oikeessa että se tädinsiirto aktivoi hirveät boforit päälle.No missä te kaikki ootte,harmaata täällä joten hyvä syy siirtää typerää varaston siivousta,eihän siellä näekään mitään. :LOL:
 
pyrstötähti
kyllä kait se voi jomotella hyvinki jos vkl on täti tilauksessa,välillä tuntuu että koko ajan on joku action alakerrassa mutta kun noita hormonikäyriä kattelee niinhän siellä onki,ei hetken rauhaa mulle se suo...sopii tangomarkkina-aikaan.Tsemppiä vaan rapisteluun,kait sä muistit läpivalaista tikun,sehän kuuluu perustoimiimme :D
 
Juu, muistin läpivalaista. :LOL: Mutta läpivalaisussa ei näkynyt yhtään mitään. Kaipa mun toiveikkaat aamu-uniset silmät teki tepposensa kun ihan selkeän viirun olin näkevinäni ennen kuin tikku kuivahti. :LOL:
Mulla yleensä alkaa jomottamaan vasta sinä päivänä kun täti pihaan kurvaa, mitään kipuja ei ennen sitä ole. Mutta nää hormonit ehkä muuttaa kaiken...

Kuinka pitkään sulla pyrstis se ovis yleensä näkyy? Mulla silloin kun se on näkynyt, se on ollut vain yhden ainoan kerran plussaa, jopa saman päivän aikana testattuna toinen testaus on saattanut näyttää miinusta. Nää taitaa olla kanssa aika yksilöllisiä juttuja... Muistelen että Pikkumyyllä ainakin näyttää parinakin päivänä plussaa.
 
Sitähän nuo kipuilut tiesi, tädin hameenhelma jo vilahtelee... :eek: Pientä tuhrausta vielä, toivottavasti tällä kertaa hanat aukeaisi kunnolla...

Jaa... mitenkähän sitä varustautuisi seuraavaan koitokseen? Vesimelonia vissiin pitäisi alkaa popsimaan ja löytyisköhän kaupunkireissulla greippimehua, sitä kun ei täällä käpykylän kaupoissa ole ollenkaan... :LOL:
 
Heippaus kaikille taas, kotona välillä B)

Juu minulla toisissa kierroissa ovis näkynyt sarvena 2 päivänäkin ja toisissa kierroissa mennyt ohitse aamun-illan välillä, oisikohan niin kun useimmiten irtoaa 2 munasolua, silloin voipi näkyä pidempään?

Olipa ihania serkkuni 5 lasta, eilen siellä kyläillessämme :heart: , sain tehdä erilaisia tanssijakampauksia tytöille, 4v ja 6v, 1v:kin oli niin ystävää, sekä minulle, että miehelle! :heart:

Isommat lapset 8v ja 9 v poika myös mukavia ja kaikki lapset kovasti puheliaita. :D

Serkkuni niin taas kannusti, sanoi, että kyllä se vielä onnistuu, Piristi kyllä mieltä! :D

Ei saa kuulemma olla hättäinen! :saint:

Siitä rakettipiikistä,en kyllä suosittele,kun se on niin tuntien sisällä tapahtuvaa tarkkaa työtä, normaali ovis antaa armonaikaa vähän enemmän! :D :saint:

Tämän kierron menen siis ilman Lugejakin, koska kohdun limakalvo on hyvän paksuinen kuulemma, ei matkalla viitsi sellaisia mömmöjä käyttää. :kieh:


Koitin lukea palstaa,mutta en nähnyt missään tekstiä, miten minnille oli käynyt , keskenmenoko vai tm tai ku raskaus? Joka tapauksessa edelleen lämmin osanotto tapahtuneesta! :hug:


Pahoittelut lapsellinen, jos menkat jo nyt tulossa! :hug:


Yritetään pitää sealakulo pois pinosta, keksitään jotain hauskaa,eikö vain? :saint: :heart:


Meillä menee taas hyvin, mieskin iloinen, kun oli kurjaa kuulemma, kun minulla ei ollut lomaa juhannuksesta asti. Nyt siis kivaa, kun molemmat vapaalla! :D


Itsekkin olen herkkä, samoin mieheni, aiheuttaen välillä tuollaista matalapainetta, sen kun saisi pidettyä pois masemista! :saint: :heart:


Piristi kun olikohan se matsalu, vai Lumi-Marja viestitti, että oli jutellut 46v lapsen saaneen kanssa, olikohan se neuvolassa? No ei siitä ole kuin 1/v kun viimeksi tuli plussaa, ja jos tutkimusten mukaan vuoden sisällä raskautuu 90%, niin 1 raskaus jo koettu sinä aikana, ettäpitää vaan toimia ja toivoa, että se Onni vielä suodaan meillekkin. :heart:

Kovasti toivon pinolaisille plussaOnnea, tuo se valoa aina,kun vanhemmatkin rouvat plussia saavat! :D :heart:

Matsalu: Saanko kysyä, miksi syksyllä menette koeputkihedelmöitykseen, vai ymmärsinköhän edes oikein? Luin kokemastasi silloin kun raskaana olit.

No koeputkihedelmöitykseen emme lähde, koitamme luomuna! Nyt tässä kierrossa eiole kyllä greippimehuakaan litkitty. :p



Itse käytän Beroccaa, poreena ja Vapaakierto Omega 3-E:tä, mitäs muilla herkkuina? :p


Paljon pirteämpi Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pikkumyy: Minnin viesti on sivulla 3 ja km:stä kyse. :'(

Vai voisiko se plussa näkyä silloin pidempään, kun se arvo nousee korkeammalle? Tuskin se arvo on sama joka kierrossa...

Ei tuo täti kovin kovasti vielä tule... erittäin pientä tuhrua vain... Saisi kyllä tulla ihan kunnolla, sehän vaan kertoisi että limakalvoa on ollut runsaasti, mutta ilmeisesti ei sitten taaskaan...
Eli jotain limakalvoa kasvattavaa pitäisi keksiä... Tosin paljonpa sekään auttaa jos ovista ei ole lainkaan...
Tuokin on ihmeellistä, että nyt kun täti pukkaa päälle, munasarjan kivut voimistuvat! :eek: Mitähän siellä uumenissa oikein tapahtuu?

En tiedä mitä sitä keksisi poppakonsteja, että mahdottomasta tulisi mahdollinen? :LOL:
Se Glandinhan oli yksi vaihtoehto, en sitten tiedä mihin se muka vaikuttaa? Mullahan ei ole käytössä tuon hormonikorvaushoidon lisäksi kuin b-vitamiini, jossa foolihappoa on reilusti.
 
pyrstötähti
ja entistä ehompana.Rankkaa se on odottaa toivoa ja pettyä varsinkin jo ehditte iloitakin jonkin aikaa tiuhtiviuhtistanne.Mutta se oli osoitus siitä että toimintaa muniksissa on.Jatketaan samaan malliin ja mennään porukalla sitten vauvaristeilylle,siinähän ois ideaa vai mitä?

eikö se ole kuitenki hyvä jos ne menkat ylipäätään saadaan tulemaan,vai mitä lapsellinen,kohta kun alkaa oviski irrota niin turkin hihat saadaan auki ja vauva teidän maailmaan.Muistanko oikein että sulla oli nuoruudessa ollut raskaus aluillan kertaalleen kuitenkin?Eli tekniikka periaatteessa pelaa.Niin toivon että saisit nyttysesi :hug:
Oma olo ihan vaan oviksen pauhinassa,jomotus,tykytys ja hirveä panetus,huh kohta se on ohi taas.
ihan ällö kysymys kun puhutaan ovisvuodon olevan kuin jotain kananmunavuotoa tarkottaaks se sitä hajua vai koostumusta jota tuotan tässä pari päivää,nimittäin tuoksahtaa ei ihan ruusuvedeltä vaikka kuinka pesee ja venyy kuin liivatteet kylmässä vedessä,ja pupuilun jälkeen ihan kuin bordellissa,kuvttelen että sielläki seksi lemahtaa,pakko kysyy vaikka ei niin raikas juttu ookkaan :eek:

Kuka plussaa seuraavaksi,missä madame gipsy hieroo kristallipalloonsa.pidetään asenne,t:pyrstis
 
pyrstötähti
ja entistä ehompana.Rankkaa se on odottaa toivoa ja pettyä varsinkin jo ehditte iloitakin jonkin aikaa tiuhtiviuhtistanne.Mutta se oli osoitus siitä että toimintaa muniksissa on.Jatketaan samaan malliin ja mennään porukalla sitten vauvaristeilylle,siinähän ois ideaa vai mitä?

eikö se ole kuitenki hyvä jos ne menkat ylipäätään saadaan tulemaan,vai mitä lapsellinen,kohta kun alkaa oviski irrota niin turkin hihat saadaan auki ja vauva teidän maailmaan.Muistanko oikein että sulla oli nuoruudessa ollut raskaus aluillan kertaalleen kuitenkin?Eli tekniikka periaatteessa pelaa.Niin toivon että saisit nyttysesi :hug:
Oma olo ihan vaan oviksen pauhinassa,jomotus,tykytys ja hirveä panetus,huh kohta se on ohi taas.
ihan ällö kysymys kun puhutaan ovisvuodon olevan kuin jotain kananmunavuotoa tarkottaaks se sitä hajua vai koostumusta jota tuotan tässä pari päivää,nimittäin tuoksahtaa ei ihan ruusuvedeltä vaikka kuinka pesee ja venyy kuin liivatteet kylmässä vedessä,ja pupuilun jälkeen ihan kuin bordellissa,kuvttelen että sielläki seksi lemahtaa,pakko kysyy vaikka ei niin raikas juttu ookkaan :eek:

Kuka plussaa seuraavaksi,missä madame gipsy hieroo kristallipalloonsa.pidetään asenne,t:pyrstis
 
pyrstötähti
monivitamiini,tuplaomega ja jättihelokki.Mulime-tipoista kyselin mutta meillä ei kaupossa ollu.Nehän tuntuu olevan uus ihmerohto,kokeilisitko niitä lapsellinen.Mutta e kai on oikea raskausvitamiini näin olen kuullut,mene ja tiedä.
kyllä toi oviksen voimakkuus vaihtelee nyt jomottaa vasenta puolta,oikein kiskoo ja kirraa häpyyn saakka ja eilen oikea puoli.Se tuntuu todella kipeeltä toi knapukka kun tunnustelee,ihan kova ja sojottaa kuin sotilas terhakkana ja koska se alakerta koko ajan tuntuu joltakin ja ihan kuin verenkierto olisi pääosin siellä niin siksi seksi on mielessäki alituiseen ja tunne että pitää kihnuttaa kuin hurtta puunkylkeen ja pupuilu yhtäaikaa tuskaa ja helpottaa,täähän on p..le ku nymfomaanin päiväkirja.Mutta tää on ovistarina, menkoillaki on omansa joten oviskin on omansa ansainnu,vai mitä.Onko teillä itsellänne samankaltaisia fiilareita,siis kerroppa oma ovistarina jos sulla on?
 
Kylhä mulla oli aikanaan raskaus aluillaan, mutta siitä on yli 20 v. aikaa. Silloinkin se tapahtui juuri e-pillerien lopettamisen jälkeen, joten mistä sitä tietää, vaikka mulla ois ollut häikkää jo silloin ja ne pilsut auttaneet asiaa??
Kyllä tässä on käynyt mielessä, että mitä tuota turhaa yrittää limakalvoja kasvatella. Lopettas nuo pillerit ja antais olla, ei tulis täti enää vierailulle ja vois sanoa ohittaneensa jo vaihdevuodet nelikymppisenä. B) :LOL:

Sulla pyrstis on just kunnon oviksen oireet limoineen päivineen. Mulla ei noita limojakaan näy. Se kananmunajuttu taitaa vain tarkoittaa, että sen pitäisi olla raa'an kananmunan valkuaisen näköistä ja koostumukseltaan muutenkin. Hajuista ei ole missään puhuttu... :LOL:

Piti lainata tää ennustajagurumme AinoEmpun viimeisin povaus. Onhan siellä vielä pari, joiden kuulumisia ei ole kuultu vähään aikaan. Josko siellä tärppäys olisi tapahtunut?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja AinoEmilia:
Jos en kaikkia ennustukseeni listaa niin .... mhmhm..... lapsellinen67, gitte , mimuli ja Pikkumyy.... siinä,,,,, ja lisätään vielä Mussukka....

Älkää muut loukkaantuko jos ette vielä listallani olleet,,,, teidän aikanne tulee vielä...

*hieroo palloaan* josko muutakin näkyisi..

Ihanaa vaikkakin sateista viikon alkua kaikille ja pyörremyrskyjä testeihin :hug:
PS: Nyt on tilattu Glandin25 ja lisää B-vitamiinia sekä niitä aamuisin tehtäviä ovistestejä. Jos vielä huomisella kaupunkireissulla löytäis niitä greippimehuja ja sitten vielä vesimelonit päälle, niin avot. Melkein vois laulaa, että "tää on viimeinen taisto"... :whistle: :p

PS2: Googletin tuosta LH:sta ja löysin tällaisen maininnan mitkä sitä lisää ja mitkä vähentää: "Is there anything else I should know?
Some drugs can cause LH to increase, such as anticonvulsants, clomiphene, and naloxone, while others cause LH to decrease, such as digoxin, oral contraceptives, and hormone treatments."

Mitähän nuo anticolvusantit ja naxolone (varmaan joku lääke) lienee? Ahaa: anticonvulsants, also called antiepileptic drugs. Naloxone is a drug used to counter the effects of opioid overdose, for example heroin or morphine overdose.
Joten ei ainakaan noista löydy apua meikäläiselle... :LOL:
 
pyrstötähti
ihan heavy-useriksi ryhdytä,kovia aineita noi :$ Mä oon jonku purkin greippii litkiny,mutta eikös se cee oo ihan se vitamiini vai onksa greipissä joku ihmelääke?Joko siihen mulimen-tippaan tartuit googlessa,aika paljon siitä puhuttu,täällä palstallaki joku oisko ainoee puhunu?Hitsinpimpulat kun kohta pitää ottaa tähän kananmunatautiin panadol,ei kestä muuten paljon pupuillakaan.Ihan yhtä kova ovis kun sen purun jälkeen pitääpä tarkkailla onko sitä kuuluisaa punertavaa ovisvuotoo joka lirahtaa sieltä rakkulasta munajohtimeen kun kuori rikkoutuu.Ei muuten ihme jos vuotoo sanotaan kananmunavuodoksi,täähän on ihan kanamaista hommaa,sulat vipattaen pyrstö eellä kohti kukkoo
Munat kuoriutuu ja laskeutuu,lintujako me oikeesti ollaankin,aprikoi vanha kalkkuna alias pyrstis
 
Jatkampas taas ,kun en vesisateeseen viitsi lähteä tarpomaan :D , Eli olen aloittanut tosi säännölliset sauvakävelylenkit ja kuntosalijutut teen aina päälle, on rintalihasliikkeitä, pystysoutua, hauista, vatsalihaksia ja jalkalihaksia. Ei niistä varmaan haittaa ole, tänään lepopv niissä, kun 4nä pvnä olen peräkkäin tehnyt ja kyllä kropassa tuntuu! :)

Mihinkäs sitä vesimeloonia tarvitaan siis mihin auttaa? :p

Greippimehu tuo "limoja" enemmän esille, tosin kiva huomata,että kosteus toimii ilman greippimehuakin.

Ilmeisesti se ei menekkään aina niin, että vuorotellen puolelta ja toiselta irtoaa munasolu,koska oikea puoli taas ainakin ilm kypsyttelee solujaan, koska pientä jomotusta, ja eihän sitä enää tiedä, milloin se ovulaatiokaan on, kun vaihtelee niin?!

No jokainen pari "panee" parastaan! :LOL: :heart:

Ikärouvien piknikki olisikin hassu ajatus, siis näiden yli 40v.


Miten AinoEmilia, oletko lounaasta vai vaan muualta Etelä-Suomesta? Onko ketään Lounaasta?


No hetken päästä ehkä lisää, jos jotain mieleen tulee! :D

:heart: :wave:


 
Vesimelonin pitäisi toimia kuten Viagra ja Viagraa käytetään ainakin USA:ssa joskus limakalvon kasvattamiseen.
Mulla ei kosteus toimi, joten siksikin ajattelin kokeilla greippimehua (kaikkea muuta kun on kohta kokeiltu).
Löysin nuo Mulimenit googlesta nyt. Sulla oli pyrstis jäänyt n aiemmin tuosta nimestä, niin google ei tunnistanut. :eek: Pitääpä lukea mitä siitä sanotaan... Vaikka alkaa tuota arsenaalia olemaan muutenkin ihan riittämiin.
Aika kiva kun menkkakivut on ihan "normaalit", mutta sitä vuotoa, joka ennen oli, ei ole juuri nimeksikään, vain hieman phs tuhrautuu. :eek:

PS: Ai joo, nuo Mulimenithan oli niitä vanhojen kanojen tippoja, joita Marikin käytti! Pitääpä harkita. Löysin ainakin yhden paikan josta netistä voisi tilata, mutta tosiaan...kuinka monenlaisia aineita voi käyttää yhtäaikaa?? :LOL:

PS2: Olen minä melko hourimo. Lainasin AinoEmilian viestiä tuossa taannoin ja ihmettelin, miksei se kirjoitukseni tule näkyviin vaikka kuinka painoin lähetä -nappia. Kopsasin sitten viestin ja kirjoitin tuohon tavalliseen vastauslaatikkoon.
Nyt vasta huomasin että ne mun vastaukset on menneet siihen vanhaan pinoon. :ashamed: :LOL: :LOL:
 
Pahimpia onnettomia tilanteita ilmentyy tahattomasti, kuten lapsettomuus.
Lapsettomuuden hoidossa on huomioitava useinkin tulevan äidin lannerangan
"vinous" eli onko sillä alueella jäsenkorjaus tarpeen. Toinen hyvin yleinen vaiva on happamuus elimistössä eli kuten kuulee sanottavan "olet sitä mitä syöt". Se on usein osasyy lapsettomuuteen. Hoidossani aloitan yleensä lannerangan tarkistamisella - samalla haastatellen asiakasta hänen ruokailutottumuksistaan.
Jo siinä vaiheessa kehoitan heitä välttämään happamuutta aiheuttavia ruoka-aineita,
kuten maito, valkoinen vehnäjauho (makaroni, pastat, hampurilaiset, pitsat ja muu ns. roskaruoka).
Kehoitan heitä myöskin hankkimaan homeopaattisia Mulimen -tippoja, jotka tasapainottavat
hormonitoimintaa. Ohjeeni siihen on eri kuin pullon mukana tuleva eli 40 tippaa puoleen
lasilliseen vettä joka ilta, ei sekoiteta millään, annetaan seistä hetken ajan ja juodaan.
Käytä pullo loppuun. Vältä pullon säilytystä sähkölaitteiden välittömässä
läheisyydessä (myös kännykkä on vahingollinen pullon säilyvyydelle) ja suorassa auringonpaisteessa.
Piparminttu ja menthol kiellettyjen listalle! Käytä hammastahnaa (Elmex), joka ei sisällä edellämainittuja.

Tällä tavoin hoitamalla lapsettomuutta ovat jo sadat parit saaneet lapsia, eivät kuitenkaan kaikki.
Hoito on tehonnut yli 9/10 hoitamistani pareista. Mutta joukkoon kuuluu myös niitä,
jotka eivät ole päässeet toivottuun lopputulokseen. Tiedossani on myös useita pareja, jotka
ovat saaneet lapsen käymättä luonani, käyttämällä pelkästää näitä ohjeita.
Ohjeet eivät ole minun eikä kenenkään muunkaan omaisuutta. Niitä voi huoletta levittää
tarvitseville.

HYVÄÄ ONNEA KAIKILLE .
Heikki

tälläistä tietoalöysin mulimenistä;=)

ja lisää: Elämää keski-iän myllerryksessä
Ikäänkuin yksinhuoltajuudessa ja yrityksen hoidossa ei olisi ollut riittävästi tekemistä - tai ehkä juuri siksi - vaihdevuodet tulivat aikaisin.

- Olin alle 45-vuotias kun oireet ilmaantuivat. Kuukautiset tulivat milloin sattui, kärsin mielialavaihteluista ja voimakkaista PMS-oireista. Juoksin kolmen vuoden aikana useammalla gynekologilla, jotka kaikki suosittelivat estrogeenihoitoja oireiden tasaamiseen. Vierastin kuitenkin hormonihoitoja varsinkin, kun minulla oli ollut mastopatiaa eli kystan tyyppisiä kasvannaisia.

- Päätin selviytyä vaihdevuosistani ilman hormonikorvaushoitoja ja lievittää oireita oman liikkeeni tuotteilla. Ajattelin, että kärsin nyt ja saan sitten olla tältä osin rauhassa lopun elämääni. Ja ihan hyvinhän selvisin. Sain apua usemmasta eri valmisteesta. Mielialaani sain nostettua mäkikuismalla, ja mm. Mulimen-tipat sopivat minulle. Yleensäkin sanoisin, että vaihdevuosivaivoihin on hyvä aika ajoin vaihdella tuotteita ja kokeilla välillä uusia.

Ja Mari-66lainatakseni:
Tästä kierrossa mistä "luomu-rapistelu" plussa tuli niin oli käytössä myös avusteita. Tässäkin pinossa vieraillut Hillevi kertoi, että tiesi akupunktion auttanee pariskuntia lapsettomuudessa. No ei muuta kun puhelin käteen aika syntyperäiselle kiinalaislääkärille, ja siellä ehdinkin ihan kolme kertaa käydä ennen plussa tulosta.

Lisäksi otin kuurin Mulimen tippoja. Jotka ovat homeopaattisia tippoja joita saa luontaistuotekaupasta. Homeopaatti jolta asiaa kysyin niin kertoi että tuotteella on erittäin hyviä kokemuksia myös eläiten puolella, mm. vanhojen kanojen hoidossa joiden muninta on vähentynyt/ hidastunut, on saatu loistavia tuloksia. Totesin siihen että no tälle kanalle sitten heti litra ky tuotetta ;o). Homeopaatti kertoi että 50 ml riittää hyvin kuurina, 40 tippaa puoleen lasilliseen vettä joka ilta, ei sekoiteta millään, annetaan seistä hetken ajan ja juodaan. Nämä tipat ovat kuulemma erinomaisia myös jos kierto on epäsäännöllinen/pitkä, eli normalisoivat kiertoa nopeasti.

Aamuisin laitoin vesilasiin sekaan 1- 2 Pascoe emäsjauhetta (maku ei todella hurmaa, mutta mitäpä sitä ei epätoivoinen kokeilisi). Tämä poistaa elimistöstä happamuutta, mutta enpä huomannut mielen happamuuteen vaikuttavan. Ja samalla yritin välttää ruoka-aineita jotka elimistöön tuota happamuutta lisäävät (valkoinen vehnäjauho, pasta ja ns. roskaruuat).

En tietenkään voi olla 101 % varma toiko tämä resepti plussan vai ei? Mutta itse uskon että asioilla on ollut merkitystä, varsinkin akupunktiolla.

Hilleville vielä EXTRA SUURET kiitokset hyvästä neuvosta


Mistä kaupasta niitä mulimen tippoja saa?
 
Itse ostin Mulimen tippoja luontaistuote kaupasta. Kannattaa kysellä myös apteekeista jotka myyvät homeopaattisia tuotteita Helsingissä mm. Hakaniemen apteekki.

Netistä voi tilata ainakin täältä:
http://www.terveolo.com -> Homeopaattiset valmisteet -> Mulimen

t. Mari
 

Yhteistyössä