pyrstötähti
sieltä vastaanotolta herra yrmeän luota kampesin just kotiin ja piti het tulla kertoon. No hänen mukaansa mulla ovis toimii varmasti,selvä piikki kun se arvo nousee joten ei mitään itua mistään rakettipiikistä meikäläiselle.Ainut mitä mielestään kannattais testata on se keltis sitten kp 22. Ja sitten tietysti että onko torvet auki.Tuntu olevan sitä mieltä että hullu akka kun vielä lapsia kinuaa. Ja vaikka on hyvä kollega tämä mun McDreamy niin liekkö tää naavakorva sille kade kun oli vähä ihmeissään että miksen menny keinohedelmöitykseen vaan tän valitsin.Ja kovin skeptisesti suhtautuu purkujen onnistumiseen.Mä sanoin että mulla ei oo rahaa kokeilla monta kertaa tota hedelmöityshoitoo soon 4donaa ja laaki ja että nyt mä voin samalla rahalla kokeilla loppuelämäni No sitten päädyttiin siihenkin ettei hänen mukaansa sitä kande mitään ultrailla mun peräsintä ei sieltä näy mitään onko ovis,menikö se ja vihelti mennessään. Ja sitten kirjotti lähetteen siihen keltiskokeeseen ja jos tehdään torvvien aukiolotutkimus liuoksella joka myös samalla niitä mahdollisia arpeutumia jos niitä on niin availee se maksaa 160 siitä kuulemma saa ihan normaalin sv-korvauksen suoraan joten jää maksaa mulle 95. Ei se sitä lugeakaan suositellut. Kait se sitte niin on että näillä omilla pärjätään.Ainakin nää omat horpat tuottaa mukavaa ajankulua ja rankkaa puurtamista tässä keskikierrossa mun ukolle. Siis ei mitään kuulemma tartte kun se toimii noin hyvin ja oon sitä kaikenkaikkiaan 5 kiertoo testaillut ja säännöllisesti ovis tulee. Mutta mä vaan sitä funtsin etteikö siellä näy joku läiskä jos se munis siitä on rynnänny tiehensä.No anyway,pitää funtsii jos kuiteski tsekkais sen aukiolon,sehän vois olla nyt hyvä ku 3 kuukautta ois purusta ja saatais ylimääräinen mahdollinen tukkeuma pois varsinkin kun tuo kierto vielä toimii.Mä sanoin sille ukolle,että kun mulla on tyyliin 20 kiertoo jäljellä enää jos meinaan tehä lapset alle 50 vuotiaana eikä sitä sekään hyvä läppä naurattanu lainkaan. Merkillinen hapannaama. Maksoin mä silti sen laskun jonka se kirjotti,oon nimittäin ilonen että saan korvaukset kaikesta,siitä aukiolotutkimuksestaki vaikka eihän se mitään sairaudenhoitoo oikeesti oo. Siellä väestöliitossahan ei saanu mistään ees lääkärinpalkkiosta korvauksia,melkoisen kirjavaa käytäntöö.
No ei mitään illalla pitää ryhtyä taas innolla vauvantekoon,ja toivoa että se itsepäinen keltarauhanenkin sitten toimii.
tässä tätä omaa tuliki HYVÄ KUN MYY LÖYSIT TAKASI,pilkettä silmään ja jalalla koriasti kohtahan sulla on taas ovisajat,lyhyestä kierrosta sekin hyöty että pääset useemmin tositoimiin.
lykkyä pyttyyn tytöt, siimikset väijymään ja uutteraa peiton heilutusta vaan sillä lailla tätä sotaa käydään, eikös joo :hug: tv; :hug: pyrstis
No ei mitään illalla pitää ryhtyä taas innolla vauvantekoon,ja toivoa että se itsepäinen keltarauhanenkin sitten toimii.
tässä tätä omaa tuliki HYVÄ KUN MYY LÖYSIT TAKASI,pilkettä silmään ja jalalla koriasti kohtahan sulla on taas ovisajat,lyhyestä kierrosta sekin hyöty että pääset useemmin tositoimiin.
lykkyä pyttyyn tytöt, siimikset väijymään ja uutteraa peiton heilutusta vaan sillä lailla tätä sotaa käydään, eikös joo :hug: tv; :hug: pyrstis