pitkästä aikaa =) Tulen taas tänne kuumepalstalle tarinoimaan, kun tuo odotus-palsta tuntuu niin vieraalle
Niin, tuosta Mitäsnyttien ketjusta, joka sai minut naureskelemaan
Itse olin 28, kun sain esikoiseni ja olin ihan liian nuori :| Tehtiin sitten heti toinen kaveriksi ja olin 30v,edelleen liian nuori ja IHAN pihalla, en osannut nauttia suloisista tytöistäni.
Nooo, sitten päätettiin tehdä vielä kolmas ja sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen,ajattelin, että elämäni on pilalla, oli silloin 32v. :ashamed:
Parannuin siitä terapian ja ihanan mieheni avulla ja tulin vahingossa raskaaksi kierukasta huolimatta.Olimme paniikissa, mutta halusimme pitää vauvan :heart: Suloinen tyttö syntyi, kun olin 34v ja kaikki oli ihanaa :heart: Osasin olla loistava äiti ja nautin iso perheen arjesta vahvana kuin kallio ja kärsivällisenä kuin lehmä...
Siitä alkoi ELÄMÄ :heart:
Halusimme viidennen ENNEN kuin täytän 40v ja saimme ruusunnuppusen kun olin 39v.
Nyt haluttiin vielä tämä yksi, joka syntyy jouluna, kun olen 42v.
Rakastan tätä suurperheen elämää ja jokaista minuuttia , enkä koe olevani päivääkään yli 25v
Lääkäri sanoi, että olen mainiossa iässä saamaan lapsen, ja että hän ihailee ja kunnioittaa minua ja miestäni
Niin se elämä kuljettaa ja olin ehkä itse ihan samaa mieltä silloin 28v, että ei yli 40v. voi saada vauvoja, jos ei ole ihan kajahtanut
Kerroimme tänään vasta lapsille, että pikkusisarus on tulossa ja ne ihan hyppi riemusta."Äiti, eihän se vaan ole vielä viiminen, me ollaan niiiiin onnellisia!!!" Kyllä se on viimeinen vakuuttelimme miehen kanssa......niinköhän........
Olin punktiossa keskiviikkona ja kahden viikon päästä sitten tiedetään kumpi on tulossa.Lääkäri sanoi, että hyvin näyttää kaikki olevan :heart:
Onnea plussansaaneelle PK:lle ja kaikille onnea matkaan :heart: Luen teidän juttujanne joka päivä(lähes) ja olette ihania ihmisiä.Kaikille teille tässä hedelmällisen sekopään plussapuhallus++++++++++++++++++++++++++++
ja tsemppiä!!!! :heart:
T.Torpeedo ja pikkuykä, joka on muuttunut pehmishimo-hilmaksi (15+ jotain)