B) ei paljon aurinkolaseja tarvita tänä suvena
En ole rapistellut,nimittäin olen valitettavan varma että täti tulee tännekin tupaan viikonlopun aikana,ihan on selvät merkit ja hirmu pms:t jo tuloillaan,kaikki alkaa ärsyttää hyvä että uskaltaa lähikaupassa käydä ilman että ärjyy sielläkin
olen nyt sitten kokeilemassa sitä konstia noihin pms:iin että otan neljäsosan primolutia,sehän on hyvä lääke ainakin mitä lääkeselosteessa sanotaan,en tiedä liekö tepsii,siinä sanottiin että 0,5-1 tablettia päivässä auttaisi tähän hullun lehmän tautiin,mutta kokeilen ihan miniannoksella josko tepsisi.Ja jos se pitäisi ne helmat ojennuksessa,ainakaan ei vielä alushameenkaan lievettä näy,eilen ja tänään otin vartti tabletin.Toi primo on ilmeisen kova lääke kun se tosiaan ne menkatkin pystyy tyystiin pitämään pois,mutta noin pikku annostuksella ne kuitenkin sieltä ajallaan tulee ja sellaista maha selkä tuntemusta kuitenkin on että ei tässä mitään ole saatu alulle :'( no elämä nyt vaan on,niin se käy kuten pitääkin,kaikella tarkotuksensa.
Olen aika alamaissa minnin ja äitän vuoksi täytyy myöntää että en tiedä miten jaksaisin itse eteenpäin jos olisin jo viikkoa ollut ihan pilvissa onnesta ja vauva-ajatuksesta ja se sitten otettaisiin pois, ehkä parempi ettei sitten mitään tapahdukaan. En minä taida kyllä ihan se potetiaalisin olla muutenkaan =) että olen kuitenkin sen verran jalat maan pinnalla.
Mutta mutta, arvatkaapa mitä, en mä vielä lyö hanskoja tietenkään tiskiin. Ei tytöt, ei, kyllä tämä nyt katsotaan loppuun saakka, jos ei mitään kuulu lauantaihin mennessä sitten teen testin,eli sittenkin on kyllä aikaista jos se ovis oli sillon kun mittari näytti. Joten, eespäin eespäin, tiellä taistojen, rinta rinnan astukaamme siskot, siskot, eikö vaan :kieh: :kieh:
Voimahalit meidän suruperhosille ja tulkaa pian takaisin kyllä me tästä yli päästään yhdessä. tv: pyrstis-liian paksu perhoseksi :flower: