40+ so what? (vol. 2)

Jaksamista äittä teille molemmille :hug: :hug: Tähän kohtaan ei ole sanoja. On vain yksi tähti kirkkaampi muita, yksi enkeli enemmän..... Voimia teille :hug:

Olen jättänyt testailut toistaiseksi. Ovista en ole ikinä testannut, kevät meni raskaustestejä rapistellen. Nyt en ole niitä päässyt rapistelemaan, aina on täti tullut ennen sitä. Takarajaa mietin...44 v ? kun tulee täyteen jätänkö siihen. En ole vielä päättänyt. Toivo elää vielä.

Nyt on vähän tyhjä olo äitän takia.
Aurinkoista iltaa täältä keskeltä eteläistä suomea.

:wave:
 
Onpa tosiaan hiljaista täällä, oltiin pudottu jo toiselle sivulle. Kaikki taitavat olla lomilla.

Erehdyin lainaamaan kirjan, jossa kerrottiin yhden naisen pitkittyneestä vauvanodotuksesta. Se oli virhe. Illalla nukkumaan mennessä itketti oman vauvanalun kuolema enkä sitten saanutkaan unta. Piti lukea se romaani loppuun, mikä kesti aamuneljään. Onneksi on kesäloma, että tälläisiin lipsahduksiin on varaa.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


AinoEmilia (43).............kp4/31-34........?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp8/26-29........y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp9/28..............?...............1.
äippä67 (41).................kp11/26-39......y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)............kp13/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp15/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
Nuusku (42)..................kp16/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp17/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40).............kp18?/28-39...?................5.
touhu tenava (45).........kp20/27-30.....y3v...........6.
ruujakengu.....................kp23/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp24/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp25/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp28/28-30.......?...............7.
mimuli (42)...................kp36/29............yk3...........4.
Mussukka67 (40)..........kp54/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.


babo67 (41).............kp16/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp27/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008 kp40..
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Sataa, sataa ropisee aina vain... Olen niin epätoivoinen, että pesin lieden ja uunin kauttaaltaan ja käytin pois paikoiltaan. Niin, lomalla ei ole parempaa tekemistä... :LOL:

Kirsikka: Sijoitin sut kp 18 kohdalle listaan, vaikkei se mikään varma kp olisikaan.
Pyrstis: Joko rapisteluvälineet on kaivettu esille? :heart:
mimuli ja Mussukka: Jos plussausuutisia on, ne täytyy heti tulla kertomaan.
Plättä: Milles ne hurjat testaukset sitten on näyttäneet??

Koettakaahan lomalaiset piipahtaa pinossamme!
=)
 
Lopetin testaamisen. :) Ehkä näin itsekin hommani naurettavuuden, kun luin sen täältä sivulta oman nimimerkkini alta. Tänään kyllä käväisin nettiapteekin sivuilla, mutta maltoin mieleni. Ajattelin, että jos nyt kerrankin odottaisi, ettei tule taas nolo loppu haaveille. Täti ei ole vielä ryysinyt paikalle, eikä oikeastaan siltä tunnukaan, mutta kerrankos se on koukannut kulman takaa.

Eiköhän se paras raskaustesti olisi siinä, että elää vain eteenpäin. Jos sitten onkin raskaana (ja se kestää), niin kohtapa alkaa vauva potkia.
 
pyrstötähti
B) ei paljon aurinkolaseja tarvita tänä suvena :D En ole rapistellut,nimittäin olen valitettavan varma että täti tulee tännekin tupaan viikonlopun aikana,ihan on selvät merkit ja hirmu pms:t jo tuloillaan,kaikki alkaa ärsyttää hyvä että uskaltaa lähikaupassa käydä ilman että ärjyy sielläkin :eek: olen nyt sitten kokeilemassa sitä konstia noihin pms:iin että otan neljäsosan primolutia,sehän on hyvä lääke ainakin mitä lääkeselosteessa sanotaan,en tiedä liekö tepsii,siinä sanottiin että 0,5-1 tablettia päivässä auttaisi tähän hullun lehmän tautiin,mutta kokeilen ihan miniannoksella josko tepsisi.Ja jos se pitäisi ne helmat ojennuksessa,ainakaan ei vielä alushameenkaan lievettä näy,eilen ja tänään otin vartti tabletin.Toi primo on ilmeisen kova lääke kun se tosiaan ne menkatkin pystyy tyystiin pitämään pois,mutta noin pikku annostuksella ne kuitenkin sieltä ajallaan tulee ja sellaista maha selkä tuntemusta kuitenkin on että ei tässä mitään ole saatu alulle :'( no elämä nyt vaan on,niin se käy kuten pitääkin,kaikella tarkotuksensa.

Olen aika alamaissa minnin ja äitän vuoksi täytyy myöntää että en tiedä miten jaksaisin itse eteenpäin jos olisin jo viikkoa ollut ihan pilvissa onnesta ja vauva-ajatuksesta ja se sitten otettaisiin pois, ehkä parempi ettei sitten mitään tapahdukaan. En minä taida kyllä ihan se potetiaalisin olla muutenkaan =) että olen kuitenkin sen verran jalat maan pinnalla.

Mutta mutta, arvatkaapa mitä, en mä vielä lyö hanskoja tietenkään tiskiin. Ei tytöt, ei, kyllä tämä nyt katsotaan loppuun saakka, jos ei mitään kuulu lauantaihin mennessä sitten teen testin,eli sittenkin on kyllä aikaista jos se ovis oli sillon kun mittari näytti. Joten, eespäin eespäin, tiellä taistojen, rinta rinnan astukaamme siskot, siskot, eikö vaan :kieh: :kieh:

Voimahalit meidän suruperhosille ja tulkaa pian takaisin kyllä me tästä yli päästään yhdessä. tv: pyrstis-liian paksu perhoseksi :flower:
 
Heips vaan

Minä se tyttö tänään käväsin tilaamassa kotitesti.fi sivuilta ovistestejä, kun sai vielä kolme raskaustestiäkin siinä samalla. Huh hui, kerkesin jo tilauksen laittaa ja maksaakkin ne verkkopankissa, niin jo mietin, et jos nyt oisin vain odotellu ne menkat eka alkaviks!!! :headwall:
No tilattu on ja muuta ei voi. Välillä kyllä itekin miettii et mistä päin se oikein tuulee kun tekee vaikka mitä tän asian tiimoilta.

Tiedättekös, silloin kun kolmatta tehtiin vuonna 97-00, niin sit kun sitä toivottua raskautta ei alkanut ja arveli, et sitä ei lasta sit meidän suhteeseen kuulu, kaks ekaa on siis ensimmäisestä avioliitosta ja naimisiin asti ei olla vieläkään tän toisen kans pästy. Yhdessä oltu jo kuitenkin 12v. Mut kun sen "tekemisen" lopetti, niin olin jo parin kuukauden päästä raskaana.
Hitsi kun sitä pystyis samaan, nollaamaan ittesä ja olemaan vaan niin kun ei oliskaan :whistle:
Mut sit nyt jo naksuttaa tää sisäinen kello, ettei olis niin hirveesti aikaa, niin sitä ei kai uskalla ihan heittäytytyäkään!!

Toivottovasti joku sai edes kiinni tuosta ajatuksen juoksusta ;)

Kirsikka :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


AinoEmilia (43).............kp5/31-34........?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp9/26-29........y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp10/28..............?...............1.
äippä67 (41).................kp12/26-39......y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)............kp14/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp16/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
Nuusku (42)..................kp17/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp18/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40).............kp19?/28-39...?................5.
touhu tenava (45).........kp21/27-30.....y3v...........6.
ruujakengu.....................kp24/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp25/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp26/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp29/28-30.......?...............7.
mimuli (42)...................kp37/29............yk3...........4.
Mussukka67 (40)..........kp55/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.


babo67 (41).............kp17/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp28/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008 kp40..
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Voi kun mullekin auttaisi tuo "nollaus".
Yritin sitä jo viime syksynä, mutta nuo munasarjakivut ja kuukautisten puuttuminen eivät antaneet unohtaa mitään...

Kyllä osaa olla vetämätön olo. En ole nyt lomalla saanut oikeastaan mitään aikaiseksi. Nytkin pitäisi lähteä maalaamaan kun kerrankin ei sada, mutta täällä netissä vaan roikun. :ashamed:
 
pyrstötähti
hyvä että meitä on kaksi joiden kellot on vetämättä,vetelhditään yhdessä. Kyllä meinaa vähä ankee olo hiipiä kun tuttu täti-mieli ja turpea olo ahmimishimoineen on päällä.Ja vaikka aurinko paistaa ei vaan energiaa tunnu akusta löytyvän.Ja mun primo-estin ei taida varttitapletilla toimivan ihan hippanen ruusunpunaa löyty paperista. Eli,ei mitään toivoo tälläkään kertaa,mutta otan nyt parina päivänä puolikkaat primot, kp 26 jälkeen pitää lopettaa.

Mutta positiivistahan on se että vaikkei sitä vauvaa tuliskaan tällä mun 0,00000001 % mahiksella,löydän ehkä oikeet avut noihin pms päiviini ja se on ihana asia. Jos en pinoon ois eksyny olisin vaan niitten kaa tuskaillu viimeiset vuoteni ennen ku vaihkarit todella alkaa.Eli joka asialla aina on omat puolensa.

Jos ehdit niin käyppä laittaan meidän pinoon ihania,virkistäviä kuvia että saadaan tänne rohkaisevia ja voimaa antavia energioita liikkeelle. Raskaita aikoja koettiin lumimarjan,minnin ja äittän enkelipienokaisten johdosta.Odotan kovasti että he jaksaisivat käydä kertomassa tuntojaan ja että päiväkerrallaan elämä taas voittaa.

Pidetään pinoa nyt porukalla pystyssä ja katsotaan tulevaisuuteen valoisasti.Sitäpitsi,me saatiin ihana uusi plussa joten vielä kerran onnea päivänkakkara ja myös marille,joko yrjö vierailee päivittäin? Ja torstai on plussatoiveita täynnä miettii täällä velttoileva-pyrstis
 
Minusta näissä kypsien äitien ja vauvaa toivovien keskusteluissa on aina yksi vika, ja se on anteeksipyyteleminen ja negatiivisuus. Mahdollisuuksien ilmaiseminen prosentteina ja vaikeuksista varoitteleminen ovat lääkärien asioita. Meillä on oikeus toivoa ja toivoa täysillä - ja sitten ehkä pettyä aikanaan, mutta se ei ole vielä tämän päivän ongelma.

Jokainen alkanut raskaus on voitto. Aikuisina järkevinä ihmisinä tiedämme, että kaikkea voi käydä eikä vauva ole plussauksen aikaan vielä kopassa. Riskit eivät silti vähene yhtään, vaikka yrittäisi kuinka vaatimattomasti kuiskata, että "tässä olisi nyt tällainen plussatulos, mutta tiedä sitten tuleeko tästä mitään".

Länsimaiset naiset ovat niin terveystietoisia, että ihmistä pidetään vähän tyhmänä, jos hän vain antautuu biologisille toiveilleen. Täytyy kierrellen ja kaarrellen ilmaista, että vaikka tiedän että tämä nyt tuskin onnistuu ja vaikka onnistuisikin niin pyytelen anteeksi aiheuttamaani kohonnutta riskitasoa, mutta silti olemme miehen kanssa ajatelleet, että haluaisimme vielä saada lapsen. Hoidamme sen kyllä sitten mukisematta, itse masentumatta ja väsymättä, emmekä enää rasita muutenkin kuormitettua terveydenhuoltoa, ja sikäli kuin se meistä riippuu vauva syntyy varmasti hyvään kotiin. Yritämme myös elää pitkään mahdollisimman terveinä ja nuorekkaina, ettei lapsi joutuisi sitten teini-ikäisenä aataminaikuisia vanhempiaan häpeämään.

Eiköhän, siskot, jätetä nämä yhteiskunnan vaatimat liirumlaarumit tällä palstalla väliin. Heittäydytään tunteiden vuoristoradalle toisiamme kannustaen ja surun hetkellä tukien.

Täällä kp 29, ei mitään uutta auringon alla.
 
Täytyy sanoa, että olen Plätän kanssa tuostakin asiasta täysin samaa mieltä. :heart: :saint:

Äläs nyt pyrstis liioittele noiden prosenttiesi kanssa. :p Sun mahikset on vähintään 5 % ja enemmänkin, koska olet sukua, jossa on synnytetty iäkkäänä.

Oiskohan tässä kuvattuna kaikki tuntemukset, mitä me täällä käydään läpi?

Tämä kun olisikin mahdollista... :LOL:
 
Tervepä terve! Kyllä Plättä on minustakin oikeassa noiden yhteiskunnan esittäen vaatimusten suhteen. Mutta toisaalta todennäköisyyksien laskemisessa ja "anteeksipyytelyssä" on kyse myös oman itsen suojelusta. Ainakin minusta tuntuu helpommalta pitää faktat mielessä eikä heittäytyä mihinkään katteettomaan fantasiointiin.

Toivo on kuitenkin ihana asia. Sehän ei välttämättä ole mitenkään kiinni tosiasioissa, vaan toivoa voi vaikka miten toivottomassakin tilanteessa, jos vain omat voimat riittävät. Itse yritän ajatella jotensakin niin, että mahdollisuudet ovat tosi pienet, mutta eivät kuitenkaan ihan nolla. Toivoa siis on ja ihmettä sopii odottaa.

Itse olen miettinyt noiden prosenttilukujen suhteellisuutta. Eikö teistä ole kumma, että esim. 5 % riski saada down-lapsi on tosi iso luku, mutta 5 % mahdollisuus tulla raskaaksi taas tosi pieni? Tai että kromosomiseulassa suhdeluku 1:200 merkitsee kohonnutta riskiä, mutta lapsivesitutkimuksessa keskenmenon vaara 1:200 ei merkitse oikeastaan mitään? Näiden tällaisten lukujen kanssahan sitä joutuu raskautta toivoessaan pyörimään...
 
pyrstötähti
mä katsoin että meijän isäntäkö siinä synnyttää,yhtä karvanen ainaki.

Joo myönnetään myönnetään että ei saa provosoitua ympäristön paineista mutta jotenki kai kivat huomautukset ja ymmärtävät nyökkäilyt kun lapsista tulee puhe joskus kyläpaikkojen kahvipöydässä on rasittavaa.Tyyliin voi voi kun toi sun eukko taitaa jo olla niin vanha ettei edes muni enää,ihan lähisukulanenki piti mulle puhuttelun että lapsettoman miehen sidot itseesi. Minä olen vastannut että mulla on sentään näyttööki muutamasta että toimii mutta ukolla ei.

Tämä päivä muuttuki erilaiseksi,ihanaystävä tuli yökylään ja sydämen kyllyydestä puhuttiin.Tosin ei mitään kuumeiluista mutta ihan kaikesta muusta ja kyllä elämässä ystävät on tärkeitä.

Ei kun uusi päivä taas aukea ja uusi plussa nurkantakana,kuka sen nappaa?Hyvää Yötä tv pyrstisa
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


AinoEmilia (43).............kp6/31-34........?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp10/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp11/28............?...............1.
pääpilvissä (45)............kp15/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp17/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp17/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp18/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp19/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp20?/28-39....?...............5.
touhu tenava (45)........kp22/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp25/28............?...............3.
pyrstötähti (47)............kp26/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp27/28-31......?................3.
Plättä (43)....................kp30/28-30......?................7.
Mussukka67 (40).........kp56/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen

babo67 (41).............kp18/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp29/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008 kp40..
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Vielä noista prosenteista. Onkohan tuossa 5 %:ssa huomioitu ollenkaan sitä, että harva yli 45 tosissaan yrittää tulla raskaaksi. Ehkäpä ne prosentit on ihan erilaiset sellaisella, joka tietää tarkalleen oviksen ajankohdan ja ajoittaa pupuilut sen mukaan?
 
Heip kaikille!

KIITOS IHANISTA SANOISTANNE! :heart: :heart:

Keskiviikko on takana ja elämän pitäis jatkua, mutta miten tästä pääsee jaloilleen!!??
Synnytin Keskiviikkona klo:18.25 meidän enkelitytön, hän oli niin suloinen pieni ihmisen alku :'( :'(
Päällepäin hänessä ei ainakaan mitään poikkeavaa näkynyt, kaikki oli täydellisen näköistä.
Ainut minkä näki hänestä oli se että oli tosiaan ollut jonkin aikaa jo kuolleena sisälläni, väri ja sitten oli sellainen vetelähkö (onkohan tuo oikea sana ilmaisustani?).
Eilen pääsin kotiin ja eilen on patologi alkanut tutkimaan jo pikkuistamme, voi kun jokin syy tähän saataisiin.
Tänä aamuna iski sitten se mahdoton epätoivon ja itkun puuska oikein kunnolla, tuntuu että tästä ei mitenkään voi selvitä, mutta ei auta kuin sinnitellä kahden ihana tytön takia mitkä olen jo saanut! :heart: :heart:

Kuukauden päästä on jälkitarkastus, yhdet kuukautiset suosittelivat odottamaan jonka jälkeen saamme alkaa yrittämään uudestaan.
Siinä on nyt sitten yksi toivon kipinä että jos sitten pääsisimme turvallisesti loppuun asti!

JOKAISELLA ASIALLA ON JOKIN TARKOITUS, KUNPA SAISIN TIETÄÄ ETTÄ MIKÄ OLI TÄMÄN KÄRSIMYKSEN TARKOITUS!?

Enkelityttömme tulee aina olemaan sydämmissämme ja muistoissamme! :'( :'(
Viemme hänet hautaustoimistoon kun tutkimukset on tehty ja pyydämme heidän lähettää pienokaisemme tuhkattavaksi ja sitten laskemme uurnan uurnalehtoon jossa voimme käydä aina kun siltä tuntuu.

TOIVON ETTEI KENENKÄÄN TARVITSISI KOKEA TÄTÄ SAMAA TUSKAA!

Mutta täältä pohjalta ei ole enään muuta suuntaa kuin ylös pääsy.

Nyt vaan päivä kerrallaan, itketään kun itkettää ja surraan ja tietysti asiasta täytyy puhua niillä siitä pitäisi yli päästä.

äittä-67
 
pyrstötähti
jo olen aiemmin tälle päivälle yön hämärissä kirjoittanutkin.

tein sellasella extraherkkä-rapisevalla testin ja ei mitään,tosin en ole koskaan testannu haamua ennenkään että ois se kiva sekin nähdä rt-rapisevassa,mutta ei sitten napsahtanu.

pitänee tilata se aukiolotutkimus tohon kunhan täti käväsee,otin vielä tänään puolikkaani primosta,hyvällä omallatunnolla,sillä raskaana en ainakaan ole.

Melkein jaksaa paistaa aurinkokin joten pitänee nauttia viimeisestä virallisesta lomapäivästä,tosin se taitaa olla huomenna,naurettavaa toi että noi vapaat lauantaitkin lasketaan lomapäiviksi,sekin on täysin epäoikeudenmukaista!

No,mulla on yks reilu viikko vielä syksylle jemmassa joten siitä sitten nautiskelen vielä.Ja eihän toisaalta missään pääse niin helpolla kuin oman työhuoneen ilmastointilaitteitten ja tietokoneiden vienossa hurinassa,voi pinoilla lakkaamatta kun välilehden pitää auki ja nyt se on helppooki kun toi on niin hyvä toi meidän pinon nimi ei viittaa mihinkään muuhun kuin feministiseen propagandaan :LOL:

Pohjoisen kaupunkimme toreilla ja turuilla kaikuu kaikenlaiset musiikki-iloittelut tänäkin viikonloppuna ja myös ensi viikonloppuna kunnon rock-festareillakin.Joten vielä on kesää jäljellä, siskot. Rapisevat esiin, peitot heilumaan ja pää takakenossa kohti uutta uljasta ovista, käykäähän toimeen ihan vaikka huvin vuoksi vaikkei ovista olisikaan, tv: pyrstis
 
äittä: Voimia sinulle ja miehellesi. :hug: Mukava kuulla, että kuitenkin suuntaat katsettasi jo tulevaisuuteen. Teillä on kuitenkin hyvät mahdollisuudet onnistua, koska tulet kuitenkin helposti raskaaksi. Vaikkei tämä muuten helppoa olekaan, mutta hyvä että on kuitenkin toivoa, josta juuri täällä puhuttiinkin.

Minä lisäsin sinut ja Minnin listalle, sillä ettehän te luovuta toki. :heart:
 
Pitkästä aikaa pääsin koneelle ja lukemaan teidän kirjoituksia. Todella paljon voimahaleja äittä-67:lle :hug: Otan osaa suruunne.

Ja sitten taas toisaalle onnentoivotuksia eli päivänkakkara67:lle :flower:

Itselle ei kuulu mitään sen kummempaa kuin olo on ihan syvältä ja taidan odottaa enemmän tän elämän päättymistä kuin uuden elämän alkua. Joten tuntuu, että on viisainta häipyä koko palstalta ja jättää teidät. Toivon koko sydämestäni teille kovasti onnea jatkossa ja toivottavasti tulee kovasti plussauutisia joka puolelta. Pitäkää toivoa ylhäällä ja voikaa hyvin.
 
Voi äippä. :'( :heart:
Muista kuitenkin, että jos muutat mieltäsi, olet totisesti tervetullut aina. :heart:

Kyllähän nuo ajatukset käy mielessä ja joskus se minulla on edessä, koska olen oikeasti toivoton tapaus, mutta kaikki aikanaan... Täällä on ihan mukava kirjoitella, joten jos vain sallitte, roikun täällä ainakin toistaiseksi. :LOL:
 
pyrstötähti
olimme samaan aikaan kirjoittaneet joten en ehtinyt lukea sinun surullista mutta kuitenkin merkillisen valoisaa synnytyskertomustasi.

On hyvä että saatte tietää mikä oli vialla ja että lehdossa on paikka käydä hiljentymässä.

Uskomattoman urhea olet eikä sinun ole pakko olla yhtään enempää,ihan varmasti voit itkeä ja raivota ja olla epätoivoinen eikä kenenkään tarvitse yrittää yli rajojensa jaksaa.

Jos jaksat ja siltä tuntuu käy purkamassa tuntojasi, odotan että jälleen tapaamme,tv:pyrstis
 
pyrstötähti
täällä totisesti tarvitaan nyt voimaa ja raivoa ja kaikkea siltä itkun ja hymyn väliltä. Tänään tultuu tältä mutta meillä naisilla on merkillinen valo jossain takaraivossa ja vaikka lamput on himmeellä välillä niin kohta jokin pilkahdus meidät sieltä nostaa taas.

Lapsellinen, minä olen täällä sinun vuoksesikin, meillä lienee tilastojen valossa yhtä antoisa tilanne pamauttaa raskaustestiin plussat joten piruuttaakin kokeillaan, laitetaan sitten heti uutinen tuonne mitäs-nyttiin oikein kuvien kanssa, niin taivaan vanhoja ja toivottomia kun olemme :LOL: Nyt taas tarvitaan piristysruiskeeksi vaikka mitä. Mua vähän surettaa etukäteen kun pikkumyy pääsee lukemaan uutiset niin hän varmasti saa todellisen surureunan päivällensä kun olemme täällä pinossa olleet niin epäonnen riivaamia. Mutta olen ihan ihan varma että 5 päivän sisällä joku pissaa rapisevaan plussia plussia,tv: pt
 
Kyllä naisen mieli ja äidinrakkaus ovat ihmeellisiä asioita. Nainen, joka on juuri synnyttänyt kuolleen lapsen, alkaa jo tuntea kaipuuta sitä seuraavaa, vielä olematonta kohtaan. Olen ajatuksissa tukenasi, äittä-67.

Kirjoittelin eilen jotain toivosta ja realismista. Tarkoitukseni oli sanoa, että tosiasiat kyllä pitävät huolen itsestään. Raskaaksi tuleminen ei ole näillä vuosilla enää helppoa, ja alkanutta raskauttakin koettelevat monet riskit. Siksi kaikki toivonkipinä on arvokasta. Ehkä minulla on sitä jaettavaksi tänään, ehkä jollain toisella huomenna. Pysyisit siksi sinäkin mukana, aippä67.

Pyrstötähden yöllinen kirjoitus jäi mietityttämään. Aika kohtuutonta tuo sukulaisten kommentointi. Eikö riitä, että kaksi on toisensa valinnut ja päättänyt jakaa kohtalonsa, on se sitten millainen tahansa?

Kutkuttava tilanne tämä kp 30. Koko ajan odotan kuukautisia alkaviksi, vaikka en tietenkään toivo.

Minulla on ensi viikoksi tiedossa ainakin kaksi plussaa. Kaksi vanhinta poikaani palaavat pitkältä matkalta kotiin tiistaina. En ole nähnyt heitä seitsemään viikkoon.

Kolmas plussa olisi varmaan jo liikaa pyydetty.

 

Yhteistyössä