40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
olipa mielenkiintoinen avaus sillä ap:lla en tiedä onko sama joka avasi sen "ampukaa kaikki vanhat vauvakuumeilijat" keskustelun. Halusi lainata 20 ja äkkiä sen näköjään saa tuolla kasaan ihmiset laittavat vähän jokainen jos jollakulla on hätä,mielenkiintoista. Hyvä tietää jos sattuu tulemaan rahantarve niin laitetaan vaan yv:nä pinolaisille tilinrot ja on sitsorahat kasassa. OIkeesti en usko että jos ihmisellä on lapsiakin etteikö joku sukulainen tai ystävä sitä 20 euroo vippaa/anna, tai mitä mieltä olette?
Aurinkoa aurinkoa tulee tänään ja ihanasti luvassa huomiseksikin. Tädinhelmat on loitolla primojen ansiosta mutta muuten jo tuntuu että alkuviikolla viimeistään pärähtää punainen ferrari käyntiin. Iloista viikonloppua ja käykääpä nyt sieltä aurinkotuoleiltanne välillä juomassa lasillinen vettä ja kertokaa samalla kuulumiset, terv: pyrstis little bit bored :eek:
 
huomenta tai siis keskipäivää,
minäkin kotitöiltä poikkesin koneelle.

Kyllä minustakin on ihme, jos täytyy netin kautta lainailla 20 euroa. Luulisi, että jos tosi tiukkaa on sukulaiset tai ystävät tulisivat hätiin. Mielenkiintoista kyllä, että nopeasti tuo summa saatiin kasaan ja halukkaita lainaajia jäi vielä ylikin. Onneksi omalla kohdalla raha-asiat eivät tähän mennessä ole tuohon jamaan menneet - ehkäpä se on sitä iän ja kokemuksen tuomaa osaamista.

Minä olen edelleenkin popsinut mansikoita ja kyllä pissattaa. Tosi tehokkaita nesteenpoistajia.

Täytynee taas jatkaa kotitöitä ja siirtyä imurin varteen. Ruokaakin alan laittamaan tai jos antais miehen hoitaa sen puolen - tosin se on kaikki ainekset jo kaupasta aamulla roudannut.

mukavaa lauantain jatkoa, ja nautitaa Suomen suvesta vaikka sateleekin.
 
No huomenta! B)
Yritän tuossa muka siivoilla ja kohta pitäisi lähteä liikenteeseen ihmisten ilmoille, joten en valitettavasti ehdi kovin pitkään jaaritella, vaikka mieli tekisikin. :LOL:

Sen verran täältä, että se paljon puhuttu toivo nostaa taas päätään. :saint:
Ovistestin viivat alkaa olla siinä mallissa, että jos (se iso jos) kaikki edes kerrankin menisi putkeen, huomenna pärähtäisi plussa ja maanantaina olisi ovis.
Eroa noihin kahteen aikaisempaan hormonikiertoon on se, että menossa on vasta kp 11 ja niissä aiemmissa näitä viivoja alkoi tulla vasta jossain kp 17 paikkeilla, joka on meikäläiselle aivan liian myöhään. Mulla on menossa vasta viides estrogeenitabu ja niitä ois vielä 6 jäljellä, mutta enpä ota niitä loppuja, eihän siinä ois mitään järkeä, ne voisi estää oviksen. Ja mitä olen tutkaillut fertilityfriendissä, monet ovat käyttäneet estrogeeniä 5 päivänä jostain kp 8:sta alkaen. Mulla tulee nyt kp:t 7-11 käytetyksi, joten aika samalla mallilla.
Ehkä huomenna tai ainakin ylihuomenna ajattelin ottaa puolikkaan progesteronin (niitä mitä mulla oli jo ennestään), koska progesteronin pitäisi alkaa nousta jo juuri ennen ovista (olen taas lukenut).
Eli tällaista pelailua täällä (tiedoksi vaan mitäs nyt palstan immeisille). :LOL:
Kyllä minä hartaana toivon samanlaista superhyperovisviivaa testiin kuin pyrstiksellä. =)

Päivittelen pinoa jossain myöhäisemmässä vaiheessa...
 
Heippaus kaikille! :flower:

Äittä-67:lle isot halaukset keskenmenon johdosta, sitä en kenellekkään toivoisi! :hug: :hug:

No eipä plussia syntynyt tämän viikon aikana, mutta toivotaan, että jatkossa saamme niitä vielä monia! :heart:

Tämä kierto siis menty aivan ilman ovistutkimuksia :saint: ei siistestejä, Pupuiltu ollaan, kun siltä on tuntunut. :heart: + :heart:

Mielikuvissani jo kuvittelin nähneeni lapsellisen kera miehensä ja koiran kanssa eräällä pysähdyspaikoistamme reissussa. Mikkelin kautta menimme Ruunaalle ja siellä koskista nauttimista, kalastelua, mies sai ekana iltana juuri hankkimallaan perhokalastusvälineellä kirjolohen, sen savustimme. Oli maukas aamupala! :p :p

Tässä kierrossa en siis edes lugeja aloittanut, mutta osaavat rinnat näemmä ilman niitäkin kipeytyä vähän. Greippimehukin on jäänyt kokonaan ja matkalla ei edes multitabs raskausvitamiinit olleet mukana, eikä Omega3, eli ihan luomusti mennään.

Takarajoista täällä kirjoiteltu, en osaa mitään takarajaa tällä hetkellä asettaa(tai ehkä sitten kun oma pieni nyytti on sylissä, jos siihen jättäisi.) :saint: :heart:

Pieniä lapsia olemme ihastelleet, missäpäin vain olemme liikkuneetkin ja kyllä reissussa paljon vanhempiakin pienten lasten isiä ja äitejä tuli nähtyä. :heart:


Plussailuja edelleen kovasti toivon niin ovisten kuin raskaustestejenkin muodossa kaikille! :flower:

Ei lannistuta! :D :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Panee miettimään. :/ Täällä vuodetaan säännöllisen kierron mukaan. Selailin vähän seinäkalenteria, johon olen merkinnyt kaikki tämän vuoden kp ykköset. Viime vuoden lopulla minulla oli keskenmeno, ja sen jälkeen ei ole viisarikaan värähtänyt raskausrintamalla. Se tarkoittaa seitsemää tyhjää kiertoa. On pakko tunnustaa, että jokin on muuttunut. Minusta tuntuu, että asia muuttui minulle pikkuisen todemmaksi: en ehkä enää saa lasta. Olenhan minä sitä suullani puhunut joka puolella, mutta eilen tuo vaihtoehto tuli taas pikkuisen todellisemmaksi.

Mies ei ole mukana ollenkaan. Niin kuin ei yleensäkään. Hän sätti ja tiuski minulle ihan muusta asiasta ja nollasi suunnilleen kaiken tekemäni - syystä tai ei, mutta tässä konkurssissa se sattui. Illalla seisoin pitkään suihkussa ja katselin, kuinka veri valui reisiä pitkin, ja jotenkin se sopi tunnelmiini. Heräsin yölläkin kyyneleet silmissä. Nyt näytän aivan kauhealta.

Suru tulee pieninä paloina. Kuukausi kuukaudelta. Lapset onneksi lohduttavat, vaikka eivät edes ymmärrä syytä äidin haikeaan mieleen. Yksivuotiaan kömpelöt halit ja tahmainen käsi kädessä ovat parasta lääkettä.

Kiva kun palasit, Rva Pikkumyy. Positiivisuuttasi kaivataan.


 
Moikka!
Oma napa:kp13/28 ja ylihuomenna laitamme simpat liikkeelle rakkaan mieheni kanssa.

Mulla on Tiinan päivä nimipäivät ensi viikolla,kun nimeni on Tiina ja tervetuloa vaan nimipäivä kakulle lintsille,jos liikutte lintsillä ensi viikolla Tiinan päivänä.Oma äitini ei ole enään juhlimassa nimipäiviäni,kun on kuollut,mutta kakun teen ja kutsun muutaman ystävän nimipäivilleni sitten.Huomenna tulee rakkaan äitini kuolemasta 9kk:tta,niin se aika menee.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Heissan taas! :flower:

Hei Plättä ja kaikki muutkin!

Samaahan sitä itsekkin tulee pohdittua välillä: Kesäkuun kierto meni aivan harakoille, Pregnyl irrotuspiikki turhaan/ samaan aikaan allergia niin pahana miehellä,m että vain jaksoi nukkua ja nukkua, allergialääkkeet ovat kyllä aika kauheita! :headwall: Miestäni en syytä, että se kuu meni harakoille.

Tämä kuu menee luomusti, joten pari viikkoa vielä odottelua. En yhtään tiedä, mikä olisi kierron pituus, 27 ollut lyhin ja km:n jälkeen 34vrk pisin. Oisikohan 29vrk? Gynekologini vaan on sitä mieltä, että raskaus on mahdollinen, koska alkoihan se joulukuussakin ja ultrien mukaan kaikki menee hyvin.

Jos tässä kierrossa negaa: Ajattelin ryhtyä täysin täsmäiskuihin, mies on kyllä silloin kuntoutuksessa, mutta saa tulla kotia "kuksimaan" vaimoaan oikeina päivinä. Ostan siihen kiertoon digitesterinkin , liuskojen lisäksi!

Mimuli: Hyvä että sinullakin uskoa löytyy raskauden suhteen! :) :flower:

Plättä jos sinulla on sellainen pieni siellä kotona, niin kyllä sinä vielä raskaudut, olemme sinun kanssasi samanikäisiäkin! :D :saint:

Jos isäni valitsema nimi olisi minulla olisin Tiina! :D Mutta äidin suunnittelema nimi voitti!

Tulkaahan lomakoloistanne juoruamaan taas! :D

Tehtäiskö niin jokainen kertoisi jostakin pinossa olevasta henkilöstä, millainen mielikuva ulkonäöllisesti hänestä on syntynyt? Olisi ajanvietettä. :D

Plätälle vielä : Harmi, että mies purkaa tuntojaan sinuun, satuttaen! :hug: Miehet välillä käyttäytyvät kyllä aika tahdittomasti!Meillä tällä hetkellä suvantovaihetta, loma auttanut , ainakin työstressiin! :saint:

Äippä-67: Älä vielä luovuta, välillä saattaa tuntua siltä, mutta olet vielä "nuori" Tyttö! :hug: :flower:

Minulle saapi laittaa yksityisviestejäkin jos joku haluaa, mukava tutustua erialisiin ihmisiin! =)


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
kamala palvelinkatkoskin tänään melkein tuli viekkareita uhuu :'( :'( mutta onneksi löysimme takaisin kotipesään :hug:
Plättä-plättäseni, semmoista se on mutta ajattele miten ihanaa on kylpeä oikein kyynelissä ja veriroiskeissa ja kirota elämäänsä ja sirotella tuhkaa päällensä, siinä on sellaista talvisodan meininkiä juoksuhaudoissa että sieltä sinä ylihuomenna nouset ja ravistelet sulkasi järjestykseen, kohennat ryhtisi ja menet kohti uutta kiertoa. Kuten myy sanoi kun sulla niinkin pikkarainen on kotona ja sentään raskauduit vastikään olet meidän mitä seuraavin potentiaalinen plussaaja, nyt vaan mars ärkioskille ostamaan lohtumakeaa ja romanttinen leffa, käperry sohvalle ja näytä ukollesi todella loukkaantunutta naamaa, kyllä se just siihen mennessä kun oviksesi on parhaillaan huomaa mitä on olla ilman pesää ja mieluusti hyvitellen kömpii sua "kuksimaan" kuten myy asian lintutieteellisesti ilmaisi :LOL:

Joo mä kannatan ehdottomasti tätä mielikuva juttua:

ainakin mä veikkaan että lapsellinen on vaalea, noin 167 senttiä pitkä, hoikkasäärinen, vähän pulleamassuinen lempeä-ääninen, vihreäsilmäinen ja hänellä on suora,puoliptkä tukka.

ja plättä on tumma, pieni ja aika ohkanen vyötärönkohdalta koskapa helposti näkee reitensä suihkussa kumartumatta :D ja jaksaa seistä noin kauan kaatumatta (meikäläistä pyörryttää moinen rupeama suihkun alla) ja tietysti hän on hieman tiina lymin näköinen =)

ja pikkumyy ei taida olla kovin iso, ehkä punertavahiuksinenkin, nopealiikkeinen ja ainakin hänen kotinsa on tip top (samaa ei voi sanoa lapsellisesta jolla on niitä koiriakin)

AinoEmilia on räväkkä brunette jolla on tietysti vaaleita raitoja hiuksissaan, rehevyyttä olemuksessa ja hän taitaa nauraa paljon ja tietysti hän on yli 165 senttinen

no minä nyt vasta huomaan että piti kertoa jostakusta joten kerroin sitten jo useastakusta mutta ei kait haittaa. Odottelen muitten mielikuvia ja tätiä myös vikkelään saattalemaan mut uuteen kiertoon jossa tutkitan tän aukiolon (nyt on varmuutta vain siitä että perse on auki loman jälkheen :LOL: ) palailkaapa nyt viikonloppujen ja lomien vietosta tänne, tv:pt
 
Mielikuvista: Minun mielikuvissani lapsellinen on : Pitkät ruskeat hiukset, hoikat sääret, noin 165cm, ehkä ei ihan kapeavyötäröinen, suht normaali, vihreät-ruskeat silmät.

Nuusku: Ruskeahkot lyhyet hiukset, ehkä raitoja niissä? Silmät siniset, vartaloltaan normaali ja ei varmaan hirmu pitkäkään ole? Ehkä silmälasit?

Mimuli: Lyhyet hiukset, aina siististi leikatut! Oisivatkohan ruskeat myös? Noin 162cm ja normaalivartaloinen

Plättä: Olisikohan sellainen , pehmeä,äidillisen näköinen nainen,lämmin syli, jossa lapsien hyvä olla!?Noin 160cm, hiukset vaaleat/maantienväriset?

Pyrstötähti: Joku saa tehdä minusta arvauksia lisää, kun nuo sinun eivät ihan kohdilleen kaikilta osin menneet! :D Koti on kyllä aina siisti, mies ja minä pidämme siivoamisesta! :LOL:
 
Pikkumyy:punertavat keskipitkät hiukset, pituus n.167cm,trimmattu kroppa,lihaksikas mutta kuitenkin sirohko
lapsellinen:vaaleahkot hukset,pitkä,hoikka,silmälasit
Pyrstis : Pitkä,brunette
Nämä nyt ensin tuli mieleen ;)
 
Heipä hei,

sunnuntai on vierähtänyt kyläilyn merkeissä. Toki kotona vielä ehditään grillatakin jotain hyvää.
Kiva, että Myykin jo palasi palstalle. Mietin myös aina, kun näin motoristeja liikkeellä, onko tuossa Rouva Pikkumyy.

Tässä muutama mielikuva täältäkin päin:

Pyrstis: aika pitkä (169), tummatukkainen ja vihreäsilmäinen. Kova puhumaan, rento olemus, hyvä seuranpitäjä. Tykkää vihreistä vaatteista. Ehdoton varuste on tilava laukku.

Pikku Myy: noin 162, siro, sinisilmäinen silmälasipäinen, suora puolipitkä ruskea tukka (kätevä pyöräilykypärän kanssa), pukeutuu mielellään kirkkaisiin väreihin. Pitää hopeakoruista.

Gitte: brunette, kiharatukkainen, vihreäsilmäinen, myös silmälasit, usein kyllä aurinkolasit, noin 164 cm pitkä, pukeutuu mielellään farkkuihin.

AinoEmilia: ennustajamme on kuitenkin blondi, 162 senttinen sinisilmä. Hiukset puolipitkät, saattaa tehostaa vaaleuttaan raidoilla. Pitää pastellisävyisistä vaatteista ja korkeista koroista.

Plättä: on 162 senttinen brunette, lyhyillä käytännöllisillä hiuksilla, jotka ovat suorat. Toisinaan pitää silmälaseja. Pitää kanssa farkuista ja ruskeista vaatteista. Tykkää myös korvakoruista.

Nuusku: Luonnonkiharahiuksinen, enemmin vaaleat kuin tummat hiukset, noin 164 senttinen. Pitää maanläheisistä sävyistä vaatteissa. Farkkuja suosii myös, mutta hamettakin käyttää usein.

terkuin mimuli
 
Terve kaikki! Minulla ei valitettavasti ole vielä ehtinyt syntyä oikein mitään mielikuvaa kenestäkään, tai sitten on vain huono mielikuvitus...

Menkat näyttäisivät loppuneen. Oli kyllä elämäni kummallisimmat kuukautiset: tosi niukkaa vuotoa toista viikkoa. Normaalisti vuodan kuin Niagara. Mutta kai sitä keskenmenon jälkeen voi tälläistäkin olla. Nyt alan sitten taas pissailla ovistikkuihin...

Kesämailla ollaan, ja täällä on vähän vaikea päästä palstailemaan, kun kone on tuvassa ja ympärillä hyörii koko suku omaa vuoroaan odottamassa. Vettä sataa, vaan ei se haittaa: vinttikammarissa on ihana lukea romaania ja kuunnella sateen ropinaa.



 
Heippodei kaikille!
Oltiin ukon kanssa maalaus- ja muissakin puuhissa, niin en ole ehtinyt palstailemaan. B) =)

Ei sitä superhyperovisviivaa tullut, mutta muuten tuntuu ihan olo hedelmälliseltä. Ihan huvittaa, kun jostain syystä mies innostuu turkismuokkaamon puolella kun minulla on testiliuskat esillä vessan pöydällä. :LOL: Sellaista sanatonta kommunikaatiota meillä... :p

Aika hauska lukea noita teidän mielikuvia sekä itsestäni, että muista. Täytyy omalta kohdalta sanoa, että jotkut on oikeampaan osuneita kuin toiset... mutta enpä paljastele vielä. Kai me jossain vaiheessa paljastetaan (karmea) totuus ulkomuodoistamme? :LOL:

Mulla ihme kyllä on aika vähän teistä visuaalisia mielikuvia, mutta yritänpäs kaivella...

Pyrstis: n. 164 cm (on tainnut joskus tulla mainittua), kurvikas, tummat, kiharat hiukset, pukeutuu boheemin naisellisesti, käyttää paljon koruja

Pikkumyy: Hoikka, n. 170 cm, keskiruskeat, pitkähköt hiukset, pukeutuu rennon asiallisesti, hoikka ja lihaksikas

Ääh... ihan oikeasti, jostain syystä mulla ei ole kovin paljon mielikuvia teistä, vaikka yleensä kyllä aina näen esim. kirjojen henkilöt ja maisemat mielessäni...Lisäilen näitä tänne jos alkaa mieleen jotain juolahtaa.

Lisäystä:

Gitte: n. 170 cm, tummahkot, suorat, olkapäille ulottuvat hiukset, silmälasit, ei kapea, muttei leveäkään kropaltaan.

AinoEmilia: n. 165 cm, joko vaaleahkot tai punertavat, puolipitkät, pöyheät hiukset, silmälasit, muodoiltaan naisellisen kurvikas

Jospas päivitän tähän väliin kp-listamme...
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Plättä (43)....................kp2/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp8/31-34........?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp12/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp13/28............?...............1.
pääpilvissä (45)............kp17/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp19/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp19/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp20/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp21/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp22?/28-39....?...............5.
touhu tenava (45)........kp24/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp27/28............?...............3.
pyrstötähti (47)............kp28/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp29/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp58/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen

babo67 (41).............kp20/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp31/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008 kp40..
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Matsalu: Mikäs sun kp nyt sitten on?

Noista miehistä vielä. Mun täytyy sanoa, että vaikka tuossa ukossa onkin omat (tosi ärsyttävät) puutteensa, niin tunneasioissa se on aivan käsittämättömän ihana ja hienotunteinen. :heart: Ja tunneasiathan on naisille tärkeintä... =)

Ja Plätälle: Kun sinulla tosiaan on noin tuore onnistuminen tällä lapsenteon vaikealla saralla, olet varmasti kärkipäässä meidän pinon onnistumisprosenteissa. Koeta päästä tätiahdistuksen ohi... :hug:
 
Olipa mukava lukea miltä kuvittelemme toistemme näyttvän! :D Jotkut kommenteista edelleen menivät kohdallani oikein , jopa silmien väri, mutta, mutta...niin ja jonkun pituuskin melekein täsmäsi! :D

Onkohan pinossa sellaisia rouvia, keiden miehet lopettaneet tupakan polton tänä vuonna? Olisi mukava kuulla, miten se on olemukseen vaikuttanut? :D Stressiä esim ? ;) (siis miehessä)


Terv ei punapäinen Pikkumyy :LOL: :wave:
 
Tuo nauratti, että hyvin oli jäänyt mieleen että olen sanonut vatsani olevan aikamoisen. :LOL: Se kyllä pitääkin paikkansa, sillä vyötäröni on reilusti yli 80 cm. Kukaan ei vain koskaan usko, että se on niin paljon, koska osaan kätkeä vaatteillani ison vatsani, enkä varsinaisesti näytä pyöreältä.

Ja Pikkumyy: täytyy tuottaa pettymys, emme ole olleet koiran kanssa noilla seuduin liikkeellä viime aikoina... joten se en ollut minä. :saint:
 
ihana loma takana italian auringossa. Mieskin ihan villiintyi...vahinko että edellinen viiko oli ns. hot viikko minulla. Mutta en valittele joka päiväisestä annista ja joskus jopa kahdesti päivässä :snotty:

Voi sama fiilis kun plätällä, kun kuukautiset alkaa. Tähän olen tottunut. Mutta positiivista ettei vaihtarit vielä ala.

Mielikuvia... teistä. Punapää on pyrstis ja rakastaa koruja, oikea amatsoni mutta naisellinen.

Lapsellinen taas on vaalea ja unelmoija.

Pikku-Myy on hoikkis ja vauhti mimmi.

Gitte on arvoitusta täynnä...onnittelut nimipäivän kunniaksi 24.7.

jatkoa seuraa...
 
Nuusku ja muut samassa kierron vaiheessa olevat : Minulla rinnat vähän kipeät, ehkä vähän turvotusta, minulla hirmusti aikaa tälläisestä luomukierrosta, viime vuoden lokakuussa viimeksi oli. Hyvä asia tässä on , ettei koko ajan väsytä, kuten lugejen kanssa minulla tekee.

Peukutusta Nuusku, että onkin jotain aivan muuta kuin hormonicoctailien aikaansaamaa sinulla! :flower: Olikohan sinulla ovis kp 12, kun muistelisin ennen reissua, että kirjoittelit siihen malliin, että clomit tekevät tehtäviään.(muistankohan oikein) :D

Voiko ovis ilmoittaa itsestään turvotusta teettämällä alavatsan seutuun, minulla oli sellaiset tuntemukset viime vkn sunnuntaina ja myös kipuja vähän samaan aikaan, mutta silloin tosin vasta kp 12...Jospaovis on aikaistunut minulla? Mene ja tiedä? :headwall:


Lisää oireita, mitäs muilla on? :D
 
heips
palailin tänne Morsen jälkeen - olipa mukava löhötä soffalla.

Pikku myy kyseli tuntemuksia. Meillä onkin sama kp-päivä menossa ja Nuuskukin on miltei samassa pisteessä. Olen varmaan taas kehittänyt päässäni raskaustuntemuksia, kun ei niitä oireita voisi oikeastaan vielä mitenkään olla, mutta rinnat tänään tuntuivat oudoilta ja hajuaistini on kyllä todella terävä. Hullua kyllä - tuntuu, että pissa haisisi oudolta, aivan samalta kuin viime raskauden alussa - tämä on se hulluin juttu. Kaikkea sitä kuvitteleekin.

Mulla ovis oli selkeästi digimittarilla jo kierron 12 ja 13 päivä. Silloin kyllä vatsaa turvotti, mutta se voi johtua myös loman ei niin terveellisestä ruokavaliosta.

Nyt olen tuon ruokailun suhteen palannut ruotuun tai siis yrittänyt. Ostin kermajäätelön sijasta vähärasvaista jäätelöä, jossa oli ruista, pähkinää ja asidofiilusta ja jotain muuta vatsaystävällistä ainetta -siis todella terveysjäätelö. Se oli vielä jogurttijätskiä, ja maku oli ihan ok (tosin kermajäätelö on kyllä parempaa...)

Koskahan sitä uskaltais testata? ehkä keskiviikkona tai torstaina. Onneksi mulla ei ole nyt kun yksi halpistesti kotona, joka ei ole niin luotettava. Yksi ovis-tikku kyllä on ja sillä ehkä teen kokeen tiistaina.
Vessa taitaa olla meillä monilla pieni 'kotilaboratorio'.

Minäkin haluaisin kuulla vielä muiden samoissa kp:ssa olevien oireita.

mimuli
 
Oireista vielä , mies teki/paistoi tänään muikkuja..jätti paistinpannunpesemättä,kansi oli kyllä kiinni...En halunnut edes syödä kalaa..ja nyt tuo kalan haju, yökk! Pesin pannun, jospa se lähtisi, ..Kuvitellaan nyt sitten kuviteltuja oireita tai aitoja, mistä niistä koskaan tietää! :headwall:

Mimulille Onnea labratöihin tiistaille! :flower:
 
Moikka!
Nipistelyä munasarjan kohdalla,siis ovista tietää tämä nipistely ja lämmöt koholla.

Oli mukava lukea minkälaiseksi kuvittelette minut,silmälaseja kyllä käytän,mutta harvemmin aurinkolaseja ja pituus meni liikaa kun 170cm,että jää alle sen.

Minäkin laitan listaa teistä:

LAPSELLINEN:Tummat lyhyet hiukset,pituutta 170cm,ei hoikka muttei lihavakaan,vaan sopiva.

PIKKUMYY:Vaaleat lyhyet hiukset,pituutta 172cm ja hoikka.

PLÄTTÄ:Vaaleat kiharat lyhyet hiukset,pituutta 165cm,naisellinen nainen joka tykkää pukeutua hameeseen kesällä.

Nuusku:Tummat kiharat hiukset,pituutta 175cm ja käyttää silmälaseja ja aurinkolaseja.

PYRSTIS:Tummat pitkät hiukset,pituutta 175cm,käyttää aurinkolaseja ja seuraa muotia tarkasti.

MIMMIMAMMA:Tummat lyhyet kiharat hiukset,pituutta 165cm ja pullantuoksuinen äiti.

Minä olin eilen Toijalassa äitini ystävän luona kylässä joka täytti 80-vuotta ja hänellä oli myöskin kultahääpäivä miehensä kanssa,niin hän sanoi minulle,että minä olen ihana lämmin ihminen ja että minun mieheni saa olla onnellinen,että olen hyvä avovaimo hänelle ja että minusta tulee hyvä äiti joskus,minulle tuli kyyneleet silmiini kun sen sanoi minulle.

Monet ovat sanoneet minulle,että minusta näkee heti,että olen empaattinen ja lämmin ihminen ja otan toiset huomioon ja että olen hoitoalalla työssä.

Olen kylläkin kovien kipujen takia joutunut vaihtamaan työtä ja ollut nyt koko kesän lintsillä myymässä ruokaa,mutta nyt aloitan elokuun alussa päiväkodissa työt ja se on vakituinen työ,olen siitä todella onnellinen.

Miten teillä muilla on mennyt?
 

Yhteistyössä