40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
luin tuolla aiemmin ennen kuin km oli totta että kyselit hyvin huolestuneena että neuvolan mittauksessa tuli lukemia mutta ei löytynyt ääniä ja silloin kaikki vakuuttelivat että ei se laite voi antaa lukemia ilman että siellä on sykettä. Olisikohan silloin sinun äidinvaistosi jo tiennyt että pienellä ei ole kaikki asiat kohdillaan? En tiedä auttaako tämä sinua mutta kun en silloin ollut pitkään aikaan kuullut sinun kuulumisiasi niin profiilin kautta halusin haeskella että millä palstalla surffailet ja vain nähdä että odotus sujuu hyvin. No tämmöinen tuli mieleeni tässä kun pähkäilen täällä itsekseni syntyjä syviä. t:pt :hug:
 
Taasko sinä Pyrstis noitten todennäköisyyksiesi kanssa. :headwall: Eikös se ole tullut jo selväksi, että mun prosentti on 1 ja sun vähintään 5. :LOL:
Mutta juu, Pyrstis. Laitetaan sitten Mitäs nyttiin oikein kokovartalokuvat kuinka meillä masut pömpöttää jo heti plussan tultua. :LOL:
Siinä onkin näille nuorille ihmettelemistä... :saint:

Plättä: toivotaan, että täti pysyy sinusta kaukana. =)

Onkohan nuo kp:t ylittäneet tosiaan plussanneet, eivätkä käy vaan kertomassa meille? :wave: :p
 
Voi Äittä, voimia kovasti teille, tuntuu pahalta teidän puolesta :hug: :'(
Mehän tultiin samoihin aikoihin raskaaksi ja ajattelen itse, että mikä ihmeen tarkoitus tuollaisilla asioilla on, niin väärin js niin kauheaa.Ja nyt on itselläkin pelko, ettei kaikki voi mennä hyvin....... :|
Koko perheelle voimalähetys meiltäkin :heart:

Aurinkoa teille kaikille ja tsemppiä eri vaiheisiin......

Torpeedo
 
Olen tässä ovista metsästellyt tuskaisesti ja tulinkin nyt meidän oman "palstagyniksen" vastaanotolle eli Lapsellinen: Osaatkos sanoa että jos eilen aamuna testissä hailakka viiva, iltapäivällä suht samanlainen viiva kuin kontrolli ja iltasella hailu viiva (joo, ollaan rapisteltu ihan tosissaan) niin onko tuo ihan normaalia kun lh-huippu kesti vaan muutaman tunnin? Ovuloinkohan mä ollenkaan :eek:

 
On ihan normaalia. :)
Mullakin sillon harvoin, kun testiin (digi) plussan saan, se tulee vain kerran saman päivän aikana.
Ja olen lukenut monestakin paikkaa, että se lh-huippu saattaa tosiaan kestää vain lyhyen ajan ja jos ei testaa monesti saman päivän aikana, se saattaa jäädä huomaamatta.

Joten oviksen pitäisi olla tämän päivän tai viimeistään huomisen aikana!

Tietenkin jotta saisin sut masennettua :p täytyy sanoa, ettei ovista välttämättä ole, vaikka lh-huippu löytyy testistä, mutta luultavasti kyllä.

Eli ei muuta kuin pupuilemaan vaan ja ahkerasti, tai toivottavasti aloititte jo eilen. =)
 
pyrstötähti
kyllähän ihmeitä tapahtuu ja niihin pitää meidän kaikkien uskoa. Minä pelkään eniten hirviä ja poliisin pistoolitutkaa joten kyllä minä silti vaan pupuilen ahkerasti enkä edes mieti sitä että mitä jos raskaudun ja saan keskenmenon ja jos en saa nin kuinka sairas lapsi voi olla tms niin pitkälle en onneksi ajattele, jos plussaan niin menen makaamaan selälleni sänkyyni enkä liiku mihinkään ettei vain pääse livahtamaan pois. Siinä sitten pötköttelen ja kierittelen itseni kyljeltä toiselle kuni valas kunnes vauva pulahtaa vesineen sänkyymme, olen mä miettiny että jos ei menisi mihinkään seuloihinkaan jos raskautuu luottaa kohtaloonsa ja siihen että jos tärppää niin on sillä kaikella oltava tarkoituksensakki, no, sitten se nähdään kun aika koittaa näiden päätösten.

No ihanan vilkasta keskustelua tää virkistää joten koskapa en ole raskaana taidan ottaa aurinkoisen päivän kunniaksi lasin virkistävää valkoviiniä ja lähden grillaamaan pihalle.

mutta pinoilkaa naiset oi pinoikaa minä käyn kurkkimassa about 5 minuutin välein =)
 
Kiitokset vastauksesta Tri Lapselliselle =) Kyllä minä sen tiesinkin, että eihän se ovulointi välttämättä tapahdu vaikka testit niin näyttäiskin. Täytyypi toivoa parasta.
Juu "lottoaminen" on jo aloitettu. Pyrstis:Clomien myötä on ovis siirtynyt vähän myöhäisemmäksi eli k p17. Mulla ei oo ikinä tullut sellasia superhyperviivoja ku sinulla :)

Asiasta viidenteen katoitteko keskiviikkona neloselta uuden sarjan jossa 30v. mies etsii itselleen kumppania. Toinen naisryhmä on 20v ja toinen 40v. Mielenkiintoista, vaikken yleensä tommosia sarjoja seuraakaan. Saapi nähdä kenet äijä valitsee jonkun pissiksen vai vähän vanhemman rotunaisen ;)
 
Minä taas taidan lähteä leikkaamaan ruohoa. Olen lorvinut jo ihan tarpeeksi taas tänään. Maalaushommakaan ei oikein toimi, kun maalattavia kohtia (talossa siis) on vähän siellä sun täällä ja ne ovat kaikki ylhäällä, jonne minä en tahdo päästä... joten saa jäädä. :/

Saa nähdä mitä tästä mun mömmökierrosta tulee. Mullahan on nyt noiden hormonien lisäksi käytössä greippimehu, Glandin25, b-vitamiini, monivitamiini, asperiini ja vesimeloni. :LOL: Siis ihan oikeasti... on on... :LOL: :LOL: :LOL:
Tulkaas mitäs nyt palstalaiset lukemaan ja kauhistelemaan. :p Hullua touhuahan tämä tietysti on, eli lopun edellä kyllä, niin kuin sanoinkin... mutta saahan sitä ihminen kokeilla. :LOL:
Nyt jomottelee jo munista ja jostain syystä myös vasemmallakin tuntuu, vaikka sen pitäisi nukkua ruususen unta. Tiedä minkälaiset menot tuolla uumenissa on kaikkien näiden aineiden seurauksena käynnissä... :eek:
 
pyrstötähti
sun munikset kyllä siellä elämää on ja ne mulimen-tipat joko tilasit ja se pascoe-emäsjauhe kaikkee pittää ny kokeilla kun on kesä ja aurinkokin tuo oman lisänsä siis jomotusta lisää ja onnea lapsellinen :heart:
 
Hei pitkästä aikaa!
Uusi pinokin löytyi vaivatta!
Olen juuri palannut lomilta ja edessä on pyykkivuori...

Paljon on täällä tapahtunut ja eniten kyllä surettaa tuo Äitän keskenmeno. Voimia sinulle Äittä.
Lumi-Marjalle olisin myös niin kovasti toivonut plussan jatkuvan.

Pikaisesti myös vilkaisin tuota puhuttanutta keskustelua meistä. Onneksi siellä oli kuitenkin mukana myös vähemmän tuomitsevia mielipiteitä. Elämää kun ei voi suunnitella ja sen taitaa vasta oikein tajuta kypsemmällä iällä. Tai voihan sitä suunnitella, mutta eri asia meneekö sitten suunnitelmien mukaan.

En ole raskaana (vielä!), ja kiertoni voisi nyt päivittää 17/28.
Kävipä tässä juuri niin kuten ennen lomia kuullostelin, että ovis oli jo kierron 7. päivä ja näin palasin siis vihdoin normaaliin omaan kiertooni. Nyt kierron 12 ja 13 päivinä digimittarini antoi ovisplussan ja sitä sitten urakalla hyödynnettiin. Olin kyllä niin onnessani, että ovistestiä miehelleni heti parvekkeelta heiluttelin. Tämä oli keskenmenon jälkeen eka kerta kun selkeästi ovista pääsimme hyödyntämään, kun oli niitä erilaisia häiriöitä menkoissa.

Ostin lomalta muuten pienet virkatut vauvantossut ja niihin nyt sitten täytettä täytyisi saada.

Lomalta keräsin perinteisesti pari-kolme lisäkiloa, mutta kun ruoka on niin hyvää. Tosin odotuksen kannalta ei ravintoni viime aikoina ole ollut kovin terveellistä. Täytyisi varmaa ottaa käyttöön edes osa Lapsellisen 'lisäravinteista'.

Anteeksi jos en huomannut kommentoida kaikkea oleellista, kun oli niin pitkä tauko, mutta nyt lupaan olla aktiivinen taas,

kesämielellä mimuli
 
No heippa mimuli pitkästä aikaa. Minä olen kauan jo sinua kaivannut... näin laulun sanoin. =)
Se oli sitten Mussukka, joka plussasi, hän on ainoa jäljellä AinoEmilian ennustuslistassa. :p
Onpas hienoa kuitenkin että ovis löytyi ja ihan oikeassa kohdassaankin. :flower:

Mulla on mulimen-tipat vielä tilaamatta, ajattelin että eiköhän tässä arsenaalissa ole jo ihan tarpeeksi. Ne tipathan edellyttivät vielä tervettä elämää muutenkin, jotain rajoituksia... :LOL:

Jospa sitten seuraavalla kerralla?? Nythän suunnittelin jättää tän hässäkän jälkeen nuo hormonit vähäksi aikaa ja katson mitä mun oma kroppa saa aikaiseksi, vai saako mitään. Jos nuo uinuvat munarakkulat ois jotenkin heränneet henkiin?? Onhan niitä mulla ollut ennenkin ultrassa näkyvissä, mutta jossain tökkii ja pahasti...
Mutta katsellaan ja kuunnellaan kesää... =)
 
pyrstötähti
onko mulla nyt mennyt ohi jotain,tarkoititko että mimuli plussasi ovistestin vai ootko mussukasta saanut plussauutisia toista kautta?? Ei tuolla ulkona vaan jaksa paistaa pilvessä olla möllöttää ja sitten tulee sääskiäkin niin pirusti kimppuun kun on varjoisaa että ne melkein elävältä syö. Mä katsoin joltain palstalta haamun ja täytyy sanoa että mä en kyllä osais tuota pikku tikusta itse tihrustaa joten täytyypä ottaa lumimarjan lamppukonstit avuksi seuraavalla kerralla. Kyllä mua vähän se ihmetyttää että noi mun ovisviivat on kyllä hirmu selviä mutta ei mitään tapahdu,kait sen täytyy hormoonin koholla oikeesti olla ja munasolun irrota ei kait ne värit ilmasta siihen tikkuun imeydy, vai mitä? Elikkä se ei tosiaankaan vielä riitä että ovis löytyy kun siihen ei sitten oikeesti irtoo muuta ku kuumaa ilmaa meikäläisellä, nyyh, alkaisinko nyt surkuttelemaan itseäni, no en tosiaankaan. Vielä on yrityksiä jäljellä, vielä irtoo pyrstikseltä munia vielä voi ne löytää simppasen ja ne tilaisuuden saa.... la la la laa B) huom, otin vain pienen tilkan sitä viiniä ei täällä nyt karaoke ole vielä tähän aikaan pystyssä heh heh :D
 
Tarkoitin, että mussukka ei ole ilmoittautunut tänne noista kp:t "ylittäneistä" . :p Ja kun AinoEmilia veikkasi taannoin plussaajiksi sekä mimulin, että mussukan ja muut on jo "karsiutuneet" tällä kierroksella... ja mimuli just sanoi, ettei ole plussannut...
Siis enhän minä tiedä, kunhan sanoin vain. :x Ööh... voiko tuon sekavammin selittää?? :LOL:
 
pyrstötähti
:hug: eihän siellä vain lapsellinen ole viinikellarissa myös :LOL: mitäs tykkäsit muuten mun kesäbiisistä? Juuri tässä siunasin tämän tuuuunikamuodin kun suihkussa valtaisan ruhoni pesuun meni vartti ja onneksi oli narulla kuivunut muhkeille muodoilleni armelias lempivaatteeni B) Tässä tuumailin että nämä on kaikista tylsimmät päivät kun noilla herkillä testereillä testaan pari päivää ennen h-hetkeä ja saat negaa ja sitten tympääntyneenä odottelet tätiä kylään ja tiedät että taas siinä kotvanen vettä virtaa merikosken turbiineista ennenkuin on mahikset kohdillaan, näille päiville pitäisi olla joku hitonmoinen kypärä jonka vetäisisi päähänsä josta kuuluisi voima-ajatuksia ja kehuja ja vakuutteluja siitä että on se elämä aivan ihanaa silti, eikö vaan? Ja onhan se, kyllä onnellinen ja tyytyväinen pitää olla mutta saa kait sitä hitto vie silti hiukan kapinoida eikä tyytyä vaan osaansa, vai mitä? Sanokaa nyt kaikki kuorossa että saa saa, ainakin plättä on samaa mieltä, että ei tartte nolona hiipiä kammioonsa ja todeta että ei tietysti se tärppää kun ei sen kuulukaan kun ei se mahdu raameihin. No, älkäähän huoliko neidot nuoret, jos nyt yhdessä asiassa aletaan olla hiukka liian aikuisia niin ollaan kaikessa muussa ku ellun kanat konsanaan tv:pyrrrrrstis
 
heipsan taas,
olin juuri säästämässä alen loppurysäyksissä (säästin oikein muovikassillisen) ja päätin poiketa koneelle kotiuduttuani.

Minä ainakin olen optimisti tämän kierron suhteen - se plussa tulee haamuna ensi viikon lopussa. Ja jos sitten menee syteen, niin seuraavassa kierrossa tärppi tulee. Mut nyt satsaa täysillä tähän. Tosin elämä on kyllä mukavaa näinkin - lasten suhteen pääsee helpolla, ja lomallakin oli tosi rauhaisaa ja helppoa, mutta silti haluaisin nähdä vielä yhden ihmisalun kasvavan.

Olen muuten myös lampulla tutkinut testituloksia jo aiemmin ja saanut niitä haamuja kyllä siten näkyviin. Olen myös kokeillut erilaisia lamppuja läpivalaisussa- halogeenia ja hehkua eli kuulun kyllä testitärähtäneisiin. Loisteputkilamppu muistaakseni toimi hyvin tässä.

Olen myös iloinen, että syksyllä on edelleenkin löysempää muotia tulossa - eipä sitten turhia puristele. Onkohan muuten mansikoilla mitään positiivista vaikutusta raskautumiseen? Hyviltä ainakin maistuvat.

Pyrstis: onko tosiaan niin, että vaikka olisi ihan selvä ovis, niin ei välttämättä munasolua irtoakaan? Mulla on kanssa aina hirmu selvät viivat ja nytkin siis ovis näkyi vahvana kahtena päivänä digitestilläkin. Auttaisiko jos hyppis - irtoisikohan silloin paremmin? Ajattelin, että jos hormonia on noin paljon, että viivat on tosi selkeenä, luulis että joku munanen irtoiskin.

 
pyrstötähti
huvipuiston vapaapudotus-laitteeseen niin sitten se munis on niin hämmentynyt että jää leijuun niinkö ylös ja nää tuut niinkö niin äkkiä alas ettei se pysy mukana ja sitten se niinkö vaan putkahtaa ulos, kokeileppa sinä tätä konstis ja jos tepsii niin lähemmä porukalla huvipuistokierrokselle :hug:

Joo kyllä se on hyvinkin mahdollista ettei sieltä munista silti kuoriudu vaikka horppaosasto on kohillaan, valitettavasti :( ne on niin itsenäisiä että tulevat ulos jos huvittaa ja jos ei huvita jäävät sitte suutareiksi :LOL: ainakin näin mä luulisin. tv:pt
 
Täytyy varmaan kokeilla tuota vapaata pudotusta... Tosin tässä kierrossa voi olla myöhäistä, voipi pian raakoja munia pudota...tai kai ne kaikki näin kypsällä iällä on kypsiä. Huvipuisto ei sinänsä olis hassumpi idea.

Täytyy vaan toivoa, että edes yksi kehityskelpoinen munis olis matkaan lähtenyt ja kohdannut sopivissa olosuhteissa simpan ja poks vaan. Matka jatkuu sinne kohdun uumeniin ja sitten kiinnittyminen tapahtuu mun rasvalla ja sokerilla ravittuun ja kasvatettuun limakalvoon.

Vaikka nyt parannankin taas kerran ruokatottumukseni viimeistään huomenna, niin kohta nautin ison kupillisen kermaista ja ällömakeeta jätskiä ja taidan vielä murentaa pari keksiä joukkoon ja pari mansikkaa koristeeksi...
 
Eipä ole oltu viinikellarissa, ihan syntymähumalassa onnistuu sekavat selostukset. :LOL:
Tai ehken siellä viinikellarissa ois pitänyt käydä, niin tulis selkeitä kirjoituksia?? :kieh:

Tuo on totta, että ainakin meikäläinen ajattelee heti negatestin tehtyään, että no niinpä tietenkin, miten se nyt olisi voinutkaan plussa olla, että kaikkea hullua sitä kuvitteleekin... :eek:

Minä kuulkaas luulen, että tuolla ovistestin viivan tummuudellakin on merkitys kyllä. Sen vahvempihan se on mitä isompi lh-arvo. Mulla se ei taida olla oikein hyvä ja varmaan ne munikset siksi jääkin irtoamatta. Eli mitä vahvempi viiva, sen parempi. Tosin tietty kropat toimii tuossakin asiassa yksilöllisesti.
 
Moikka!
Mulla on ensi viikolla nimipäivä,tiinan päivä on ensi viikolla naisten viikolla ja mulla on nimi siis tiina ja mulla on nimipäivä,ajattelin tehdä nimipäivä kaku,että tervetuloa kakku kahville tiinan päivänä.

Oma napa:kp11/28 ja pientä kipua on munasarjan kohdalla,että ovis lähenee.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
pyrstötähti
oli kyllä sellainen ihme kun syntyi kaksoset joista toinen oli ihan valkoinen ja toinen tumma, äiti siis Ghanasta muistaakseni ja isä saksalainen. Kiva kun kumpikin sai ihan oman näköisen lapsen, ei vainkaan oli ne kyllä mun mielestä ihan samannäköisiä tosi suloisia mutta ihonvärit ihan kuin vanilja ja suklaa, mahdollisuus tähän on 1 miljoonasta joten mitä me turhaan täällä näitä prosentteja laskemaan meillä on tuossa valossa kaikilla 110 % mahikset saada vauva ja mitä enemmän matkustaa maailmalla ja on avarakatseinen niin ihan vaikka minkävärisiäkin :D no vitsi vitsi, pakko yrittää keventää tunnelmaa ettehän suuttuneet kukaan? No nyt taitaa olla aika surffaille kohti ukkelin selkäpuolta,se on tosi äreä jos herää kesken unien kun aina kukun myöhempään. Ja eihän tässä nyt turhan takia näillä kp:lla kannata vanhaa koneistoa käynnistääkään yömyöhällä :LOL: HyvätYöt :xmas:
 

Yhteistyössä