40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
oi joi hyviä arvauksia teillä,mistä ihmeestä te tiesitte noin paljon,mä tiedänkin kyllä että näitte sen mun kuvan kun pyörin naapurin iskän petuniapenkisä juhannuksena.

Mulla ovikseen liittyy turvotusta kun myy kyseli tuolla asiasta. Mutta sitä tuntuu olevan muutenkin.

Nyt menee varmaan muuten pariki päivää ennenku tätsy saapuu,mullahan ovisa tais olla 16kp vasta.

Mutta lapsellisella on viivat kohillaan, kun oma ukko näyttää ja kuullostaa noin ihkulta on oikea aika pitää isäntä lähellä hilloviivaa koko ajan että otollinen aika tulee hyödynnettyä kunnolla.

Ja aamulla sitte muka ois kesis ohi,ei sitte ollu varmaan yli 2 päivää satamatta tällä lomalla mutta ei se haitannu niin hirveesti,loma teki tehtävänsä,läskit lisäänty parilla kilolla.

Unihiekkaa kaikille oman kullan kuvien lisäksi toivottaa tumma pyrstis
 
pikku myy :
mimmimamma : Brunette, urheilullinen nuorekas nainen


gitte:


MIMMIMAMMA:Tummat lyhyet kiharat hiukset,pituutta 165cm ja pullantuoksuinen äiti.


Ihania arvoituksia....pikku myy osui oikeaan ja niin melkein myös gitte. Kunhan lisäät hieman cm tuohon pituuteen (175) Jos haluan olen pullan tuoksuinen, mutta jos en halua, olen uratietoinen :) ja hiukset aiemmin lyhyet mutta nyt taitaa ulottua hartioille saakka. Kiharat kylläkin jos en suorista niitä.

Vai pyrstis brunettekin ?

Gitte edelleen arvoitus ?!

mimulin kotilaboratoorio todellakin minunkin vessassa.... aina välillä. Nyt hieman vähemmällä käytöllä-


mimmimamma

 
Morjens!
Oma napa:mukavaa nipistelyä heti aamusta munasarjan kohdalla ja rinnat kipeet ja hieman tulee valkovuotoa,että ovis on käynnissä,tikuttelen ovista tänään myöhemmin.
Kp:14/28.

Täytyy keksiä jotain uutta ja jännää ja yllättää rakas mieheni ja laitetaan simpat liikkeelle.Onko teistä kukaan kokeillut seksileluja rakastelun aikana,onko miehenne tykänneet niistä?

Täällä sateinen ilma ja takana huonosti nukuttu yö hyttysten takia.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
pyrstötähti
kodikasta kuunnella oman työhuoneen rauhassa. Niin se aika vierähti äkkiä, ei meinaa neljä viikkoo riittää enää näillä vuosilla että saisi kokonaan työasiat pois mielestä,hyvin oli muistissa koodit koneisiin,on kuulemma sen merkki ettei ole kunnolla irrottanut otetta.

Hirveän huono olo koko yön,ihan litimärkänä pyörin sängyssä,olen huomannut aiemminkin että kun on täti tulossa niin ihan selvästi on näitä esivaihkarioireita,karmeeta hikoilua aamuyöllä ja huonoa unta :'( no tässä välissähän sitä keikutaan näillä vuosilla mutta primolut neljännes parina päivänä ja kahtena päivänä puolikas ainakin piti etukäteisviirut pois paperista,se on hyvä. Mutta onhan tässä nyt se puoli että se ei ole tarkoitettu kyllä raskautetuille mutta en tiedä sitten noin pieni annos? Eli kun menen sinne aukiolojuttuuni niin täytyy siellä nyt jutella tästä aiheesta,josko sattuisi vanhoista kanoista innostuneempi doktori sitten olemaan paikalla =)

Hyvä päivä pinoiluun ja henkilömielikuvien luomiseen, joten käykäähän piristämässä meitä jotka istua kökötämme kustannuspaikoillamme,ekana päivänä ollaan vähä hukassa :attn:
terv: pyrstis
 
Huomenia!
On aika paljastaa karmea totuus ulkomuodostani. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Nuusku:
lapsellinen:vaaleahkot hukset,pitkä,hoikka,silmälasit
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Mielikuvista: Minun mielikuvissani lapsellinen on : Pitkät ruskeat hiukset, hoikat sääret, noin 165cm, ehkä ei ihan kapeavyötäröinen, suht normaali, vihreät-ruskeat silmät.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmimamma:
Lapsellinen taas on vaalea ja unelmoija.
Alkuperäinen kirjoittaja gitte:
LAPSELLINEN:Tummat lyhyet hiukset,pituutta 170cm,ei hoikka muttei lihavakaan,vaan sopiva.
Olen 160 cm pitkä, hiukset keskiruskeat suht lyhyet ja permanentatut (yleensä aika sekaiset), aika tasapaksu kroppa, silmät siniharmaat, sääret todellakin ovat hoikat, ei silmälaseja.

Laittakaahan muutkin totuus esille...

Asiasta kolmanteen. Mitenkähän noita ovistestejä nyt pitäisi ajatella? Olen siis tehnyt sekä Mammaksin normaaleja, että Fertestin aamulla tehtäviä testejä. Mammaksin testiin tuli vahvin viiva eilen ensimmäiseen (tein 3 kpl) ja sitten Fertestiin vasta tänä aamuna. Tuohon Fertestiin mulla muuten tulee tasavahva viiva tai jopa vahvempi. Eli oliko se huippu eilen vai tänään?? Pitää vielä tehdä mammaksin testejä tänään, mutta epäilen kyllä että ne on haaleampia kuin eilen...
Sikälikin harmittaa, ettei oikein tiedä, kun otin eilen puolikkaan progesteronin, että tulikohan otettua liian aikaisin ja toisaalta lopetettua se estrogeeni päivää liian aikaisin??

Ja tuostakin voi päätellä että labrahan se meidän vessassa on. Tuossa Fertestissä on oma kuppinsa, jossa pidike, johon liuska asetetaan 5 minuutiksi. Tuntee tekevänsä jotain erittäin tärkeää laboratoriokoetta. :LOL:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Plättä (43)....................kp3/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp9/31-34........?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp13/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp14/28............?...............1.
pääpilvissä (45)............kp18/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp20/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp20/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp21/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp22/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp23?/28-39....?...............5.
touhu tenava (45)........kp25/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp28/28............?...............3.
pyrstötähti (47)............kp29/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp30/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp59/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen

babo67 (41).............kp21/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp32/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
eli 160 cm pitkä.69 kiloa tänä aamuna(apua!!!), tumma pitkä tukka, silmälasit, pyöreäkasvoinen ja paksuhuulinen, kurvikas,vihreäsilmäinen pukeutuminen naisellista ja rönsyilevää,koruja,korkokenkää,meikkejä ja muuta hömppää harrastan :eek:
mutta aika hyvin osa porukkaa jo oli luonutkin mielikuvaa.

Kuinka sä lapsellinen oletkin ruskeahiuksinen, mutta kaikki tiesi että sulla on hoikat sääret varmaan ne näky sun kirjoituksista läpi :LOL:

Noista sun testeistä,pelaa kuitenkin varman päälle ja pupuile nyt aamua iltaa ja iltapäivää tänään ei kait siitä haittaakaan ole oli viirut ihan millä mallilla =) tv pt
 
Sä pyrstis taisit johdatella jo tuolla jossain aikaisemmin teksteissäsi ulkomuotosi jäljille. Puhuit jotain vaatteista ym. niin tuo mielikuva taisi syntyä silloin. :LOL:
Olikos sulla sitten kiharat ne hiukset? Kun mulla on mielikuva tummista, kiharista hiuksista, jotka on koottu päälaelle, josta muutama kuriton suortuva karkailee...

Te varmaan ajattelitte, että kun mun maha on niin suuri, niin täytyyhän minussa jotain hoikkaakin olla. :p Tosin mielikuva isovatsaisesta, hoikkajalkaisesta ihmisestä... :eek:

Joo, pitäähän sitä vielä yrittää varmistella... Noin laboratoriotekniseltä kannalta vaan kyselen, että mikähän mahtaa olla se Gaussin käyrän mukainen lh-huipun ajankohta... :LOL: :LOL:
 
pyrstötähti
hiukset ja aika usein niitä on pakko kerätä kasaan kun niitä on siunaantunut enemmän kuin lääkäri määrää =) aika hyvä kyllä sun mielikuva tossa kohtaa

siellä se, gaussin käyrä huippu loppuviimeksi ukkelin boxereissa,sillähän oli jo aiempaakin näyttöö joten luota siihen ja piirtelet sitten raskauskiekkoon niitä käyriä :LOL:

joo mielikuva hoikista pitkistä jaloista ja pikkumassukasta saa mielikuvan vihreästä väristä ja kohtapuoliin Kermit-sammakosta joten ehkä me ei luultu että sulla rantapalloa on kuitenkaan tunikan alla :heart:

No pitäsköhän kurkata varovasti postiloovaan välillä mutta pysyttelen linjoilla :wave: pt
 
Huoh!
Mun pitäisi käydä auto tankkaamassa ja kaupassa. Sitten pitäisi kaivaa ompelukone esiin ja ommella yksi jutska... Tahtoo vaan vähän olla kuin myrkyn nielemistä nuo käsityöt. Hirveästi tykkäisin kaikkea tehdä, mutta kun on syntynyt peukalo keskellä kämmentä. :(

Maalaushommiakin ois vielä, vaan kun aina sataa... kumma kun eilen jaksoi päivän sentään olla satamatta, vaan illalla tuli senkin edestä...
 
Piti oikein tulla raportoimaan, kun tein ensimmäisen mammaksin testin tälle päivää. :LOL:
Vaikka näyte oli aika laimeaa aamuisesta kahvin rullittamisesta, siihen piirtyi aika vahva viiva, suht. samanlainen kuin eilisen vahvin.... Kaipa mun pitäisi tästä päätellä, että se lh-huippu onkin nyt ja ovis vasta joskus huomenna??
Tietää vaan sille Gaussin käyrän omistajalle "lisätöitä"... :LOL:
 
Lapsellinen, mulla ei ole kp:stä tietoakaan. Menkat alkoivat niin epämääräisesti, etten niitä ensin menkoiksi arvannutkaan. Ihan hakusessa on koko kierto. Mutta ihana asia on se, että ei vuoda! Mulla oli vuotoja raskauden aikana 6 vk, sitten kaavinnan jälkivuotoa 3 vk, sitten viikon tauko ja taas näitä ekoja menkkoja puolitoista viikkoa. Eli rättipäiviä on tänä kesänä riittänyt ihan omiksi tarpeiksi.

Minä olen nyt ihan pudonnut kärryiltä tässä teidän ulkonäkölotossa. Mutta ihan rehellinen ollakseni, minua kiinnostaisikin paljon enemmän teidän siippojenne ulkonäkö...

 
Lapsellinen, kysyisin vielä, millainen tuo sinun hormonikuurisi on ja miksi niitä tabuja syöt? Olen vähän miettinyt, että jos syksyllä meidän lapsettomuushoidoista vedetään vesiperä, voitaisiin hiukan aikaa kokeilla vielä jonkinlaisella hormonituella.
 
Heippa kaikille taas! :flower:

Taas on koti imuroitu ja wc pesty, ompa mukavaa! :D

Matsalu : Onko sinulla ollut Lugesteron tukena joskus? Minulla vain varmuuden vuoksi ollut kytössä ja marraskuussa eka kierto sitä käyttäen raskauduin. Nyt vaihteeksi tämä kierto pitkästä aikaa ilman lugeja :D

Ulkonäöstäni: Pituus 169 painoa vähän liikaa, mutta silti ilm urheilullinen, nim piilolihakset! :LOL: , siniset silmät, luonnonkiharat vaaleat hiukset hartioille asti :D
Pukeutuminen urheilullisesti.....Niin nyt ostin la legginsit ja farkkuhameen ja 2 tunikaa,olipa mukava löytää sellaiset ja mies oli arvostelijana mukana.

Gitten kyselyihin seksileluista: En ota kantaa.


Vielä 2 viikkoa lomaa jäljellä... Olisi kyllä niin ihanaa plussata, mutta niinhän se meidän kaikkien mielestä olisi! :saint: ..PlussaOnnea siis meille jokaiselle! :flower: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


Kopioin tuolta 29-30vkn plussajista tämän:

TA: Sulla kyllä on lupaavasti menkat myöhässä :) Minä testasin tässä kierrossa aikaisemmin negan. Huvikseni kokeilin ovistesteillä viime viikolla. Ovistestin testiviiru tummeni joka aamu lisää. Eilen rohkenin kokeilla oikealla raskaustestillä ja plussa tuli. Tänä aamuna kuluttaakseni ovistestit pois niin testiviiva oli jo ihan kamalan paljon tummempi kun kontrolliviiva. Eli mulla ovistestit näytti paljon aikaisemmin plussan kun raskaustesti. Koklaa...
 
Matsalu: Mulla on tuo hormonikorvaushoito siis ennenaikaisiin vaihdevuosiin. Ei mun tietty mikään pakko ois syödä sitä, koska minulla ei ole muita varsinaisia vaihdevuosioireita kuin kuivuutta ja tietenkin se, ettei kierto toimi. Mutta tässä hätäpäissäni aloitin kokeilemaan sitä. Jännä että ensin kaksi lääkäriä sanoi, että minun ehdottomasti pitää aloittaa tuo hoito ja sitten kun menin pyytämään sitä reseptiä kolmannelta, hän ei meinannut millään sitä kirjoittaa, kun meinasi etten tarvitse. :eek:
Jos jotain haluat kokeilla, yleensä se on clomit (ja ehkä estrogeni kp 8 - 12) ja mahdollisesti lugesteroni sitten loppukiertoon. Näitähän sitä normaalisti määrätään kun raskautta yrittää.
Mutta toivotaan, että teillä tärppää muutoinkin. =)

Enpä uskalla tarkemmin tuota ukkoa kuvailla, mutta hän on hieman Bruce Williksen näköinen (joskus) :)

Pikkumyy: Joku muukin (vai oliko sama?) täällä jossain kertoi saaneensa r-testiin haamun ja ovistestiin tosi vahvan viivan.
 
Piti oikein tulla hehkuttamaan tänne mun ovisviivaa. :LOL:
Join vähän vähemmän kahvia ja tein uusintatestin ja nyt tuli sellainen viiva, ettei meikäläisellä ole koskaan ollut. Ei se nyt vieläkään ollut mikään superhyperviiva, mutta jo lähes yhtä vahva kuin kontrolli.
Mun pitää naatiskella näistä ovisviivoistakin, kun r-viivat on niin utopistinen haave... :ashamed:
Mutta jospa sitä lh:ta nyt ois sen verran paljon, että sieltä jotain irtoaisi... ja vielä kun tuo limakalvo ois kasvanut, niin siinähän sitä meikäläiselle jo olisikin. :LOL: :saint:
 
Lähdettiin eilen koko perheen voimin mustikkaan. Kokeiltiin uutta metsää, kun vakipaikasta ei marjoja löytynyt. Ei löytynyt kyllä uudestakaan. Mutta poika me ehdittiin hukata.

Kuljimme kaikki nenä kohti maata marjaisia varpuja etsien. 1-vuotias oli vieressämme ihan hiljaa ja uudesta ympäristöstä kummissaan. Lyhyillä jaloilla oli kävely vähän hankalaa, ja ajattelin tyytyväisenä, että ei sitten poika ainakaan ehdi kauas karata. Ei ehtinyt kulua kuin pari minuuttia, kun isommat lapset alkoivat huudella pikkuisen nimeä. Ensin luulin heidän pilailevan ja kehotin pitämään metsässä pienempää meteliä. Kohta mieskin yhtyi huhuiluihin. Poika oli hävinnyt jäljettömiin! Juoksimme miehen kanssa kuin hirvet metsää ristiin rastiin ja huusimme pojan nimeä. Aika kului, ja toiset lapsetkin hätääntyivät. Mies alkoi itkeä. Hän kävi jo autolla kiertämässä lähellä olevat autotiet. Sillä aikaa minä tutkin paikkoja, joista poika olisi mahdollisesti voinut pudota. Kävi mielessä, että olisiko kyy pistänyt ja pojalta taju mennyt, kun ei mitään vastaa kutsuhuutoihin. Kuulin, kun mies soitti poliisille. Lupasivat lähettää koirallisen partion. Päätin itse palata autolle isompien lasten luo, että poliisikin ymmärtää sitten tulla oikeassa kohdassa metsään. Palasin polulle ja lähdin juoksemaan sitä - väärään suuntaan. Ei paljastunut puiden takaa meidän auto, vaan pellon laita. Jostain kaukaa kuului lapsen itkua. Viimeisillä voimilla henki kurkussa kiipesin kalliolle, jossa metrinen miehenalku itki äitiä kalastajahattu vinollaan. Poika oli ehtinyt uskomattoman kauas katoamispaikalta, ja ihmeellisesti kyllä löysin hänet vain siksi, että suuntavaistoni katosi ja juoksin polkua väärään suuntaan. Voi kuinka pehmoinen lapsi oli sylissä. Autossa paluumatkalla stressi ilmeisesti laukesi häneltäkin, leuka painui rintaan ja lapsi uneen.

Siinä ympäriinsä juostessa ja pienintä etsiessä tuli mieleen, että minäkin tässä uusia vauvoja kaipaan. Voi Luoja kun saisi pitää nämä vanhatkin.

Ihastuttavia nämä palstalaisten kuvaukset, joita tänne oli ehtinyt ilmestyä. Omalta osaltani on valitettavasti pakko sanoa, että en ole pienikokoinen. Pituuteni on 180, ja painoakin sen verran, että Leo Lastumäki olisi paras verrokki. Naisellisuudenkin kanssa on vähän niin ja näin. Se kuuluu kyllä toiveisiini. Olisi mukavaa olla hieno nainen. Käytän kyllä aina hametta, mutta korut - jopa ne korvikset - ovat harvinaista ylellisyyttä. Minulla on tavallisesti pitkähkö ruskea tukka ponnarilla, ja ikänäkö haittaa jo siinä määrin, että panen silmälasit nenälle tiskatessakin.

Yksi arvaus joka mielestäni pitää aika hyvin paikkansa on pehmeä syli ja pullantuoksu. Iän myötä minusta on tullut lempeä äiti. Jos vihastun, käännän sen mieluummin itseeni (tai puolisoon) kuin lapseen. Olen pannut merkille, että monet ihmiset lapsuusmuistoissaan mainitsevat jonkun tärkeän aikuisen lempeyden ja armollisuuden lasta kohtaan. Sen kun mummo ei rankaissut, vaikka pissasi housuun. Olen alkanut uskoa tuohon filosofiaan ja yritän olla lapsille kiltti. Passaan isojakin vähän liikaa. Teen läksytkin tarvittaessa.
:D

Lapsentekorintamalla ei mitään uutta näinä päivinä. Odotusta vaan. Miestäkin taas siedän. Pakkohan se on, kun on lapsiakin yhdessä saatu.
 
Plättä: Voin vain kuvitella hätänne, kun pikkuinen katosi. Onneksi tarinalla oli onnellinen loppu... Tuollaisissa tilanteissa sitä jotenkin syvemmin tajuaa niiden rakkaiden ihmisten merkityksen. :heart:
Kunpa minäkin osaisin olla tuollainen äiti, kuin kuvailet... siis jos se ihme joskus tapahtuisi. :)
 
Onneksi Plättä pieni ihana lapsenne löytyi metsästä, kauhea sellainen kokomus kun lapsi katoaa!

Meiltä hajosi kannettava, vähän yli vuoden vanha, nyt mies se mukanaan, katsomassa mitä tehdä? Harmi, kun siellä paljon minunkin juttuja talletettuna ja kaikki katosi! :headwall:

Ihmeen kaupalla poltimme kaikki kuvat juuri tänään cd:lle, niitä oli kyllä tosi paljon ja nyt nekin olisivat kadonneet! Onni onnettomuudessa siis!

Heippa taas! :wave:

Lapselliselle: Paljon onnea oviksen löytymisestä ja nyt Onnea myös jatkossa! :flower: :flower:
 
Lapselliselle onnittelut ovisviivasta!
Plättä: Hui kauhea mikä tilanne. Onneksi oli onnellinen loppu.
Pikkumyy kyllä nämä oireilut on ihan tabujen ansiota. Oviksen bongasin vasta kp17 ja sekin bongaus oli ihan vahinko Niin nopeasti lh-huippu livahti ohi. En todellakaan usko tärppiin tässä kierrossa syynä mm. laiska "kuksailu"

Pennanen tervetuloa joukkoomme!

Ulkonäöstä vielä: Olen 165 pitkä ja painoa on RIITTÄVÄSTi, hiukseni ovat lyhyet ja melkein mustat,silmät siniset. Tykkään meikata ja käyttää koruja.Että tämmönen akka.
 
Huomenta!
Oma napa:kp15/28.
Totuus mun ulkonäöstäni:ruskeat lyhyet hiukset,pituutta 162cm,siniset silmät ja silmälasit,en ole lihava enkä hoikka,vaan siltä väliltä ja pukeudun ihan tavallisesti,en tykkää pukeutua huomiota herättäviin vaatteisiin.

Varasin eilen matkan.Lähdemme käymään Tanskassa nyt elokuun lopulla,tekee mukavaa päästä matkalle,odotan jo innolla Tanskan matkaa ja yövymme siellä sukulaisperheen luona jotka asuvat aivan köpiksen keskustassa.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Huomenia!
Pennanen: Tervetuloa pinoomme! :flower: Ilmoittele kp-tietosi, lisään sinut listalle. Plussausonnea kovasti. :heart:
Minä taisin tuntea oviksen eilen myöhään illalla. B) Jomotus munasarjan tienoilla oli lisääntynyt kaiken aikaa ja sitten sohvalla pötkötellessä tuntui terävä vihlaisu ja sen jälkeen jomotus lieveni aivan erilaiseksi!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp1/28..............yk4...........4./1.yhteinen
Plättä (43)....................kp4/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp10/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp14/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp15/28............?...............1.
pääpilvissä (45)............kp19/25-43......?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp21/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp21/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp22/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp23/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp24?/28-39....?...............5.
Pennanen (40).............kp26/29-32.....0,5v...........2.
touhu tenava (45)........kp26/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp29/28............?...............3.
einiinvaan (41).............kp31/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp60/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen


babo67 (41).............kp22/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp33/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 

Yhteistyössä