heippa!
mukavaa kun aurinko paistaa, eikös vain.
Olimme pienellä reissulla kaksistaan miehen kanssa, mikä vaihteeksi oli mukavaa.
Pääpilvissä: harmittelut tädistä.
Nuusku: harmi, ettei ovistesti tuottanut tulosta, mutta eihän sitä vielä tiedä...
Pikku Myy kyseli oireista ja sinullahan kyllä tuo kuullostaa lupaavalta. Mulla oireita voisi olla se, että on tosi paljon valkovuotoa ja rinnatkin ehkä tuntuu ihmeellisiltä, mutta kaikenlaisia oireita osaan kyllä kuvitella. Hajut tuntuu myös tosi voimakkaina.
Tosin menin sitten eilen tekemään raskaustestin, sellaisen halvan rsfu vai mikä se oli. Siis marketin halpistesti. Sain siihen haamun tai niin ainakin luulen. Mieheni kyllä sanoi, että onnistun aina näkemään jotakin noissa tikuissa ja eilen oli vasta kierron 23 päivä, joten eipä vielä nuolaista. Eihän sitä saisi testata näin aikasin - tiedän. Mut ehkä ainaskin joku taas toimii.
Tulipahan taas shoppailtua. Zarassa on muuten ihania syys-talvitakkeja, mutta jostain syystä nuo vaatteet ovat siellä jotenkin niin pienen oloisia, että kesäkilot tosiaan alkavat vaivata. Onko vika sitten vaatteiden koossa vai kokeilijassa. Ostin kyllä ihanan takin jo ja jos vaikka masu syksyllä kasvaisi, niin pidän sitä sitten auki se kyllä niin ihana.
Nuusku: käytetäänkö Disperiniä siis 'ohentamaan verta', jottei esim. pieniä veritulppia syntyisi. Muistaakseni tästä jostain olen kuullut.
Muuten luin eilen Kuntoplus -lehdestä, että tulevaisuudessa naiset alkavat pakastamaan munasolujaan, jotta sitten on tuoretta tavaraa tarjolla, kun on vauvan aika. Luin myös siitä, että parhaat munasolut irtoavat ekaksi, mutta meillä toki vielä on priimalaatuakin jäljellä, näin täytyy ainakin uskoa. Olishan se kiva, jos olis munikset pakkasessa - tuoreena odottamassa. Samaisessa lehdessä oli vinkkejä hedelmällisyyden ylläpitoon.
nyt vielä nauttimaan auringosta, kun se täällä Suomessakin nyt paistaa, mimuli