40+ so what? (vol. 2)

Pikkumyy: Käsittääkseni niitä samoja voi sekä syödä että laittaa alakautta. Googletin Lugesteronin tuoteselosteen ja siellä myös kyllä sanotaan vaihtoehtoiset käyttötavat eli oraalisesti ja vaginaalisesti. Jos oikein ymmärsin, tuota vaginaalista käytetään yleensä silloin kun raskautta yritetään, esim. vaihdevuosien hoidossa otetaan suun kautta. Onkinhan se niin sottaista, ettei kukaan vuosia varmaan jaksaisi.
 
Morjens!

PLÄTTÄ:Onnea valtavasti syntymäpäiväsi johdosta! :flower:

Itselläni on Tiinan nimipäivä tänään,että tervetuloa kaikki lintsille kakkua maistamaan nimipäiväni kunniaksi.

Mulla on oikeassa jalassa suonikohjun alkua ja kävin kysymässä sen poistoa,niin yksityisellä kamalat hinnat ja siellä poistettaisiin heti,mutta kunnallisella ei poisteta ennen kun aiheuttaa kipua.Mä olen perinyt suonikohju taipumuksen rakkaalta äidiltäni jolla oli myöskin suonikohjuja ja häneltä hieman yli 40-vuotiaana poistettiin suonikohjut pois.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa hellepäivää teille ja peukkuja ja plussatuulia! B)
 
Plättä: Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Plättä, paljon onnea vaan`(laulaa nuotin vierestä :) )

Pyrstis Tulit eilen mun mieleen(siis iän puolesta), kun katselin mtv faktaa, jossa oli ohjelma riskiraskauksista. Yksi tapauksista oli 47 vuotias nainen, joka synnytti esikoistaan. Olivat miehensä kanssa jo tyytyneet ajatukseen elää elämänsä kahdestaan ja rouvallakin oli jo vaihtarit alkaneet kolkuttelemaan ovella.
Kävikin sitten niin, että tämä rouva oli huomannut olevansa raskaana muutama kuukausi ennen synnytystä. Aivan ihana tarina ja voitte vaan kuvitella tämän ko.rouvan onnea.
Kyllä se meillä muillakin vielä tärppää. Ei vaan anneta periksi vaikka pohjalla välillä käydäänkin.
Mukavaa päivää!!
 
pyrstötähti
:flower: nuuskulle kiitos voimasanoistasi :hug: sitä minäkin olen ajatellut että kun tuo massukka niin pullottaa että varmaan sieltä tädää putkahtaa mun pikkutyttö kohta maailmaan, miksiköhän minä niin siitä pienen pienestä tytöstä haaveilen,koskaan mun ajatuksissa ei ole pojanpätykkä,varmaan siksi että niitä on valmiina jo kaksittain ja tyttöjä vain yksi,se on kyllä huutava vääryys,kyllä lisää pikkuapulaisia pitää saada taloon,kohta tällä isommalla on jo omat kotkotuksensa eikä se äitiä enää paijaa ja hoida kuten nyt :heart: .

Ystäväpiirissä möhistellään osa jo loppuraskaudessa,onhan se kyllä melkoinen tuo massukka kun viikkoja mennää yli 35, ähinää ja puhinaa ja turvotusta sitä kertyy kaikille oli kuuma tai kylmä. Pikkuisen käväsee mielessä että jos sattuisi raskautumaan niin ei kai töissä pystyisi istumaan paljon päälle noitten 30 viikkojen,kyllä se tuo ikä tekisi siinä tehtävänsä,minulla on vielä aivan pirullinen vaiva ollut kaikissa raskauksissa,hirveän aikaisin häpyliitos löystyy ja kaikki muutkin nivelet on aivan sijoiltaan joten varmaan pitää pukeutua ideaalisiteisiin jo puolivälissä tai suorastaan kipsiin ettei leviä palasiksi lattialle :LOL:

Hirveä täti jyllää ja varmaan menee loppuviikko tässä taas,nämä päivät ovat aina tylsiä tuon parisuhteen kannaltakin,jää rentoutuminen kyllä minimiin :(

Oikein hyvää synttäripäivää :flower: (mä en taaskaan muista miten niitä hienoja kuvia kerätään) Plättä, -"laulaa hienosti"-: lakastuu kukkaset kauneimmatkin,särkeä voi lahjan kallihin, niitä en sulle nyt tuokaan mä lain,pienoisen laulun näin annan mä vain,tämän pienoisen laulun lailla minä nyt sua onnittelen,aina auringonlailla ja huolia vailla sä kulje kanssani! hurraa huraa plättä!

Tästä se päivä ponkaistiin käyntiin asianmukaisesti pinossa ja sitten vasta töitten kimppuun,järjestys se olla pitää, tv: pyrstis B)
 
pyrstötähti
:flower: toivottavasti saitte oviksen tarkasti hyödynnettyä :flower: Aurinkoista päivää Lintsille, muistakaa syödä mansikkakakkua,se on Tiinan päivän traditio meillä ainakin :heart:
 
huomenia,
synttärionnittelut Plätälle ja nimpparionnittelut Gitelle!
Vilmavillelle tervetuloa takaisin kesätauon jälkeen.
Tänään onkin tulossa ihan kiva ilma, joten aika kuluu varmaankin ulkosalla.
Nyt täytyy mennä hörppimään se pakollinen aamukahvi.

 


Elämässä on kaikki niin kauan mahdollista, kun vain jaksaa uskoa unelmaan. Ei siihen ikään pidä niin tuijottaa, siihen numeroon nimittäin. Se ei kerro ihmisestä kaikkea, ei puoltakaan. Se on vain se numeerinen puoli. Ihminen on sen ikäinen, miksi itsensä tuntee, millainen on ihmisen mieli. Mitä sitten, vaikka on 44, pöh, pelkkä numerohan se on. Mumma sanoikin äidille, kun aloitti odottamaan kuopusta 43 vuotiaana, että eihän se ole vielä mikään ikä. Silloin nainen on vasta tarpeeksi kypsä ajattelemaan muutakin, kuin raskauden jälkeen vellovaa masua tai tyhjinä rukkasina roikkuvia rintoja. Silloin on valmis antamaan kaikkensa, rakkautensa, sielunsa ja yöunensakkin lapsen vuoksi. Äiti täytti 44, ennen kuin nuorin siskoni syntyi. Pikkuinen oli jo täti syntyessään. Mumma on kätilö ja nähnyt jos jotain. Sitä hän on aina painottanut, että vanhempi synnyttäjä tietää mitä tahtoo ja on valmis elämän mittaiseen haasteeseen eri tavalla, kuin nuori, jolla on kaikki vielä edessä.

Elämä tulee eteen sellaisena, jona otamme sen vastaan. Se yllättää, hämmentää, joskus itkettää, tuo iloa ja onnea mukanaan. Kaikella on silti jokin tarkoitus, jos katsomme elämää avoimin mielin, voimme oppia ymmärtämään vaikeatkin asiat. Elämä on polku, jonka varelta voi oppia aina jotain uutta. Silloin, kun vähiten jaksaa uskoa, toivoa edes salaa mielessä, voi se suuri onni tulla elämään.

Lämmöllä, Lumi-Marja :flower:
 
pyrstötähti
tätä me tarvitaankin, ei numeroita eikä prosentteja vaan elämää suurempia sanoja.

Luin tuolta 35 palstalta kuvaustasi missä asut, olen ihan lähellä käynyt monta kertaa, Yli-Vallin Alavallin kylässä kyllä se jossakin siellä huiteilla on eikö vaan olekin? Siis talosi ohi ajellut,miksi et kutsunut kahville kun siitä kurvailin ohi notta kivet vaan lensi.

Ihanaa kun on lämmintä pinossa ja ulkona,nyt mars hakemaan auringosta energiaa,tv:pt
 
Heissan lämpimästä Lounaasta! :flower:

Torpeedoa: Edelleen muistutan,yvpostisi on täynnä! :D

Voi, kun en tiennyt eilisestä Faktaohjelmasta olisin katsonut kyllä, laittakaahan aina tänne näkyville tietoa mielenkiintoisista ohjelmista! :heart:

Gitte-Tiinalle: Hyvää nimipäivää!

Pennanen: Juu miltein kaikki mustaherukat kypsiä, mutta punaiset ei vielä, eikä karviaismarjatkaan.

Ihana ilma tänään, aamulla jo kävelin sauvakävelylenkinkin 6,5km, jos tää paino vähän putoais, siihen suuntaan on nyt ainakin menossa, että muutama kilo tipahtaa! :saint:


Mies aamusella,kun kävin katsomassa lapsettomuupuolen juttuja, oli vieressä, kyseli mitäs sinne kuuluu? Juttelin siinä sitten inseminaatiosta....Kysyin häneltä, mitä mieltä olisi sellaisesta, ei vastaan ollut, mutta sanoi, että katsotaan nyt vielä tälleen "luomusti", hyvä tietää hänen ajatuksensa asian suhteen! :heart:


Valokuvia mies on kehitellyt , aika hienoja otoksia. Meidän Ruunaan matkaltakin pari suurennosta teimme, jossa tämä rouva ja miehensä toisessa kuvassa perhokalastaa! :D

Mukavaa pvn jatkoa kaikille! :heart: :wave:

Rva Pikkumyy :heart:
 
pyrstis nuo nyt on vaan mun ajatuksia elämästä...saunanlaurevilosohviaa :D Jahas, sinäkös se olikki, joka kurvas ku Kankkunen hierat pöllyten :LOL: no, eipä se kylä kaukana tästä ole, Täs ollahan P.joen päässä Jalasjärventienvarres. Taitaa Alavalliin tulla sitä hietatietä Hirvijärvenkautta oijotte jotakuinki 15-20km. Meirän kohtaa paahtaa rekkaa solokenaa ja tuos kesäkuulla sai haistella uuren pien tekoo ja kattella niitä ronskeja työmiehiä keittiönlasista :p Harmi vaan, kun on muutama puu estämässä näkyvyyttä, eikä kehrannu aivan tienviereen mennä töllistelemähän :LOL: Tuohon keskustaan ei ole tästä ku rapia kilometri. Mut silti jo niin pusikossa että. On kyllä vaikia kuvitella, jotta tämä on kaupunkia :eek: Kyllähän täällä kaffepannu kuumenoo, jos joku tohtii markille tulla :D
 
Itse olen laiskana vaan lukennut teidän hörinöitänne enkä jaksannut kirjoitella. Jotenkin on luopunut fiilis ja kumminkin sisäinen tunne että nyt olisi voinnut tärpätä. Niin turvoksissa tuo vatsa on ja rinnat pursuavat liiveistä, mutta rinnat eivät ole arat niin kuin normisti tähän aikaan kiertoa. ......Mutta olen realisti ja tiedän että haaveita ne vaan on ja täti tupsahtaa piakkoin kylään.

Pennanen tervetuloa mukaan.



mimmimamma
 
kiitos huomaamisesta, olen taas ollut pihalla kuin lumiukko, menen tyhjäämään postia =)
Täällä Turussa ihana helle, toivottavasti muuallakin B)
Kaikille onnea synttäreille,oviksille, raskaustesteihin ja muutenkin päiväänne :heart:

 
pyrstötähti
joko olette rusketusraitoja eilen hankkineet? Minä sain varmasti auringonpistoksen kun olin muutaman tunnin vatupassissa ruohikolla ja luin silmät sirrilläni,illalla oli oksettava ja migreeninen olo vaikka iho ei palanutkaan niin ehkä aivot alkoivat kiehua.

Täti alkaa hellittämään pikkuhiljaa ja helmoja vielä viskoo kyllä varmaan parit päivät,peijakas. Mutta ihanaa kun kaikki paras on vielä tässä kierrossa eessä kun toi hirmu häipyy tuvasta :kieh: pääsee ukkelin kanssa nautiskelmaan hellepäivistä ihan aikuisten oikeesti ja mikä mukavinta alkaa oviksen jännäily,aion nyt tehdä tieteellisen lämmönmittauksen jos vaan dementialtani kykenen. Se kyllä pitää toisaalta paikkansa kun siinä kirjassa "Vanhat tädit ei muni" sanotaan että siksi vanhat tädit ei saa enää lapsia kun NE EI ENÄÄ MUISTAIS MIHIN NE ON NE LAITTANU :LOL: :LOL: :LOL: jumalaut kun pitää meikäläisen kohalla hyvin paikkansa olen melkoinen hunsvotti ja unohtelija kun sählään kymmenessä paikassa ja reissailen ympäri ämpäri koko ajan niin kaikki hukkuu.

Harmitti muakin vietävästi kun en hoksannu sitä ikätoveristani kertovaa ohjelmaa,tuleekohan uusintana mistään. Tehdäänkös nyt niin että jos ohjelmatiedoista bongaatte niin laittakaa tänne että tiedetään muutkin,saadaan tästä virallinen "Vanhojen kanojen munituskanavien tv-ohjelmisto"

Mulla on taas ihan varma tunne siitä että neljäs kerta se on joka tärppää. Olen hyvin toiveikas ja jalat irti maasta kun ajattelen sitä että taas se päivä on kun raskautua voin...
Onneksi täällä voi hehkuttaa näitä omia fantasioitaan vapaasti :heart: kiitos siitä teille.

Käykääpä pinoilemassa vaikka arska paistaakin B) Ihanaa viikonloppua ystäväni :hug:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)...........kp1/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp3/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp4/28..............yk4...........4./1.yhteinen
Plättä (44)....................kp7/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp13/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp17/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp18/28............?...............1.
Rva Pikkumyy (43).......kp24/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp24/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp25/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp26/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp27?/28-39....?...............5.
Pennanen (40).............kp29/29-32.....0,5v...........2.
touhu tenava (45)........kp29/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp32/28............?...............3.
einiinvaan (41).............kp34/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp63/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen


babo67 (41).............kp25/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp36/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Moikkelis kaikille!
Pinokin on päivitetty ja maassa kaikki hyvin. =)
Eilinen meni työn touhussa ulkona... yritän epätoivoisesti viimeisinä lomapäivinä saada jotain aikaiseksi. Syytän kyllä kaikesta noita sateisia ja koleita ilmoja. Minulle mitä kuumempi, sen parempi, silloin saan itseni liikkeelle. :LOL:

Taisi olla mun iloni lämpöjen noususta ennenaikainen, tuntuvat sahaavan ihmeellisesti edestakaisin. Ja munasarjaa jomottaa taas iltaisin ja öisin sekä mahaa turvottaa... Nyt on ihan samanlaiset tuntemukset kuin helmikuulla, jolloin sitten kp 2 kävin lääkärissä, eikä siellä mitään erikoista näkynyt... ihmeellistä on... :eek:

Jospas tää aurinko ja lämpö toisi sen plussa-aallonkin tullessaan. =)
 
Heippaus ja kiitos päivityksestä taas! :flower:

Kävin aamusta sauvistelemassa ja kuntosalitreeniä päälle vähän, kyllä on lämmintä nyt! B)

Mies aamulla "touhutessamme" kyseli onko siun rinnat turvoksissa? Mistä minä tiedän vastasin, sanoin hänen sen paremmin huomaavan. :D

Eilen illalla menimme minä, mies ja tytär(miehen) katsomaan Narnian tarinoita, Kaspian kuningasta, ihan hyvä oli, suosittelen!Ilta puol kymmeneltä vasta loppusi.

Taisi olla kova kävelylenkki kun tuli veren maku suuhun hetkeksi lopussa, eipä ole vastaavaa ennen ollut :headwall:

Mitäs oireita mimulilla on? Vai olisiko jotain oireita?

Tai Nuuskulla, ym samassa vaiheessa kiertoa olevilla?

Itse en testaile, ennenkuin jos on tarvetta joskus viikon päästä...Antaa luonnon hoitaa, jos menkat tullee niin ei tarvihe testailla;=))

Ens kuun arsenaalia jo suunnittelen, vaikkei mitään tietoa vielä ole tarvinnenko edes ?Ovistestejä, digitaalista clearbluelta,jne vitamiineja;=)..Mitäs foolihappoa te yleensä käytätte? Minulla on ollut bevitabs pillerit, sen jälkeen berocca ja nyt raskausvitamiinit multitabsilta, tosin reissussa eivät olleet mukana.

Juu sitä helteen tuomaa plussa-aaltoa minäkin kovasti odotan, sitä toivon kaikille! :D :saint:

Eipä muuta tällä erää..

Terv kesärvaPikkumyy :heart: :wave:
 
[b]pikkumyy[/b Eipä tässä sen kummempia oireita kuin aikaisemmin. Juuri kävin rapistelemsaa ovistestin kanssa ja negaahan se näyttää. eilen jo ostinkin "menkka-arsenaalit" valmiiksi. Tää kierto oli nyt sitten tämmönen. Ei auttanut clomit/terot ei.
Yritin tavoitella gynistäni, mutta on kuulemma lomalla. Jätin soittopyynnön ja soittaa sitten elokuun puolella, niin katellaan menenkö vastaanotolle vai käviskö tuo jatkon suunnittelu ihan puhelimitse. Saas nähdä.

On kyllä kuumaa huh huh. Lapsilla on pihalla iso uima-allas ja tykkäisivät polskia siinä aamusta iltaan. Heti kun kastauvat, niin jostain ilmestyy paarmoja ihan valtavavia määriä ja nappailevat palasia ihosta.Molempien lasten selät on paukamia täynnä ja kutina tietty valtava.

Oletteko kuulleet disperinin/primaspanin käytöstä lapsettomuushoidoissa? Itselläni on valtavan korkea hemoglobiini ja olen kuullut, että noita lääkkeitä käytettäisiin juuri korkean hb:n laskemiseksi ja sitä kautta saataisiin paremmat olosuhteet alkion kiinnittymiselle. Aattelin kokeilla primaspania pienellä määrällä.

Mukavaa hellepäivää ja viikonloppua. Plussia testeihin!
 
kp 1 :| Olipa lyhyt kierto. No olkoot.

Arska paistaa B) kerran Arskalle " HEI!" Näin sitä huudettiin aina pelikentän reunalla kun pojat pelasivat ja joku onnistui hienosti !
Tänään menemme ulos syömään kun meillä on sukulaisia kaukaa kylässä, isolla porukalla mennään, joten emme varmaan jää keneltäkään huomaamatta :LOL: no, mahtuuhan tähän mualimaan tätä ääntä !
En ole oikeastaan paljoa ( niin niin...) ajatellut tätä projektia, juttujanne käyn kyllä lukemassa säännöllisesti, mutta ehkä se on mullakin tätä pettymystä ja luopumisen tuskaa, luopumista haaveesta meinaan. Hyväähän se tekee kyllä välillä tyhjentää tuo nuppi totaalisesti näistä(kin) ajatuksista, mä kun en sitä tyhjentämistä osaa tuon alkomahoolin kanssa tehdä :eek: mutta en laske sitä huonoihin puoliini :D

Uinut olen joka päivä ! Siis minäkö ?? Entinen vilukissa ? Kyllä vaan, musta on tullut oikea vesipeto, mähän olin lapsena oikea todellinen vesipeto, mummoni sanoikin aina että mulle varmaan kasvaa suomut selkään kun olen aina vedessä ;) eipä ole kasvanut :) Joku ylimääräinen kertymä on kyllä kasvanut tuohon vyötärön tilalle, mutta luulenpa ettei sillä ole hirveästi tekemistä uimisen kanssa..paitsi ehkä siinä mielessä että on tullut uitua hiukan liian usein jääkaapille.. :LOL:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille meitin porukan jäsenille !

Nelkyt ja risat , so what ? Vierivä kivi ei sammaloidu ! :LOL:
 
Morjens!

NUUSKU:Mulla hemoglobiini korkea ja olen käyttänyt disperiniä ja sitä kyllä käytetään lapsettomuushoidoissa alentamaan korkeaa hemoglobiinia ja sitten olen myöskin luovuttanut vertani,niin se on auttanut myöskin asiaa.

Oletteko te muut luovuttaneet verta,suosittelen ellette ole,erityisesti naisille verenluovutus tekee hyvää.

Kamala kuumuus,mulla pieni tauko ja sitten jatkan työtä,että työssä ollaan.

B)

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja plussatuulia!
 
heippa!
mukavaa kun aurinko paistaa, eikös vain.
Olimme pienellä reissulla kaksistaan miehen kanssa, mikä vaihteeksi oli mukavaa.

Pääpilvissä: harmittelut tädistä.
Nuusku: harmi, ettei ovistesti tuottanut tulosta, mutta eihän sitä vielä tiedä...

Pikku Myy kyseli oireista ja sinullahan kyllä tuo kuullostaa lupaavalta. Mulla oireita voisi olla se, että on tosi paljon valkovuotoa ja rinnatkin ehkä tuntuu ihmeellisiltä, mutta kaikenlaisia oireita osaan kyllä kuvitella. Hajut tuntuu myös tosi voimakkaina.
Tosin menin sitten eilen tekemään raskaustestin, sellaisen halvan rsfu vai mikä se oli. Siis marketin halpistesti. Sain siihen haamun tai niin ainakin luulen. Mieheni kyllä sanoi, että onnistun aina näkemään jotakin noissa tikuissa ja eilen oli vasta kierron 23 päivä, joten eipä vielä nuolaista. Eihän sitä saisi testata näin aikasin - tiedän. Mut ehkä ainaskin joku taas toimii.

Tulipahan taas shoppailtua. Zarassa on muuten ihania syys-talvitakkeja, mutta jostain syystä nuo vaatteet ovat siellä jotenkin niin pienen oloisia, että kesäkilot tosiaan alkavat vaivata. Onko vika sitten vaatteiden koossa vai kokeilijassa. Ostin kyllä ihanan takin jo ja jos vaikka masu syksyllä kasvaisi, niin pidän sitä sitten auki se kyllä niin ihana.

Nuusku: käytetäänkö Disperiniä siis 'ohentamaan verta', jottei esim. pieniä veritulppia syntyisi. Muistaakseni tästä jostain olen kuullut.

Muuten luin eilen Kuntoplus -lehdestä, että tulevaisuudessa naiset alkavat pakastamaan munasolujaan, jotta sitten on tuoretta tavaraa tarjolla, kun on vauvan aika. Luin myös siitä, että parhaat munasolut irtoavat ekaksi, mutta meillä toki vielä on priimalaatuakin jäljellä, näin täytyy ainakin uskoa. Olishan se kiva, jos olis munikset pakkasessa - tuoreena odottamassa. Samaisessa lehdessä oli vinkkejä hedelmällisyyden ylläpitoon.

nyt vielä nauttimaan auringosta, kun se täällä Suomessakin nyt paistaa, mimuli
 
tässä vielä linkki haamukuvaa, kun en osaa tänne kuvia laittaa.
Voipi olla ennenaikaista iloa, mutta tässä iässä iloitaan pienistäkin haamuista.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2414354.jpg
terkuin mimuli
 
ihan hyvin tuo haamu, hieno juttu.Toivotaan, että vahvistuu :heart: sinulla on nyt jännät ajat.Mutta on se ihan selvä viiva, kun Turkuun asti näkyy :D
Koittakaa työssäolijat kestää siellä kuumuudessa, täälläkin on hirmu helle B) Olimme just maauimalassa , sielläkin lämpöä riitti, hyvä niin.
Saimme just lapsivesipunktion tulokset.... ja terve vauva siellä kasvamassa ainakin niiltä osin, ihana tieto :heart: Sukupuolen voi kysyä maanantaina.......jos sattuu kiinnostamaan :D hehheh

Ihanaa viikonloppua ja plussia lisää kuvaruutuihin kiitos :heart:
Torpeedo
 
pyrstötähti
ihanaa kun vauvalla kaikki hyvin tottakai me halutaan tietää sukupuoli,vai eikö meiltä sitä kysytty muka?

iha selevä viiva soon,näkkyy ouluunki asti.

Jännäillään nyt ihan hulluna että se vahvistuu.Halauksin,pyrstis
 

Yhteistyössä