40+ so what? (vol. 2)

Huh miten paljon kirjoituksia sit viime käynnin! Ja ihan mukaviakin uutisia, kun on haamu viivoja ja taitaapi jo ihan kunnon viivojakin olla!! Onnea vain!! Voi kumpa joskus vielä itselläkin

Lomareissu Ouluun takana ja huomenna taas pakataan auto ja ens perjantaihin asti tuolla savossa vaikutetaan koko perheen voimin.

Tuolla listassa minun kp näyttäis olevan 29, just tuossa laskeskelin, niin km:stä on nyt 31 vrk. Et sitähän ei voi tietää miten se eka vuoto sit on tullakseen. Oireita ei ole mihinkään suuntaa, ei siitä että tuntisi olevansa raskaana, mut ei sit muutakaan menkkojen alus kivistyksiäkään.

Kertoilin aikaisemmin, ettei täällä meillä päin ole mitään kontrollia tai mitään muutakaan km:n jälkeen, niin se tosiaankin pitää paikkansa!! Yksityisille oli ne 3-4 kk jonot, mut sain puhelimella kiinni sen gynegologin joka aikoinaan maaliskuussa määräsi ne Clomifenit ja Lugesteronit. Niin kuulema saa vaikka heti aloittaa ekoista menkoista niiden syönnin!! Mut jos tahtoo itse tavallaan toipua tästä kokemuksestaan, niin voi yhdet tai kahdet menkat mennä sit ilman kummempia hormoonien syöntejä.
Ja sellaisenkin asian kertoi, et kuulema tätä Clomifeniä käyttävillä on kuulema isompi riski tuulimuna raskauteen!!!! :/ Et saas nähdä miten sit sen aloittamisen kans oikein tekis.... Mut kun se kiertokin on mitä sattuu meikäläisellä muutenkin...

Tälläisin kuulumisin Kirsikka68 :flower:

 
Waude, täällähän taphtuu! Peukut pystyyn haamuja testailleille, eiköhän ne siitä vahvistu.

Itse odottelen edelleen ovista, eipä ole näkynyt merkkiäkään. Tokko tulleekaan tässä kierrossa... Mutta aurinko paistaa, ei jaksa surra!
 
Hello :wave:
rva pikkumyy: Ihan vaan päiviä laskemalla ja tuntemusten turvin ollaan touhuttu. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet kovin helposti, mutta lääkärini antoi ymmärtää, ettei semmoista enää kannata toivoa :( Minkä ikäisiä sinun lapsesi ovat?
Oletteko syöneet foolihappoa jo haaveiluvaiheessa? Aiemmin olen aloittanut sen popsimisen vasta kun raskaus on jo alkanut.
 
Heippaikiemo ja muutkin! =) :flower:

Matsalulle:Onnea oviksen löytymiseen! :flower:

Kirsikka68:Minulla meni keskenmenon jälkeen 34vrk, niin menkat alkoivat, eli ellei sinulla ole tärpännyt pian saattavat ilmestyä. Me pidimme sen yhden kuukauden meille suositellun tauon ennen uutta yritystämme, vaan onhan tässä näitä kuukausia jo mennyt! :headwall: No toivon vaan, että vielä Onnistuisimme! :saint: :heart:

Ikiemo: Minä olen nuorena aloittanut eli eka 19v poika, sitten olin 22, tuli tyttö ja sitten olin 26v kun sain pojan, ja juuri ehdin sen 43v täyttää, kun samassa kuussa plussasin "häälahjamme", mutta ei aina käy niin kuin haaveilee! Miehellä 19v poika ja 15v tytär, eli kyllä meillä lapsia on jotkaolisivat mielissään pienestä pikkusisaruksestaan, jos sellaisen saisimme! :heart:

Iltalämpö 37 astetta, eli edelleen "olen voiton" puolella,lämpöjen suhteen, viime kierrossa tosiaan menkkani alkoivat jo kp 27, eli huomenna alkaisivat, huih! :headwall: Nyt ei vielä ole menkkaolo, muttei minulla yleensäkään ole mitään erityisiä oloja, ennen menkkoja! Se menee vaan niin yks kerta kun menee vessaan ja pyyhkäisee huomaakin jaahas hanat on auki! :headwall:

Juu ja foolihaposta viime talven söin Bevitabs tabletteja, joissa foolia ja beroccaa välillä ja tällä hetkellä multitabsin raskausvitamiinia!..Mites sinä ikiemo,syötkö jotain ? Suosittelen foolilisää sinullekkin! :flower:

Lapsellisen viestiä lainatakseni foolihapon suhteen:Befoli B-vitamiini, jossa on foolihappoa aika tuhdisti.
http://www.vitabalans.fi/fi2.php?k=1356


Rva Pikkumyy kp26/28-29
mimuli kp26/28.
Nuusku kp27/28
mimmimamma kp28/27.
Kirsikka68 .kp29?/28-39
Pennanen kp31/29-32
touhu tenavakp32/27-30.
ruujakengu.kp34/28.
einiinvaan kp35/28-31
Mussukka67 .kp65/29.
Matsalukp?/?
Ikiemo kp17/23


Tulevan viikon mahdollisille plussaajille Paljon, paljon Onnea, jotta plussia syntyisi!

:flower: :heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart: :whistle:

Mimulin kyllä voipi laskea jo plussanneisiin ! :flower: Entä mimmimamma, onko haamu vahvistunut, toivottavasti! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenia! :flower:

Kaikkiko vielä nukkuvat? Minuakin haukotuttaa, kun heräsin 5:00 miehen töihin lähtö aikana :D , no jospa päikkärit jossain vaiheessa nukkuisin?

Mimuli: Testaatko vielä ja kerroppa oireistasi nyt tällä hetkellä? Plussaahan se jo on! :heart: Onnea edelleenkin!

Minulla vielä tämä viikko lomaa jäljellä, mattojen pesua ja mustikoiden poimintaa jos niitä vain on?

Mukavaa alkavaa päivää kaikille, tulee varmaan piipahdeltua tänäänkin useaan otteeseen sivulla! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta!
Ankea arki alkoi jälleen... onneksi töissä ei tällä kertaa ollut mitään hirvittävää kaaosta odottamassa, kuten joskus on ollut... :LOL:

Pikkumyy: Mun lämmöt ei tosiaankaan ole hyvin, kun nehän ei saisi tippua välillä noin alas, vaan pysyä ylhäällä koko ajan. Nyt tänään on jo se jännä "löystynyt" tunne mikä viime aikoina on enteillyt tädin tuloa. Eli vissiin yrittää puskea päälle vaikka progesteroneja otankin ja kp vasta 20. :headwall:

ikiemo: Mehän täällä ollaan pääsääntöisesti ihan "rapisteluhulluja" eli testaillaan kaikkea mahdollista. Ovistesteillä ajoitus on helpompaa ja tässä iässä ajoitus on erittäin tärkeää. =)
Kyllä tuota foolihappoa suosittelen sinullekin sekä Pennaselle. Jostain joskus luin, että se jopa auttaisi raskautumisessakin. Eikä siitä ainakaan mitään haittaa ole... Verkkoapteekista olen tuota Befolia tilannut, lienee ihan lähiapteekeissakin?

Mimuli: Jokos olet testannut varmistustesitiä? Kerro sitten kun saa siirtää sut plussanneisiin. =)

Mimmimamma: Mikäs haamun tilanne, joko on vahvistunut?

Ei kahta ilman kolmatta ja sitä kolmatta puuttuu.... kukahan se mahtaisi olla... :heart:
 
Heippa teille kaikille!
Ihanaa mulla on lomaa tämä viikko ja sitten ensi viikolla aloitan päiväkodissa työt.
Mulle tuli suru-uutinen eilen illalla.Pieni suloinen kummityttöni on kuollut,täytti toukokuulla 2-vuotta,Andrea on poissa,nyt tuli mulle hautajaismatka Tanskaan ystäväni luokse jonka tytär Andea oli.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja kaikille teille ja plussatuulia!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuusku (42)..................kp1/28..............?...............4.
pääpilvissä (45)...........kp4/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp6/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp7/28..............yk4...........4./1.yhteinen
Plättä (44)....................kp10/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp16/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp18/n.23.........?...............4.
lapsellinen67 (40)........kp20/26-29......y2v...........1.
gitte (39).......................kp21/28............?...............1.
Rva Pikkumyy (43).......kp27/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp27/28............yk4...........4.
mimmimamma (46)......kp29/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp32?/28-39....?...............5.
Pennanen (40).............kp32/29-32. ....0,5v..........2.
touhu tenava (45)........kp33/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp35/28............?...............3.
einiinvaan (41).............kp36/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp66/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen

babo67 (41).............kp28/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp39/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
GITTE, voimia sinulle ja pikkuenkelin perheelle :hug:

Lapselliselle tsemppiä taas työntekoon ja samalla plussaonneakin :flower:

Rva Pikkumyy, ei tule nyt mustikoita, luulisin, ei näy yhtään raakileita

:eek:
Toivottavsti täti pysyy pois luotasi :heart:

Sain tänään tietää sen sukupuolen siitä lapsivesipunktiosta...................

Se on POIKA !!!!! JES;JES;JES, ollaan kaikki ihan yhtä hymyä ja onnea!!!!! :heart:

Meillähän on 4 tyttöä ja yksi poika :heart:

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussia+++++++++++++++

Torpeedo
 
Arkipäivää kaikille ja aurinkoista lomapäivää niille, jotka vielä lomailevat.

Itse palailen hissukseen töihin ja hiljaistahan vielä työrintamalla on. Pari lomapäivää on vielä käyttämättä ja ehkäpä ne piankin käytän. Tämä viikko on sellainen pehmeä lasku.

Gitte: olipa sinulla surullisia uutisia. Voimia sinulle.

Torpeedolle taas onnittelut tulevasta pojasta!

Tein kuitenkin aamulla vielä yhden Predictor testin, ja kyllähän se viiva näyttää tummemmalta kuin toissapäivänä, mutta Lapsellinen älä vielä laita mua plussanneisiin, testaan vielä varmistuksen keskiviikkona ja jos silloin vielä on viivoja, niin sitten. Tämä siksi, että oireita ei mulla ole kovinkaan paljon, tästä Rouva Pikkymyy kyselikin: siis hajut ällöttää ja oksennuttaa jonkinverran (nytkin), mutta rinnat ei ole kovinkaan turvonneet, mutta kai ne oireet on erilaisia eri kerroilla. Nuorempana mua ei oksennuttanut ollenkaan - se on vasta ollut näiden kypsempien raskausten oire. Viiva ei vieläkään tuossa Predictorissa ole hirveän vahva, tästä voitte itse katsoa. http://www.aijaa.com/v.php?i=2424614.jpg

Mimmimamma: onko haamu vahvistunut? Kovasti olisi kiva tietää.

Kaikille mukavaa päivän jatkoa ja piipahdan täällä aina välillä nopeasti. Tänään täytyy varmaankin mennä vielä se yksi varmistustesti ostamaan.


 
B) mimmimamman haamuilusta tulin kurkkimaan, mutta mutta...jännitys jatkuu.

mimuli Onnea, plussahan tuo on ihan selkeästi jo, eikä mikään haamuliini :heart:

Tää on jotain utopistista


Enkeli-pojan LA tänään, testissä tuollaista jotain mitä lie ja huomenna 2v hääpäivä. Viluttaa (sisällä +27! ) Ajatukset harhailee jossain maanraosta poutapilviin...*tää sekoo ja menee nyppii rikkaruohoja kasvimaalta*
 
Onnittelut Torpeedolle poikavauvan odotusuutisista! :flower: :heart: , kiva kun tulee toinenkin poika perheeseenne! :D Onnea jatkoraskauteenkin! :flower:

Gitte: Kauhea uutinen, että kummityttösi on kuollut, pahoittelut siitä! :hug:

Mimuli: Kyllä se nyt plussaa on Onnea nyt ja raskauden jatkossakin! :heart: :flower:

Lumi-Marja: Onnittelut haamusta, toivotaan, että tällä kertaa vahvistuu plussaksi! :flower: :heart:

Hetken koneella ja menen mattojen pesuun! :D
 
Mimuli: Onnea.Kyllähän sinä raskaana olet. Kyllä ne oireet kerkee tulemaan myöhemminkin.

Lapsellinen: Eikös teillä ollut koiravauva? Mites hän jakselee ja onko paljon tehnyt pahojaan. Mietin tuossa, että täytyy varmaan hommata koiranpentu tähän kuumeeseen, kun ei omaa saa :( Koirathan on aivan ihania, niinkuin on kissatkin)
Torpeedo: Onnittelut "poikauutisista"

Omaa: Kp1 :headwall: :'( Voi kun joskus pääsisi edes "haamuilemaan" . Tästä taas noustaan.
 
Nuusku: Halit tädin piinaamalle :hug: Tää on tällainen yhdistetty tarkkuus- ja kestävyyslaji, älä lannistu... kyllä vielä jonain päivänä me ihaillaan sun testihaamua... :)

Meidän koiravauva on kasvanut kovasti, on nyt kooltaan jo kolminkertainen siihen mitä meille tullessa. Nyt on alkanut vähentää käsien pureskelua, joten sitä voi jopa hoitaakin. Toisaalta uhmaikä tuossa rodussa tulee yleensä 4 - 5 kk:n iässä ja se on juuri tulossa siihen ikään. :kieh: Onhan se tuhonnut mun pensaat takapihalta. :LOL: Onneksi ei olleet arvokkaita... :eek: Tosi oppivainen ja fiksu koira muuten. Sillä saisi vaan olla fiksummat isäntä ja emäntä... :LOL:
 
Nyt on palstalla niin paljon jännitystä, että omat murheet ihan unohtuvat. Sikäli hyvä, että huolia riittää. :| En oikein ymmärrä, miten tässä taas jaksaisi ruveta mahdollista tulevaa munasolun irtoamista juhlistamaan.

Minä en ymmärrä näitä haamupuheita. Plussa on plussa. Aika sitten vaan näyttää, mihin suuntaan asiaintila kehittyy. Onnea siis Lumi-Marjallekin. Ollapa itsekin vielä joskus tuossa tilassa.

Täti on niin kuin mahalasku silloin, kun toiveet ovat olleet korkealla. Älä itke, Nuusku. Kuukausi menee nopeammin kuin kierron päivänä yksi uskoisikaan.

Joillakin sitä on kärsivällisyyttä. Pikkumyyn sijassa olisin jo pissannut tikkuun moneen kertaan. Minussa onkin vikana liiallinen impulsiivisuus. Usein olen jo tehnyt, ennen kuin muistan, että minähän olin päättänyt olla tekemättä.

Kyllä minä Pennaskan puolestakin vielä vähän liputtaisin. Sanokaa minun sanoneen.

Gittellä on edessä surullinen reissu. Kaksivuotias ihmisenalku on niin hellyttävä, millaistahan lie häntä hautaan saattaa?

Tuntuuko minusta vain, vai onko Pyrstötähden viime viestistä kulunut liian kauan?

 
Niin missä on Pyrstötähti? Mielessäni jo heti aamulla sitä mietin, kun viestejä ei ole tullut! =) Viimeksi olin minä kadksissa, kun menkat alkoivat ja niin suunnattomasti ketutti! Tällä kertaa, en anna lannistaa jos menkat tulevat vaan jatkan entistä ehompana taistoon munasolun ja siittiöiden yhteyttämiseen! :D

Pesin vain yhden maton, ulkona oli kuuman, kuuma ja kun kylmää vettä roiskui, tuli kylmä =) , menin olevinaan päikkäreille, mutten tarennut yhden peiton kanssa :headwall: , eli penen pieni torkahdus ja sitten ylös.

Pian ruuan laittoa, kun mies saapuu töistä kotia :p , hyvä puoli näissä kuumissa pvssä on kun ei ole nälkä! :D

Plättä:sinulla taitaakin pian jo täti parkkeerata ulos asunnosta ja sitten alkaa taas oviksen etsiskely :saint: , Onnea siihen!
Juu ei ole vaikeaa nyt ainakaan tänä aamuna pitää näppejä erossa testeistä, olin niin unenpöpperössä 5:00 kun kelo soi ja kävin pisulla, niin minulla paha tapa tehdä testejä aamuvirtsasta, onkohan sillä väliä tai vain ovistestejen suhteen?

Joskus taas kun ovistestiä pitänyt tehdä, olen miltein unohtanut ja itten kauhea pidättäminen, että ehtisi purkin ottaa mihin pissata, minulla tuollainen virtsanäytepurkki siinä käytössä.;=)

Niin missäköhän Pennanen luuraa? Mukava olisi kuulla olotilojasi! :flower:

Nuuskulle:Suurensuuret halit menkkojen takia...Mutta edelleen nokka kohti korkeuksia, ja siellä se plussa joku kaunis pv odottaa!! :flower: :heart:

Juu, tytär minua eilen muistuttikin niin äiti sinulla pitäisi menkat alkaa keskiviikkona..Juu niin pitäisi keskimäärin kietoani ajatellen :D Tosin kyllä hän kysli onko jotain oireita, että voisin ollakkin raskaana? Hän niin sitä odottaa myös! :heart:
Mies kyseli joku ilta:Onko olosi normaali? Kysyin, miten normaali( mielessäni ajattelin, enköhän aina ole vähän hassu) :LOL:

Tulkaahan esiin nettipimennoistanne vähän infoamaan meitä kaikki! :heart:

Heissulivei taas! :wave:

Rva Pikkumyy :heart:

Lisäyksenä tämän pvn horoskoopista kaikille skorpioneille! :D

Skorpioni 24.10. - 22.11.

Pidä tänään huolta lähimmäisesi terveydestä. Elämä voi joskus olla aavistuksen rankkaa, selitä se myös hänelle. Kaikki kääntyy vielä hyväksi.
 
Moikka!

TORPEEDO:Onnea pojasta!

Mä lähden keskiviikkona Tanskaan pienen kummityttöni Andrean hautajaisiin,joten olen nettipimennossa,kyllä olen itkenyt pienen pellavapää ANDREAN kuolemaa valtavasti.Andrea kävi viime kesänä täällä Suomessa ja nyt on kuollut pois.
Kaverilleni tämä on raskasta,he kävivät rankat lapsettomuushoidot ja nyt sitten Andrea tyttönen on kuollut pois.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia puhaltelen teille kaikille+++++++++++++++++ :whistle:
 
pyrstötähti
täällä taas ollaan,pikkusen olin pikasella vkl-reissulla ja tänään kaikkea pikkusälää piti hoitaa.Kp 7 ja tästä sitä aletaan omia haamuja metsästää.Tosin mulla ei ole koskaan haamua edes ollut siinä toisessa rapisevassa,tuo ovistesti kyllä viivautuu mutta siinäpä se kun ei taida muut asiat pelittää joten kyllä te kaikki muistatte sen tunteen että tekis mieli luovuttaa.Pari iltaa sitten yksikseni oikein piti nyyhkiä tätä omaa vanhuuttaan ja syyttää tota miestä ettei se pari vuotta sitten innostunu mutta eipä tuo ole vieläkään muusta kuin tekemisestä kiinnostunut mutta sekin on toki lopputuloksen kannalta riemuvoitto.

Aivan ihania on m-kerhon uutiset,lasken tähän lumiMarjanki,p...le se auta muuta kuin olla myrstötähti sitten jos ei muuten ala viiistellä isossa rapisevassa.

Gittelle tukeva olkapää hirveästä uutisesta,en tiedä mitä sanoa.Toivottavasti pienokainen sai lähteä edes kivuttomasti ettei pieni kärsinyt.

Ja mikkumyy ja sun munkit,taidatkohan olla ihan luomusti paksuna,mä en muuten muista ainakaan mitään vv lorinaa itselläni olleen aikoinaan.

Tervetuloa uudet mukaan meidän joukkoon,hullutellaan yhdessä koko loppuvuosi.

Torpeedo,hurja velho,miten ihanaa kun saat toisenkin poijjaan talloon,taidat olla onnellinen nyt?

Ja koko porukalle vaikka en nimeltä mainitsisikaan tsemppiä hirveesti ja muistakaa rapistella,rapistelijat voittaa aina jeeeeessssssss.

Tv: ajoittain vähän toivoton myrstis mutta periksi ei anneta
 
Jaa, auttaisikohan yhtään jos oisin mapsellinen? :kieh:
Mulla on taas tänään ollut sitten se olo, että mitä hullua. Onhan sula mahdottomuus sattua 1/100:sta enää sellaiselle, jolle se on kerran jo sattunut, eli silloin kun nämä ennenaikaiset vaihtarit sain. :headwall:
Mulla kuitenkin kaikki alkaa olemaan aika finaalissa kun ei edes hormoneilla saa kunnon vuotoakaan aikaan, saati että toimivia munasoluja syntyisi. :/
Kyllä tästä pikkuhiljaa alkaa syntyä sellainen ärsytys älyttömiin toiveisiin, että nyt syksyllä ehkä pääsen irti tästä ja annan "mummoiän" tulla lopullisesti ja siirryn vaihdevuodet ohittaneiden kerhoon... saapa ainakin naatiskella siitä, ettei rättipäiviä ole... :LOL:

Noista haamuista tuli mieleeni, kun usein puhutaan, että on olemassa testimerkkejä, jotka tuottaa virheellisiä "roskishaamuja". Minä voisin kyllä testata ne kaikki ja todistaa väitteet vääräksi. Minulla ei tasan varmasti tule minkäänlaisia haamuja mihinkään r-testiin, vaikka kaivaisin ne 100 vuoden päästä roskiksesta. :LOL:

Mutta onneksi on iloisia uutisia tässä pinossa... ja mullapa on vielä sellainen tunne, ettei tässä vielä kaikki, vaan kyllä sieltä vielä plussaa pukkaa. =)
Eli kaivakaa kaikki ne rapisevat testit esille, niin saatte nähdä... :saint: =) B)
 
Heippa taas!

Ja myöhästyneet pahoittelut Lumi-Marjalle ja Äittä-67.lle.

Kiitokset teille kaikille osanotosta, nyt on jo olo hyvä (siis se henkinen puoli taas). Ei kuitenkaan pilannut lomamatkaa tämä km, ehkä jopa oli helpompi jättää se taka-alalle kun oli muissa maisemissa. Tietenkään en tule sitä koskaa unohtamaan.

Lomamatkan aikana oli tullut sairaalasta kirje, jossa siis olikin todettu raskaus tuulimunaksi ei "varsinainen" km. Siitä varmaan johtui että raskausoireet eivät kadonneet kuten siis ekassa km:ssä jossa alkio oli elävä (näin itse sykkeen ultrassa). Tosin en nyt tiedä onko tämä oikeata päättelyä, mutta omalla kohdalla ainaskin oli näin.

Niin ja tervetuloa uudet listoille. Täällä on myös on ollut niin hulvatonta ja mukavaa keskustelua, että kaikken en pysty nyt kommentoimaan, mutta naurattaa ne jutut (ei tienkään km viestit).

Luin PikkyMyyn viestin 10.7 ja siinä ihmeteltiin meidän palstaa ja oltiin jossain kommentoitu, on muutenkin jännää että edes toisia palstoja kommentoidaan muilla palstoilla ;-)) Käväsin lukemassa, aika erikoisia kommentteja, mm. äiti ei saa olla "vanha" mutta isä saa yms. muuta typerää...

No kyllä niille nuorille elämä opettaa ja ne huomaa kun pääsevät tähän ikään että tämänikäiset eivät ole mitään mummoja...helskutti sentään. Ja kaiken lisäksi kun tilastoihin mennään niin niille "nuorille" syntyy eniten kehitysvammaisia ja nykyään on todella hyvät sikiötutkimukset raskauden aikana.

Onhan täällä siis todella kaikkea muutakin mielenkiintoista keskustelua ollut.

Oma napa: kaavinnasta siis 3.5 viikkoa, testasin tänään ovistestillä haalean viivan...katotaan mitä tulee :)) kierrosta en osaa sanoa yhtään mitään vielä.

Hyvät kesäjatkot kaikille.



















 
:hug: Lohdutushali Gittelle Tähänkään kohtaan ei ole sanoja, on vain syvä myötätunto :hug:

Minunkin, ennustajaeukon , puolesta tervetuloa kaikki uudet enemmän ja vähemmän sekopäiset vauvakuumeiset pinoomme. Kuten jo esittelinkin, olen pinon ennustajahömppä , muutama on osunut jo kohdilleen. Niinpä lausun tässä seuraavan... MikkuPyy taitaa tuoda meille plussan seuraavaksi....

Torpeedolle Onnea poikavauvan odotukseen




Mimuli kyllä se nyt plussa taitaa olla.... Ziisus !! Kyllä me 40+ ollaan ahkeroitu kovasti. :D

ja eikun sikiäminen jatkukoon !

Itsellä puoliväli menossa ja ukkokulta saa kyytiä taas :LOL: Aamusella päivä lähtee hyvin käyntiin pienen makuuhuonepainin jälkeen B) noh, lähtipä mies nyt sitten taas pariksi vuorokaudeksi töihin keräämään voimia että jaksaa vielä ennenkuin alamme odottaa tuleeko tätiä vai ei. Itse muuten muistan kyllä että kun nuorempana tulin raskaaksi tiesin sen heti. Oli enemmän valkovuotoa ja tissit tulivat pinkeiksi. Nyt,vaikka tätä etuvarustusta onkin kohtalaisesti,,, saa melkoisesti pingottaa että sen huomaa... on kait vähän löysempi varustus kolmen imetyksen jäljiltä... Johtunee siitä.... heh-heh-heh...

[/u]Lumi-Marjalle myös haamusta onnentoivotukset.

ilta on pitkällä,taitaa myös juttuni poukkoilla melkoisesti. Jotenkin olen niin täpinöissäni B) :LOL:

Hyvää yötä kaikille. Enkelten siipien havinaa. Tsemppiä, uskallusta, jaksamista ja Onnea jokaiseen yritykseen.

t. Mainoemppu :wave:
 

Yhteistyössä