Huomenia kaikille!
Tulipa nukuttua, menin nukkumaan 20:20 jo illalla ja heräsin kellon soittoon 5:15, olin siis ihan kauhian väsynyt, mies ihmetteli kun 20 aikaan sanoin meneväni pian nukkumaan!
Minni:Kiva nähdä sinua jälleen! Hyvä, että olet "toipunut" Nyt vaan Paljon Onnea ovisplussaan ja sen jälkeen raskausplussaanikin!
Lapsellinen: Et saa meistä luopua, eli jatketaan piinailua ja kuumeilua vaan yhdessä!
Itse olen saanut elämässäni kerran "haamun" viljatestiin, se on siis raskaustesti, sen jälkeen en koskaan ole niitä testejä käyttänyt, nyt jos tulisi tarvetta raskaustestin tekoon kaapissa on babyplussan raskaustesti ja apteekin oma raskaustesti!
AinoEmilialle: onnekasta ovisaikaa ja plussaa sen jälkeen raskaustestiinkin!
Ja kiitokset ennustajaeukolle, jospa se osuisi oikeaan! :hug:
Pennanen: Pidähän täti loitolla! Ja plussaonnea!
Kiitos myrstötähti ja muutkin arvauksista, jotta täälläkin saattaisi olla "luomuraskaus" alkamassa, itse en usko ennenkuin jos menkat reilusti myöhässä! Kivahan se kyllä tälläinen olisi saada!
Niin ja kiitos pyrstötähti tiedosta, ettei sinullakaan sitä vv:tä muistaaksesi lorahdellut silloin raskauksissasi! Eli ilm lugetkin saa aikaan muutakin?
Laitan tähän oireitani, vaikka useinhan raskaus varmaan voi alkaa oireitta ja nämä ovat pms oireita
Eli väsymys eilisestä alkaen, tosin heräsin jo 5:00, siinäkin saattaa olla osuutta asiaan, rintojen arkuus, sekin ihan norm oire saattaa olla menkoistakin, alavatsanippailut, sitä vaan kuullostelee itseään, hajut: kaupassa pvllä makkaratiskin luona kyllä haisi pahalle: varmaan oli vanhentunutta tavaraa myytävänä!
, illalla kun kävin toisessa kaupassa, se ko kauppa haisi, mutta siellä paljon kylmäkoneita ja ne lämmittävät koko kaupan ilman mahdottoman kuumaksi: Kai silloin hajutkin voimistuu!
Sunnuntaina kun tyttäreni ja avomiehensä olivat meillä kylässä, avomiehen hajuste täytti koko asuntomme hajullaan/tuoksullaan, eilen oikein kysyin mieheltäni, että oliko voimakas hajuste sunnuntaina hänestä, ei kuulemma ollut! Toisaalta kahvin haju ei ole niin paha kuin joskus raskauksien aikana, mutta maku on paha!
, palelu oireena:Kyllä kuuluukin palella, jos saa esim kylmää vesiroisketta päälleen, kun pesee mattoja ja kesällä voi palella pelkän pussilakanan kanssa, kun on tottunut nukkumaan untuvatäkin kanssa!
Nämä em ovat siis vaan tuntemuksiani, silti en usko, että olisin raskaana, pettymykset menkkojen alun suhteen saaneet ajatukset varovaisiksi! Mutta jos nyt ei tässä kierrossa, teen kaikkeni, että ensi kierrossa, plussaa pärähtää! :saint: :heart:
Ihanaa aurinkoisen aamun alkua kaikille! B)
Plussakasta viikon jatkoa kaikille!
Rva Mikkupyy :heart: :wave: :flower: