40+ so what? (vol. 2)

mimuli: Ihan selvä haamuhan tuo on. Waude! =) Pidetäänpä peukkuja, että muutaman päivän päästä siinä paistattelee ihan selkeä viiva! :heart:
Josko se plussapyrähdys tästä alkaisi...

torpeedo: Ihanat kuulumiset sinulla. :heart: :heart:

Disperiniä käytetään käsittääkseni siksi, että siten verenkierto kohdun tienoillakin vilkastuisi ja limakalvo kasvaisi hyvin.
 
maanantai-aamuna Tyksiin heti, kun se aukeaa eli 05.00 :D Kerron sitten sukupuolen teille ihan ekana :D
Meillähän on 4 tyttöä ja yksi poika, etten pitäisi poikaa ihan huonona vaihtoehtona, mutta kyllä sentään taas tyttö on aina tyttö :heart: .....ihan sama mulle, mutta meidän poika toivoisi pientä tasoitusta porukoihin =)
Tsemppiä kaikille viikonlopun " hommeleihin", mikä nyt sitten kelläkin mielessä.....
Voi hitsi, nyt on niin kuuma, että sullon suonikohjut uimapuvun lahkeesta sisään ja menen takapihan kala-altaaseen, halkaisja n.metri........
T.Torp.



:hug: B)
 
Torpeedo:onnittelut sinulle ja perheellesi hyvistä uutisista. Olisikohan sinulle poika tulossa...No sen kuulemme maanantaina. Itse jostain syystä mielikuvissani ajattelin omalle kohdalle pientä tyttöä, mutta poikakin olisi ihan ok. Molempia kyllä jo täältäkin löytyy ennestään.

Nyt on hankittu sitten pari testiä apteekista. Tosin siellä ei ollut suosikkiani Clearblueta, mutta Predictor kai toimii sekin, kun maltan vaan odotella. Ostin samalla lisää raskaus-multitabseja, jos alkais niitä taas säännöllisesti syödä, eipä taida olla pahaksikaan. Siinä luki, että myös raskautta suunnitteleville.

Tänään aion herkutella hieman kevyemmin eli marjasorbetilla jäätelön sijaan. Muutenkin nyt on aika korjata niitä ruokatottumuksia pois lomavaihteelta.

Rentouttavaa perjantai-iltaa kaikille!
 
pyrstötähti
nyt oikeen tirkkailin isolta ruudulta haamun,aivan ihana haamu,mä rakastuin tohon haamuun heti,mä haluan samanlaisen itselleni,ei haittaa vaikka se ois ihan samanlainen ku mimulin haamu,en halua yksilöllistä haamua,haluan ihan presiis samanlaisen tässä kierrosa.
Mä en ole nähnyt elämässäni koskaan ennen haamua ja olen sentään jo aikuinen. Voitko ottaa huomenna uuden kuvan että näemme kuinka se siitä kehittyy,mehän itse asiassa seuraamme syntymän suurta ihmettä nyt. Ja sitäpaitsi kuinka olisin ikänä itse tajunnut jos tuo olisi omassa tikussani en mä osaa katsoa. Ehkäpä jopa heittänyt menemään :'(

Mä olin tänään liian kauan auringossa.Sitten katsoin vauvavideoita ja näytin tietysti itse ihan kaamealta,olen niin narsisti,että en tarkkaillut juurikaan vauvojani vaan itseäni ja kilojani.Tyytyväisenä panin merkille että näytän nyt huomattavasti paremmalta kuin silloin.
Mutta oli kyllä oikeassa että en mä ole koskaan ollut superäiti,ihan vaan korjailen tyttäreni taikasauvaa uppoutuneena samalla aikaa kun poikani tyhjensi vieraitten juhlapöydästä kaikki karkit pieneen hiekkaämpäriinsä ja tyttäreni kiusasi synttärisankaria,minä vaan istun ihan muissa maailmoissa ja unelmoin ties mistä. Täytyy todeta että on suuri ihme että olen näköjään saanut hengissä pidettyä nämä kolmekaan :eek:

Mutta lapsilleni olen se ainoa oikea äiti ja he kuulemma rakastavat minua yli kaiken. Se riittäköön,ei kait tässä enempää voi vaatia,pyrstötähdeltäkään,olenhan sentään toiselta planeetalta eikä siellä niitä puuroja keitellä,onneksi nuo toisten lasten äidit tekee hyvää ruokaa.

Helle jatkukoon,ja raskauttakoon koko joukon meitä höppänöitä auringonsäteiden voimalla, terv: pyrstis, ihan ufo-fiiliksissä
 
Meikäläinenkin ehtii käydä kyllä lukemassa kuulumisia ja yrittää pysyä kintereillä mitä kenellekin kuuluu. Loma jo häämöttää, ensi viikko enää töitä ja sitten 4 vk lomaa. Ihanaa ! Sitten alkaakin rippijuhlien valmistelut jotka ovat vasta loppukuusta kun jo koulutkin ovat alkaneet. Se on vähän tylsää. Remontti etenee ja isot sisähommelit on jo tehty. Sisustusta riittää emmekä varmasti saa kaikkea ihan hankituksi juhliin mennessä, mutta se ei haittaa. Suurin osa kuitenkin. Onpahan sitten kun juhlat ovat ohi ja syksy saapuu koti putsattu viimeisen päälle ja saa istahtaa takan ääreen sukkia ym (toivottavasti vauvan nuttua) neulomaan talvea varten.

Ihanaa että haamuja tipahtelee, toivottavasti vahvoja plussiakin. Toivo elää ja olen varma että moni meistä on tuhdisti raskaana ennen lumia. :heart: Ennustuksia en nyt tähän väliin heitä, kun en ole ihan niin perehtynyt "siskojen" kiertoihin ja tarinoihin tällä haavaa.

Oma ovis lienee käsillä jos sitä nyt edes tulee. toisaalta onni että on tätä puuhaa niin paljon ettei ole kerinnyt uppoutua pelkästään raskaushaaveiluihin. Siellä se kuitenkin takaraivolla on olemassa ja pysyykin toistaiseksi. Naapuriin syntyy vauva ihan pian ja ehkäpä se tuo haikaran meillekin ,,, tuleepahan osoite tutuksi =) löytää sitten paremmin meillekin.

Pyörällä olen töihin polkenut ahkeraan ja pari kiloa on tipahtanut ketjuja kelatessa. Meni hermot kun katselin valokuvia reissun jälkeen. :kieh: Päätin että hitto soikoon nyt se on joko rasvaimu tai kuntokuuri. Rasvaimuun ei ole rahaa eikä uskallusta,,, ei siis muuta keinoa kuin lisätä liikuntaa. Toivottavasti ei lopahda heti alkuunsa.

tässä taas kuulumiset ennustajaeukolta. Mukavaa loppukesää kaikille ja miälettömiä puhureita peittojen alle ja testitikkuihin vahvoja viivoja.

Halauksin :hug: AinoEmppu
 
Kyllä tuo sinun haamusi näyttää kovasti siltä kuin minulla ovat aina näyttäneet plussatestit. En muista koskaan saaneeni raskaustestistä sellaista vahvaa viivaa kuin käyttöohjeissa, mutta ihan hyviä lapsia niistä silti on tullut. Olen selittänyt asian itselleni niin, että pissatestaus nyt vaan on aika epätarkkaa hommaa, ja siinä ei ole sen kummempia sävyjä kuin plus ja miinus. Naaras ei voi olla pikkuisen tai osittain raskaana, se on tai sitten ei. Kyllä minä onnittelisin jo nyt, mutta nauti mimuli silti testaamisen jännityksestä ja pidä meidätkin ajan tasalla.

Tuossa plussatestin näkemisessä on jotakin. Viime kerralla sain oman turhan testileikkini loppumaan sillä, että katselin kuvia plussatesteista kyseisestä pinosta. Se auttoi ensi hätään, ja paljon rahaa säästyi.

Muille loppukiertolaisille toivon jännittäviä hetkiä. Mielenkiintoinen tuo Rva Pikkumyyn miehen kommentti. Luulen, että mies tuntee vaimonsa niin hyvin, että saattaa huomata pienenpienet muutokset lämpötiloissa, tuoksussa, katseessa, jossain... Itselläni on samantyyppinen kiinnostava kokemus: mieheni havaitsi yhden keskenmenoistani kauan ennen kuin mitään konkreettisia merkkejä tuli. Sanoi, että olin sen näköinen niin kuin olisin jo synnyttänyt.

Pyrstötähden kirjoitus kihisee naisenergiaa. Kun kuukautiset alkavat loppua, herää taas toivo, että nyt ja tässä kierrossa se tapahtuu. Itse en ole oikein entiseen malliin palautunut viimeisimmästä. Jouluinen keskenmenokin kaihertaa mielessä. Sitä ajattelee, että mikä olisi ollessa, jos nyt elettäisiin viimeisen raskauden viimeisiä viikkoja. Nyt olisi mielessä synnytys ja imetys, jotka jäisivät äitiurani huipennukseksi. Nyt uhkaa käydä niin, että viimeiseksi vaikutelmaksi jää turha toivo ja kysymysmerkki ja muistutus elämän epätäydellisyydestä.

Palstalla on nyt paljon jännitettävää, ja varmasti palailen illemmalla tarkistamaan kuulumiset.





 
Huomenia ja taas on aurinkoinen keli - ihanaa. Pitäisiköhän vähän taas ottaa aurinkoa, vaikka se onkin vaarallista.
Olen kyllä aina kuulunut siihen joukkoon, joka on itseään grillaillut. Toki käytän järkevästi aurinkovoiteita.

Testasin taas aamulla ja kuvittelin, että haamu olis vahvistunut, mutta minusta se näytti samalta, joten ehkä tällä kertaa on kyseessä vain hipaisu. Vähän olin pettynyt - taisin odottaa selkeää viivaa. Tosin niiden tulkinta - haamujen vertailu - on kyllä hankalaa. Mutta joku viehätys tossa testauksessa on kuitenkin. Pitkään sitä tikkua tulee tuijoteltua - ihmeellistä, miten suuri asia on noin pieni tikku. Ja jos tämä tällä kertaa on vaan kemiallinen raskaus, niin kyllä se sitten viimeistään ensi kierrossa tärppää.

Pikkymyy: onko sinulla oireet lisääntyneet? Mulla voi olla niitä mahdollisesti kuviteltujakin oireita, mutta muuten ei mitään mainittavaa.

Pyrstis: täälläkään tämä äiti ei koe olevansa superäiti, mutta myös minua lapseni rakastavat sellaisena kuin olen ja heidän mielestään laitan hyvää ruokaakin ja mielellään pitäisivät minut kotona kaiket päivät. Toivon sinulle tästä kierrosta ensin sen oman haamun ja siitä tosi vahvan plussan. Useiden testien jälkeen haamusilmä kehittyy ja tähän yksilöön ei tarvittu edes taskulamppua.

Plättä: itsekin välillä mietin, erityisesti kun näen viimeisillään oleviä äitejä, millaista nyt olisi, jos vauva kohta syntyisi, jos kaikki olisi jatkunut normaalisti. Ja vaikka uusi raskaus saisi alkunsa, siitä alkaa sitten uusi jännitys - miten kaikki menee. Itse sitä ajattelee, että ei kai voi mennä huonommin kuin viime kerralla ja jos ei yritä, ei kai sitä mitään voi saadakaan.

AinoEmilia: hienoa, että olet saanut kiloja pois! Mulla perinteisesti loman mukana aina tulee 3-4 kiloa, ja ne kilot tulevat pääosin jäätelöstä ja herkuista. Sulla on loma vielä edessä, eikö olekin kivaa. Itse palaan töihin ensi viikolla, mutta pari lomapäivää tulee ehkä vielä pidettyä jossakin sopivassa välissä.

Nyt menen sinne ulos ja pidän kyllä teidät ajantasalla, mitä sitten seuraavat päivät tuovat tullessaan.
Mutta eiköhän ennen lumia, kun AinoEmilia totesi, meistä moni - toivottavasti koko kööri - on raskaana ja vahvasti.
 
Heippaus! :flower:

Olipa tullut taas tekstiä paljon! :D

Mimulille onnittelut haamusta,kyllä se varmasti plussaksi muuttuu! Ja ainakin joku pesää yrittää rakentaa kohtuusi, kun haamu tulee! Onnea! :heart: :hug: Kerrohhan kuulumisia, innolla odotan! :D

Nuuskulle: pahoittelut jos tuli negakierto, mutta siinä tapauksessa plussakiertoa puhaltelen sinulle ensi kiertoon! :flower: +++++++++++++++++++++ :whistle:

Pääpilvissä:pahoittelut menkoista! :hug:

Minulla edellisyönä jo vatsa kipeä, ei siis alavatsa vaan tämä maha*näyttää* :D , eilen aikaajoin myös ja sama viimeyönä, en tiedä johtuuko siitä tämä oloni, vähän huono, mutta ei oksennutaja rinnat kuulemma edelleen turvoksissa, miehen sanoin :D Sitä valkovuotoa, mitä minusta kuuluisi lorahdella, jos raskaana olisin, ei kyllä näy! :headwall:

Eli ensi viikolla sen sitten tosiaan näkee, kuinka käy? En halua siksi testata , koska jos nega se pahoittaa mieleni etukäteen. Menkat taas kertovat vääjäämättömästi totuuden. Jos taas niitä ei loppuviikollakaan ole, silloin uskallan testata.

Kiitos noista vitamiini tiedoistanne! :flower:

Vauvadisperiniä toiset todellakäyttävät ovulaation jälkeen kohdun verenkiertoa lisäämään. Minäkin siitä kysyi gyneltäni, mutta minun tapauksessa, hän ei sitä suositellut, joten en ole käyttänyt, minulla hb normaali ei korkea.

Torpeedolle: Mahtavat Onnittelut hyvistä ultrakuulumisistasi! Ihana asia! :hug: :flower: :heart: Onnea pienen odotukseen paljon, paljon edelleenkin! :flower: Toivottavasti pain olisin jo itsekkin raskaana! :saint:


Niin aamuinen kommelukseni kaadin puol mukia kahvia päälleni, pyllyä vähän kuumotti, kuuma kahvi, onneksi eimennyt vatsalleni! Mies siivosi jäljet kun minä heitin housut jalastani! :D

PlussaOnnea kaikille edelleen hirmupaljon! :flower: +++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)...........kp2/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp4/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp5/28..............yk4...........4./1.yhteinen
Plättä (44)....................kp8/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp14/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp18/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39).......................kp19/28............?...............1.
Rva Pikkumyy (43).......kp25/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp25/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp26/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp27/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp28?/28-39....?...............5.
Pennanen (40).............kp30/29-32.....0,5v...........2.
touhu tenava (45)........kp30/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp33/28............?...............3.
einiinvaan (41).............kp35/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp64/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen


babo67 (41).............kp26/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp37/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Aurinkoista lauantaipäivää!
Voi miksei koko mun loman ajan ollut tällaiset ilmat, vaikka minä niitä tilasin. :/

Mimuli: Kyllä se sieltä vahvistuu. :) Eikös tuo Predictor ole vielä sellainen ei-herkkä testi, joka ei kovin aikaisin näytä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja AinoEmilia:
Jos en kaikkia ennustukseeni listaa niin .... mhmhm..... lapsellinen67, gitte , mimuli ja Pikkumyy.... siinä,,,,, ja lisätään vielä Mussukka....
Tää vaan ihan siksi, että kyllähän meidän ennustajaeukkomme tiesi taas. :p

Mä luulin, että Asperinia/ Disperiniä käytettäisiin nimenomaan alkukierrosta, jotta limakalvo kasvaisi... voinpa luulla väärin... :p

Meillähän onkin tässä aikamoinen lista ajankohtaisista jännääjistä:
Rva Pikkumyy
mimuli
Nuusku
mimmimamma
Kirsikka68
Pennanen
touhu tenava
ruujakengu
einiinvaan
Mussukka67

Eiköhän sieltä Mimulin lisäksi plussauutisia kerro joku muukin. Mussukasta ei ole kuulunut aikoihin mitään... jokohan siellä on plussat kehissä ja vain unohtanut kertoa meille. :eek:
 
Heips,
tässä olisi vielä yksi kuva tämän aamun testeistä. Siis ovis-testi ylinnä, sitten rfsu-testi ja sitten Predictor.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2418023.jpg

Nyt täytyy ottaa Myystä esimerkkiä ja lähteä lenkille. Mies jo äsken kyseli, koska lähdetään.

Leppoisaa ja lämmintä lauantai-iltaa!
 
mimuli? Niin selkeä plussa tuo predictor :flower: :flower: onnitteluni.

Itse vertasin omaa ovis plussa tuohon sinun testiin hieman vaaleamat värit minulla sekä testi että kontrolliviiva. Ovisviiva oli välillä täysin poissa joten jotain minullakin kertoo. Kp 27 eikä täti vielä tuullut ja r-testissä haamujen haamu.

mimmimamma
 
Mimuli: Onnea vahvat merkit sinulla, jotta raskaana olet! Paljon onnea sinulle! :flower: :flower: :heart: Mahtavat ajatukset olla onnellisia! :saint:

Mimmimamma, sinullakin haamujen haamu, Onnea, voitko linkittää siitäkin kuvan,ilo niitä on katsella! :D

Jatkan vaan odottelua, osa minusta haluisi näiden ihanien juttujen takia testata, mutta osa ei, eli en testaa mitään. :D

Mitäs muille kuuluu?

Täällä + 29 astetta ja tuntuu, että sulan! :D mimuli ja mimmimamma, mitkä teidän lämpönne ovat tänään? Tosin sehän ei aina kaikkea kerro! Siis minun tapauksessani. :D

Otetaanko lämpögallub? Minulla nyt 37,0

Sain jopa nukuttua melekein tunnin päikkäritkin! :D

Tulkaahan esiin koloistanne kertomaan aurinkoisia kuulumisia! B)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Muokkaus: Mitkäs lapsellisen iltalämmöt nyt ovat? :saint:
 
tuo on Mimuli ihan selvä plussa, ei enää mikään haamu :heart: Vau! Upea juttu :flower:
Ja Mimmimammako sitten perässä, varovainen tuuletus :heart: haamun puolesta.Toivotaan, että vahvistuu :flower:

Täällä on kyllä paahtavan kuuma, kuten Rva Pikkumyy kertoi, mutta eihän se ruumiinlämpöä nosta ;) Se +37,0 kuulostaa kelpo lämmöltä, toivotaan parasta.

Olin lasten kanssa maauimalassa, siellä vähän virkistyy B)

Tästäpä nyt lähtee käyntiin oikein plussamarkkinat :heart:

Mukavaa iltaa!

Torpeedo :wave: :wave: B) :xmas:
 
kiitos kaikille jo kovasti tsemppauksesta! Testaan edelleen ja toivotaan, että tämä tästä lähtee käyntiin. Jospa malttaisin pysyä huomisen testeistä erossa ja odottelisin ensi viikolle, niin oltaisiin varmemmilla vesillä.

Mimmimamma: onnittelut haamusta myös sinne! Näitähän alkaa nyt tulla. Kesä tekee tehtävänsä. Joo kyllä mullakin välillä ovisviiva katoaa kokonaan ja nyt selkeästi oli vahvistumaan päin.

Rouva Pikkumyy: mittasin äsken lämpöni ja yllätykseni se oli 36,9, mikä on minulle korkea. En ole paljon lämpöjä mittaillut, mutta väsyttää nyt vielä enemmän kuin aiemmin. Sinulla on kyllä aika hyviä merkkejä raskautta ajatellen.

Nyt menen soffalle takaisin tai sitten ulos istuskeleen ja nauttimaan kesäillasta!
 
Olen 43v (syksyllä 44) kolmen lapsen (92,94 ja 00) mamma. Olin jo kauan ajatellut, että ihana perheemme on kasassa, mutta tämän kesän saapuessa minut yllätti voimakas kaipuu neljännestä lapsesta. Tuon haaveen puuhastelu on aivan aluillaan, mutta kovin mielelläni vaihtaisin ajatuksia toisten kanssa. Lääkärissä kävin, joka oli sitä mieltä, että toki sen mahdollisuuden voin itselleni sallia. Onhan se ylellistä olla rennoin mielin ilman ehkäisyä =) Ja pelkooni lapsen vammaisuudesta hän sanoi, että jos olen valmis kaikkiin kokeisiin, ei ikä senkään puolesta olisi este. Kovasti kyllä jänskää, sekä kutkuttavasti että pelottavasti... mutta katsellaan nyt jonkin aikaa mitä Luoja tuumaa =)
 
B) Taustatiirailija seuraa jännittyneenä:D mimulia uskallan jo onnitella :flower: Mutta mitä mitä mitä mimmimamma haamujen haamu :flower: :heart: voi ihanuuksien ihanuus, nyt kyllä parkkeeraan tämän pinon viereen eväiden ja makuupussin kanssa, otan hyvän asennon ja jään odottelemaan mimmimamman vahvistusta uutisesta ja plussahan se sielä on tulossa, ihan varmaan. Piti mennä päivittään tuota toista pinoa, mutta nyt ajatukset sekos näin hienojen uutisten edessä :D

Plussaa plussaa, paljon plussaa ja haamujen vahvistumista ja pienten lujaa kiinni tarttumista ja kaikkea, vain parasta teille :wave:
 
Huomenia kaikille!


Heräsin jo 8:lta, kun en saanut nukutuksi enää, oli nälkä ja tein ruispuuroa :p . Nukkumaan menin kyllä vasta 1:00 aikaan, ensin olin ihan väsynyt, mutta sitten yö olikin ihan levoton.

Aamumittaus ainakin vielä kunnossa , koska 36,7, ennen menkkoja tai heti niiden alettua romahtavat lämmöt 35,8 asteeseen. Rinnat ovat edelleen turvoksissa, nyt huomaan itsekkin, mutta sitä lorahtelevaa valkovuotoa ei ole! :headwall: eli varmaan menevät turvotukset pms:n piikkiin! =)

Ikiemo : Tervehdys, ja tervetuloa mukavaan pinoomme kuumeilevaan!vottavasti pian saamme monia plussa pinoon ja näitä sitten alkaapi syntyä:
. PlussaOnnea sinulle paljon!

Toivotaan helteiden tuovan iloisia uutisia meille!

Hyvä Lumi-Marja kun käyt täällä meitä semppaamassa, kiitos siitä!


Aamuterveisin Rva Pikumyy :heart: :wave:
 
Huomenta tytöt! :)

Ikiemo: Tervetuloa railakkaaseen pinoomme! :flower: Ilmoitatko kiertopäivän, niin lisään listalle.

Pikkumyy: Oireet kuulostaa ihan hyvälle, sullahan ei ollut nyt Lugejakaan? Ei kai se valkovuodon lisääntyminen jokaiselle tulekaan? Mun iltapäivälämmöt sahaa edestakaisin 37,1- 36,7. Eipä ole tuollaista koskaan ennen ollut... mitä outoa lienee?

Haamujen vahvistumista ja uusia ilouutisia odotellen.... :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)...........kp3/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp5/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp6/28..............yk4...........4./1.yhteinen
Plättä (44)....................kp9/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp15/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp17/n.23.........?...............4.
lapsellinen67 (40)........kp19/26-29......y2v...........1.
gitte (39).......................kp20/28............?...............1.
Rva Pikkumyy (43).......kp26/28-29......yk4..........4./1.yhteinen
mimuli (42)...................kp26/28............yk4...........4.
Nuusku (42)..................kp27/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp28/27............y6v...........4.
Kirsikka68 (40)............kp29?/28-39....?...............5.
Pennanen (40).............kp31/29-32. ....0,5v..........2.
touhu tenava (45)........kp32/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp34/28............?...............3.
einiinvaan (41).............kp35/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp65/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen

babo67 (41).............kp27/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp38/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Onnea Ikiemonkin loppukierron jännitykseen! :flower: Käytitkö jotain ovulaatiotestejä kierrossa, vai muiden tuntemusten mukaan elelit!? :saint:

Lapsellinen hyvin ovat sinullakin lämmöt! :flower:

Juu tässä kierrossa ei ollut lugeja, millaisetkohan rintani olisivatkaan jos nyt vielä olisi lugeja, nekin saattavat turvottaa rintoja!? Juu ja kun ei ole lugeja ei ole sitä lugevuotoakaan, niin voihan se olla, ettei sitä olisi silloinkaan ollut ilman lugeavustusta!? :headwall:

Alan pian mansikkapiirasta leipomaan, tervetuloa herkuttelemaan! :p

No muutama päivä kärvietelyä vielä....sitten se punainen ferrari ilmestyy, jos ilmestyy! Kyllä sitä näin loppukierrosta on levoton jo :D

Nyt leipomispuuhiin!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä