Rva Pikkumyy, en valitettavasti ollut tänään siellä kauppakeskuksessa, vaikkakin olisin tosi mieluusti sinne tullut.Näit jonkun toisen hörhön :xmas: .Itse olen päivystänyt takapihalla sekalaista lapsilaumaa
Mimmimamma,, tsemppiä uuteen kiertoon :heart:
Pennanen,, myöskin onnea uuteen yritykseen :heart:
Ikiemo, juu, tiedän ,se apteekissakäynti on just semmoista, että aina jotenkin nolona luikkimassa nopeasti ulos ovesta =) .Finni kasvakoon........
Dinosaurus, oiken hyvää jatkoa ja tuo varmasti tosi helpottava päätös niitten pienten kanssa ja muutenkin :heart:
Kaikille muillekin ihanaa iltaa ja paljon paljon plussaonnea........
Mua ottaa pattiin, kun kukaan ei ole huomannut raskauttani.Eikä tilanne parane, kun tulee viileämmät ilmat ja vaatteita lisää. Ajattelin tilata sellaisen paidan, jossa on sikiön kuva mahan kohdalla , näin niitä netissä.Se olisi siisti!!!!!!!
T.Torpeedo ja pikkuinen poika :heart: 18 vko.
Mimmimamma,, tsemppiä uuteen kiertoon :heart:
Pennanen,, myöskin onnea uuteen yritykseen :heart:
Ikiemo, juu, tiedän ,se apteekissakäynti on just semmoista, että aina jotenkin nolona luikkimassa nopeasti ulos ovesta =) .Finni kasvakoon........
Dinosaurus, oiken hyvää jatkoa ja tuo varmasti tosi helpottava päätös niitten pienten kanssa ja muutenkin :heart:
Kaikille muillekin ihanaa iltaa ja paljon paljon plussaonnea........
Mua ottaa pattiin, kun kukaan ei ole huomannut raskauttani.Eikä tilanne parane, kun tulee viileämmät ilmat ja vaatteita lisää. Ajattelin tilata sellaisen paidan, jossa on sikiön kuva mahan kohdalla , näin niitä netissä.Se olisi siisti!!!!!!!
T.Torpeedo ja pikkuinen poika :heart: 18 vko.