40+ so what? (vol. 2)




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)............kp2/28-39........?...............5.
Pennanen (40).............kp4/29-32........0,5v..........2.
Nuusku (42)..................kp5/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp6/27..............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp8/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp10/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp11/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp14/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp14/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp20/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp22/n.23.........?...............4.
lapsellinen67 (40)........kp24/26-29......y2v...........1.
gitte (39).......................kp25/28............?...............1.
touhu tenava (45)........kp37/27-30......y3v...........6.
einiinvaan (41).............kp40/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp70/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp32/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp19/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67, dinosaurus61

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4....................

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenta!
En tiedä mitä sanoisin, on jotenkin niin eteerisen onnellinen olo Pikkumyyn ja muiden plussanneiden puolesta. :heart: =)

Tuo yk Pikkumyyllä oli tosiaan 5 eikä 4... minulla oli jäänyt jossain vaiheessa päivittämättä tuo yk-sarake. :ashamed:

Tämän plussasuman kanssa voisi samalla ovenavauksella tulla muitakin jäseniä yrjöklubiin... =) Ensi viikollahan ainakin kanella pitäisi olla se pas ja sen tulokset sitten joskus aikanaan... Mitäs nämä "yliajalla" olevat touhu tenava, einiinvaan ja Mussukka?? Käyttäkäähän ovisaikaa lähestyvät nyt tämä onnettaren suosio hyväksenne.. :saint:

Jokos muuten AinoEmpun kristallipallossa näkyy jotain uutta? :heart:
 
(anteeksi että tälleen tunkeen teitin pionoon)

MUT PALJON ONNEA RVA PIKKUMYY!!!!!! Oon jännityksestä kakat housuissa täällä seurannut, sun jännäilyä ja melkein tiesin - ainakin hirveesti toivoin, että PLUSSAAT! :)
ONNEA!

niin, ja PALJON ONNEA myös teille muille 40+ plussanneille!
Ja kaikille yrittäjille tsemppiä! toivon teille vauvoja! :heart: :heart:

t.dreamer78
p.s. mähän oon vasta tyttönen, mutta vosin itsenikin kuvitella teidän asemaanne vielä joskus! ;)
 
Nyt olen lukenut kaikki viestit loman ajalta - HUH! kun olette ahkeria kirjoittamaan, mikä tekeekin tästä pinosta sen pinojen parhaan.

Äitälle ja Minnille vielä täältäkin voima halaukset suuriin menetyksiin :hug: En oikein osaa sanoa mitään sillä tiedän tuon tunteen enemmän kuin hyvin :'( .

Kanelle peukkuja PAS:iin ensi viikolle. Ja sitten meidän ennustaja AinoEmilja voisi katsoa seuraavat plussaajat kristallipallosta :heart: . Sitten kun saadaan viimeinenkin tästä pinosta plussaamaan niin siirrytään odottajien puolelle kaikki esim. pino nimellä "40+ and pregnent".

Omia kulumisia että np ultrassa on käyty ja siellä se pikkanen vilkutteli ja heitti jopa kuperkeikan vanhempiensa iloksi :heart: . Kävin myös veriseulassa josta eilen tuli tulokset; tulos normaali ei vaadi jatkotoimen piteitä. Itse olin varautunut jo lapsivesi punktioon. Eli taas on yksi virstanpylväs ylitetty. Laskettuaika muuttui hieman eli on 8.2.

Jännityksellä odotan seuraavaa plussaajaa!
 
pyrstötähti
PIKKU PIKKU MYY MINKÄ TEIT mä täällä tippa silmässä luin olen niiin onnellinen sun puolestasi ja en tiedä edes mitä ihmettä sulle sanonkaan. En voi edes kuvitella kuinka onnellinen voit olla tai voin yrittää.

Terveisiä miehellesikin ja koko perheelle :flower: minä en taaskaan muista miten niitä ihania isoja kuvia lähetetään mutta lähettäkää te.

Taivas miten olen onnellinen kaikkien meidän plussanneiden puoelsta.

Äkkiä se kuitenkin kävi.

Olikohan se edelliskuun rakettipaketti kuitenkin yks herkistäjä se keltuainen lähti toimimaan
mutta toisaalta olit ilman lugejakin, se kyllä pistää miettimään.

Luomuraskaus siitäkö tässä kuitenkin on kyse, mene ja tiedä.

Olen kyllä ihan sekaisin jo mä niin mietin että mitä jos ei sittekkään nyt kun tiesin että edelliskierron pettymys oli niin kova.

Kaikkea hyvää kaikille, nyt täytyy kelata muitten jutut välistä näin sivun 19 alussa vaan viestin onnea pikkumyy ja arvasin ja heti tulin kirjottamaan tätä.
Palaan pian, ihana perjantai, mahtava elokuu, nyt korjataan siis sinnikkyyden satoa!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Pikkumyylle !! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Ihanaa ! Tarrrojen tarrrrrrrrrrrrat mukaan Pirpanalle ! :hug:

Upeeta, mahtavaa ! :D :D :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
pyrstötähti
ihan mahtava viikko takana 40+ so what? Eiköhän me muututa pikkuhiljaa 40+ so pregnent -pinoksi.

Kyllä voidaan heittää vessapaperiksi ne tilastot joissa väitetään ettei yli nelikymppiset muka plussaa ja ettei raskaudet jatku. On meillä välillä ollut surullisiakin uutisia mutta meidän tilastoprosenttimme on kyllä ihan toista. Eli tuntuu jotenskin siltä että ne joilla on vauvahalut vielä jäljellä ja yrittämistä ei lopeteta niin kyllä sieltä plussia paukkuu. Oiskohan toi noinkin että kun pää ja sydän kerta vielä niitä haluaa niin on siellä kropassakin vielä sen verran oltava virtaa että sieltä vielä vauvasäteet vaikuttaa positiivisesti :heart: Eli kääntäen jos kerta sen vauvansa vielä haluaa on sekin merkki siitä että se ei ole vielä liian myöhäistä sitä hankkia, eikö vaan :hug:

Omassa navassa kp11 ja kyllähän sen alkaa tuntemaan,ainakin taas on tiedossa kovaa kyytiä ukkorukalle, vaikka muuta ei tapahtuisikaan niin kyllä mennään ykkösluokan vaunussa pari viikkoa tuon erotiikan puolesta ja se ei ole huono asia se,raskautuu sitten tai ei niin ainakin kipinää riittää parisuhteessa.

Mutta en mä silti taida rapistelua lopettaa vaikka kyllä myyn esimerkki oli hyvä toisaalta se ei olisi välttämätöntä sillä ilman sitäkin luonto tikanpojan puuhun ajaa tai ainakin oksan varteen :LOL: nyt ei passaa suututtaa tota herkkistä ettei mene otolliset ajat hukkaan.

Mietin tuossa että mitkähän ne olisi fiilarit jos itsekkin vielä plussais ihan oikeesti kai sitä hurahtais hetkeksi maailma raiteiltaan. Ihana viikonloppu plussanneilla, aiotteko jotenkin juhlistaa erityisesti, kyllä uuden elämän alku on mieletön asia ja nämä hetket on iäksi mielessä. :flower: Käyttehän kertomassa kuitenkin viikonlopun hehkutusta, ja pikkumyy ei tartte pyytää anteeksi EI SAA PYYTÄÄ ANTEEKSI että hehkutat me kestetään kyllä laitetaan kovemmat suojakertoimet päälle anna tulla vaan :saint:

Iloista viikonloppua ja tosi tosi paljon tsemppiä kaikille pinon yrittäjille,periksi ei anneta! :heart:
 
Nopeasti käväsen ennen kauneusuniani! :saint:

Kiitokset edelleen kaikille uusille Onnittelijoille! :flower:

Ylimmäinen on ovistesti ja alimmainen raskaustesti! :heart:

teen huomisaamuna uusintatestin, tänä aamuna piti, mutta unohdin! Pissat oli siinä vaiheessa jo pytyssä :LOL: Minulla on vielä 2 raskaustestiä, toinen babyplussan, eli samanlainen kuin eilinen ja toinen se apteekin oma: En muistakkaan olenko koskaan sillä testannut;=)

Niin Pyrstis: sanoppa muuta, kyllä tämä raskautuminen ihan hullulle tuntuu, kun keli minulla olivat mitä olivat, lomareissulla yksikin yö kun piti harrastaa seksiä, olin kuiva kuin sahara! Ei siitä mitään tullut, mutta katsoin laskureista niiden mukaan minulla olisi ollut ovis kp 16 ja se oli tämä'n saharayön jälkeinen pv, kun sain kunnon kyytiä mieheltäni ja ei ollut saharaa!!Niin uupunut olin touhun jälkeen, nukuin 2,5 tuntia, jospa silloin joku nopea vikkelä siimahäntä pääsi perille, mies vain kalasteli, kun rouva nukkuin Muhimassa muniaan* Tätä ennen oli kp 12 ...tiedä, sitä sitten mistä kerrasta alkunsa sai, mutta terhakka oli se siimahäntä! :heart:

Onnittelut : hyvistä ultrakuulumisista Mari66 :heart: :flower:

ja kiitos lisätarrasukista Pirpanalle, nyt onkin monen värisiä tarrasukkia! :saint: :heart:

Plussapuuhkutukset vielä! :heart: +++++++++++++++++++ :whistle: ja tartuntoja raskauden suhteen! :heart:

ps lasketuksi ajaksi voi laittaa 8.4.2009, tosin tämä vauveli varmaan on sektion ansiosta jo maaliskuussa maailmassa! :heart:

Minä ja Pirpana :heart:
 
Tuossa yrjöklubilaisissa on iältään 41, 41, 42, 42 ja 43 vuotiaat.... Pitääkö minun alkaa ennustajaeukoksi ja povata (=katsoa tuosta listasta) seuraaviksi plussaajiksi ainakin yhtä seuraavista: kane, AinoEmilia, ikiemo tai vilmaville. :p :saint:
 
Pikkumyyn raskaus antoi minulle ajattelemisen aihetta. Tällaiset mietteet eivät ole minulle tyypillisiä, koska olen niin läpeensä asiallinen ja realistinen tyyppi.

Pikkumyyn raskaudella on resepti. Se ei ole peräisin gynekologin pöytälaatikosta, ja se uhmaa ikävuositilastoja. Kaikki lääkärin neuvothan jäivät juuri tässä kierrossa kuulematta, ja raskaus alkoi maailman luonnollisimmalla tavalla. Pikkumyyn raskauden takana on Rakkaus. Ihan totta, en nyt yritä tässä vain veistää runollisia sanakäänteitä. Tältä minusta todella tuntuu.

Siitä asti kun olen seurannut Pikkumyyn kirjoittelua, olen pannut merkille samat asiat. Pikkumyy kirjoittaa aina miehestään kauniisti. Hän pitää huolta itsestään ja uskoo parisuhteeseen. Hellyys tulevaa lasta kohtaan oli jo olemassa, ennen kuin lapsesta oli mitään tietoa. Pikkumyyn viestit kimaltelevat ja välkkyvät. Niissä on sydämiä ja ruusuja niin kuin Tiimarin ikkunassa. Hän panee tässä asiassa tunteensa peliin niin kuin ei meistä toisista kukaan. Loppukierrossa Myyn odotukset ja toiveet saivat puoli pinoa sekaisin.

Kyllä lapsen kelpaa kun saa tuollaisen äidin.

Entäs Plättä sitten? Ajatus oli idullaan jo ennen Pikkumyyn plussausta: jokin minussa vastustaa raskautta, koska Rakkaudessani on säröjä. En tunne miestäni kohtaan niin kuin minun kuuluisi. Pienet lapseni herättävät ruumiissani enemmän tunteita kuin puolisoni. Pehmoisen taaperon hali saa minut elämään ja nuortumaan. Syitä on liikaakin, ja juuret juontavat kauas. Se on vähän kuin yrittäisi saada lasta työparinsa kanssa. Molemmilla saattaisi olla sopivia sukusoluja, mutta yhteenkuuluvuuden tunne puuttuu, ainakin minun osaltani.

Ihminen on kokonaisuus. Raskaaksi tulolla on myös henkinen puolensa, jota me emme niin hyvin ymmärrä. Siksi keskustelemme ovulaatiosta tai hormonitasoista. Niille on olemassa konkreettiset käsitteet ja mittarit. Olemme pinossa yksimielisiä siitä, että tilastot eivät kerro kaikkea. Yksi asia johon tilastot eivät pääse käsiksi on puolisoiden välinen rakkaus ja heidän siinä tuntemansa onni ja täyttymys. Ennen kuin voi tulla äidiksi täytyy tulla täydeksi naiseksi.

Puhun tietysti vain omasta puolestani.

Pikkumyyn plussaus jätti vähän tyhjän olon. Arvatkaapa miksi? Nyt on keksittävä uutta jännitettävää. (Hanki oma elämä, sanoisi joku.) Taidan valita seuraavat uhrini tuolta listalta. Ne näyttäisivät olevan ensi viikolla gitte, lapsellinen67 ja ikiemo.







 
Plättä: Tuo on totta, että nyt on jotenkin tyhjä olo, vaikkakin muuten tietysti hieno fiilis näistä plussauksista... Mutta koko ajan syntyy uutta jännättävää, uusia tarinoita, uusia ajatuksia ja tunteita... :heart:
Tämä pino kaiken kaikkiaan on kuin elämä itse, jossa kaikki tunteiden skaalat käydään läpi. Ei ole kovin kauaa siitä, kun saimme vain surullisia uutisia...
 
Ihanat onnittelut rva Mikkupyylle ja kiitokset kaikille rohkaisusta - alan kulkemaan rinta rottingilla ja maha pömpöllä, kai sitä on uskallettava olla onnellinen ja surtava vasta sitten jos suremisen aihetta on.....Kai se kuitenkin on niin että pitkä lapsettomuus jättää jälkensä ja sitä kantaa mukanaan vielä raskauden aikanakin. Sitä vain miettii kuinka minä voin onnistua. Vielä jänskättää että miten pitkällä raskaus oikeastaan on, mutta se varmasti tarkentuu ensimmäisessä ultrassa.

Mä en tiedä onko tässä ryhmässä telepaattisia kykyjä!!!!!! Mä kun olen ajatellut että odotan tyttöä ja että se on KERTTU - miten pyrstis on voinut päätyä samaan!!!!!! Mä olen jälleen kerran äimän käkenä, mielettömiä juttuja tapahtuu näköjään koko ajan :eek:
 
Noin nyt "kaunistuneena" herännyt taas :D

Kävin nimittäin aamulla kauppakeskuksessa, poljin pyörällä sinne 5km ja tietenkin takaisin. Muistan kuinka Torpeedo mainitsi ennen plussaamistaan, jotta epäili olevansa raskaana, koska hengästyi helpolla! Se taitaa pitää paikkansa, minua niin hengästytti, tuli kuuma ja tuli hiki, onneksi hikeni ei ollut sellaista haisevaa hikeä! :LOL:
Niin huomautettakoon, että olin rohkea, menin ensin apteekkiin, koska Multitabs raskausvitamiíneja ei ole enää kuin 2 jäljellä ja minusta ne pitää ottaa aina samaan aikaan eli aamulla aamupalan yhteydessä! :p (huom kun olimme matkalla, purkki unohtui kaappiin, sen ajan siis olin kokonaan ilman). Astuin apteekkiin sissään vilkaisinympärilleni "näkyykö tuttuja"? Ei näkynyt, sitten vitamiini hyllyn luokse ja otin luonnikkaasti sen vitamiini purkin käteeni ja menin kassalle ja rohkeana vielä kysyin? : Onko tässä tarpeeksi foolihappoa? Johon myyjä yhtä luonnikkaasti vastasi luettuaan siitä purkista: Juu kyllä on! Eli niin helppoa oli käydä apteekissa! :saint: :heart:

Plättä: Kirjoitit hyvin kauniisti, nyt tässä herkistyneesä mielentilassani sain taas kyyneleet silmiini! =) :saint: Ehkäpä kirjoituksessasi on ajatusta! :heart:

Lapsellinen : Olit tehnyt oikein tutkimuksen meidän raskautuneiden ijistä;=9 niin minä täytän 44v marraskuussa, eli olen 44v ja noin 4kk kun vauvamme syntyy, ihan sopivan ikäinen äidiksi! :heart:

Kun tapasimme mieheni kanssa yli 7v sitten , minulle tuli pesänrakennusvietti silloinkin, mutta meidän talossa asui silloin 4 lasta 7-8v, 10v, 13v ja 16v, eli touhua oli paljon, mutta sanoin miehelleni, että eikö olisi ihanaa kun meillä olisi myös vauva? Silloin mieheni ei innostunut asiasta, tosin lasten harrastukset veivät silloin melkein kaiken vapaa ajan kuljetuksia ja mieheni valmensi useamman vuoden poikaansa, myöhemmin myös tytärtään(molemmat harrastivat joukkuepelejä), tytär vieläkin! Mies tosin ei valmenna enää.Meni vuosia, puhuin asiasta välillä, mutta mieheni sanoi, ettei ajatus ole hyvä. Olemme liian vanhoja jopa! :LOL: :LOL:

Viime keväänä aina luin kun jossain iltapvlehdessä tai naisten lehdessa oli juttua vanhempana vauvansa saaneista, kerroin näistä myös miehelleni, viime kesäkuussa hän yhtäkkiä kypsyi lue "nuortui" tullakseen ajatuksissaan jälleen isäksi! :heart: Minähän olin niin intoa täynnä!

Muistan kun kävimme hautausmaalla viime elokuussa tyttäreni kanssa, äitini, hänen mammansa oli juuri kuollut 64 vuotiaana. Sieltä palatessani sanoin hänelle 20v:lle, "kuule kerron sinulle asian, toivottavasti et suutu!" Sanoin, että olemme päättäneet miehen kanssa, että meille saa tulla vauva jos on tullakseen! Hän oli heti innoissaan, "enhän minä suutu, voi kun se olisikin totta" Hänestä ja avomiehestään olisi tullut kummit kmvauvallemme.

No tällä viikollahan hän kyseli oireitani? Jotain sanoin, mutta myös, että en nyt kyllä raskaana ole ja hän muistuttikin niin menkkasi alkavat varmaan ke :heart:
Eilen laitoin hänelle viestin töihin, testin tehtyäni, pommita kun pääset töistä, niin soitan sinulle! :D No hän vastasi, että myöhemmin kyllä syövät ensin ja sitten veljensä menee käymään siellä hakemaan vanhanpojan siemeniä, tämä hortonomipoikani;=))

No soittoahan ei tullut koko iltana ja ajattelin, eihän asia miksikään muutu, jutellaan sitten tänään;=))

Aamulla puhelin soi ja hän soitti iloisena. Sanoin , ettei minulla mitään erikoista asiaa ole, mutta sinusta nyt taitaa tulla jälleen kerran isosisko! :D :saint: :heart: Hän onnitteli iloissaan asiasta! Kysyi sitten tietääkö pikkuveli asiasta? Sanoin: "ei vielä tiedä" Sitten hän jatkoi luonnikkaasti : Ai ei tiedä? Minä jo eilen isoveljellekkin jo kerroin , että äiti taitaa olla raskaana!!!! :LOL: Vaikkei hän edes sitä vielä tiennyt! Tänään ilmoitin siis vanhimmalle pojalle myös ja hän laittoi viestin "Pidä hyvää huolta Pirpanasta" Johon vastasin , että kiitos, kyllä pidän! :saint: :heart:

Hetki sitten kysyin herättyäni kuopuspojalta? "otatko kahvia? Hän: "voin ottaakkin" siinä juodessani sanoin: Kun silloin kerroin sinulle, että meille saa vauva edelleen tulla., jos on tullakseen. Niin nyt olen raskaana , eilen tein testin ja vauvan la on 2 pvää ennen sinun synttäreitäsi! Johon hän murkkumaiseen tapaansa vastasi" Aha, joo";=))) :heart:

Muistan talvella kun kuljetin häntä kouluun autolla välillä ja aloin kertomaan raskaustuntemuksiani, hän monesti sanoi: " voinkin jäädä jo tässä pois" Ei oikein ollut innoissaan minun höpinöistäni! :LOL:


Tuli taas kerrottua juttuja mitä mieleen pongahti, ompa teillä lukemista ainakin! :D
Sopiihan, että edelleen voin kirjoitella myös täällä, koska tämä on silleen niin avoin pino, kun en vielä ole päässyt sinuiksi odottajien sivuille,.Asiahan on niin uusi vielä.

Ai niin asiasta kolmanteen varhaisultrankin jo tilasin, se on 22.8-08 silloin koossa rv 7+2 :heart:

Nyt teidän vuoronne kirjoitella! :D

Minä ja Pirpana :heart:

Ps: Se on ihana tunne kun alavatsalla on kuin elohiiri/perhosia, siellä tapahtuu jotain, välillä ei mitään tunnu, sitten taas tuntuu! Näistä tuntemuksista silloin ammoin kuopuspojan kohdalla soitin jopa TYKS:iin luulin, että ovat keskenmenon enteitä. Minullahan on niitä arpia siellä, kun 3 sektiota takana, mutta kaikki aina parantuneet hyvin! :heart:
 
Olin kyllä jo aika varma, että plussaat! Olen ollut nettipimennossa, mutta eilen illalla ajattelin sinua ja mietin, oletko testannut. Piti tulla heti lukemaan ihanat uutiset nyt.

Minäkin kerroin tyttärelle vauvauutisen ja hän oli kovin iloinen puolestani. Aina välillä pikkuinen Taimi pulpahti puheisiimme ja mietimme, tulisiko Taimi joskus viettämään kanssamme tyttöjen päivää ( siis jos on tyttö). Tyttäreni alkoi heti vahtia ruokavaliotani, joten minun ei tarvitse siitä huolehtia. Pyrstis mietiskeli, josko mulla oliskin kaksi asukkia vatsassa - se oliskin aika ylläri, mutta kaksoset olis kyllä kivat, niillä olis seuraa toisistaan, vaikka työtä tietty on enemmän.

Minä kiinnitin kanssa huomion tuohon Sari Tammisen raskauteen ja pikaisesti sen jutun luin.

Mulla ei hirveästi ole oireita, mutta ehkä niitä ehtii tulla. Nuorempana ei ollut muuta kuin väsytti joskus. Omalta kohdaltani mietin elämän ihmeellisyyttä. Olen siis ollut noin vuoden sisään kolme kertaa raskaana ja toivottavasti tämä nyt sitten jatkuu. Jotenkin tällä kertaa minusta kyllä tuntuu erilaiselta. Hassua on, että jos en viime vuonna olisi tullut yllätyksekseni raskaaksi, meillä ei varmaan olisi lasta ajateltukaan enää. Vuodet olisivat vierineet, enkä tätä asiaa varten olisi luultavasti pysähtynyt. Mutta elämä voi olla kovin yllätyksellistä ja ihmeellistä.

Mari66: kiva, että sulla oli hyviä ultrakuulumisia. Eiköhän se meillä muillakin sitten mene hyvin.

elokuisin terveisin mimuli ja Taimi
 
Kiitokset Mimuli tännekkin sinulle onnitteluistasi! :flower: On se ihmeellinen juttu heti pienen pienet vauvanalkumme elävät perheessämme mukana , puheissa ja ajatuksissa! :heart:
Mieskin oli monta kertaa asiaa tänään miettinyt työpvn aikana. :saint:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Taustajännäilijä ilmottautuu... Netti on reistaillut koko kesän ja lomareissut takana, ainakin melkein. Tulin onnittelemaan plussauutisista Mimulia, Päivänkakkaraa ja Pikkumyyllekin jo toistamiseen hirveesti onnea raskauksiinne, nauttikaa täysin siemauksin! Ja ikäviäkin asioita on tapahtunut sitten siitä kun viimeksi pääsin tänne kurkkaamaan, pahoittelut niistä, mutta paistaa se aurinko vielä risukasaankin.
On ollut puhetta että kuka on vanhimpana raskautunut. Tämä palsta ei ollut silloin pystyssä kun minä raskauduin, mutta olin jo 45-vuotias kun tärppäsi ja ihan luomuna, tosin kolmen keskenmenon jälkeen. Joten ei se tosiaankaan mahdotonta ole teistä kellekään, vaikka siltä välillä varmaan tuntuukin. Elämäntapanikaan eivät ole ihan terveellisemmästä päästä, että sekään ei aina ole este. Tietenkin parempi mitä terveellisemmin elää, mutta mun tapauksessani sekään ei estänyt. Joten uutta yritystä vaan kehiin jos edelliskierto on mennyt mönkään.
Pieni 9 kk vanha poikani tuossa vaatii nyt nyt huomiotani, joten tämä kirjoittelu jää taas tähän, se puoli tässä vauva-arjessa on, ettei paljon ole sitä paljonpuhuttua omaa aikaa, ei ainakaan näin vähäunisen lapsen kanssa mikä mulla on, mutta aikansa kutakin. Nyt iltapesut lapselle ja sitten nukkumaan!
Ainiin, parin viikon päästä minusta tulee anoppi, tyttäreni menee naimisiin 16. päivä. Saan ihka uuden ´tittelin´! Tiedä vaikka olisin mummi parin vuoden sisällä, tyttöni puheet vähän siihen viittaavat.. Sai talvella vähän vauvakuumetta kun tämä nuorimmaiseni syntyi.
Mutta kovasti plussia toivoen
Pömppöli
 
"Eli kääntäen jos kerta sen vauvansa vielä haluaa on sekin merkki siitä että se ei ole vielä liian myöhäistä sitä hankkia, eikö vaan :hug: "


ja niinpä myös plättä
"Pikkumyyn raskaudella on resepti. Se ei ole peräisin gynekologin pöytälaatikosta, ja se uhmaa ikävuositilastoja. Kaikki lääkärin neuvothan jäivät juuri tässä kierrossa kuulematta, ja raskaus alkoi maailman luonnollisimmalla tavalla. Pikkumyyn raskauden takana on Rakkaus. Ihan totta, en nyt yritä tässä vain veistää runollisia sanakäänteitä. Tältä minusta todella tuntuu.
Ihminen on kokonaisuus. Raskaaksi tulolla on myös henkinen puolensa, jota me emme niin hyvin ymmärrä. Siksi keskustelemme ovulaatiosta tai hormonitasoista. Niille on olemassa konkreettiset käsitteet ja mittarit. Olemme pinossa yksimielisiä siitä, että tilastot eivät kerro kaikkea. Yksi asia johon tilastot eivät pääse käsiksi on puolisoiden välinen rakkaus ja heidän siinä tuntemansa onni ja täyttymys. Ennen kuin voi tulla äidiksi täytyy tulla täydeksi naiseksi.


Minulla oli ensimmäistä kertaa tällä viikolla sellainen tunne, että nyt meidän suhde on sellaisella mallilla, suhteessa on oikeata sitoutumista 7 vuoden jälkeen ja rakkautta johon voisi antaa lapsen tulla. Aiemmin olen empinyt ja miettinyt asiaa....jos jään taas yksin. Eli sisäinen ääni stoppaa kaikki raskauden yritykset...tadaaa ....taidankin henkäistä tuota pikku myyn lähettämää raskaushormoonia. Niin vahvaa on että hentoja viivoja antaa jo noihin raskaustesteihin :)

mimmimamma
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)............kp3/28-39........?...............5.
Pennanen (40).............kp5/29-32........0,5v..........2.
Nuusku (42)..................kp6/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp7/27..............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp9/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp11/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp12/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp15/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp15/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp21/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp23/n.23.........?...............4.
lapsellinen67 (40)........kp25/26-29......y2v...........1.
gitte (39).......................kp26/28............?...............1.
touhu tenava (45)........kp38/27-30......y3v...........6.
einiinvaan (41).............kp41/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp71/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp33/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp20/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67, dinosaurus61

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4....................

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia kaikille!


Täällä yö mennyt jotakuinkin nukkuen, mutta aamulla pisuhätä ja nälkä yllätti!
, puuroa kylläkin vesimelonin asemasta!

Tein uusintatestin, plussaa oli, mutta viiva ei ollut vahvistunut, mutta olo on ainakin raskaana oleva, että eiköhän sitä silti raskaana olla! :heart:

Apteekin oma vielä odottaa kaapissa!


Mites lapsellinen? Mikä on olosi, josko sieltäkin plussaa tulisi? Ja ikiemo mikä on tilanne?


Keitän juuri mehumaijalla, punaviinimarjamehuja! :wave:

PlussailuOnnea kaikille!


Se on totta lapsellinen, mitä sanoit Sari Tammisesta: Asioilla on oikea aikansa! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+3 :heart:
 
Onhan se mahdollista, 1/100:sta mahdollisuus, kun tätiä ei vielä ole näkynyt... :LOL:
Huono olo on edelleen, vähän voimistunutkin ja rinnat kipeät ja muuttuneet jotenkin "pyöreämmäksi". Mutta nuo oireethan pitäisi tulla vasta paljon myöhemmin... ja toinen mutta... kun olen tällainen sairas testifriikki, tilasin taas testejä ja olen ne tehnyt, tänä aamuna viimeisen, eikä niissä näy kuin kuivuttuaan monessa kohti jotain epämääräistä, joista hyvällä mielikuvituksella mikä tahansa voisi olla "haamujen isoäiti". :LOL:
Niin eipä tässä auta kuin odotella tätiä tulevaksi.... siis jos se tulee, kun en tiedä riittikö 5 pv:n estrogeenikuuri kasvattamaan minkäänlaista limakalvoa. Eilen otin viimeisen progesteronin, joten se täti nyt tulee sitten viimeistään maanantaina jos tulee...
Mutta saipahan taas jännäillä testien kanssa... :ashamed: :LOL:
 

Yhteistyössä