Noin nyt "kaunistuneena" herännyt taas
Kävin nimittäin aamulla kauppakeskuksessa, poljin pyörällä sinne 5km ja tietenkin takaisin. Muistan kuinka Torpeedo mainitsi ennen plussaamistaan, jotta epäili olevansa raskaana, koska hengästyi helpolla! Se taitaa pitää paikkansa, minua niin hengästytti, tuli kuuma ja tuli hiki, onneksi hikeni ei ollut sellaista haisevaa hikeä!
Niin huomautettakoon, että olin rohkea, menin ensin apteekkiin, koska Multitabs raskausvitamiíneja ei ole enää kuin 2 jäljellä ja minusta ne pitää ottaa aina samaan aikaan eli aamulla aamupalan yhteydessä!
(huom kun olimme matkalla, purkki unohtui kaappiin, sen ajan siis olin kokonaan ilman). Astuin apteekkiin sissään vilkaisinympärilleni "näkyykö tuttuja"? Ei näkynyt, sitten vitamiini hyllyn luokse ja otin luonnikkaasti sen vitamiini purkin käteeni ja menin kassalle ja rohkeana vielä kysyin? : Onko tässä tarpeeksi foolihappoa? Johon myyjä yhtä luonnikkaasti vastasi luettuaan siitä purkista: Juu kyllä on! Eli niin helppoa oli käydä apteekissa! :saint: :heart:
Plättä: Kirjoitit hyvin kauniisti, nyt tässä herkistyneesä mielentilassani sain taas kyyneleet silmiini! =) :saint: Ehkäpä kirjoituksessasi on ajatusta! :heart:
Lapsellinen : Olit tehnyt oikein tutkimuksen meidän raskautuneiden ijistä;=9 niin minä täytän 44v marraskuussa, eli olen 44v ja noin 4kk kun vauvamme syntyy, ihan sopivan ikäinen äidiksi! :heart:
Kun tapasimme mieheni kanssa yli 7v sitten , minulle tuli pesänrakennusvietti silloinkin, mutta meidän talossa asui silloin 4 lasta 7-8v, 10v, 13v ja 16v, eli touhua oli paljon, mutta sanoin miehelleni, että eikö olisi ihanaa kun meillä olisi myös vauva? Silloin mieheni ei innostunut asiasta, tosin lasten harrastukset veivät silloin melkein kaiken vapaa ajan kuljetuksia ja mieheni valmensi useamman vuoden poikaansa, myöhemmin myös tytärtään(molemmat harrastivat joukkuepelejä), tytär vieläkin! Mies tosin ei valmenna enää.Meni vuosia, puhuin asiasta välillä, mutta mieheni sanoi, ettei ajatus ole hyvä. Olemme liian vanhoja jopa!
Viime keväänä aina luin kun jossain iltapvlehdessä tai naisten lehdessa oli juttua vanhempana vauvansa saaneista, kerroin näistä myös miehelleni, viime kesäkuussa hän yhtäkkiä kypsyi lue "nuortui" tullakseen ajatuksissaan jälleen isäksi! :heart: Minähän olin niin intoa täynnä!
Muistan kun kävimme hautausmaalla viime elokuussa tyttäreni kanssa, äitini, hänen mammansa oli juuri kuollut 64 vuotiaana. Sieltä palatessani sanoin hänelle 20v:lle, "kuule kerron sinulle asian, toivottavasti et suutu!" Sanoin, että olemme päättäneet miehen kanssa, että meille saa tulla vauva jos on tullakseen! Hän oli heti innoissaan, "enhän minä suutu, voi kun se olisikin totta" Hänestä ja avomiehestään olisi tullut kummit kmvauvallemme.
No tällä viikollahan hän kyseli oireitani? Jotain sanoin, mutta myös, että en nyt kyllä raskaana ole ja hän muistuttikin niin menkkasi alkavat varmaan ke :heart:
Eilen laitoin hänelle viestin töihin, testin tehtyäni, pommita kun pääset töistä, niin soitan sinulle!
No hän vastasi, että myöhemmin kyllä syövät ensin ja sitten veljensä menee käymään siellä hakemaan vanhanpojan siemeniä, tämä hortonomipoikani;=))
No soittoahan ei tullut koko iltana ja ajattelin, eihän asia miksikään muutu, jutellaan sitten tänään;=))
Aamulla puhelin soi ja hän soitti iloisena. Sanoin , ettei minulla mitään erikoista asiaa ole, mutta sinusta nyt taitaa tulla jälleen kerran isosisko!
:saint: :heart: Hän onnitteli iloissaan asiasta! Kysyi sitten tietääkö pikkuveli asiasta? Sanoin: "ei vielä tiedä" Sitten hän jatkoi luonnikkaasti : Ai ei tiedä? Minä jo eilen isoveljellekkin jo kerroin , että äiti taitaa olla raskaana!!!!
Vaikkei hän edes sitä vielä tiennyt! Tänään ilmoitin siis vanhimmalle pojalle myös ja hän laittoi viestin "Pidä hyvää huolta Pirpanasta" Johon vastasin , että kiitos, kyllä pidän! :saint: :heart:
Hetki sitten kysyin herättyäni kuopuspojalta? "otatko kahvia? Hän: "voin ottaakkin" siinä juodessani sanoin: Kun silloin kerroin sinulle, että meille saa vauva edelleen tulla., jos on tullakseen. Niin nyt olen raskaana , eilen tein testin ja vauvan la on 2 pvää ennen sinun synttäreitäsi! Johon hän murkkumaiseen tapaansa vastasi" Aha, joo";=))) :heart:
Muistan talvella kun kuljetin häntä kouluun autolla välillä ja aloin kertomaan raskaustuntemuksiani, hän monesti sanoi: " voinkin jäädä jo tässä pois" Ei oikein ollut innoissaan minun höpinöistäni!
Tuli taas kerrottua juttuja mitä mieleen pongahti, ompa teillä lukemista ainakin!
Sopiihan, että edelleen voin kirjoitella myös täällä, koska tämä on silleen niin avoin pino, kun en vielä ole päässyt sinuiksi odottajien sivuille,.Asiahan on niin uusi vielä.
Ai niin asiasta kolmanteen varhaisultrankin jo tilasin, se on 22.8-08 silloin koossa rv 7+2 :heart:
Nyt teidän vuoronne kirjoitella!
Minä ja Pirpana :heart:
Ps: Se on ihana tunne kun alavatsalla on kuin elohiiri/perhosia, siellä tapahtuu jotain, välillä ei mitään tunnu, sitten taas tuntuu! Näistä tuntemuksista silloin ammoin kuopuspojan kohdalla soitin jopa TYKS:iin luulin, että ovat keskenmenon enteitä. Minullahan on niitä arpia siellä, kun 3 sektiota takana, mutta kaikki aina parantuneet hyvin! :heart: