40+ so what? (vol. 2)

........siis mikäli tämä ikäloppu pöytäkone suvaitsee toimia. :eek: :kieh:

Joo joo nettipimennossa on sitten tullut oltua tovin jos toisenkin :/ :( Ja teitä on IKÄVÄ ollut :'( Niin meillä se sitten sanoi sopimuksensa irti n. vuoden vanha läppäri ja siihen samaan päätti sitten tämä ikäloppu pöytäkonekin aloittaa temppuilut- ei suostunut toimimaan ennenkuin huollossa käytettiin "puhdistumassa".

Niin täällä taitaa olla kp 15:sta meneillään mikäli olen laskuissa pysynyt ilman tämän pinon päivityslistoja. Ja toisaalta on tuo kp hiukan sekava, kun tätyli tuli kylään tooooooooosiiiiiiiiii oudolla tavalla. Tuhrun/tiputtelun aloitti jo kp n. 18 ja sitä kesti pari pv joten silloin mietin jotta olisikohan kiinnittymisestä johtuvaa. :headwall: No vaan ei ollut kun tätyli se sitten kurvas rytinällä kp 25 vieraisille, todella aikaisin muuten kylään tuppas. Joten tästä olen sitten tullut tulokseen > matkalainen kyytiin yritteli, mut matkas mukana ei kestänyt. :( (testaillut en ole, joten pelkkää oletusta kaikki.)

Mut se siit edellisest kierrost nyt on uusi meneillään vaik taitaa tosin huti kierroks mennä, kun täällä kaakokulmilla jälleen sisätiloissa myrskyt jylläävät. :( :kieh: (teini + ukko ja siin sitten erotumarina saa olla välis niin ei kyl oikeen haluja petihommiin kovin ole riittänyt) :/

Ai niin ja olen minä melkein kaks viikkoa ollut töissäkin oman tulevan ammattini töitä olen tehnyt vaik opinnot viel kesken ovatkin. :D Jeps ja huomen aloitan sitten yhden tutkintosuorituksen joten arkinen aherrus alkaa, kun koulunikin akaa virallisesti tiistaina. Samoin tuon 15v teinin kuolu, kun hän saman kuolun penkeille äitinsä kanssa istahtaa. :)

Vaan hei tänne on uusiakin tainnut poissa oloni aikana liityä. Joten heille kaikille tervetuloa joukkoon.
Sekä olin huomaavina et plussia oli myös löytynyt. Kaikkille plussanneille :hug: ja paljon tarra-aineksia matkalaisille lähetän.

Sorry, kun on niin ympäri pyöreätä tämä kirjoitukseni ja viel melko oma napaistakin. Mut en ole viel ennättänyt/jaksanut selailla kaikkia kirjoituksianne joita on muuten tainnut kertyä useiden viikkojen ajalta. :headwall: :whistle:

Nyt siirryn viel kirjoituksianne selailemaan vaikka mun pitäis kyllä tehdä hiukan pyydettyjä lisäyksiä tutkintosuunnitelmaani.

-touhis- :wave: :wave: :wave:

ps. Toivottavasti saan läppärini pian takaisin ni pääsen taas vaihtiin täällä pinossakin. :LOL:
 
LOMALLA !!!! B) Vaikka sää mitä syksyisin :/ Tein tänään 14,5 tunnin työpäivän. Tänne pinoon piti rynnistellä heti tultuani. Kohta kuitenkin untenmaille että jaksaa uurastaa.

:hug: Lapselliselle, jos valita pitäisi niin soisin sinulle sen vauvan ennen minua, koska minulla jo kolme vauvaa on ollut.
Meillä haave kytee jossain sielun sopukoissa. Ei olla keskusteltu aiheesta nyt vaan jännityksellä aina odotamme tuleeko täti vai pysyykö poissa. Pettymyksen karvas kalkki on nielty ja kuin fenix linnut tuhkasta taas noustu ylväänä ja voimaa uhkuen seuraavaan kiertoon ja huimaan yritykseen. Puoliksi tietoisesti pyrimme myös elämään normaalisti ilman paineita, ajatuksella että vauvaplussa pätkähtää jos niin on tarkoitettu.

Mukavaa alkavaa viikkoa töihin lähtijöille. Huomenaamulla en nousekaan tervehtimään teitä ennen auringonnousua. En laita edes kelloa soimaan. Mies tulee aamulla työstä ja odottelen hehkuvana peiton alla, josko heti aamutuimaan ilakoisimme :heart:

Tsemppiä Siskot!!! :hug:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41)................kp1/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp2/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp3/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp5/28-39........?...............5.
Pennanen (40)..............kp7/29-32........0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp8/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp9/27..............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp11/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp13/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp14/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp16/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp17/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp17/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp23/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp25/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp43/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp73/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp3/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp22/25........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4....................

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Aurinkoista elokuun aamua rakkaat ladyt!

Uusi viikko uusine kujeineen edessä. :) Mitäs kivaa sitä uusien plussien jännittämisen lisäksi keksittäisiin?

touhu tenava: Tervetuloa lomalta takaisin. :heart:

Minä olenkin tämän viikon töissä ja sitten jään viikoksi lomalle. Sopivasti on viinimarjat kypsiä ja toivottavasti aurinkokin paistaisi. =)

Gitelle tädintulopahoittelut. Toivottavasti olet toipunut murheellisista hautajaisista...

Kiitokset tsemppauksista. :heart: Realistinen pitäisi yrittää kuitenkin olla ja aion yrittääkin sille tielle. Vaikka en niin "tieteellisesti" enää yrittäisikään, en ole pinoa jättämässä. :heart: Enkä ainakaan ala ehkäisemään. :p
 
Huomenia;=)

Touhutenava: Kiitokset onnitteluistasi!
, mukava kun saat olla töissä, mihin sitten valmistutkin aikanaan! :heart: Ja yllätys, että lapsesi istahtaa saman koulun penkille, onnea hänenkin opintoihinsa!
Toivottavasti siellä Kaakossa taas rauha asettuu taloon! :hug: :heart:

AinoEmilia: Hui kuinka pitkä työpv sinulle, minä en oikein noita pitkiä vuoroja millään jaksa, tosin en nyt ole tehnytkään pitkään aikaan, ja kaiken lisäksi yleensä teen aamuvuoroja! :heart: Tänään ja huomenna siis poikkeus, poikkeuksethan vahvistavat säännön! Ihania hempeilyhetkiä teille myöskin!

Pennanen: Mukava kuulla sinusta ja tänään jo kp 7/ eli ovista kohti taas menossa! Niin ne pvt vaan kuluvat, Onnea sinulle oviksen löytämiseen ja hyödyntämiseen!

Lapsellinen: Kiitos päivityksestä ! ja iloisin mielin eteenpäin ja tietenkin ilman ehkäisyä! Onnea edelleen sinullekkin, Plussaavasi niin toivon sinun joskus, peukut ylhäällä tällä! Ja ihanaa loman odotusta sinulle, ilmatkin sitten jo taas lämpenevät!


Oma napa: Vähän sitä alkuraskauden ns kestokrapulaoloa tästä aamusta lähtien havaittuna, ja kahvin jälkimaku laittoi yökkäämään, että tästä nämä alkuraskuden ilot alkavat!


Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja paljon plussaonnea niin ovisten kuin raskaustestiplussienkin syntymisessä!

Rva Pikkumyy ja Pirpana




Ps kiitoksia minni paljon onnitteluistasi!Sinulle pian uutta plussaa sydämestäni myös toivon! :flower:
 
Vierailulla pinossanne =)

Halusin tulla onnittelemaan Rva Pikkumyytä vielä tänne, kun toit iloiset uutisesi lapsettomien pinoomme, eli
:heart: OIKEIN PALJON ONNEA! :heart:
Toivottavasti kaikki menee nyt oikein hyvin loppuun saakka!

:flower: Isot onnittelut myös muille pinossa plussanneille! :flower:
Toivo omista mahdollisuuksista vahvistuu, kun samanikäiset onnistuvat.

Joskus käyn hauskaa pinoanne lukemassa, itsekin 44v kuumeilija, mutta ei taida meillä luomusti tärpätä, kun yritetty on pitkään eikä hoidotkaan ole meille kultahippusta tuoneet.

Onnea ja iloista mieltä teille kaikille vaiheisiinne! :flower:
Hillevi
 
Tervehdys kaikille!
Olin viikonlopun reissussa ja sen jäljiltä olikin paljon luettavaa :)
Itse en ole käynyt verta vuotamaan, mutta pienintäkään raskausoiretta ei myöskään ole, joten eiköhän se täti sieltä vielä saavu. Pitemmällä aikavälillä kiertoni pituudessa on ollut isojakin vaihteluita, mutta viime aikoina se on ollut n.23 vrk. Tänään kp 25. Seurailemisiin! :wave:
 
ikiemo: Tuo kierron pituushan kuulostaa jo mainiolta. Kyllä tällekin viikolle plussa tarvitaan, ja se taitaa olla nyt sinusta kiinni!

lapsellinen67: Olin sinusta jo vähän huolissani. Onneksi et ole siellä ihan maasi myyneenä. Vaan taitaapa olla niin, että se joka osaa iloita toistenkin onnistumisista, on jollakin tavalla suojassa masentumiselta. Kaikki eivät osaa. Muistan sinun kirjoittaneen, että lääkärit eivät sinulle suuria mahdollisuuksia ennustele. Sinulla on kuitenkin yksi etu puolellasi, tai oikeastaan kaksi: nuo kuutonen ja seiska nimimerkkisi lopussa. Olet vielä aika nuori esimerkiksi meikäläiseen verrattuna.

Mainitsit, lapsellinen, tuon ehkäisyn. Olen itsekin sitä miettynyt ja hymähdellyt. Mietiskelen, että yrityksiin pitäisi panna jokin järjellinen raja, mutta toisaalta taas tuntuisi ihan hassulta hankkia ehkäisyä. Inhoan koko ajatustakin. Paras ehkäisy olisi se, että nyt tulisin raskaaksi ja sitten imettäisin lasta parivuotiaaksi. Imetyksen loppuvaiheessa ja sen jälkeen voisi vaikka käyttää Personan tyyppistä tarkkailumetodia, kunnes kuukautiset loppuvat, jos ei nyt sitten mies jättäisi minua kokonaan rauhaan :D .

Yksi laskuri sanoi, että minulla luultavasti munasolu irtoaa tänään. En ole asioista kovin hyvin perillä. Kaikki raskauteni ovat alkaneet siten, että kierron puolivälissä yhteiseloa miehen kanssa on ollut parin päivän välein, ja se tarkkuus on tähän mennessä riittänyt. Tiedä sitten, auttaako tässä enää minkäänlainen optimointi.

Tänään meidän perheessä siirryttiin selvästi syyskauteen, kun nelivuotiaan leikkipuisto alkoi. Tuntui ihan kivalta herätä oikein kellon kanssa ja kävellä tyttöä viedessä ja tuodessa muutama kilometri. Kyllä niitä pitkittyneitä aamuja jo olikin tarpeeksi.

Minusta muuten tuli ensimmäistä kertää äiti 17 vuotta sitten. Tähän aikaan päivästä olin vielä synnyttämättömien osastolla ja kiukuttelin hoitajalle väsymystä ja kiusallista oloa supistusten välillä. Hoitaja sanoi kärsivällisellä äänellä: "Se on kuule semmoista, kun sinusta tulee äiti." Myöhemmin olen muistanut noita sanoja monesti.
 
pyrstötähti
ja olipa aamulla vilpoinen keli kokonaista 7 astetta,sentään lämmintä, jope ruonansuu sanoikin positiiviseen tapaan tuossa kesällä että kyyyllä nämä sateet ennen pakkasia päättyy ja päättyihän ne juuri ja juuri =) :flower:

ettei ikiemo olisi hurja seuraava plussaaja....toivotaan kovasti
ja jos sulla myy on niitä testejä jäljellä niin tekaiseppa ne loppuun ja laita ihan vaan meidän iloksi positiivisia testejä ikkunoihin välkkymään,ties kuinka ne tarttuu seuraavan onnellisen matkaan sieltä :heart: tervemeno georgen kelkkaan siitä se matka on hyvin alkanut aina ennenkin,turvallinen tunne että kaikki on kuten pitääkin. Aika menee niin pian että kohta saadaan ekat ultrakuulumiset pirpanasta,ihana ajatus.

Torpeedon uutiset taannoin olivat niin ihanaa luettavaa,tuntuu että hän on jo jotenkin turvassa ja samoin marin ultrakuulumiset olivat kivoja.

Ihanaa kun saatiin mimulin taimikin tarhaamme kasvamaan. Tässä olen katsellut että miten lumi-lamppu-marjan tilanne edistyy nyt vai onko palstan virallisen vanhuksen silmät alkaneet näin pahoin harittaa B)

Mukavaa kun AinoEmpulla riittää tota villiä naisenergiaa. Olen sinun hengessäsi mukana ja yritän olla myös pitämättä liian monen tunnin taukoja josko munis ehtii henkitoreissaan yksinäisyyteen kupsahtaa joten yritän pitää simppaseuraa tuoreena odottelemassa,huh huh on siinä kova urakka välillä mutta todentotta kyllä luonto onneksi pitää siitä huolen että tässä vielä jaksaa,mutta ei varmaan kovin montaa vuotta tällä tahdilla tai sitten pitää laihtua 40 kiloseksi :)

Tervetuloa Touhis lomilta takaisin kotikulmille,sulla onkin lukemista romaanin verran pinossa.

Ja ihan kaikille nimeäkin mainitsematta onnea testauksiin älkääpä pitäkö tikkua piilossa vakkasen alla vaan hetimmiten kirjaamaan pinoon tapahtumat.

terveisin pyrstis

:heart:
 
pyrstötähti
ja hyvää synttäripäivää teidän perheeseen. Ne on niitä päiviä joita muistelee loppuikänsä. Minäkin oli 24 vuotta sitten tähän aikaan viimeisilläni ja odottelin että hetkenä minä hyvänsä,loppuviimeksi viikon yliajalla ja aivan kypsyneenä talsin sitten osastolle käynnistykseen aamua odottelemaan ja synnytinkin sitten ihan muutamaa tuntia ennen kuitenkin omine nokkineni,tai en sentään,mutta lapsi älysi syntyä ettei tarvinnut häätöä antaa. Ja ainoaani menin muka tekemään silloin empä arvannut että 24 vuoden kuluttua täällä vielä yhtä olen katraaseeni kinuamassa,kyllä sitä ihminen ei tulevaansa tiedä ei varsinkaan 23-vuoden korkeassa iässä :D vai mitä? Että vielä mummoiässä vauvoja :D
 
pyrstötähti
ajattelin että kun on yli puolet elämästään ollut äiti niin eikö sitä jo pitäisi alkaa heittämään pyyhettä kehään uusien hankinnassa mutta pah, on jotenkin taas oviksen pakottamana ihan varma tunne siitä että nyt, nyt siellä jotain oikeesti tapahtuu että ei sitä koskaan tiedä, kyllä me naiset ollaan ihanan huppanoita kun ylös alas tätä vuoristorataa mennään kiertomme kanssa,harva muu muuten tietää näin tarkoin oman hormoniensa vuoristoradan kuten me kuumeilijt.

No nyt tuli taas kirjoitettua kohta seuraavalle sivulle meidän pino, tulkaapa muutki välillä :flower:
 
Ihana kisuli. :heart:

Ei täällä sentään mitään maita ole myyty. :LOL:
Panin itseasiassa rattaita pyörimään ja tilasin taas vaihteeksi gyneajan ensi viikolle. Pakkohan näitä munasarjakipuja on alkaa tutkimaan. En ala kyllä enää toista vuotta kitumaan näitten kanssa. :headwall:
Siinä samalla varmaan selviää, tuleeko se lopullinen tuomio noillekin 1 % haaveille.
Minun tilanteessa on outoa se, että FSH-arvoilla 14 - 20 yleensä naisilla on vielä säännölliset kuukautiset, mutta minulla ei. Ja nämä yhtäkkiä alkaneet munasarjakivut sekä olemattomaksi muuttunut kuukautisvuoto (silloin kun ne lääkkeillä tai ilman tulee). Ja sitten vielä, että kuitenkin ultrassa näkyy aina kasvavia munarakkuloita. Jokin tässä yhdistelmässä mättää ja siihen haluaisin selvyyden. Kun vain joku tutkisi kunnolla... :headwall:

Onneksi kenelläkään teillä ei ole näin vaikeita ongelmia, vaan kierrot rullaa säännöllisinä ja munikset irtoilee. :heart: :) Muutenhan tää olisikin vaihdevuosi- ja naistentautien palsta, eikä vauvahaaveilupalsta. :LOL: :LOL:
 
En ole pystynyt pitämään itseäni poissa täältä... Olin jo ihan hukassa kiertopäivienkin kanssa kun en ole enää listalla :LOL: Nyt on sitten tänään täti saapunut taas tänne. Mutta keskiviikkona aloitan tupla-annoksen clomia ja katsotaan tehoaako tähän ruhoon enää mikään.

Ihania uutisia on teillä onneksi ollut ja siitä johtuen miljoonasti onnea Päivänkakkara, Mimuli ja Pikkumyy ja tarrasukkia kaikille kovasti.

Ja kaikille muillekin toivotan kovasti onnea.
 
äippä: Tervetuloa takaisin. :heart: :heart: Minä laitan sinut takaisin listalle. =) =) Minä jotenkin ajattelinkin kun lähdit, että ei nyt tuossa vaiheessa olisi pitänyt lähteä mihinkään. Ihanaa, että tulit pinoon takaisin. :hug:
 
Voi kiitos lapsellinen! Jotenkin olin niin alamaissa kaiken suhteen silloin jokin aika sitten, että mietin jopa oman elämäni päättämistä mutta nyt on uupumus jäänyt taakse ja elämä tuntuu taas aivan toisenlaiselta. Vielä olisi kaksi viikkoa kesälomaa jäljellä tai ilmojen puolesta taitaa pikemminkin olla syyslomaa :) Ja sitten olisi taas aika palata sorvin ääreen. Kun vain osaisi sitten olla terveellä tavalla itsekäs eikä polttaisi itseään loppuun työn takia. Liika kiltteys ei sekään ole hyvä asia...
 
Olipa ihana kisuli -se piristi maanantaista työpäivää.

Joo Pyrstis: ei sitä tiedä reilu parikymppisenä, kun ei tiennyt kolmikypäsenäkään, että joskus täällä riehuu yli nelikymppisenä testien kanssa. Enkä varmaan olisi uskonut tätä vielä parikaan vuotta sitten, mutta onneksi elämä yllättää.

Minusta meille on nyt todella hyvä hetki tulla vauva - kaikki on kohdallaan. Täällä tarkkailen oireita ja listaan mielessäni ylös. Öklöttää entistä enemmän ja palelee ja se pissa on taas kirkkaan neon keltaista. Jostakin muistan lukeneeni, että se voisi merkitä tyttöä. No Taimi sopiskin paremmin olemaan tyttö. Mutta meillä käy kyllä ihan kumpi vaan. Niin ja yksi ihanuus alkoi taas, tuo vatsan jämähtäminen. Täytyy koittaa luumuja ja jos ne ei riitä, niin sitten kovempaa arsenaalia.

Kiva, että Äippä67 olet palannut takaisin. Katso nyt, että me plussanneetkaan ei osata poistua tästä pinosta. Odotellaan, että kaikki plussaavat ja voimme sitten yhdessä siirtyä odottajiin.

Ikiemo: oletko testannut? Jospa liityt plussajonoon.

Kiitos kaikille vielä onnitteluista ja toivon teille kaikille plussia ja pian.

Taimi sai tänään, ihan niin kuin kasvua kuvastamaan, pari pikkuista kasvia työhuoneeni ikkunalle.

Teitä ajatellen, mimuli ja Taimi 4+5


 
Tervepä terve! Palstan luku on lomilla hataraa, mutta yritän kyllä pysytellä kärryillä. Lapsellinen, älä nyt tosiaan vielä luovuta. Voidaan taas joskus muilta salaa vertailla surkeita prosenttejamme... Onko sulla muuten tietoa, mikä FSH-arvo olisi vielä hyvä? Kyselen, kun itsekin pitäisi mennä sitä mittauttamaan.

ON: Virallinen piinaviikko alussa. Ovis oli, hyödynnettin ja meni. Tällä kertaa muniksen olisi pitänyt irrota oikealta, mutta kipuja oli sen verran rutosti molemmilla puolilla, että elättelen toivoa jonkinlaisesta KM:n jälkeisestä superovulaatiosta. Jospa olisi irronnut molemmilta puolilta ja meille paukahtaisi kerralla kaksoset! Just, joo... Edelliset kuukautiset (ekat KM:n jälkeen) olivat niin epämääräiset, että KP:stä ei ole harmainta haisua, mutta oviksesta laskien menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina tai viimeistään viikon päästä maanantaina. Aion nyt ottaa tästä viikosta kaiken irti ja raportoida kaikki todelliset ja luulotellut oireet. Ketäs minä saan piinailuseuraksi? Lapsellisen ja Ikiemon kai ainakin?

On se kumma, miten iloinen ja toiveikas sitä aina jaksaa olla oviksen aikoihin. Kai siihen on hiormoneillakin osuutensa.

Osaako kukaan muuten selittää, miksi minulla takavuosina tuli rinnat aivan hirveän kipeiksi heti oviksen jälkeen, mutta enää ei tule? Tarkoittaako se esim. että progesteronia erittyy nyt vähemmän kuin nuorempana?

 
........No niin se on sitten ensimmäinen tutkintosuoritus päivä ohitse ja kuulemma hyvin sujui :D (Tämän totesi suoritukseni vastaanottaja, kun näneltä asiaa kyselin päivän päätteeksi.)

Kiitos kaikille jotka takaisin minut toivotteli :flower:

Niin Pikkumyy tosiaan tuo 15v tyttöseni istahtaa saman koulun penkille kuin minäkin. Vaan hän ei aloita sentään samaa linjaa kuin minä :D Hän kun on erityisoppija niin tuollaisen hänelle suunnatun "räätälöidyn" linjan aloittaa eli hoiva-avustaja koulutuksen aloittaa. Siinä kun ei ole noit tutkintosuorituksia eikä pakollisia lääkelaskujen läpäisyjä ni soveliaampi koulutus hälle tuo on. =)

Juu olikohan se pyrstis vai lapsellinen joka totesi et mulla on luettavana romaanin verran teidän kirjoituksiani. Totta tosiaan noit kirjoituksia on hurjan monta sivullista lukematta joten saattaa olla et en kaikkia edes jaksa lueskella. :whistle: :ashamed: Mut jotain olen yrittänyt selailla et edes vähän tiedän mikä teille kaikille kuulluu.

Jaahas nyt on lähdettävä iltapalan syöntiin ja tuot jälkikasvua paimentamaan. 4v neiti kun on päättänyt ettei hän jaksa leikkejään siivota ja isosiskot nyt parhaansa mukaan yrittävät hänet siivoamaan houkutella. :p B)

-touhis- :wave: :wave: :wave:
 
Matsalu: FSH:n pitäisi olla alle 10. Mittautahan sitten ehdottomasti kierron 3 - 4 päivänä!
Voin minä piinailla sun kaverina, kun omaa piinailua ei ole enää vähälle aikaa. =)
Tuo voisi viitata kenties progesteronin vähenemiseen, ettei rinnat ole enää niin kipeät... ehkä... se ainakin tulee ekana mieleen.
 
Kiitos kyselyistä :) En kuitenkaan aio testailla vielä muutamaan päivään, koska ainuttakaan raskausoiretta en ole tuntenut. Onhan tämä ihan hauskaa leikitellä ajatuksella, mutta kai sitä jotakin luulisi tuntevansa, vai mitä? Mutta ihan kiva näin kimpassa jänskätä =)
 
Huih, kuinka paljon tekstiä tullut vain minun iltavuoroni aikana! :heart: :D

Selvisin iltavuorosta Pirpanan kanssa melko hyvin, pikkusen oli alavatsa tnemuksia alussa, kun oli kiivas tahti, sitten meninkin rauhallisemmin ja rintatuntemuksia, minulla kun B-kuppirinnat niin odotuksen aikana heti alkavat turpoamaan, mukavathan nämä tälläisinä ja mihin kokoon menevätkään vielä? :LOL: Aamulla oli pahaa oloa vähän, mutta nyt olo aivan ok, mutta pikkusen tietty jo väsy! |O

Näin entisen työkaverini yhdestä hoitolaitoksesta, jossa olin noin 30v: na töissä, hän tiesi edesmenneestä raskaudesta ja nyt iloissaan moikkasi ja oli niin pahoillaan siitä kun kävi niinkuin kävi, siis kuuli asian minulta j maaliskuussa.
No minä iloisena, niin, mutta nyt meillä on uusi Onni kasvamassa, voikun hän oli iloinen puolestamme! :heart: Sanoi, että tuntuu aivan kuin hän olisi yhtäkkiä raskaana! :saint: Kysyi vielä tuleeko vauvasta Onni jos on poika??? Hmmmm, oikeasti en tiedä, vaikka tulisikin, mutten osannut hänelle siihen nopeasti kommentoida mitään :saint:

Olin täyttä hymyä työpaikalla ja asiakkaiden luona, hekin huomasivat tarttuvan iloisuuteni ja kehuivat päivetystäni ja suloisuuttani, se vaan lämmitti niin mieltäni! En tarkoita tätä kehumisesksi, ettei kukaan ymmärrä väärin. Mutta ehkä ihminen hehkuu odottaessaan? :heart:

Kiitos Hilleville paljon Onnitteluistasi, toivotaan juu , että kaikki menee hyvin, mutta ole niin täysillä taas raskaana, etten tällä hetkellä halua ajatella huonoja vaihtoehtoja , haluan antaa Pirpanalle positiivisuuttani jo aivan alkiosta asti! :heart: :saint:

Äippä: Ihanaa että olet taas takasin! Ei täältä niin vaan päästetä pois! :heart: :D

En muista mitä kaikkea luin, mutta ainakin ikiemo: Sinulle peukut pystyssä, että olisikin jo plussaa! :heart: Entä lapsellinen? Onko testausta? :flower: Matsalulle ja kaikille tämän viikon jännitelijöille paljon plussia sydämestäni toivon! :heart: ++++++++++++ :whistle:

Ihanaa yötä kaikille! :flower:

Niin onnellinen Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 

Yhteistyössä