40+ so what? (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja Plättä:
Pikkumyyn raskaudella on resepti. Se ei ole peräisin gynekologin pöytälaatikosta, ja se uhmaa ikävuositilastoja. Kaikki lääkärin neuvothan jäivät juuri tässä kierrossa kuulematta, ja raskaus alkoi maailman luonnollisimmalla tavalla. Pikkumyyn raskauden takana on Rakkaus. Ihan totta, en nyt yritä tässä vain veistää runollisia sanakäänteitä. Tältä minusta todella tuntuu.

Siitä asti kun olen seurannut Pikkumyyn kirjoittelua, olen pannut merkille samat asiat. Pikkumyy kirjoittaa aina miehestään kauniisti. Hän pitää huolta itsestään ja uskoo parisuhteeseen. Hellyys tulevaa lasta kohtaan oli jo olemassa, ennen kuin lapsesta oli mitään tietoa. Pikkumyyn viestit kimaltelevat ja välkkyvät. Niissä on sydämiä ja ruusuja niin kuin Tiimarin ikkunassa. Hän panee tässä asiassa tunteensa peliin niin kuin ei meistä toisista kukaan. Loppukierrossa Myyn odotukset ja toiveet saivat puoli pinoa sekaisin.
Oli pakko lainata tätä Plätän kirjoitusta, kun tää on jotenkin niin... :) :'( :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Alkuperäinen kirjoittaja Plättä:
Pikkumyyn raskaudella on resepti. Se ei ole peräisin gynekologin pöytälaatikosta, ja se uhmaa ikävuositilastoja. Kaikki lääkärin neuvothan jäivät juuri tässä kierrossa kuulematta, ja raskaus alkoi maailman luonnollisimmalla tavalla. Pikkumyyn raskauden takana on Rakkaus. Ihan totta, en nyt yritä tässä vain veistää runollisia sanakäänteitä. Tältä minusta todella tuntuu.

Siitä asti kun olen seurannut Pikkumyyn kirjoittelua, olen pannut merkille samat asiat. Pikkumyy kirjoittaa aina miehestään kauniisti. Hän pitää huolta itsestään ja uskoo parisuhteeseen. Hellyys tulevaa lasta kohtaan oli jo olemassa, ennen kuin lapsesta oli mitään tietoa. Pikkumyyn viestit kimaltelevat ja välkkyvät. Niissä on sydämiä ja ruusuja niin kuin Tiimarin ikkunassa. Hän panee tässä asiassa tunteensa peliin niin kuin ei meistä toisista kukaan. Loppukierrossa Myyn odotukset ja toiveet saivat puoli pinoa sekaisin.
Oli pakko lainata tätä Plätän kirjoitusta, kun tää on jotenkin niin... :) :'( :heart:
B) Taustavakoilija peesaa, kyyneleet valuen, ihmettä toivoen, Pikkumyy ja Pirpana mielessä, hääräämässä sen mehumaijan kanssa....minä vain odotan jälleen tätiä kylään, tähdenlennon mentyä ohi.... kp 30/28-30

Tämän kierron kulku siis..oireita-haamuja-plussaksi luokiteltu testi-haamuja-nega-oireita...jospa se tätikin vielä kaupan päälle....

Tämä pino on todellinen tsemppipaikka. Oikein kun masentaa, kun tuntuu, että ei tästä tulee enää koskaan mitään, tulen tänne ja vuodatan kyyneleitä ihan vain siitä ilosta, että tänne tulee plussia ja täällä jaksetaan olla niin positiivisia. Täällä tulee hyvä olo lukiessa ja taas saa voimia jaksamiseen uutta yritystä ajatelle.

Rakkaudella, Lumi-Marja
 


Laitan tähän tämän päiväisen/aamuisen testin, miehellekkin sanoin , olenkohan vain vähän raskaana? Mutta oireita on joten edelleen uskon olevani ihan kunnolla raskaana, mies tokaisi myös jospa on tyttö kun hitaasti nousee hcg? :heart:

Lapsellinen: Sinulla hyvät merkit, rintojen turvotus on sellaine toisilla, minunkin muutokseni jo miehenikin on huomannut! :heart:

Pikkasen huimaa, kävin jo kävelemässäkin, silloin vähän valkkaria tulee, ei oikeastaan muulloin! :D

Alkaakin jo taas väsyttämään! |O


Lumi-Marja: Toivon edelleen sinulle sitä plussaa, jo tässä kierrossa! :heart:

Niin kauniisti plättä on minusta kirjoittanut, kiitos sinulle! :flower:

Nyt kauppaan! :p

Rva Pikkumyy, (joka on päättänyt edelleen olla raskaana , vaikka testiviiva ei vahvistunut), seuranaan Pirpana! :heart: 4+3 Niin rakas sellainen :heart: :heart:
 
Pikkumyy: Ihan hyvä viivahan tuossa on, kyllä se siitä vahvistuu pikkuhiljaa... :heart:

Ei mun rinnat ole niinkään turvonneet, vaan muuttaneet muotoaan. :LOL: Minulla kun on terhakat rinnat, kun en ole synnyttänyt, enkä imettänyt, niin nyt ne on jotenkin muuttuneet "pallomaisemmaksi". :LOL: Ymmärtääköhän tuosta kukaan mitään... :saint:
Mun aamullisessa testissä näkyy nyt juuri ja juuri paljaallakin silmällä erottuva haamujen isoäiti, läpivalaisussa näkyy erittäin kapea viiva. Mutta nuo on testiajan jälkeen ja nää on Aconin testejä, joissa jotkut sanoo olevan kaikenlaista haamua testiajan jälkeen...
Mutta täytynee perua puheitani, etten koskaan onnistuisi saamaan edes roskishaamua... näköjään joihinkin testeihin tulee tuollainen, varsinkin kun tiirailee sitä mikroskooppisella tarkkuudella :LOL:
Täytyy sanoa, että nää pinolaisten plussaukset on saaneet mut näköjään aivan sekaisin (vielä entistäkin enemmän)... Kyllä mua meinaa hävettää, mutta olkoon, minkäpäs itselleni mahdan... :LOL:
Kunhan edes ennen 60-vuotispäiviä lakkaisin tekemästä testejä. :eek: :LOL:
Pikkuhiljaa alkaa alavatsalla tuntumaan sellaisia oireita, että täti siellä varmaan jo tekee tuloaan...
 
Ihan liikuttunut olo tuli kun lueskelin Rouva Pikkumyyn tekstejä ja onnea raskautumisesta!! Hurjasti täältä onnea ja toivoa, että kaikki menis hyvin!!! :heart:

Mietin tuossa kun olit kirjoittanut, että olit tehnyt sekä ovulaatiotestin että raskaustestin nyt ihan vasta, ymmärsinkö oikein? Niin sekö näyttää "plussaa" myös ovistesti jos on raskaana? Sorry tyhmyyteni, mut en ole ollu moisesta tietoinen :whistle:

Itse mietin et tänään pitäis aloitella Clomifen jos meinaa tässä kierrossa niillä avitella luontoa, mut lekuri sanoi, et km:n jälkeen olis kuulema herkempi tulemaan uudelleen raskaaksi muutenkin?! Taidan kuitenkin nyt ainakin yhden kierron olla luomuna ja sit katsoo seuraavassa jos Clomeja aloittelis...
Tää meikäläisen kierto kun on mitä on. Niin kun nytkin siitä km:stä se 35 vrk.

Niin,siihen meikäläisen yrityskierto kohtaan voi laittaa, et ennen tuota km:eek:a olemme yrittäneet n 1,5 vuotta saada lasta. Mut kun se kierto tosiaan heittelee sen 28-39 välillä, niin siinä ei ole oviksesta hajuakaan ollut. Nyt menneenä keväänä vasta olen noihin ovistesteihinkin vasta turvautunut.

Voi kun täältä tosiaan sais teidän raskautumis onnea vähän itselleenkin, kovasti ainakin toivossa eletään!! :p :heart:
 
Ei epäilystäkään Rva pikkumyy etteikö tuo olisi plussa! Onnea vielä kerran! :flower:

Täältä pistetään nyt kaikki + säteet lapsellisen suuntaan, eikös tässä pinossa on ennenkin todettu että tilastot ei tiedä mitään ;) . Toki pidän peukkuja teille muillekin, mutta jotenkin tuo lapsellisen plussa olisi niiiiin :heart: hieno juttu

 
Heippaus päiväunien jälkeen! :flower:

Lapsellinen: Kiitos kyllä se varmaan vahvistuukin, hyvä, että näette, että siinä viivaa on! :heart: Innolla puuhkutan plussatuulia lapsellisen suuntaan!
:whistle: ++++++++++++ :heart:

Kirsikka: Kiitos onnitteluistasi myöskin! :flower: Niin sitä sanotaan, että saattaa raskautua helpommin keskenmenon jälkeen ja jotkut ovat sen myös osoittaneet raskautumalla heti , kun yhdet menkat olleet, tai jopa niin, ettei menkkoja välissä ole ollenkaan ollut! :heart:
Minusta meillä kesti niin kauan ennenkuin plussasin nyt uudelleen, sitä vaan on niin malttamaton, toivoisi kaiken tapahtuvan heti! :saint: Onnellinen olen , että nyt oli se oikea aika plussan ilmestyä!

Mari66: Kiitokset myös sinun näkemyksestäsi , että plussaa on! :heart:

Kerroin miehellenikin , että kyllä te siinä plussaa näette, hän kysyi, ettenkö itse sitten ollut varma? Sanoin hänellekkin, että ajattelin, että jos olenkin vain vähän raskaana! :heart: Hän kutsui minua Höpläksi! :LOL:

Mitäs AinoEmilia: Pidätkö mistäsi ihan siellä makuukammarin uumenissa=)? Plussatuulia myös sinne!

Lopuksi isot plussapuhurit kaikille yrittelijöille ihanille naisille! Tämä pino on tunnetta, voimaa täynnä! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Kirsikka: Kyllä ovistestit saattaa näyttää raskauden myös. :) Mutta nekään ei kai sen aiemmin kuin r-testikään...

Mua ihan hävettää tosiaan kun mä vaahtoan jostain aivan olemattomasta. Älkää ottako mua kovin tosissaan. :ashamed:
Onneksi mulla ei ole testejä enää, joten en voi testailla ennen maanantaita. :LOL:
Mietin liian pitkään olisinko tarpeeksi hullu lähteäkseni apteekista ostamaan testejä ja se ehti mennä juuri onnekseni kiinni. :LOL: :saint:
Sekin aamullinen testi haalistui sen verran ettei siitä enää mitään juuri näy, eikä mieskään siitä mitään viivaa erottanut...
Tunnen itseni tosi tyhmäksi... ja höperöksi :( :eek: :ashamed:
Harmittaa, että herätän miehessäkin näitä turhia toiveita hourailuillani...
No, tätiä ei sentään vielä näy ja oireet on ennallaan... :saint:
 
päivänkakkara67: Jos minä olisin sinä, toivoisin, että raskaus on mahdollisimman pitkällä. Kun tietyistä viikoista mennään yli, ennuste paranee silmissä. Hyvältä näyttää silkäli, että sydänäänet kuuluivat Dopplerilla noin aikaisin. Kehtaisiko kertoa: minulla ei yhdessä raskaudessa löytynyt sydänääniä viikolla 15, ja jouduin äitipolille. Pelkäsin pahinta, mutta siellähän tyttö kieppui. Olivat vain nuo vatsanpeitteet sen verran turpeat...

Sydänäänistä puheen ollen: aloin odottaa esikoista ehtimättä tuntea minkäänlaista vauvakuumetta. En tiennyt käytännöistä mitään. Kun terveydenhoitaja löysi alavatsaltani sikiön sydänäänet ensimmäisellä neuvolakäynnillä, hän näytti hyvin iloiselta ja katsoi minuakin kuin odottaen jonkinlaista reaktiota. Sitä ei tullut. Ymmärsin nimittäin vasta myöhemmin kotona, mitä tikutusta sieltä kuului! Sittemmin olen ottanut asiasta kaiken irti ja itkeä tirauttanut aina siinä tutkimuspöydällä.

Vanha sotaratsu tässä muistelee.

Pikkumyy: En ole koskaan saanut raskaustestiin vahvaa viivaa. Ne on aina olleet enemmän tai vähemmän haamuja. Olen tulkinnut asian niin, että minulla nyt vain on niin laimea virtsa (en tiedä, onko sillä asian kanssa mitään tekemistä). Tarkkaa tietoa saa vain verestä. Ja parasta tietoa antaa aika: jos raskaus on jatkuakseen, hormonit pitävät itse huolen itsestään. Pahimmasta huolesta pääsee ainakin silloin, kun potkut alkavat tuntua!

Vanha sotaratsu edelleen.

lapsellinen67: Minäkin kuulun niihin naisiin, jotka tuhlaavat kaikki testit yhdellä istumalla. Mutta se jännityksen tunne on pistämätön... Miehelle en kyllä kehtaa epäilyksiäni paljastaa, kun sen verran monesti olen antanut vääriä hälytyksiä. Mutta älä huoli, täällä pinossa kyllä kestetään ja myötäeletään kaikki toiveet, kävi niiden kanssa lopulta miten tahansa. Muuten: kiertosi keston kannalta maanantai tuntuu hyvältä testipäivältä. Lähde vaikka viikonloppumatkalle siltä varalta, että täti tulisi ovelle koputtelemaan.

Pari ystävääni ja kahdeksankymppinen äitini olivat aamulla kylässä. Ystäväni ovat neljän- ja viidenkymmenen väliltä, niin kuin minäkin. Istuimme lattialla, ja aloimme jutella lattialla istumisesta. Muistin lukeneeni jostain, että niissä kulttuureissa, joissa istutaan paljon lattialla, naiset synnyttävät helpommin. Tokaisin siihen päälle, että me neljä emme kylläkään taida synnyttää enää yhtään mitään. Yhteinen nauru tuntui vapauttavalta. Vaikka olemme tunteneet vuosia, ei näistä asioista ole koskaan ollut puhetta. Ihan turhaa ujostelua: kyllä meitä vanhoja akkojakin tarvitaan.

Jaaha. Itsellä kriittinen kp 15. Kaiken järjen mukaan täällä pitäisi olla lemmekkäät tunnelmat. Huoh.

 
Alkaa olla pinossamme pidempi nimilistä plussanneiden kohdallla kuin vauvasta haaveilevien..hmhmh..... Tilastot vaviskoot !! Täältä tullaan 40+ ladyt niin että tanner ryskyy ja heikompia hirvittäisi. Mutta ei meitä :heart:

Tuntuu että MikkuPyy on sielun siskoni... minäkin hoitoalalla ja skorppari, saman ikäinenkin jne jne ... siitäkö johtuu että siltä tuntuu, mene ja tiedä. Ei silti ettenkö tuntisi yhteenkuuluvuutta teidän kaikkien kanssa :hug:

Jostain kumman syystä kristallipalloni ja sisäinen vaistoni kertoo että Lapsellinen67 voit hyvinkin olla piankin raskaana. :hug: tässä voimahali ja enkelten siipien havinaa rinnallesi ja toivon sydämestäni että vaistoni ei petä.
Minäkin täällä roikun varmasti hautaan asti, kunnes joku käskee mummon kuutamolle haaveilemasta mahdottomia.

Kyllä se oikeasti on minunkin mielestäni Rakkaus joka kantaa tässäkin asiassa pitkälle... ja auttaa onnistumaan ja nimenomaan "arkirakkaus" (lempisanani vuosien rakkaudettomuudessa kituneelle) Hih.

Viikonloppu on mennyt hyvästä musiikista nauttien. Kahdessa paikassa ollaan käyty nauttimassa hyvistä esiintyjistä. Huominen päivä vielä töitä ja sitten loma kutsuu. Pinoa en jätä enkä vaihda, joudutte lukemaan edelleen ennustuksiani. Olen ollut laiska käymään muissa pinoissa, ehkä en ole vielä niin päässyt tähän pinoilemisen makuun täysillä.



:hug: Mielettömästi kaikille ja jatkakaamme peuhaamista ja ilakointia tavoitteemme saavuttamiseksi ja ihan mielen virkistämiseksikin. Elämä on ihanaa !!

Terveisin AinoEmppu
 
Heissan ilta edennyt jo pitkälle;=), minusta kun väsyttää aika paljon koko ajan. |O
Niin unohdin kommentoida kirsikalle, että ovistesti näyttää yleensä siinä vaiheessa myös plussaa, kun rtestikin jo jotain esittää! :heart:

AinoEmilia: Minulla sellainen olo, että sinä kyllä plussaat lähiaikoina! :heart: :flower:

Lapsellisen testiä odotan myös innoissani: Niin jotenkin sinun olemuksesi huokuaa euforiaa, sellaista raskauajan juttua! :saint:

Plättä Hyvä tietää, että ei niiden viivojen vahvuus aina ratkaise! :heart: :saint:

Missä on Pyrstis ja ikiemo, ym? Tulkaahan kertomaan kuulumisanne!

Ja tietenkin Torpeedolta myös odottaisin kuulumisa! =) :flower:

Saa nähdä mihin aikaan tämä rouva tänään sammuu, eilen menin huomattavasti aiemmin kuin mies nukkumaan ja ilm tänään sama juttu myös! :saint:

heissan!

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Sateista sunnuntaiaamua :wave:
Töihin teen lähtöä. Piti kurkistaa ennen sitä. Täällä harmaa, sateinen aamu tosiaankin. Seuraavan kerran pinon ääreen pääsen vasta lähellä puoltayötä, siihen saakka mukavaa sunnuntaita :wave: :wave:
 
pyrstötähti
ielä mutta niin kaunis sunnuntain aamu että piti jäädä vessareissulla oikein ihailemaan ja tietysti napata puhelimen ruutu auki ja virkistämään lisää.On niin kuin tulis aina kotiin kun avaa pinon.Kuinka äkkiä teistä on tullut tärkeä osaa arkea ja juhlaa,tuntuu jokus että mitä sitä olikaan ennenkun pinon keksin.Kun talvella joskus se helmikuu taisi olla,googlasin haulla sterilisaation purku,niin osuin ekan kerran pinoon ja luin myyn kirjoituksen kun hän oli menossa muistaakseni nt-ultraan ja kuinka riipaisevasti ultrassa kävi ja miten urheasti hän silti kirjoitti ja jaksoipa muita kannustaa ja toivottaa onnea.plätän kirjoitus myyn rakkausraskaudesta on niin ihanan totta.Olen aivan varma että jossain on pieni rakkauspäivystäjä joka merkkaa lokikirjaan seuraavat plussaajat.Rakkaus on myös kemiaa ja vauvanteossa sitä totisesti tarvitaan.Oikeesti pitää loksahtaa asiat kohdilleen ja antautua epäröimättä jonkin kohtalon huomaan kun niitä vauvoja odotetaan.

Arkirakkaus ei ole niin helppoa monestikaan,olemme itsekkäitä ja haluamme olla jonossa ekana ja etuilla.Kuinka helposti annamme vieraiden ja työkaveritten pompottaa itseämme ja sanoa rumasti mutta siedämme sen.Kun taas elämänkumppani vähänkään tönäisee ja murjottaa emme sietäisi häneltä mitään,emme kuuntele eikä pinna venyisi yhtään.Ja silti on kyseessä se ihminen jonka pitäisi olla se kaikkein tärkein.Ei siis ihmekään ettei ne raskaus-rakkauskemiat ole kohdillaan.

No näitä aikaisen aamun pähkäilyjä taasen.Viikonloppu on kulunut aktiivisen lemmiskelyn ja ystävien kanssa rentoutuen,niin perusteellisesti että on huuruinen olokin.Ihana vapaapäivä odottamassa tänään,ajattelin piknik-ajelun johonkin lemmiskelyyn sopivaan paikkaan elokuun kunniaksi.Mikäs sen ihanampaa kp13 kuin varmistella että varmasti pyrstiksen sopukoissa riittää vikkeliä siimasia väijyssä kun munis päättää majesteetillisen arvokkaasti omalla vuorollaan laskeutua pitkän yli 48 vuoden odottelun jälkeen matkalleen.Oikeen kun tuota makustelen niin kuinka ihanaa onkaan olla nainen ja varustettu koneistolla jolle Nasakaan ei ole keksinyt kilpailijaa tällä linnunradalla.Pitää pyhittää oikein tämä päivä vaalien ja hoidellen omaa naiseuttaan.Tehkääpä kaikki samoin,saunat lämpiämään ja lemmekkäästi aamupalan jälkeen pusuttelemaan ja halimaan aamulämmintä ukkelianne.Ja vastalahjaksi voitte saada jopa sen ihanan vauvantuoksun sinne makuuhuoneen nurkkaan koppaan tuhisemaan.

Kaunista mieltä ja ollaan tänään lempeitä ihan kaikille!
 
Huomenia!



Hups, en olekkaan ensimmäisenä tänä aamuna, heräsin jo 4:30, tosin sammuinkin jo 21:30-22:00 aikoihin!


Mies haki poikansa ja pojan tyttöystävän jossain vaiheessa, tuollahan oli DBTL, poika oli hypännyt Benjii hypyn, tyttöystävää, oli pelottanut, mutta nyt on poika senkin asian saanut kokea! :heart: Armeijaa vasta 3 vkoa takana, vai 4? Mutta 2 kiloa jo tippunut, hoikalta alkaa näyttämään poika! Siellä jo joltain tippunut 10kg, kauhea määrä, mutta varmaan silloin massaa onkin enemmän, mistä lähteä. Tämä on sellainen urheilullinen poika , Bodaa, juoksee, ui, pelaa tennistä ja vaikka mitä, hyvä, kun harrastuksia on!


Mies kun tuli nukkumaan yöllä: Sanoi: "Että eikö ole niin hieno asia kasvattaa sellaista pientä kohdussa!"Onhan se , mikä sen ihanampaa! :heart:

Aamulla tein vielä sen varmistuksen apteekin omalla raskaustestillä ja nyt uskon, se on plussaa!

Pyrstis:, siellä aamupisureissullaan oli niin pohdiskelevalla päällä! Kauniita ajatuksia ja varmaan totta!

Nyt paljon vain lempeilyä teille ja sitten yllätys, yllätys saamme nähdä teilläkin plussauutisen myös raskaustestissä!


En oikein ymmärrä noita tilastoja, että yli 40v olisi pienen pieni mahdollisuus raskautua! Miten ovat sellaista tilastoa pystyneet tekemään, kun tiedän, että harva yli 40v haluaa enää lasta, lapset ovat joko tehty, tai niitä ei ole haluttukkaan tai niin edelleen! Koska tutkimuksessahan varmaan pitäisi olla mukana varmaan ainakin 100-1000 naista, että se voisi olla paikkansa pitävä, vai mitä ajattelette? Itse en sellaiseen usko ja hyvä niin! :heart:

Nyt kun viimeksi olin siellä Pregnyt pistoksessa kesäkuussa, sanoin Gynelleni : "Aion saada sen plussan vielä" kun hänkin sanoi, että vaikeampaa on plussata, jo´htue munasolujen iästä , muistaakseni olen jostain lukenut , että yli 40v voi olla se munasolun pinta "kovempi" ja siittiöt eivät läpäise sitä niin helpolla, sen vuoksi keinohedelmöityksissä joskus avataan se pinta , niin siittiöt menevät helpommin sisään! Olen jo 2 kertaa osittanut gyneni varovaset puheet vääriksi, että ehkä en hedelmöitykkään enää ja sitten hänen sanoin miedän pitää nauttia toisistamme ja jo olemassaolevista lapsistamme ja niinhän me olisimme tehneetkin, jos sitä plussaa emme olisi koskaan saaneet tehdyksi.


Rakkaus on ihana asia: Toiseen pitää luottaa, toista pitää kunnioittaa ja olla itse myös luottamuksen ja kunnioituksen arvoinen, arjen pienissä hetkissä pitää muistaa näyttää toiselle, kuinka häntä rakastaa,/ myös vaikeina hetkinä tukea!


Olen niin onnellinen, kuten huomaattekin, samoin mieheni ja kaikki lapsemme, kaikki tietävät pienestä Pirpanasta! Kaikki toivottavat hänelle hyviä alkumatkoja masussa ja jatkoakin hyvää kasvaakseen ihanaksi pieneksi vauvan palleroksi! Se tuntuu hienolle, niin moni tälle pienelle alullemme kaikkea hyvää toivoo!


Tämän raskauden alussa olen huomattavsti herkempi kuin yleensä, vähän väliä silmäpiele kostuvat! :'( , mutta onnesta! :heart: :heart:

Ihanaa pvää kaikille!


Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+4

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

lapsellinen67 (40)........kp1/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp2/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp4/28-39........?...............5.
Pennanen (40)..............kp6/29-32........0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp7/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp8/27..............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp10/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp12/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp13/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp16/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp16/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp22/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp24/n.23.........?...............4.
touhu tenava (45)........kp39/27-30......y3v...........6.
einiinvaan (41).............kp42/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp72/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp2/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp21/25........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67, dinosaurus61

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4....................

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenta!
Täällähän on oltu aikaisia... :eek: :)

Minulla on tullut muuten jostain syystä vahva tunne eräästä plussaajasta. En uskalla ääneen sanoa, mutta sen verran, että se on yksi tuosta listasta, jonka heitin huvikseni ikien perusteella... :)

Pikkumyyn varmistustestissä on tosi mukavan näköinen viiva. :heart: :heart:

Pyrstis: Sun viikonloppusi kuulostaa tosi mukavalle... =) Oikean suuntaista toimintaa. :p

Itsestä ei ihmeitä, tätiä ei näy, mutta eilen alkoi jomottamaan munasarjaa ja alamahaa muutenkin aivan kuin jossain kp9:n tienoilla yleensä. Taisi se mun lääkekokeilu vain sekoittaa koko systeemin??
 
huomenia,
vanhasta tottumuksesta palaan tännekin. En jotenkin osaa olla poissa, tämä pino tuntuu niin kodikkaalta.

Rva Pikkumyyn viiva on kyllä ihan hyvä ja niitä viivojen vahvuuksia ei eri ihmisten kesken kannata vertailla, kun täälläkin todettiin.

Taidanpa arvata, ketä Lapsellinen povaat seuraavaksi plussaajaksi: on kaksi 41-vuotiasta, kaksi 42-vuotias, ja jotta rivi olisi täydellinen, tulisiko vielä yksi 43-vuotias nyt tähän kiertoon. Oliskohan AinoEmilia? Sitten alkaa uusi rivi plussaajista. Jotenkin minusta tuntuu, että myös sinä itse Lapsellinen plussaat. Ainakin kaikille - ihan kaikille teille puhkun ja puhallan paljon plussia.

Ymmärrän täysin myös teidän testailuintonne. Myönnän, että mulla on nyt vierotusoireita testauksen suhteen. Minä en siis enää testaile, vaikka on mulla pari ovistikkua kaapissa, niitä halpiksia, voishan sitä tikuttaa. Sama pilttipurkki on ollut veskissä kohta vuoden ja monet tikut on siihen kastettu. Tuosta tavasta on vaan niin erikoista luopua - hullua! ja toki on ihanaa testata ja katsoa, kun tulee ne kaksi viivaa. Mulla on ne kaikki testit tuolla laatikossa ja siellä voin sitten välillä käydä katsomassa Taimen ensi merkkejä. Toki olen nyt tietenkin täysin onnellinen, että Taimi on matkassa, ja toivon, ettei enää tarvitse testaillakaan. Eiköhän tämä Taimi nyt sitten ole se meidän kuopus.

Minusta on myös tullut varsinainen pillittäjä - niiskuttelin jopa Mammamia elokuvassa.

Mukavaa sunnuntaita teille ja positiivisia testituloksia, mimuli ja Taimi 4+4 (ihana nimi muuten tuo Taimi, kiitos siitä, muistan siitä myös sen pienenä kerhossa lauletun virren)
 
Morjens!

Oma napa:kp2/28 eli täti tuli eilen illalla kylään.

ROUVA PIKKUMYY:Onnea valtavasti ja tarrasukkia masuvauvalle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mulla alkaa sitten huomenna vakituinen työ yksityisessä päiväkodissa,menen sinne hoitamaan lapsia,ihanaa päästä hoitamaan pieniä lapsia.

Peukkuja ja plussatuulia lähettelen teille kaikille!
 
Moikka!
Mulla tänään kamala olo,migreeni päällä ilman ja tädin kylään tulon takia ja illalla olisi vertaistukiryhmä minne tein pari peltiä korvapuusteja valmiiksi jo.

Ostin uusimman ME NAISET-lehden kun siinä oli juttu juontaja SARI Tammisen raskaudesta,pitää toivoa,että menee hänellä kaikki hyvin ja saa oman pienen vauvan syliinsä,ettei mitään tapahtuisi.

Valtavasti tänne plussatuulia lähettelen teille kaikille ja toivottavasti saisimme nyt loppu vuonna ison plussa-aallon tänne tulemaan,itse toivon olevani siinä mukana,että saisin muuhunkin testiin plussan kun vaan ovistestiin.

Miten teillä muilla on mennyt?

 
Heippa tänne =)
Mulla tänään kp 2,menkat olivat vähän myöhässä...
Pikku Myylle hirveästi onnitteluja :flower: Niin kun myös muille plussanneille ja isot :hug: Äittälle ja minnille.
Me ei vielä tässä kuussa sitä passia tehdä,mulla ollut maha niin sekasin koko kesän,ihan vaan ripulia koko ajan ja pitä sitä saada kuntoon nyt....Kokeilen hyla-diettiä tällä hetkellä,ei oo vielä ainakaa auttanut,on 5 päivä menossa.
Huomenna lähetään Ruotsiin ja Kolmårdeniin pikkuisten (10 v ja 13 v)kanssa B)

Tsemppiä kaikille :hug:
 
BABO67: :hug: Voimahaleja tädin kylään tulon takia,me mennään näköjään samoilla kp päivillä nyt,kun mullakin on täti punaisella ferrarillaan kylässä toista päivää,tuli eilen illalla kylään.

 
Lapsellinen: Älähän lannistu! Katse eteen ja ylöspäin! :heart: :saint:

Babo67: Kiitoksia onnitteluistasi! :flower: Toivottavasti ripuli hellittää pian! :hug: Ja mukavaa Kolmårdenin matkaa perheen kanssa! :D

Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+4 :heart:
 

Yhteistyössä