Huomenia!
Hups, en olekkaan ensimmäisenä tänä aamuna, heräsin jo 4:30, tosin sammuinkin jo 21:30-22:00 aikoihin!
Mies haki poikansa ja pojan tyttöystävän jossain vaiheessa, tuollahan oli DBTL, poika oli hypännyt Benjii hypyn, tyttöystävää, oli pelottanut, mutta nyt on poika senkin asian saanut kokea! :heart: Armeijaa vasta 3 vkoa takana, vai 4? Mutta 2 kiloa jo tippunut, hoikalta alkaa näyttämään poika! Siellä jo joltain tippunut 10kg, kauhea määrä, mutta varmaan silloin massaa onkin enemmän, mistä lähteä. Tämä on sellainen urheilullinen poika , Bodaa, juoksee, ui, pelaa tennistä ja vaikka mitä, hyvä, kun harrastuksia on!
Mies kun tuli nukkumaan yöllä: Sanoi: "Että eikö ole niin hieno asia kasvattaa sellaista pientä kohdussa!"Onhan se , mikä sen ihanampaa! :heart:
Aamulla tein vielä sen varmistuksen apteekin omalla raskaustestillä ja nyt uskon, se on plussaa!
Pyrstis:, siellä aamupisureissullaan oli niin pohdiskelevalla päällä! Kauniita ajatuksia ja varmaan totta!
Nyt paljon vain lempeilyä teille ja sitten yllätys, yllätys saamme nähdä teilläkin plussauutisen myös raskaustestissä!
En oikein ymmärrä noita tilastoja, että yli 40v olisi pienen pieni mahdollisuus raskautua! Miten ovat sellaista tilastoa pystyneet tekemään, kun tiedän, että harva yli 40v haluaa enää lasta, lapset ovat joko tehty, tai niitä ei ole haluttukkaan tai niin edelleen! Koska tutkimuksessahan varmaan pitäisi olla mukana varmaan ainakin 100-1000 naista, että se voisi olla paikkansa pitävä, vai mitä ajattelette? Itse en sellaiseen usko ja hyvä niin! :heart:
Nyt kun viimeksi olin siellä Pregnyt pistoksessa kesäkuussa, sanoin Gynelleni : "Aion saada sen plussan vielä" kun hänkin sanoi, että vaikeampaa on plussata, jo´htue munasolujen iästä , muistaakseni olen jostain lukenut , että yli 40v voi olla se munasolun pinta "kovempi" ja siittiöt eivät läpäise sitä niin helpolla, sen vuoksi keinohedelmöityksissä joskus avataan se pinta , niin siittiöt menevät helpommin sisään! Olen jo 2 kertaa osittanut gyneni varovaset puheet vääriksi, että ehkä en hedelmöitykkään enää ja sitten hänen sanoin miedän pitää nauttia toisistamme ja jo olemassaolevista lapsistamme ja niinhän me olisimme tehneetkin, jos sitä plussaa emme olisi koskaan saaneet tehdyksi.
Rakkaus on ihana asia: Toiseen pitää luottaa, toista pitää kunnioittaa ja olla itse myös luottamuksen ja kunnioituksen arvoinen, arjen pienissä hetkissä pitää muistaa näyttää toiselle, kuinka häntä rakastaa,/ myös vaikeina hetkinä tukea!
Olen niin onnellinen, kuten huomaattekin, samoin mieheni ja kaikki lapsemme, kaikki tietävät pienestä Pirpanasta! Kaikki toivottavat hänelle hyviä alkumatkoja masussa ja jatkoakin hyvää kasvaakseen ihanaksi pieneksi vauvan palleroksi! Se tuntuu hienolle, niin moni tälle pienelle alullemme kaikkea hyvää toivoo!
Tämän raskauden alussa olen huomattavsti herkempi kuin yleensä, vähän väliä silmäpiele kostuvat! :'( , mutta onnesta! :heart: :heart:
Ihanaa pvää kaikille!
Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+4