Huomenia kaikille!
Eilisen iltavuoron jälkeen olin aika väsynyt/kireä ja nälkäinen!!
Töihin menin kello 13:ksi, ja alkoi palaveri..Siitä jouduin lähtemään ensimmäisen asiakkaan luo jo 15:ksi, juuri kotiutunut, siellä menikin tunti ja sitten kontrollikäynti erään luokse, vasta 17:30 ehdin pitää suunnilleen seisten ruokataukoni, ruhtinaalliset 5min! Koko illan painoin asiakkaalta toiselle ja pääsin vasta yli 21 töistä. Hermot kiereällä ja sainkin aikaan mojovan riidan mieheni kanssa!
Asia koski varhaisultraa: Jonne hän perjantaina oli luvannut lähteä mukaan innoissaan, eilen ei kuulemma muistanut koko asiaa ja sanoi, ettei hän niin konkreettisena pidä nähdä pient "katkarapua, jolla sydän sykkii" Siitä mä niin riemastuin, sai mies kuulla kunniansa!
No loppujen lopuksi riita sovittiin! Oikeasti ymmärrän, että hänen mukana olonsa ei ole tarpeellista ja hänellä 60km työmatka ja aika keskellä pvää jne....Mutta joku ehkä ymmärtää nämä tunnekuohut, mies valitettavasti ei ymmärtänyt!
Tänään minua jopa asia hymyilyttää, riita moisesta asiasta, mutta eilen olin tulta ja tappuraa! :saint:
Mimuli: Minulle tuli mieleen, kun minulle tulee vauvalehti, siinä uusimmassa numerossa kehotettiin äitejä kokeilemaan tuohon vatsan toimintaan tälläistä, ellet ole allerginen! Eli aamulla ensimmäiseksi kuorit kiivihedelmän syöt sellaisen joka aamu heti herättyäsi tyhjään vatsaan, kuulemma auttaa!
Minun vatsa vielä toiminut suht normaalisti, mutta yleensä kyllä tulee vaikeuksia sen kanssa! :headwall: Siis odottaessani! :heart:
Tänä aamuna olen ollut reipas: Imuroinut koko talon, tiskikone on ollut käynnissä, pessyt pyykkejä koneellisen, siivonnut kodinhoitohuoneen, ja mankeloinut, eli olen tyytyväinen itseeni!
Hiuksista: Ihmettelinkin, kuinka nämä ovat näin kiharat??? Siis minulla luonnostaan jo luonnonkiharat ja nyt extra kiharat! :heart: :saint: Tykkään kyllä, kynnet myösainakin vielä hyvässä kunnossa, mutta töissä läträän jatkuvasti veden kanssa, saa nähdä haurastuuko?
Täällä myös tervhoitoalan ihmisiä: Voinko turvallisesti käyttää käsidesiä????? :headwall: Töissä siis, ettei siitä imeydy pieneen mitään? :heart:
Sitten täällä ilm useamman kerran sektiotuja äitejä muitakin? Minulle siis 4.s sektio tulossa! Ilmeisestikään ei ole mitenkään mahdollista saada synnyttää normaalisti? Vaikka kyllä sitäkin haluaisin, mutta turvallisuus ennen kaikkea! :heart:
Tänä aamuna vasta yksi yökötyskohtaus: Siivotessa alkoi yskittämään ja yskärefleksi saa näemmä minut yökkäämään helpolla! :x
Mimulin tavoin ajattelin jotain uusia kukkia hankkia pienen Pirpanan kunniaksi! :heart:
Kahvista: Join sitä , mutta jälki haju kahvissa on yököttävä! :headwall:
Kiitos lapselliselle päivityksestä!
Ps ai niin neuvolakin jo tuli tilattua, se on 3.9.2008 silloin rv 9 jo! :heart: Oletteko muut 8.4.2009 kolleegat tilanneet neuvola aikaa?? :heart: ihana odotella tässä kaikkia noita mukavia juttuja mitä edessä on, kuitenkin pv kerrallaan tästä ihanasta ihmeestä nauttien!! :heart: :heart:
Ihanaa pvää kaikille tänäänkin iltaan menevä
Rva Pikkumyy ja Pirpana