40+ so what? (vol. 2)

Sen verran jäi se taannoinen vaivaamaan, että mielenrauhani varmistamiseksi tilasin samanlaisia testejä. Pakko joku aamu testata, tuleeko senmerkkisiin tikkuihin aina samanlainen haamuviiva. :eek:

Oisko se lähiaikojen jännäyslista tässä: ikiemo, AinoEmilia, Plättä, ruujakengu, touhu tenava, kane ja pyrstötähti...
:whistle: Puhkun ja puhallan plussapuhuria heitä kohden...
Kyllä sieltä muutama plussa pärähtää väkiselläkin. :heart: =)
 
Kukaan palstan ennustajaeukoista ei ole nähnyt minua lasipallossaan, mutta puhaltele edes sinä Lapsellinen jotain tuulia tännekin päin...

Niin, mulla on nyt tuohon silkeistä ryysyihin-taktiikkaan varaa senkin takia, että luomuyritystä on todennäköisesti jäljellä vain tämä ja seuraava kierto. Sitten tehdään ne pari hoitoa ja siinä se sitten on. Toisin sanoen tämä on toidennäköisesti minun elämäni tokavika luomupiinisviikko! Kannattaa ottaa irti kaikki, mitä otettavissa on.
 
Nopea kurkkaua ja nyt paljon Onnea kaikille tämän viikon piinailijoille, jotta saamme ihania plussia! :heart: Ja kanelle hirmusti onnea, että kyytiläinen/kyytiläiset tarttuvat hyvin kiinni! :heart: :saint: , juu luge on aika mönjää täytyy myöntää, mutta mitä sitä ei onnensa eteen tekisikään? Peukut kaikille pystyssä täällä! :heart:

Rinnat kipeytyneet vallan aljon tänään, mies kotiuduttuani mainitsi heti olenko ottanut silikoonit? :LOL:

Nyt iltapalalle! :p

Rva Pikkumyy ja Pirpana, kultainen :heart: 4+6 :heart:
 
Kiitos Lapsellinen67 ja muutkin neuvoa antaneet tiedoistanne kp suhteen.

Itse asiassa mulla onkin jo ovistikkuja olemassa. :whistle: . Mut mulla on tosiaan tuo kierto niin epämääräinen (28-39) et sitä vähän koettaa suuntaa antavia tietoja noista laskureista saada. Muuten saisin tikutella ihan tuhottamasti jos koko sen mahdollisen ovis ajan tikuttelis. Pitänee sit sen 10:en päivän tienoilla aloitella tikulla kattoo.Vai missä vaiheessa te yleensä aloitatte, onko siihen teillä mitä ajatuksia/kokemuksia?
 
AinoEmilia (43).............kp24/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp26/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp44/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp74/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
kane (43).................kp23/25........PAS 8/08.....4./1. yhteinen


Tulin nopeasti tuomaan plussatuulia, tämän vkn jännäilijöille!


Ja kaikille muillekkin yhtä lailla Onnea ovisten suhteen ja sitten sen kahden viikon jännäilyajan ja sen jälkeen ihanien raskaustestien suhteen!


Matsalu: Sinulle hirmusti myös Onnen tuulia! Ja plussaa testiin!


Ikiemon päivät käyvät jännittäviksi!!!! Voi kun sieltäkin tulisi plussaa!


Kirsikka kp 10-11 on varmaan ihan hyvä alkaa tikuttamaan ovista, ettei livahda ohitse!
Onnea ovisjahtiin! Myös muille ketkä siinä vaiheessa ovat!

Kaipaan torpeedoa, missä hän on?


Mimuli :Kiitokset siitä, että sinunkin miehesi on varovainen näin raskauden alussa, kun ollut keskenmenoja takana! Minulla ei tullut mieleenkään, että ehkä mieheni pelkääkin pahinta, tietenkin toivoo, että kaikki menee hyvin! Avasit silmäni tähänkin ajatukseen, kiitos!


Nyt aamupalalle ja kiireellä töihin!


Paljoa ei ole pahoinvointia ainakaan vielä, eikä sitä huimaustakaan liiemmin!

Tulkaahan päivänkakkara, mari, mimuli ja torpeedo päivittäin jos kerkeätte pienet kuulumiset kirjoittamaan!
Pienille ihmeille hyvää vointia kaikille kohduissa! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana


 
Huomenia: Matsalu, en tarkoituksella jättänyt sinua "piinaajalistasta". :ashamed: Kirjoitin sen jo, mutta en muistanut kopsata kirjoitustani, kun menin tutkimaan listaa edelliselle sivulle...
Plussapuhurit on mielessä kyllä puhallettu sinunkin suuntaan. Kun totta puhutan, niin kyllähän minä väkisinkin sympatiseeraan näitä kohtalotovereitani, jotka ensimmäisestä haaveilevat. :heart:

Kirsikka: Minusta kp 10 on ihan hyvä ovistestailun aloitusajankohta. =)

ikiemo: Peukutukset, että täti pysyykin kaukana. =)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41)................kp3/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp4/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp5/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp7/28-39........?...............5.
Pennanen (40)..............kp9/29-32........0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp10/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp11/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp13/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp15/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp16/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp18/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp19/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp19/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp25/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp27/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp45/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp75/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp5/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp24/25........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4....................

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Rva Myy ja Mimuli.

Meillä on ollut koko viikon ajan vieraita. Mikä, tottakai, on todella mukavaa. Omaa aikaa ei vaan sitten enää jää. Eilen illalla olimme sitten vielä toiseksi vanhimman asunnolla; neiti itse oli töissä. Puoliso asensi nelosen kanssa neidille tietokoneen ja minä silitin/ripustin keittiöön verhot.

Kyllä tuli hyvä olo näistä plussauutisista. Vaikka, tottakai, nuo keskenmenot kaihertavat mielessä. Meillä puoliso ei odotusaikana kertonut tunteistaan, mutta pikkuneidin syntymän jälkeen hän kertoi kuinka paljon hän pelkäsi. Hän keskittyi kannustamaan minua. Ja osasi kyllä olla todella vakuuttava. Jälkeenpäin mietitytti miten tuskallista hänelle oli olla se vahva osapuoli; minä kun olin välillä lähes hysteerinen, kyttäsin oireita jne.
Hänen, viime syksynä edesmennyt äitinsä, sai nuorimmaisensa 40v, 42v, 44v (puoliso) ja 47v. Joten hänelle oli ihan luonnollista, että vauvoja tulee vähän myöhäisemmälläkin iällä.

Plättä. Voih, meillä on välillä ihan samanlaista. Viimeksi lauantaina teinien kuoro intoutui latelemaan ns. valittuja kommentteja oikein kunnolla. Isi on kuulemma kiva kun se ei huuda. Just joo. Jonkun se vaan on pidettävä homma kasassa. Seuraava viikko tulee olemaan uuvuttava; pikkuhiljaa väen olisi opittava menemään nukkumaan vähän aikaisemmin jne.
Eilen sain herra 15v:n silmilleni, kun laitoin nettimodeemin kiinni "jo" puolilta öin, huoh!

Ovis meinasi menna hukkaan, kun viikonloppuna tappelin sitten puolisonikin kanssa. Onneksi perjantaina oli toimintaa. Maanantai-iltana sitten nielin ylpeyteni ja viekoittelin armaani.
Ja eilinen sitten sujuikin ihan sopuisissa merkeissä; merkillinen vaikutus tuolla toiminnalla B)

Odottajien kuulumisia minäkin haluaisin lukea. Ja näille meidän uuden uutukaisille minä lähetän tuhatriljoona kiloa vauvaliimaa.

Terveisin vieraita odotteleva Vilmis
 
................vihdoinkin saimme tämän OMAN tutun läppärimme eilen kotiin. Huollosta tämä siis kotiutui hyvää hoitoa saaneena. Oli sitten pitänyt n. vuoden vanhaan kone nuorikaiseen uusia niin emolevy kuin kiintolevykin (onneksi meni takuun piiriin). :kieh: :eek: :headwall: :headwall: :headwall: Joten se siitä hienoista suht kalliista vekottimista > vaan kyl ne vanhat kunnon aatamin aikuset vehkeet taisivat olla lopulta melko lujaa tekoa, kun nyt niitä miettii. :LOL: :headwall:

No, juu jaa et on muuallakin noiden teinien kanssa "sukkeisia" pidetty viimeaikoina > meinaan kun niit on täälläkin tullut harjoitetuksi ja sitten just tänään sängystään tuon 11v neitosen ylös komensin n. 8.30. :p juuri samasta syystä kuin on vilmiskin katrastaan alkanut höykyttää. :D
Sillä sen ens viikon maanantain (täällä siis alkaa peruskoulut JO maanantaina), kun jo silmisään näkee niin tuskan hiki otsalle kirpoaa, jos ei nuoriso ole ajoissa pehkuihin edellis iltana painunut. :whistle: (täält puuttuu "hikipisara hymiö)
Vaan hei tuost heräilyst ja valvomisesta tulikin mieleeni jotta johan se oli aamusella meitin teini 15v neiti sitten nukkunut liikaa, kun kanssani ilta myöhälle selvitteli ensimäisen ammattikoulu päivänsä tapahtumia. :D Tais neiti tuohon meidän yhteiseen kouluun tykästyä. ;) Sen verran innoissaan tuntui olevan. Niin et kyl meit hoiva-alalle halukkaita sittenkin taitaa piisata viel tuollon vuonna 2010 jolloin ainakin täällä kaakonkulmalla kuulemma on "meistä" huutava pula suuren joukon eläköitymisen myötä.
Vaan juu sen saatatte arvata kenen vika oli neidin "pommiin" nukkuminen :eek: vaik vallan hyvin oli hällä aikaa aamutoimensa tehdä viel siinäkin vaiheessa kun herättelemässä käväisin. :headwall:
No, koululle matkaan lopulta suht reipain mielin lähti neiti sitten pöyrällään polkaisemaan tuon n. 10km:n matkan pirteän viileään aamuun. :D Nimitäin meillä täällä maalla kun ei ole nuo linja-auto liikennöitsiät muistaneet laisinkaan ammattikoulujen alkavan viikkoa peruskouluja aijemmin. Joten ei kulje linja-autoa jolla kulkea. :kieh: Onneksi on aurinkoinen sää tänään, mut saas nähdä mitenpäin neiti naamansa huomenna vääntää, kun sadetta ovat luvanneet. :whistle: Minunkaan kyytiin kun ei aamusella kannata neidin lähteä sillä "töihin" on mentävä jo klo6.50. |O

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!!!!!!
Tulipas sitten kirjoiteltua kaiken maailman jorinat eikä laisinkaan itse asiasta. :ashamed:
No, vaan siihen puolustaudun sillä et jotenkin tiedostan tämän kierron hutiin menneen, kun toimintaa ollut vain yhden kerran ja sekin taisi osua liian aikaiselle kp:lle. :headwall: :/
Josta "kiitos"kuuluu noille kaakonkulman sisä tiloissa riehuneille myrstyille, teini+ukko-kulta+erotuomari yhdistelmille. :kieh: :kieh: :kieh:
Joten en plussaa osaa laisinkaan tälle suomen kolkalle odotella > hiukka masis-olo vai????? No, juu myönnän on olo just masis, eikä ainoastaan tuon plussan suhteen vaan myös siksi kun jotenkin stressaa jos mikä asia > opinnot kun tahtovat tökkiä koululta käsin - ei minusta johtuen. :kieh: :headwall: :/ Eikä teitoa saako kuopus hoitopaikan 15.8 alkaen (ja mistä saa, jos saa) niin kuin olen hälle sitä hakenut.

Mut nyt on siirryttävä muihin hommiin ennen "töihin" (tutkintoa suorittamaan) lähtöä.
Joten mukavaa päivää kaikille toivottelen tsapuolisesti.

:wave: -touhis- :wave:
 
Vain vuorokauden poissa ja näin paljon tekstiä!!
En aamurähmäisillä silmilläni kaikkea edes näe lukea. Heräsin vasta(lomalla), väsynyt eilisestä superhurjastelusta miehen kanssa.
Kiitokset ennustuksista että minäkin plussaisin. Tosiaan, en omaa plussaani osaa nähdä pallossani. Täytyypä syventyä hieromaan palleroistani, jos sieltä vastauksia saisin edes teille muille. Ihan hengästyn lukiessani teidän muiden tarinoita. Yhdellä sanalla : Ihanaa :heart:

Meilläkin on yksi mieletön murkku, joka imee mehut. Pääsee ripille parin viikon päästä. Täyttää 15 vasta syyskuussa. Hänen kanssaan olen joutunut koville hänen syntymästään asti. Erittäin tiukka kaveri, neitsyt horoskoopissaan. Mutta tiukka on äitikin, skorppari. On pidettävä suitset tiukalla koko ajan, jos hetkeksi höllää lähtee pojalta mopo käsistä... tai kovasti ainakin sitä yrittää. Onneksi vielä ainakin on vältytty isommilta murheilta ja ylilyönneiltä. Isoveljensä ja -siskonsa ovat puolellani (ovat molemmat olleet helppoja murkkuja) ja "vartioivat" pikkuveljeään... tietävät minua paremmin kaveripiirin ym ym . Se kieltämättä helpottaa vaikka päävastuu tietysti onkin minulla. Tämä murkku heille kertoo asioita joita minulle ei kerro. Ja minä tietysti olen täysin tietämätön asioista... Olen vain ajantasalla.

Meille on tulossa vieraita tänään. Leivon jotain herkkua. ( Painoni on pudonnut jo n 3 kg !! ) Täällä aurinkoista---> pyöräilemään.

:wave:
Mukavaa päivää Ihanat Siskot !!! :hug: :hug:
p.s. päivä päivältä huomaan miten tärkeää on että tämä pino on olemassa. Niin samanhenkisiä. Ja kuten joku sanoikin ; Kokemusta takana jota noilla nuoremmilla ei ole.
 
Hieno homma Kane että pääsit PAS:iin, täällä varmasti koko pino pitää teille peukkuja.

Mimuli mietti tuossa onko Kide tai Taimi nimellä ristitty ketään. Oli pakko käydä katsomassa tuolta väestörekisterin sivuilta.

Taimi nimellä löytyi vuosilta 1899 - 2008 38 miestä ja 14545 naista joille on anettu Taimi nimi. Kiteitä oli vähemmän eli samalta ajalta 2 miestä ja 7 naista.

Hakukone löytyy osoitteesta www.vaestoliitto.fi -> Nimipalvelu jos kiinostaa tutkia lisää nimiä. Myös sukunimet löytyvät sieltä.
 
hm. :| Kierron puoliväli. Eilen pöllytettiin peitot, sekä toissailtana. Ei pysy pölypunkit meidän tahdissa B)

Onnea kaikille plussanneille ja onnea pikkukyytiläisille ! Pitäkää lujasti kiinni !

Plussat vielä puhaltelen :whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
pyrstötähti
olipas tullutkin tekstiä kiva kiva :hug: ja ihanaa kun myy päivitti piinalistan siitä onkin kiva zoomailla ja hengessä nähdä nämät ihanaiset naiset kykkimässä pikku-pikku-lasipurkkeineen budoaareissaan rapisevia kastauttamassa :LOL: ettei ikiemolla olisi pieni kyytiläinen matkassa peukuttusta ja minäkin niin mieluusti oman plussani siirrän oitis matsalun ja lapsellisen ruutuun jos sellainen ois pukkautumassa :heart:

Mutta ette arvaa mitä minä huppana olen tehnyt,soitin enkkarille ja hän kertoi minulla olevan kolme lasta ja neljäskin näkyy, ja se on tyttö. No niin. Eli eiköhän keksitä nimi valmiiksi, minä otan tykkänään tämän "olen raskaana kunnes toisin todistetaan"-asenteen täältä pinosta ja herkuttelen ajatuksella ihan pokkana vaan :heart: Niin että voihan se olla että olenkin jo raskaana kun hän sen sieltä heti paukautti :D jo alun neljättä tuntia :kieh:

Hyödynnetty on ovis tarkkaan joka päivälle ja yölle on tapahtumia ja muutamalle aamulle olen säilönyt kaikki tarkoin melkeimpä teipannut kiinni ettei mitään mene hukkaan :LOL:

On tää kyllä niin hullunhauska porukka että mä en enää tiedä mitä tekisin ilman teitä :hug: Ihan hulluna jännätään toistemme puolesta ei kai tämmöistä luulisi enää olevan olemassakaan nykyaikana kun kaikki haluavat vain itselleen kaiken ja heti.

miten es on onko mulla marin pikkuruisen nimi mennyt ohi????valaiskaa oi vanhaa :saint:

Yritän etsiä päivän teemaksi jonkin hauskan elukan tuolta maailmalta. Kuulemisiin tv:pyrstis
 
:LOL: ei taida olla muillakaan enää tiukkaa työpuristusta tänään. Enempää en olis pystynyt töpeksiin töissä, pientä, mut tauotonta. Karmee kesäflunssa iski ja olo kehno.Ei taida olla raskausoire....

Sain kuitenkin ahaa elämyksen kun luin täällä uudet jutut. Kyllä munkin pitää vaihtaa asenne tohon Matsalun (ja jos oli jonkun muun kin niin oli sit) ajatukseen silkistä ryysyihin ja Pyrstiksen kunnes toisin todistetaan -tyyppisiin malleihin. Olen kovin pessimistinen tän raskautumisen (mun tapaukses varmaan Kiteytymisen, jos se Kide on) suhteen. Ja hyvänen aika. Mullahan on taatusti hedelmöittynyt alkio kohdussa eli melkein raskaana :whistle: tai ainakin sinnepäin. siis kunnes tilanne muuttuu jos muuttuu. Mullahan ei kuukautiset ala ja sillai toi kiertopäivä on on hämy. Kun on oikea ja tehokas lääkitys päällä ei menkat ala. Eli testaan kahden vkon päästä maanantaina (kerrankin voin rapistella) ja jos + jatkuu tukilääkitys ja jos miinus niin sit alusta uudelleen.
Keskenmenojakin mietin. Lähes kaikilla tuntu olleen jos noita tärppejä on ollut. Niin kauan sattui tosi palajon kun pysyi teoreettisissa viikoissa mukana ja lasketut ajat ja muut. Silloi nuorena lähti uus raskaus heti ja varmaan helpotti silläkin. Jos nyt en laskisi sit teinien iästä, en pystyisi sanomaan koska edes tapahtu. eli jotenkin liityn tuohon tunteettomiin tällä aikaperspektiivillä. :ashamed:

Ollaan sattumalta miehen kans kaksin tällä viikolla. On ihanaa ja nautitaan täysin rinnoin. Vaikkei siitä raskautumiseen meillä hyötyä ole niin harjoitellaan kaikki illat, ja väilillä herätään yölläkin ja joskus ehtii aamullakin. :heart: joten ei oikeestaan mitään suurta murhetta meilläkään B)
Kiteytymistä odotellessa Kane
 
Terve vaan =) Juu, en oo testannut. Kun olen n.92% varma, etten ole raskaana. Vai ootteko kuulleet täysin oireettomasta raskaudesta? Siis niin oireettomasta, ettei sitä neljästi raskaana ollut huomaisi (3 lasta+1km). Tässä testaamisen venyttämisessä on myös se kiva puoli, että voi muutaman päivän aatella, että ehkä onkin raskaana ;)
Meilläkin on pari murkkua, mutta ihan hyvin ollaan niiden kanssa juttuun tultu. Paljon rakkautta ja kunnioitusta sekä tärkeissä asioissa sopivasti järkipuheen kera asetettuja rajoja, se on ollut meidän resepti.
Hyvää mieltä kaikille!
 
pyrstötähti
tuo kana oli aivan mieletön,meikäläinenkö se siinä banjua rämpyttää :LOL: just mää join kahavia ja alako niin yököttämään että raskaana,raskaana ihan selevästi.Soitin ystävällekin ja kerroin heti että vauva on tulossa että alakaa pakata ne pienimmät vaatteet valamiiksi. Täytyy sanoa että tmä on paljon parempi resepti kuin se entinen että tuskin tässä mittään taaskaan on tapahtunu :heart: ko ihan on selevät oireet,tissit valamiiksis kipiät,päätä vähän meinaa särkeä ja eikö tosiaan kuvottava olo kun tässä tunnustelen itteeni. Älä sinä ikiemo nyt turhaan venkoile,ei sitä tiiä nykyajan raskaudetkin on erilaisia ku sillon mummovainaan aikana,ne on oireetki muuttuneet ja juuri se ettei tunnu mitään oiretta sehän onkin juuri se nykyaikaisen raskauden parhain tuntomerkki. Kun minkään ei sais tuntua miltään pittää vaan tehokkaana porskuttaa etteenpäin.

Että tämmösiä täällä. Mutta ihan oikeesti on mulla kuvottava olo ja vähän pää kipeä mutta taitaa johtua ennen muuta jatkuvasta töllön eessä näpyttelystä kohtahan tässä on 3 viikkoa taas työtä pakerrettu yhteiskunnan ja perheen eteen. Palaillaan toivoopi Pyrstis, raskaana kunnes toisin todistetaan :heart: :heart: :heart:
 
Täällähän tunnelma kohoaa aina vain. Se taitaa olla suorassa suhteessa kierron päiviin. Ryhmässä jännäilyssä on se hyvä puoli, että vaikka itse tekisi mahapaussin, niin toisilla vielä lento jatkuu.

ikiemo, koska päästät meidät jännityksestä? Eipä silti, tiedän tuon tunteen: kun kierto rupeaa käymään pitkäksi (ja ainakin Plättä on tuhlannut kaikki testit jo kierron päivänä 18), tulee itselle sellainen jännä myhäilevä olo, että katotaanpas nyt, ja sitten ei enää huvitakaan testata, koska raskauden mahdollisuus joka tapauksessa kasvaa joka päivä, paitsi omassa mielessä, niin myös todellisuudessa.

Meillä on nyt kotona harvinainen rauha. Mies leikkii sankaria, ja hän otti kaikki lapset mukaan pelikentälle ja kauppaan. Vapise, Sittari! Tiedän, että parin tunnin päästä ukko tulee takaisin vihaisena kuin ampiainen ja ainakin 80 % lapsista itkee, mutta se on vasta sitten...
 
kane: Sinä jos kuka olet jo hyvinkin pitkällä raskaana. :p Muilla ei ole haisuakaan vielä siitä, että olisi hedelmöittynyt alkio kohdussa köllöttelemässä. Mutta sinäpä jo testaamattakin voit olla varma, että on. Aatelkaapa tosiaan sitä... :p

Yritin tuossa etsiä sitä ihanaa listaa, jossa oli kaikki mahdolliset oireet, jotka tietävät raskautta. Yhtenä oireista oli se, ettei mitään oireita ole... :LOL:

Ihana juttu taas tuo Pennasen tuttavan raskautuminen. :heart: Kyllä näitä "ihmetarinoita" löytyy. Lääkäreitten puheita jos kuuntelisi, luulisi ettei yksikään yli 40 v. tule raskaaksi ja jos tulee, niin on se ainakin ihmeitten ihme...

Pyrstis: Juu, varma oire on tuo kahviasia. :p Mutta, ihan vakavasti. Aika monesti noissa ketjuissa joissa oireita ennen plussausta kysellään, moni vastaa, että olivat aivan varmoja ettei ole tärpännyt. :eek:
 
No ompa ihanan hulvaton meiniki tänään täällä :LOL:

Pyrstis: Taitaa olla että joudut kutsumaan meidät kaikki plussa kakkukahveille lähiaikoina, niin hyviltä vaikuttaa nuo sinun oireet.

Pennasen tuttavallekin (vaikka ei kaiketi pinossa vaikuta) niin tarrasukkia sylikaupalla. Nämä on niitä parhaita uutisia aina!

Kanelle lähetän teholiimaa jotta kide varmasti kiinittyy.

Ei olla kauheasti uskaltanut nimetä tuota pienokaistamme vielä kun on ollut niin monta vastoinkäymistä ennen tätä. Tänään kun jälleen kerran kuuntelin tuolla dopplerialla niin mies kysyi "Voisiko myös taas kuunnella vähän meidän helmen sydänääniä". Joten eiköhän se sitten ole Helmi, tosin jos on poika niin täytyy sitten varmaan vaihtaa nimeä ;)

Kun käytiin neuvolassa niin neuvolan "täti" (tätipä tietenkin ikäähän oli varmaa jopa 25v) sanoi että "Kyllä nämä pienokaiset on yleensä helpompi saada sisään kuin ulos". Mies kysyi naama ihan pokerina "Meinaatko että synnytys kestää yli 2 vuotta" :LOL: :LOL:

+++ tuulia kaikille!
 

Yhteistyössä