40+ so what? (vol. 2)

Oli kyllä kiva lukea Lumi-Marjan plussasta ja täältä sen ensimmäiseksi luin.

Itse täällä taistelen väsymystä vastaan ja illat meneekin pääosin nukkuessa, mut kyllä se uni silti yölläkin maistaa. Lyhyestä virsi kaunis tällä kertaa, kun luen vielä tuon odotuspuolen palstat ja menen telkun ääreen nukkumaan...

Teille kaikille jännittäjille oikein paljon plussia, jännitän kanssanne, mimuli ja Taimi 5+1
 
Noniin , arvon naiset ihanaiset 40+ pian kaikki jo raskaana olevat! :heart: :flower:



Aloitan Lumi-Marjasta: Onnittelut niin ihanaa, että tuli ihan tippa silmään kun luin ihanat uutisesi /
Ihanaa plussa!!!!

Pyrstötähti: Ihana asia, että olet raskaana, kunnes toisin todistetaan! Sekä myös Onnittelut painon pudotukselle! Molemmille asioille!:
:heart:

Mari66: Muistan kun kirjoitit, kun teit raskaustestiä mökillänne ulkohuussissa, ja teillä oli samaan aikaan vieraita siellä! KUn näit , että plussaa, hait miehesi myös sinne vessaan , siuluni silmillä olen kuvitellut asiaa;=) Mitäköhän vieraanne silloin kuvittelivat teidän tekevän yhdessä ulkohuussissa, eivät varmaan arvanneet mitä teitte!?
, koska kysehän ei ollut edellisestä kuvasta vaan jostain niin ihanasta!
Ihanat nimet Helmi tai Helmeri :heart:

Gitte: Pahoittelut kesäflunssasta
Onnittelut uudesta työstäsi! :flower:

Ikiemo; Testiviiva saattaa vahvistua / tulla näkyviin vasta myöhemmin, koska oviksethan voivat meillä "kypsemmillä" rouvilla tehdä yllätyksiä /tapahtua 2 kertaa kuukauden aikana jne..
Kun esim minulla 3:ssaultrassa on todettu 2:n munasolun olevan pian irtoamassa, niin saattaahan olla, että ne ovat tehneet 2 ovista. Toivon edelleen, että plussaat jo tässä kierrossa! Ja kysymykseen ovatko raskaudet tässä iässä erilaisia kuin nuorempana? Minusta ovat, viime raskauteni oli aivan poikkeuksellinen jatkuvan huimauksen/pahoinvoinnin takia ja silti en oksentanut! Tämä raskaus:Minulle kun tulee nälkä, niin silloin alkaa pahoinvointi, muttei oksentelu ja kun syön se auttaa, viime raskaudessa syöminen ei auttanut asiaan. Rinnat on ainoa mikä on aivan sama kuin nuorena, ne reagoivat raskauteen heti! Alkaa pian olla kiinteät teini rinnat ja kipeätkin!
Sama asia on väsymys, tässä alakuraskauden aikaan.
Vanhempia lapsiani odottaessani oli näin : Pojat, kohdussa, voin niin pahoin oksensin, oksen ja oksensin jo pa 10vkoa ja olinkin sairaalassa kuopukseni aikana viikon ja oksentelu aiheutti kauheat migreenit, nukuin suurimman osan alkuraskautta eteisen lattialla, vessan vieressä, oli kauheaa aikaa! :headwall: Tyttöraskaudessa, migreeni 2-3 krtaa, kun menkkojen olisi pitänyt olla, muuten voin todella hyvin ja sen kyllä huomasi, lihoin, lihoin ja lihoin! :LOL:

Minni-07: Onnea uuteen kiertoon alkaneeseen , ja paljon paljon plussatuulia sinne!


AinoEmilia: Ihanasti reippailetpyörällä, onnittelut!
Hyviä oireita sinulla: Minullakin allergia oireita , nenä tukossa, pvsin aivastuksia, ennen kuin tiesin edes olevani raskaana!Peukut pystyssä, plussauksen suhteen!
..Väsymys!..Hyvä, hyvä kuuma-kylmäolot aivan kuin jos olisi vaihdevuodet alkaneet, sama täällä suunnassa edelleenkin!


Kanelle edelleen kannustusta ja Onnea, että pieni kyytiläinen tarraa hyvin kiinni ja kasvaa vauvaksi asti!


Mimulin, Taimin laskettu aika on myös sama kuin meillä Pirpanalla 8.4.2009


Jännäysviikolla tällä hetkellä:

AinoEmilia
Ikiemo
Einiinvaan?
Mussukka?
matsalu ja
kane


Kaikille hirmusti peukutuksia sateisesta lounaasta!


Oma napa: Pian on Pirpanan kanssa ensimmäinen työviikko takana, hyvin on mennyt, vaikka olo on kyllä niin erialinen kuin ennen raskautta! :heart: :saint:

Olen ollut suunnattoman väsynyt/ mutta samaan aikaan niin energinen! :heart: Eilen ja tänään ehdin nukkua 15min pikapäikkärit!
..Jos tosiaan tulee nälkä/ alkaa myös huonovointisuus/ ei oksentelu----On kuuma,on kylmä ja usein niin päin kuin muilla kylmä, minulla kuuma ja päinvastoin! :LOL: -- Sitten Jotenkin niin "pöhkö" olo ja siitä tänään keksin käydä alakerrassa mittauttamassa verenpaineeni ja syy "pään olotilaan selvisi" RR ekalla mittauksella 96/64, pulssi 73 ja toisella mittauksella 92/61 ja pulssi 71, eli paineet todella matalalla, niin istuessakin välillä huimaa, saatikkaan kun imuroin/ pesen asiakkaita. Rinnat kipeät ja kohdussa tapahtuvat pienet muutostuntemukset päivittäin! :heart:


Ihanaa plussakasta viikkoa ja elokuuta kaikille!

Rouva Pikkumyy ja Pirpana

 
Onnea raskaudesta, Lumi-Marja. Kylläpä tarjosit oikein jännitysnäytelmän. Kun ensimmäiseksi luin tapahtuneesta erehdyksestä, minulla oikein henkilökohtaisesti kiukku kuohahti. Toisaalta harmi peittyy varmasti nopeasti raskausilon alle. Taidan muuten itse olla samanlainen, että raskaushormoni ei helposti näy pissassa. En muista koskaan saaneeni muunlaisia plussia kuin niitä, joita täällä haamuiksi kutsutaan. Tuossa niitä haamuja kuitenkin on sohvan täydeltä.

ikiemo joutuu vielä odottamaan plussaansa hiukan. Nega ei vielä tarkoita välttämättä mitään. Kierron voi laskea menetetyksi vasta sitten, kun vuoto alkaa. Ja onneksi kiertoja tulee aina lisää, jos ei tällä kertaa onnistaisi.

Tilasin taas raskaustestejä niin, että siitä on järki kaukana. Tai ei se mitään, jos osaisi niitä sitten harkiten käyttää, mutta minulla tahtoo mennä maaniseksi se ennakkotestailu. Joku sanoi, ettei halua nähdä yhtään tyhjää raskaustestin ruutua. Minulle sekin kelpaa, kunhan vaan saa testata!

Jouduin tekemään pientä hämäystä pankkitilillä, ettei mies vain rupeaisi kyselemään, että mikä tämä tuntematon maksu on. :snotty:

AinoEmilian jännitys on tarttuvaa. Menisipä viikko nopeasti, että pääsisi pikkuhiljaa samaan mielentilaan. Tai mieluummin tietysti kaksi viikkoa, että voisi olla yhtä onnellinen kuin Pikkumyy.
 
Tulipa mieleen yksi oire viime viikolta...... hmhmh.... Itkuherkkyys !! Herranjestas sentään... Itkeä vollotin jokaisesta vähänkään sielua koskettavasta elokuvasta... tai ihan mistä vain , jopa ajatuksesta ! Eikä loppua meinannut tulla... Onneksi pääsin aina heti oitis ukkokullan kainaloon lohduteltavaksi.. Hän myös ihmetteli että mistäs nyt avorouvalla tuuleej, opa uutisissa saattoi joku asia avata kyynelhanat.... Mietin silloin että mitä hittoa... mutta ei tullut mieleenkään... että oisinko kenties raskaana,,, Tuumin vain että ne hormoonit ne hormoonit.... Huh- huh.... Jännitys tiivistyy.,....

Mukavaa loppuiltaa... :hug:
 
Itselläni outo olo alavatsassa sellainen turpea olo. Vaikeata kuvata. Elohiiri välillä sykkii. Tänään sain megalomaanisen ovis plussan, ,lue minulle kunnon plussa, mutta ei ovis tuntemuksia. Ja kohdunnipukka ollut kova ja hieman auki kuukautisista saakka ???? Rinnat kiipeytyi tänään kiertopäivä 12??? Jotenkin sellainen tunne että voisi olla raskaana, mutta plussaa tai kunnon haamua en raskaustesteihin saa. Haamut ovistesteissä on ollut matkassa sitten viime kierron kp 23.

Ajattelin vaan infota oudosta olostani.

mimmimamma
 
Lumi-Marja, waude! Mitä kaikkea maailmassa voikaan tapahtua! Paljon onnea! Pidän sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin.

Plättä, mitä sinä sitä testien ostoa salailet? Kai testaamistakin saa harrastaa, jos huvittaa. Minusta se tyhjä ruutu on vain niin surullisen ja orvon näköinen, etten erityisesti välitä sellaista katsella.

Ikiemo, nyt kiireesti hakemaan kirves kaivosta takaisin talon nurkalle!

Aino-Emilia, tv-uutiset ovat sen verran tasaista kamaa, että jos niitä katsoessa tulee kyynel silmään, se on varma raskauden merkki!

ON: sitä samaa kuin eilenkin. Hitusen vuotaa. Yleensä minulla menkat alkavat kunnon vuodolla, tuhrua ennen menkkojen alkua on ollut kaksi kertaa aikaisemmin. Toinen kerta oli joskus alkukeväästä, mutta menkat tulivat sitten kuitenkin ihan ajallaan. Toinen kerta olikin sitten huhtikuussa, jolloin kunnon menkkoja ei tullut ja olinkin raskaana. Eli tämä voi siis olla ihan mitä vaan. Hoh-hoijaa...
 
Matsalulle: Pidän täällä peukut pystyssä, jotta se olisikin sitä plussavuotoa! :heart:

AinoEmilia: Sama minulla jo ennen plussausta, silmät vähän väliä täyttyivät kyynelistä ja en ymmärtänyt välillä edes miksi? Selvisihän se sitten kp 30, mikä oli syy! :heart:

Plättä: Rohkeasti tilaat vaan kaikkia testejä, ei se mies varmaan mitään huomaa ja jos huomaa, antaa huomata, sinä olet rohkea testailija, kuten melkein kaikki tässä pinossa, minä vaan aloin "pelätä" niiden negojeni näkemistä. Hyvä , kun edes nyt tiedän jo plussanneeni!

Kaikille toivotan edelleen plussakasta elokuuta! :heart: :saint:

Tänään saan auton käyttööni, yö meni kukkuessa, vaikka olin väsynyt, täällä satoi ihan hirmusti ja kevari-kuopuspoika ei ollut vielä 24 aikaan kotona, aina sitä pelkää, että jotain sattuu , varsinkin pahoilla ilmoilla ja nyt lisäsuolana nämä hormoonit, jotka saavat kaikkea kuvittelemaan. :headwall: pelkäämään pahinta.

No kotona hän on nyt, olin sitten jossain vaiheessa nukahtanut ja ihmettelin kello 5:00, kun herätyskello soi, että mikä se on?

Hmm..vähän huonoa oloa näemmä heti aamusta! :ashamed: :saint:

Farkut jalkaan laitoin, pikkasen nappi kiristää, kun sitä alkuraskauden turvotusta. :xmas:

Ensi viikolla mieleni tekisi mennä äitiysvaatteita katselemaan/sovittamaan/ostamaan, pitää nauttia täysillä tästä raskaudesta! :heart:


Rva Pikkumyy ja Pirpana(kultainen) :heart:

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ..............kp4/28..............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp5/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp6/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp7/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp9/28-39........?...............5.
Pennanen (40)..............kp11/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp12/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp13/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp15/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp17/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp18/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp20/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp21/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp21/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp27/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp29/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp47/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp76/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp7/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp4.................PAS 4.8.08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
ja perjantai perjantai jeeee B) minäkin vaan odotan nyt kun sehän on raskaana olevan naisen tehtävä. Muuten en oo muistanutkaan niitä lämpöjuttuja raportoida. Mittasin lämpöä suusta ja oli tma35,8 te 36,4 ke 36,9 to 36,4 ja tänä aamuna 36,4 että ei taida ihan sopia raskauden anatomiaan. Mutta mutta mullapa yökötti kahvikin aamulla ja oli hirviän kuuma aamulla ja älyttömästi haukotuttaa että lämmöistä viis,raskaana täällä edelleen ollaan. Tosin jostain luin että oviksen jälkimainigeissa voi tulla jostakinmistäliehormoonista ja sen romahduksesta ja toisen kohoamisesta johtuen yökötystä. Mutta turhaan yrittävät mua lannistaa varmaan patteri huono tossa mun mittarissa tai sitten väärän poskihampaan kohalta mitannu =) =)

Vitsit kun oon yrittänyt keksiä jotaki hauskaa spesiaalia tälle vkl:lle kun koulutki alakaa,kun pitäs nyt tota painoo vahtia niin ei voi hulluna tankata kaikkia herkkujakaan että sitten jaksan ne mun raskauskilotkin reippaasti kantaa kevääseen asti :heart:

Kaivautukaa nyt ulos niistä igluistanne ja tulkaa kertomaan kuulumisia. Kiitos pikkumyylle terkuista ja tarkasta selonteosta,ihanaa kun sä olit niin tarkkaan kaikkien meidän kuulumiset ja kirjoitukset huomioinu, ja terveisiä myös pirpanalle :heart: :heart: :heart:

Aurinkoista perjantaita pikku harmaudesta huolimatta,siellä se arska paistaa pilvien takana
tv: pyrstis, rktt, :flower: :flower:
 
Heipä hei :) Eipä ole mitään uutta kerrottavaa (ei vuotoa eikä oireita, ei edes rintoja arista, vaikka kuinka painelis :LOL: oiskohan ne vaihdevuodet nyt alkaneet) Mutta täällä on kiva käydä kurkkimassa vähän väliä :wave: Suloisia kuvia! :heart:
 
Sydämelliset :heart: synttäri onnittelut Pennaselle :flower: !
Ja kiitos kakusta oli hyvää :p

Itse jouduin aamulla käymään neuvolassa kun on hiukan huipannut viime päivinä. Verenpaine oli hiukan korkealla ja passittivat käymään sairaalassa. Siellä sitten ultrattiin
ja arvatkaa mitä? Siellä se Helmi-Helmeri oli ja potki kovasti. Aivan älyttömästi hän oli kasvanut edellisestä kerrasta.

Lääkärikin sanoi että "hyvin näyttää voivan ja potkuista päätellen on hieman happamana kun ei ole aamiaista ole saanut." Olin kertonut että etova tila ei oikein ole viimepäivinä houkuttanut syömään mitään. Täytyy kuulema ottaa vaan rauhassa ja nauttia vatsan kasvusta. Ihania kuvia sain "helmestämme" mukaan. Eipä tarvitse äidin & isän katsella TV:stä mitään kisojen avajaisia tänään kun töllöttelee vain ultrakuvia =) .
 
pyrstötähti
olipa marilla ihania kuulumisia,mulla on kyllä laskut nyt sen verran (korkeasta iästäni johtuen =) sekaisin etten tiedä helmi-helmerin viikkoja ihan tarkoin? Varmasti kaikki pahat olot ja aavistukset ovat nyt tipotiessään kun näit että ihan täyttä vauvatavaraa siellä potkiskelee ja kasvaa kovaa kyytiä,onnenhalit sulle ja erityisesti kun olet ensikertalainen :hug: on ihanaa ajatella miten maailmasi tulee muuttumaan ja kuinka hämmästyt sitä miten hurjan isoksi helmi-helmeri kasvaakaan,meinaan että napa nousee tosi korkeelle ennenkuin helmi-helmeri on sylissä :heart: :heart:

joo me muut tullaan kaikki perässä täältä jahka näiltä kaikilta muilta tyhjänpäiväisiltä kiireiltämme ennätämme.Iloista perjantai-iltaa pinolaiset :heart: :heart:
 
,oi pennanen miten hyvää oli tarjoamasi kakku,kiitos paljon! :flower:

Mari66: Kohtalotoveri RR:n suhteen minulla vaan niin päin, että luvut aivan liian alhaiset! :headwall: Ihanaa, että helmenne voi oikein hyvin ultrassa ja sait jopa kuvialisää! :heart:


Kaikille ihanaa iltaa! :flower:

Niin väsynyt Pikkumyy |O ja Pirpana :heart:

 
Pennaselle synttärionnittelut! Tiedäthän, että kaikki hyvä paranee vanhetessaan: viini, juusto, nainen.

ON: Aivan käsittämätöntä. Pari päivää vaivannut tuhruvuoto on hävinnyt lähes olemattomiin. Sen sijaan olen koko päivän kärsinyt tajuttoman kovista kuukautiskivuista. Panadol ei auta mitään ja tehokkaammpia troppeja en nyt uskalla ottaa. Olisiko käynyt niin, että kun sairaalan papereissa varoitettiin keskenmenoa seuraavista kivuliaista ja runsaista kuukautisista, mulla olis tuo juttu hypännyt yksien menkkojen yli ja tulossa vasta nyt? Ne ekat menkathan olivat tosi niukat ja aivan kivuttomat. Yleensa mulla tuntuu menkkojen alussa hiukan supistuksia ja kunnon vuoto alkaa viimeistää parin tunnin päästä.

Toivo raskautumisesta on kuitenkin hiipuman päin, ihan tuttuja menkkakipuja nämä ovat.

Nyt on dpo 8, jos kp:tä yrittäisi oviksen mukaan arvailla, se olisi noin 21/24-25
 
Iltoja tänne!
Pennaselle suuret synttärionnittelut! Tuollainen virtuaalikakku onkin mun linjoille parasta.

Täällä on monta jännäilijää:
AinoEmilia: minäkin olen muuttunut varsinaiseksi itkupilliksi ja jo ennen plussausta. Kyllä tuo herkkyys on plussaoire.
Matsalu: raskausoireet vaihtelevat tai niitä ei ole ollenkaan, sen olen todennut näiden kuuden raskauden kanssa - hyvin erilaisia. Ja olen samaa mieltä Myyn kanssa, että menkkakivut usein osoittautuvatkin plussaksi.
Ikiemo jännäilee myös. Tuo testitulos voipi tosiaan plussaksi vielä muuttua ja toivotaan niin. Kaikki tuntuu olevan mahdollista, kun ajattelee tuota Lumi-Marjankin juttua.

Mari66: kiva, että vauvalla kaikki oli hyvin. Nyt vain lepoa ja hissukseen menoa. Itse kärsin ekassa raskaudessa kohonneesta alapaineesta ja sen vuoksi sitten neuvolassa sitä tarkkailtiin. Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin loppuun saakka, hiukan oli raskasta vaan kuumaan kesäaikaan.

Pyrstis: onnittelut painonpudotuksesta. Ja positiivisella asenteella etiäpäin vaan.

Lapselliselle kiitos ihanista eläinkuvista. Sateisena päivänä on kiva piipahtaa sivuilla. Ja täältähän saan aina myös positiivisen mielen, kun käypi täällä.

Rouva Pikkumyylle myös jaksamista tuon väsymyksen kanssa. Itse mietin kanssa, että olis kiva ostaa mammavaatteita, kun ei oikein viitsisi normaaleja housuja ostaa, mutta toisaalta taas en oikein vielä uskalla.

Täälläkin väsymys on totaalista. Töiden jälkeen nukun illalla ja silti alkaa jo puoli kypältä väsyttää. Tänään töissä eka kerran särki hieman ristiselkää ja ajattelin heti, että onkohan tää keskenmenon oireita. No yritin sitten istuskella rennommin ja siitähän se parani. Jotenkin mulla ei ole enää iltaisin mitään hirveää nälkää, kuten aiemmin saatoin popsia leipää illalla, nyt ei oikein maista. Tänään kotiin tultuani mulle oli pitsa valmiina, kun esikoinen oli pitsoja leiponut. Sitten nukuinkin olympialaisten avajaisten aikana täydellä mahalla. Niin ja oirelistaa lisää vielä - olen viime päivinä palellut ihan tajuttomasti. Niin, näitä oireita ja lukemattomia muita tulee sitten teillekin, kun plussaatte. Tai voitte pärjätä alkuraskautenne ilman oireitakin - niin se vaihtelee.

Neuvolaa en vielä ole tilannut, jotenkin ajattelen, että jos tää taas menee kesken. Mutta mullahan on ensi viikolla se ultrakin ja toivottavasti saan siltä gyneltä jotakin avitusta tähän alkuun.

Kaikkien teidän plussia odotellen!
 
Mukavaa lauantaita kaikille!
Ovista metsästetään taas. Eilen kävin apoteekissa ostamassa testejä, kun en kerennyt tilaamaan. Oli pakko ostaa noita kalliimpia, kun muuta ei tarjolla ollut. Eli Clinic-merkkisiä. Onko kenellekkään tuttuja? Eilen tein ensimmäisen ja kaksi tasavahvaa viivaa tuli. Illalla tein vielä digitaalisella joka näytti negaa. Tänään uusi testi tuolla Clinicilla ja tulos positiivinen. Ei siis ymmärrä. Taitaa tuo digitaalinen olla se varmin, eikös????
 
Nuusku: Itse en ihan aina luottaisi siihen digitaaliseen ainoastaan, aloitatte nyt pupuilut ja jatkatte hyvän tovin, niin toivotaan, että plussaa syntyy!!Minulla clinic toimivat nyt myös raskaustestinä :heart: Eli kyllä ne hyviä ovat! :saint: Nyt luen pinoa ja kommentoin lissää myöhemmin! :D

Hups : Eihän tänne ollutkaan kukaan mitään kirjoitellut!? Missä kaikki ovat?

Aamulla oli ihan ok olo, mutta kun lähdimme urheilukauppaan ja ruokakauppaan, verenpaineet ilm taas laskivat , koska "höntti" olo päähän palasi. Kävimme kahvilla ja otin suolaisen piirakan, olo vähän helpottui. :saint: Löysin Umbroon syksyn uutta mallia olevan ulkoilupuvun, minä kun sellaisia tarvitsen paljon, oli niin kaunis, ruskeat housut ja takki, missä ruskealla pohjalla myös vaaleanpunaista, oi kuinka kaunis! :xmas:

Kotona keräsin karviaismarjoja, vielä pitää kerätä lisää ja tehdä mehua! :p

Kiinnostaisi , mitä kuuluu tämän vkn jännittelijöille??? Matsalu, ikiemo, AinoEmilia, ym??????Kertokaahan! :D

Ihanaa pvää Rva Pikkumyy ja Pirpana
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ..............kp5/28..............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp6/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp7/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp8/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp10/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp12/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp13/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp14/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp16/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp18/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp19/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp21/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp22/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp22/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp28/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp30/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp48/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp77/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp8/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp5.................PAS 4.8.08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Lauantaita ladyt. =)
Myöhästyneet synttärionnittelut Pennaselle!

Pyrstis: Onhan noissa sinun lämmöissä tapahtunut maanantain 35,8:sta se "vaadittu" puolen asteen nousu. :)

ikiemo: Onko täti pysynyt edelleen loitolla? Oireet, uusintatestit?

Mari: Ota vaan lääkärin neuvoista vaarin ja ota rauhallisesti ja nautiskele. =)

Tulkaahan jännäilijät kertomaan tuntemuksia.

:heart:
 

Yhteistyössä