Heissan taasen!
Kirsikka: Minulla ovis ei ole näkynyt useinkaan kp 10 vielä ollenkaan, eikä aina edes kp 11, mutta pientä merkkiä kp 12 on ollut ja kp 13-14 usein sitten onkin se huippu näkynyt testissä, ..mutta yksi kerta meni niin, ellen olisi välillä mitannut ovista , olisin sen kadottanut kokonaan koska kp 13 aamulla ei ollut kp 14 aamulla ei ollut, mutta iltapvllä kp 14 oli(ylimääräinen mittaus) ja kp 14 iltana ei ollut, olipa salakavala ovis sanoisin!!!Onnea testailuun ja oviksen löytymiseen!! :heart: :flower:
, ei ollut ovistestitikkua, niin käyköön tuo testeristä!
Plättä: Et ole ainut kasvattaja , jolla erimielisyyksiä lasten kanssa,niin odotin joskus kun yh:na kasvattelin lapsia, että esikoispoika muuttaa jo pois! Olimme liian samanlaisia/tempperamenttisia ja hän yritti olla "isäntänä" talossa, se ei sopinut minulle!No onhan hän ihan mukava poika, tänään kävi tyttöystävänsä kanssa meillä, ihan mukavaa oli!
Yleensä olen nykyään "seesteinen" tai sitten haen omaa rauhaa, jos jokin harmittaa= käyn lenkillä!
Pyrstis: Minusta kannattaa mennä tutkituttamaan se arvo, niin tietää, että munasolu on ainakin irronnut. :heart: Ja ihanaa, onnittelut urheilusaavutuksistasi! Hyvä, hyvä!
Ikiemo: Niin uskoisin kyllä, että se saattaa näkyä myös ultralla, ellei ole luun takana.
Ja Onnea aamun testiluun sylin täydeltä!
Lapselliselle: Onnekasta gynereissua! Toivotaan, että asiaan saa apua ja munasolut toimivat hyvin!
Gitte: Niin missä luuraat, vai oletkohan kovinkin kipeänä, tuo kesäflunssa vie niin voimat! Paranemisia!
Kane: Millainen olo on? Paljon kaikkea hyvää, että matkalainen pysyy mukana!
Olen ollut tänään melko reipas..
Heräsin 6:00 puuron syöntiin!
, nukuin uudelleen
ja heräsimme miehen kanssa noin 8 aikaan ja sitten:
Aamusta aloin keittämään mehumaijalla mehuja
Siivosin kaappeja
ja aloin pienen pientä huppua työstämään:
Sitten tulikin hulinaa, kun paikalla minun esikoispoika, tyttöystävänsä kanssa, miehen tytär, miehen poika tyttöystävänsä kanssa, kuopuspoikani ja tietenkin minä ja mieheni!
Nukuin hetken pikkuiltapvunet. Huimausta on ollut ajoittain melko paljonkin, alavatsa tuntemuksia"riipellyksiä" kun kohtu muokkautuu vähän. :heart: Rinnat paisuu!
Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihana olotila!
Mitä kuuluu AinoEmilialle??? Oireita jos taas viestittelisit!
Plussakasta tulevaa viikkoa ihan jokaiselle!!
Rva Pikkumyy ja Pirpana rv5+4