40+ so what? (vol. 2)

Hui miten paljon taas tekstiä sit viime käynnin! =)

Täällä kans metsästetään ovista, eilen jo sit aloitin tikuttelut (kp 9), ei ainakaan silloin mitään kontrolliviivaa lukuun ottamatta. Ja luomuna siis nyt mennään, et saa nähdä onko sit ovista ollenkaan. Clomit odottelee sit mahdollisesti seuraavaa kiertoa.

Eipä siis kummempaa taivaan alla, kuin odotusta ja odotusta.... :whistle:
 
Pennanen : Onnittelut synttärisankarille :hug:

Täällä jännäillään. Minkäänlaisia tätioireita ei ole. Eikä sitä varsinaista makeanhimoakaan joka yleensä ennen hanojen aukeamista. Meneepä tosi jännäksi. Jotain vauvoihin liittyvää unta näin yhtenä yönä ja mies sanoikin että jospa se tietää että Kevätvauva tupsahtaa. Liekö laittanut nyt sellaiset supersimpat muniksen kimppuun että munis olisi tullut yllätetyksi. Eiköhän se selviä tässä viikon sisään. Oikeasti alkaa jänskättämään ihan hirmusti. Nyt on täällä niin jännät paikat etten muista kommentoida muiden kirjoituksia ollenkaan. Suonette anteeksi rakkaat siskot :heart:

Silti kaikki raskautuneet Onnea ja superliimaa pienokaisen kiinni pysymiseen ja Onnenpuhureita oviksen metsästäjille ja jännäilijöille Superplussa-uutisia. Ukot kumoon ja varmistelemaan että on tavaraa torvessa :)) mitkä sitten yhtyvät ja vauvaksi asti kasvavat.

Leppoisaa lauantai-iltaa. Meillä paistaa aurinko sateisen päivän jälkeen.

t. AinoEmppu
 
Oi, miten jännittävää AinoEmilia! Voi kun olisitkin myös plussaajana tällä viikolla! :flower: Tietenkin myös muuta tämän vkn tai tulevan vkn piinailijat, teille myös plussaPuhureita! :heart: +++++++++++++++++++++++++ :heart:

Kiitos Superliimasta myös* laittaa heti vähän* :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Terve sisaret! :wave: Olin just esikoiseni kanssa katsomassa High school musikaalin. Oli aikamoista nuoruuden paloa ja taitoa. Jäi hyvä mieli.
Ei mitään uutta minun napani alla... ei tätiä, ei oireita... uusintatestin teen joskus ens viikolla jos se on tarpeen.
Semmoinen seikka nyt vähän huolettaa kun olen varannut keskiviikoksi ajan fysiatrille valittaakseni kovasti kipuilevaa olkavarttani (rasitusvamma) ja jos en tuolloin tiedä varmaa tietoa olenko raskaana vai en, niin jos minut määrätään röntgeniin tai tulehduslääkkeitä syömään. niin en tiedä voinko suostua vai en. Jos täti ei ennen sitä tule, pitäisiköhän siirtää koko aika. Toisaalta haluaisin mahd. pian avun myös tuohon vaivaan :/ Mene ja tiedä, jos ei noihin pissatesteihin voi täysin luottaa. Verikoetta ehkä voisi tiedustella? Kaikenkaikkiaan en kyllä usko, että raskaana olisin, mutta ennen em. hoitoihin suostumista asiasta pitäisi olla satavarma :|
Tämmöisiä pohdintoja.
Hyviä illan jatkoja kaikille! ;)
 
ikiemo:Heissan,kiva,että oli mukava musikaali! Niin kyllä sinä mielestäni voisit mennä otattamaan hcg:n terveysaseman labraan , ennen fysiatria, koska menkat kuitenkin jo myöhässä.Juuja röntgeniin ei kannata mennäennen asian varmistumista! :saint: Peukut pystyssä täällä edelleen Plussauksen puolesta! :heart:

Minä ja Pirpana :heart:
 
Eilen sateinen harmaa päivä, niin olipa ihana heräillä auringon paisteeseen tänä aamuna! B)
Plussa onnea vain AinoEmilialle täältäkin! :whistle:

ON: Eilen ovista tikuttelin nyt toisen kerran kp 10, mut ei vielä ainakaan toista viivaa ilmaantunut. Tänä aamuna tosin on ollut sellaisia menkkamaisia kipuja alavatsalla!? Oisko ne mahd tulevia oviskipuja? Tänään siis kp11. Illasta olen nyt tikutellut, niin pitää iltaan nyt odotella tämän päivän tikuttelukin.

Tänä aamuna heräilin myös tekstiviestin ääneen, eräs tuttu oli synnyttänyt aamulla pojan, niin sitä ilmoitteli. Itselle tuli sellainen haikea olo... :ashamed: Onnellinen toki hänen puolestaan, mut tuli taas oma menetys mieleen. Ihan ärsyttää tää tunteitten vuoristorata :/

Mut mukavaa sunnuntaita kuitenkin kaikille tasapuolisesti! :hug:
 
pyrstötähti
ja kp20 en ole mittaillut lämpöjäkään mutta pientä orastavaa tunnetta alamahalla en nyt sanoisi että tätipoltetta kuten gitte sanoo mutta jotain ehkä oviksen jälkeistä mutta tietysti toiveikkaana ajattelen että kiinnittymistuntemuksiako nythän olisi oikea aika nimittäin eikös se matka kestä muutaman päivän sinne kohtuun ja poteroon kaivautuminen olisi käynnissä, elämme toivossa ja pidetään peukkuja jotenkin on sellainen oikea tunne ja fiilis että voisihan se vaikka nyt olla napannutkin eihän tässä toki montaa kiertoa ole mennyt ettei saa olla liian kärsimätön,mitä mieltä olette menenkö kp22 otattamaan sen keltarauhastestin maksaa about 65 jotain vähän saa kelalta takaisin,vai mennänkö luomuna vaan lyhdyt sumeena kohti tuntematonta ja luotetaan siihen mitä luontoa antaa pyrstikselle?

Mutta Ihanaa sunnuntaita ja peukkuja kaikille ja möhköfanteille (tuleville sellaisille) oikein ihania vauvanodotustunnelmia,perässä tullaan. Ja ikiemo ja ainoe miksi ettei testaile nyt lainkaan johan tässä hermo menee jännäilessä....

Halit pusut ja kaikkea mukavaa tv: pyrstis
 
Pyrstötähti: Sinuna kyllä tarkistaisin, että kone toimii. Tuntuisi jotenkin epikseltä, että yrität saada kaiken asennetta myöten kohdalleen, jos sitten tulokseen pääseminen on tietämättäsi mahdotonta jonkin hoidettavissa olevan fyysisen seikan vuoksi. (Hui mikä virkehirviö.) Perustarkistusten jälkeen jättäisin sitten kaiken luonnon huomaan.

Minäkin kannatan, että AinoEmilia ja ikiemo testaavat mitä pikimmin. Mikäli testaaminen tuntuisi typerältä, voi aina vertailukohdaksi ottaa sen, että Plättäkin tuhlasi kolme testiä kp 20-21 heti kirjekuoren postista saatuaan, eikä silläkään mitään oireita ollut. |O

Eilen hermostuin teineihin niin paljon, että jälkeenpäin itkiessä ajattelin, että jos nyt kohdussa olisi sattunutkin pyörimään hedelmöittynyt munasolu, niin varmaan se eilisen hässäkän jälkeen etsii jo pimeässä varauloskäyntiä. Olen niin suuttunut esikoiseen, että odotan päivää, jolloin hän muuttaa pois kotoa melkein yhtä paljon kuin hän itse. Samaan aikaan bussin käyttöä harjoitteleva yhdeksänvuotias soitti eksyttyään kaupungin keskustassa ja tuleva ekaluokkalainen teki äänekkään riidan, koska en luvannut hänelle kokista. Tunnustan, olen surkea kasvattaja.

Nyt täytyy ryhtyä riisinkeittoon, ettei porukka rupea pikkuhiljaa valumaan pitseriaan.

 
pyrstötähti
=) joo kyllä mä sen tsekkauksen teen sitte tiistaina kiitti neuvosta :flower:

huh kun on poikkinainen olo vetäisin eilen aamulla hirveän hikilenkin toista tuntii ja äskettäin toista tuntia keppien kans notta hiki lens ja mulla on kyllä kunto rapistunut mutta ilokseni tarkistin että viikon sisällä olen käynyt 5 kertaa ja nyt alko siis uus viikko tänään ja plakkarissa on kerta. Yritän pistää ruksia kalenteriin että tulis 3-5 krt viikossa tunti jotain liiikuntaa olen niin laiska ollut viimeisen vuoden en tiedä miten olen kupeksinut aikaahan kyllä ois jos vaan järjestäisi.

Pientä juilintaa tuntuu toivotaan ettei ainakaan tätipoltetta vielä enteile =) missähän muuten gitte oikein luurailee nyt kun ei paljon ole kirjoitellut?

Mulla on hirveesti raskaustestejä jälellä kun tilasin niitä vahingossa 30 kpl:a olivat jossakin halpoja =) mutta ovistestejä taitaa olla vain pari. Mutta enhän minä niitä tarttekaan kun nyt kuiteski olen rktt ja tuskimpa sitä seuraavaa ovista tarttee tikutellakaan.

No tämä tällä kertaa tulkaapa pinoon muutkin vaikka aurinko paistaakin B) t:pyrstis
 
Wau Pyrstis! Sinähän kiidät kuin pyrstötähti konsanaan!!! =) Hienoa!
Omasta navastani ei oo tarinoita kerrottavana, mutta saatanpa vielä tänään käydä ostamassa testin pöytälaatikkoon. :)
Plättä: Se ilmoittautukoon, joka ei koskaan ole tuntenut itseään surkeaksi kasvattajaksi!
Myy: Kiitos neuvoista. Uusin nyt varmaan ensin ton pissatestin ja katotaan sitten. Mitenköhän todellinen riski tuo pelkän käsivarren mahdollinen kuvaaminen olisi? Suojataanhan se vatsa kuitenkin aina. Ilmanmuuta ainakin kerron mahdollisesta raskaudesta fysiatrille (ellei se mahdollisuus ennen keskiviikkoa jo sulkeudu pois) ja voihan se olla ettei sitä kuvata lainkaan. Näkyiskö lihasvammat ultralla?
Suloista päivän jatkoa koko sakille! :flower:
 
Heipat vaan kaikille. :)
Jotenkin tämä sama jollottava tilanne kuin pinossakin, on itsellä. Odottelen vaan sitä ensi viikon lääkärikäyntiä ja tuhrujen loppumista. Sehän nyt tästä enää puuttuikin, että tuhrutus jatkuu estrogeenitabuista huolimatta. Tätä ei vielä olekaan ollut... :headwall:
Tein sen r-testikokeilun, enkä nyt saanut tikkuun mitään viivaa, vaikka kuinka tiirasin. Että enpä tiedä mitä ne haamujen isoäidit viikko sitten oli. Toiveikkaana ajattelen, että sitä juuri... no, lääkärireissu varmaan palauttaa maan pinnalle. Varmaan siellä käy ilmi, ettei ole mahdollista edes sellainen ihme, että meikäläisen hämähäkinseitin peitossa olevat munikset voisi hedelmöittyäkään. :x

Pyrstis: Juu, käyhän tutkituttamassa se keltarauhastilanne. Olet sitten sen jälkeen sitäkin asiaa viisaampi. =)

Testailuja tässä odottelen minäkin... muut vaan ei ole vissiin niin hermoheikkoja että testailisivat ennen aikojaan kuten meikäläinen. :LOL:

Kirsikalle kärsivällisyyttä ovistikutteluun. :hug: Luultavasti ei ole vielä ihan lähellä jos toista viivaa ei ollenkaan näy, mutta kyllä se viiva sieltä pikkuhiljaa alkaa vahvistua...
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ..............kp6/28..............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp7/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp8/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp9/28..............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp11/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp13/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp14/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp15/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp17/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp19/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp20/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp22/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp23/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp23/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp29/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp31/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp48/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp78/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp9/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp6.................PAS 4.8.08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
plussan saaja B) näin minulle ainaskin tuli äsken mieleen. Muitakin plussia pinoon pärähtää ;) joten kohta kaikki odottajien puolella.

Pyrstis voi sitten testaiila jos tikkuja tuon verran. Kantsii tuo keltarauhashormooni testa niin tietää että tapahtuiko se ovulaatio. Peukutukset sinullekin niin kuin muille epätietoisuudessa eläville. Ehkä tuhruillu on sittenkin raskaus ;)

mimmimamma
 
Heissan taasen!


Kirsikka: Minulla ovis ei ole näkynyt useinkaan kp 10 vielä ollenkaan, eikä aina edes kp 11, mutta pientä merkkiä kp 12 on ollut ja kp 13-14 usein sitten onkin se huippu näkynyt testissä, ..mutta yksi kerta meni niin, ellen olisi välillä mitannut ovista , olisin sen kadottanut kokonaan koska kp 13 aamulla ei ollut kp 14 aamulla ei ollut, mutta iltapvllä kp 14 oli(ylimääräinen mittaus) ja kp 14 iltana ei ollut, olipa salakavala ovis sanoisin!!!Onnea testailuun ja oviksen löytymiseen!! :heart: :flower:
, ei ollut ovistestitikkua, niin käyköön tuo testeristä!

Plättä: Et ole ainut kasvattaja , jolla erimielisyyksiä lasten kanssa,niin odotin joskus kun yh:na kasvattelin lapsia, että esikoispoika muuttaa jo pois! Olimme liian samanlaisia/tempperamenttisia ja hän yritti olla "isäntänä" talossa, se ei sopinut minulle!No onhan hän ihan mukava poika, tänään kävi tyttöystävänsä kanssa meillä, ihan mukavaa oli! :D

Yleensä olen nykyään "seesteinen" tai sitten haen omaa rauhaa, jos jokin harmittaa= käyn lenkillä! :LOL:

Pyrstis: Minusta kannattaa mennä tutkituttamaan se arvo, niin tietää, että munasolu on ainakin irronnut. :heart: Ja ihanaa, onnittelut urheilusaavutuksistasi! Hyvä, hyvä!


Ikiemo: Niin uskoisin kyllä, että se saattaa näkyä myös ultralla, ellei ole luun takana.
Ja Onnea aamun testiluun sylin täydeltä!


Lapselliselle: Onnekasta gynereissua! Toivotaan, että asiaan saa apua ja munasolut toimivat hyvin!


Gitte: Niin missä luuraat, vai oletkohan kovinkin kipeänä, tuo kesäflunssa vie niin voimat! Paranemisia!


Kane: Millainen olo on? Paljon kaikkea hyvää, että matkalainen pysyy mukana!


Olen ollut tänään melko reipas..
Heräsin 6:00 puuron syöntiin!
, nukuin uudelleen
ja heräsimme miehen kanssa noin 8 aikaan ja sitten:


Aamusta aloin keittämään mehumaijalla mehuja
Siivosin kaappeja
ja aloin pienen pientä huppua työstämään:


Sitten tulikin hulinaa, kun paikalla minun esikoispoika, tyttöystävänsä kanssa, miehen tytär, miehen poika tyttöystävänsä kanssa, kuopuspoikani ja tietenkin minä ja mieheni!


Nukuin hetken pikkuiltapvunet. Huimausta on ollut ajoittain melko paljonkin, alavatsa tuntemuksia"riipellyksiä" kun kohtu muokkautuu vähän. :heart: Rinnat paisuu! :LOL:

Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihana olotila!


Mitä kuuluu AinoEmilialle??? Oireita jos taas viestittelisit!


Plussakasta tulevaa viikkoa ihan jokaiselle!!


Rva Pikkumyy ja Pirpana rv5+4
 
pyrstötähti
tässä oli niin lämpimät tunnelmat että ajattelin muuten vain mitata tilanteen ja jostain syystä juuri äsken oli 37,2 ?? miten se olikaan nouseeko lämpö jos alkaa nyt pms pukata päälle vai oliko juuri että ennen kk:a ei mitään pitäisi tapahtua vaan vain oviksen aikaan ne nousee? Tietysti tässä nyt jotenkin on tosissaan sellainen kunnon toive että voisi olla jotain tapahtunut,vaikea selittää miksi nyt tuntuu siltä että josko josko ihme olisi käynyt kylässä... joo ehkä mä ristinkin mun tulevan ituni ihmeeksi, sillä sehän se oikeesi olisi :heart: :heart:
No kuullostelen ja käyn tietysti nyt koko pinon kannustamana tiistaina polilla mikä se arvo muuten pitäisi olla kp22?? mulla ei ole hajuakaan näistä ja mikäs hormooni se olikaan joka huikeena nousee jos ois raskaana,eli meneekö mulla sitten jännitys aivan sivu suun jos tästä testistä paljastuu sekin samoin tein että tätihän sieltä tulla huristaa,valaiskaa oi minua hämärässä kulkijaa taas kerran :saint: jos ehditte käydä pinoilemassa,tv:pt
 
HCG on raskaushormooni, en tiedä, kuinka aikaisin se näkyy verestä? oliko se toinen mitattava keltarauhas-arvo, joku muu tietää varmaan paremmin kuin minä! :heart:

Lämmöt tosiaan nousee oviksen jälkeen vähän, mutta myöhemmässä vaiheessa voivat nousta vielä lisää, jos raskaus kyseessä. En tiedä, voiko muulloinkin? Palelua, rintojen kutinaa, outoja vatsatuntemuksia saattaa olla kp 20 jälkeen, ripulia/vatsan toimimatomuutta, jne, niin paljon erilaisia oireita..Kerrohhan heti miltä tuntuu!!? :heart:
 
pyrstötähti
rauhasarvo joka nyt pitäs sitten mitata sehän on sitä lugeliimaa jota tarrasukkina käytetään ja se arvo ilmaisee onko ovis oikeesti tapahtunut ja munasolu irronnut. Se ovistesteri ei ilmeisesti ihan satavarmasti asiaa kerro vaikka kai se hyvä osviitta on jos ei siihen väriäilmaannu että turha odottaa ovulaatiota.No kuullostellaan,lapsellinen ho hoi tulehan tohtorina kertomaan nää hormoonit taas uudelleen :heart:
 
pyrstötähti
Naisen munasarjoissa on ensimmäisen kuukautisvuodon aikaan noin 400.000 munasolua. Näistä ainoastaan noin 400 kypsyy ja irtoaa sukukypsän iän aikana ja 1.000 munasolua kuukaudessa menee hukkaan munasarjoissa. Viimeinen munasolu irtoaa noin 50 vuoden iässä.
 
pyrstötähti
kun on 47 vuotias ja 34 vuotta sitten alkoivat kuukautiset ja josta ajasta on ollut raskaana ja imettänyt ja kuukautiset pois yhteensä 52 kuukautta tarkoittaa sitä että olisi 60-70 munasolua jäljellä joten kyllä niitä hyvinkin vielä piisaa :LOL: tämän laskuopin mukaan olisi vielä 5 vuotta siihen kun vaihkarit alkaa,äidilläni muuten alkoivat 53 vuotiaana juuri samoin kuin mummillani joka tosin 51 veenä pyöräytti 14:a mukalansa |O
 
pyrstötähti
onko tytöt nyt niin että kun ne äidit joilla on hirveästi lapsia (minusta 14 on aika paljon :p ) ja he täysimettävät pitkään juuri ehkäisymielessäkin eikä kk:a tule ennenkuin siinä vaavin 1 vee päivinä (minulla on ollut vuodenpäivät aina kk:t pois) niin heillä jääkin niitä hyviä munasoluja sinne jemmaan kun ne parhaat kuulemma irtoavat ensin? Ja kun niitä siellä on odottelemassa niin siksi he tekevät lapsiakin niin huisin kauan? Mitä mietitte,tv:pähkäilijäpt
 
Heips. Saako tähän pinoon hypätä yks 42-vuotias kuumeilija. Ennestään on kaksi teinilasta talossa. Yritystä ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt tuntuu oudolta Nimittäin lämmöt eivät ole koskaan olleet oviksen jälkeen näin ylhäällä. Mitattaessa aina 37.2 kun yleensä tuossa 36,8 ja laskevat paria päivää ennen tädin tuloa. Nyt on kierrospäivät 26/28 ja alkuviikosta tunsin pari ikävää vihlaisua ihan tuolta "alakerrasta" asti lähti sellainen parin vihlaisun piikki tuonne ylöspäin, että ihan kaksinkerroin piti mennä. Tänään tuli paperiin pyyhittäesä limaa jossa oli verinen viiru. Yleensä kuukautiset alkaa päivälleen ihan verivuodolla tai tuhrulla. Oireina ei ole sitten kuin väsymys sekä tuhoton määrä näppyjä niskassa ja kaulalla. Tiedä sitten mitä tämä on, mutta tulen tähän pinoon jännäilemään jos sopii. Rinnanpäissä ollut sellaisia valkoisia "kokkareita" ihan kuin jotain olisi valunut, yleensä aamuisin huoma selvästi. Mutta enempiä höpisemättä toivotan plussapuhureita kaikille.
 
Tervetuloa höpisijä: Hyvät ovat oireesi! Toivottelen plussaa! varsinkin nuo vihlaisukivut ne on tosiaan kovia toisinaan, esim aivastaessa, tai kääntyessä nopeasti! :heart:

Pyrstötähti: Voit alkaa tikuttelemaan ovistikuilla ja seurata raskautesi kulkua! :heart: Eli viiva pikkuhiljaa vahvenee kontrolliviivan vieressä uudelleen kp 21-23 aikaan noin siis alkaen! :heart: Kerro, kerrokuvastin: Näkyykö kahta viivaa, edes pikkasen sen kontrollin vieressäkin!!!! :heart:
 
pyrstötähti
pitääpä kokeilla ja tervetuloa mukaan höpisijä mielettömän hyvät oireet sinulla tuot onnea pinoomme ja keskiarvotilastot kääntyvät päälaelleen jos ihanasti plussaa,halit :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Tervetuloa höpisijä: Hyvät ovat oireesi! Toivottelen plussaa! varsinkin nuo vihlaisukivut ne on tosiaan kovia toisinaan, esim aivastaessa, tai kääntyessä nopeasti! :heart:

Pyrstötähti: Voit alkaa tikuttelemaan ovistikuilla ja seurata raskautesi kulkua! :heart: Eli viiva pikkuhiljaa vahvenee kontrolliviivan vieressä uudelleen kp 21-23 aikaan noin siis alkaen! :heart: Kerro, kerrokuvastin: Näkyykö kahta viivaa, edes pikkasen sen kontrollin vieressäkin!!!! :heart:

Tosiaan nuo vihlaisukivut tulivat ihan istuen paikallani, mietin että voiko kiinnittymiskipuja voineet olla.Sen jälkeen ei pahemmin ole mitään tuntunut. Tai sitten en vain ole tehnyt äkkinäisiä liikkeitä. Ja pitääpä yksi juttu vielä sanoa, että olen aivastellut pitki päivää, mitä yleensä ei kohdallani tapahdu. Mutta nyt tää höpisijä lakkaa hetkeksi höpisemästä, alkaa olemaan niin paljon jännitystä ilmassa.

 

Yhteistyössä