40+ so what? (vol. 2)

Isot onnitteluhalaukset Mimulille! Mulle on käynyt lähipiirissä sillai että en ole paljon onnitteluja saanut kertoessani plussauksestani, kaikkien on vähän vaikea uskoa että vuosikausien tahkoamisen, itkujen ja lapsettomuushoitojen jälkeen olisin raskaana. Ja kun tää olis vielä mun eka raskaus. En sitä usko kyllä itsekään, sanoin myös tällä viikolla ekalla neuvolakäynnillä terveydenhoitajalle että en usko että olen raskaana....neuvolatäti vain tokaisi siihen että täytetäänkö näitä papereita vai ei....Ajattelin että voisi kai tuon kerran elämässään kokea että on neuvolakortti täytetty :LOL: Terkkari sanoi että sydänääniä ei kannata tässä vaiheessa kuunnella kun viikkoja on vasta 8, äärimmäisen harvinaista että kuulusivat. Mulla oli kuitenkin semmoiset ihme niukat kuukautiset tossa välillä joten sanoin että voisinko olla jo pidemmällä raskaudessa. Sydänääniä sitten kuunneltiin ja pitkän etsimisen jälkeen siellä joku tyksytti 170/min. Pakko mun kai on nyt sitten uskoa että ainakin tällä hetkellä siellä joku on......Mutta alussahan tää vasta on ja vielä voi tulla monta mutkaa vastaan. Elina 67 - haluan rohkaista sua adoptiojutussa. Ollaan oltu myös miehen kanssa jo adoptioprosessissa, mutta tällä hetkellä tilanne on nyt tämä. Mulla on lähipiirissä adoptoituja lapsia ja yksi heistä mm. sanoi että lapsettomuuden tuska häipyi samalla hetkellä kun hän sai pienen vauvan syliinsä Etelä-Afrikassa. Mutta jokainen tekee omat valintansa ja adoptio ei ole välttämättä kaikkien juttu...eikä mikään automaatio jos raskaaksi tuleminen ei onnistu. Jokaisen valintoja tulee mielestäni kunnioittaa.

Pidän omalta osaltani peukkuja pystyssä kaikille, voi kun mullakin olis noita ennustajaeukon kykykjä =)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)............kp1/28-39........?...............5.
Pennanen (40).............kp3/29-32........0,5v..........2.
Nuusku (42)..................kp4/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp5/27..............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp7/25-43.........?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp9/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp10/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp13/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp13/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp19/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp21/n.23.........?...............4.
lapsellinen67 (40)........kp23/26-29......y2v...........1.
gitte (39).......................kp24/28............?...............1.
touhu tenava (45)........kp36/27-30......y3v...........6.
einiinvaan (41).............kp39/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp69/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Minni-07(44)................kp?.....................?................2./1.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp31/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp18/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, äippä67, dinosaurus61

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008..kp29/28......yk4....................

Rva Pikkumyy (43)...31.7.2008...kp30/28-29....yk5.....
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Huomenta! =)

Mikkupyy: Mukava lukea näin aamusta, ettei täti edelleenkään ole paikallistanut sinua. :saint: Milloin mahdat uskaltaa testailla?

ikiemo: Juu, tää ei ole hätäisten laji... tosin joskushan se yllättäen tärppää hetimiten. Mutta kannattaa varustautua pitkällä pinnalla ja periksiantamattomuudella. =) Aika mielenkiintoinen oire sinulla kyllä... en ole ennen kuullutkaan. :p Tämä meidän pinohan on ollut pystyssä vasta helmikuulta, joten kukaan meistä ei vaavia ole vielä ehtinyt saada. Mutta jos täältä Kaksplussasta iäkkäintä vaavin saanutta hakee, niin löytyy varmaan tuolta äidit 40+ osastolta tai yli 35 -kuumeilijoista? Joku täällä pitempään pyörinyt voisi tietää? Olihan siellä Lutuliini, joka oli kai jo lähempänä 50, mutta hänen vauva syntyi luovutetulla munasolulla.

Mimuli: Koeta nauttia ja ottaa ihan rauhallisesti... Sinä kun et kuitenkaan voi vaikuttaa siihen, mitä tapahtuu, joten turha hätäillä ja pelätä. :heart:

Plättä: Onhan täällä tosiaan oma "slanginsa"... :LOL: Tosiaan, kuten sanoit, toisaalta puhutaan hyvin lapsenomaisilla sanoilla ja sitten taas ivf:t, progesteronit yms. lääketieteelliset jutut menee siinä samassa sekamelskassa. Itseäni osittain nuo jotkut lapsenomaiset sanat tökkii niin, etten niitä voi käyttää, kuten nää masuvauva, tarrasukat ym...

päivänkakkara: Kiva kuulla että kaikki on hyvin, vaikket itse sitä tahdokaan uskoa. :heart: Vähänkö kökköä ettei sua onnitella... :/ No, ehkä ne pelkää, että tuottaisivat onnitteluillaan huonoa onnea?? Joko se laskettu aika selvisi tuolla neuvolakäynnillä, vai tuleeko se ekassa ultrassa vai missä? Minä kun en tiedä tosiaan näistä mitään. Teidän on siis pakko jäädä tänne, jotta minä oppisin vauvan odotuksesta jotain... :LOL:

 
pyrstötähti
ja tuskin uskallan pinoa avata kun niin jänskättää miten plussaajat jaksavat ja erityisesti miten meidän myyn maailma pyörii tänään...

Mikä päivänkakkara sinun kyytiläisen nimi on, tuo Taimi on aivan ihana mimulille, ja vautsi vauden, onkohan mimulilla parikin hyyryläistä kun viiva oli jo niin aikaisen tumma ja nyt noin vahva? Onnea ihan hirmuisesti. Älä päivänkakkara välitä yhtään kenenkään tokaisuista äläkä anna periksi sille että ei sitä tiedä mitä tapahtuu,olet raskaana, sitä joko ollaan raskaana tai ei olla, ei voi olla joko tai ja kuten muistaakseni plättä sanoi taannoin että me ollaan aivan liikaa että anteeksi nyt vaan kun mullakin, vanhalla ihmisellä, ois tässä tää plussa ja vaikka eihän se nyt oikeestaan ole oikeen kun olen liian vanhakin niin saanko nyt luvan olla pikkuisen raskaana jos olen aivan nöyränä ja odottelen koko ajan keskenmenoa.
Ei ei se näy käy, rinta rottingille ja työnnät vähän massua pömpölleen ja olet iloisesti ja onnellisesti raskaana joka hetki kun se on nyt totta, iloitaan porukalla nyt meidän pikkuruisista ihmis-taimistamme, mutta en tiedä menikö mulla päivänkakkaran vauvanalun työnimi ohi kertokaa jos se on jo olemassa muuten täytyy järjestää ristiäiset palstalla :heart:

Kyllä niin hyvä mieli tulee näistä plussista meikäläiselle,jotenkin ihan herkistyy kun ajattelee kuinka te rapistelette budoaareissanne aamuvarhaan ja iltapäivällä ja iltaisin ihania plussia.

Tänään minä roikun koko päivän täällä jänskättämässä myyn tilannetta ja onhan muutama muukin paalupaikalla tällä viikolla, jesss, meidän pinossa tapahtuu, hyvä me vanhat kanat, periksi ei anneta ja siitäkin sitä voimaa saa kun porukalla lähetetään toistemme puolesta niitä iltarukouksia tuonne jonnekin universumiin, mitä toivoo toiselle tapahtuu myös itselle, aurinkoista ja energistä päivää kaikille tv: iloinen pyrstis :heart: :heart: :heart: :heart:
 
pyrstötähti
miten kun minusta tuntuu että päivänkakkaralla ois pieni tytönalku niin en kyllä löytänyt nimeä mistään keskusteluistakaan joten ehdottaisin että hänestä tehtäisiin Kerttu jos äiti on kerta päivänkakkara? Tietysti nyt on kohtelista odottaa mitä päivänkakkara itse sanoo mutta leikkimielisestihän voimme tästäkin gallupin pistää käyntiin, vai mitä? :flower:
 
Tuo on muuten totta, että vaikka meillä riskit keskenmenoon olisivatkin suuremmat, niin so what, on se mahdollista nuoremmillakin ja kun se on kuitenkin asia, jolle ei etukäteen kukaan mitään mahda.
Miksi meidän pitäisi nöyristellä, salailla ja vähätellä. Rinta rottingilla odottamaan vaan, kuten Pyrstis sanoi. =)
 
Torstai on tosiaan toivoa täynnä! :saint: :heart:


Olin kävelyllä, eilisestä viisastuneena, laitoin pikkuhousunsuojan varmuudeksi! :saint: Vähän tuloksena valkovuotoa, eli ei veriviivan poikastakaan, eli tällä hetkellä kaikki hyvin! Kopion tuolta km:n kokeneet puolelta tekstiäni: Minä kävellessäni mietin tätä kevättä, oikeastaan aikaa marraskuusta lähtien , menimme naimisiin, + , viikon päästä siitä plussasin ja se on loppui rv 13, pienen syntymään. Ajattelin asiaa, että jos nyt olen raskaana, kyllä se aika ihmeellinen asia on kokea vielä uudestaan , tässä iässä , toivoa siitä, että kaikki menisi tällä kerralla hyvin! Sitten siellä kävellessäni itkin ..kaikki nuo ajatukseni saivat aikaan sen! Tosi herkällä päällä olen! Onneksi ei tullut tuttuja vastaan!, mitäköhän olisin heille sanonut, miksi itken? onneksi oli aurinkolasit päässä!

Toivotaan siis parasta , pelätään pahinta! Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa!

Rva Pikkumyy

Jatkoa vielä, la oli 11.8.08, eli tällä hetkellä meillä tuhisisi pienen pieni vauva, jos kaikki olisi mennyt toisin! (sektio synnytystapna, siitä johtuen)


No nyt taas jatkan tähän pinoon! :D Nyt mieli on jo parempi, tuon itkemisen jälkeen, vaikka herkkänä olen! :ashamed:

Ihanaa , kun jännitätte mukanani kybällä! :saint: :heart:

Mitenkään en olisi osannut uskoa, että tässä kuussa muodostuu tälläinen jännitysnäytelmä!
Kp 12 aamulla ja sitä ennen muutaman "hellyyttä täynnä oleva kohtaus miehen kanssa" :heart: Sitten lomamatkallamme kp 14 iltana yritystä hellyyden suhteen, mutta olin kuiva kuin sahara! :D ei onnistunut ja kp 15 ja kp 16, 18 ja 19 ja siitä edelleen onnistuneet kerrat lemmenleikeissämme! :heart: Koko kierron oen ollut "kuivahko" outoa, en yleensä ole! :headwall:

Päivänkakkara!
: Ihana asia, että sydänäänet kuuluivat, onnittelut siitä! :heart: :flower:
Ole vain rohkeasti raskaana, vaikkeivat ihmiset lähistöllä osaa sinua onnitella! Täältä saat meidän pinolaisiltamme hirmusti Onnitteluja! :flower: Jokainen meistä on niin mukana toistemme tuntemuksissa! :saint: Raskaus on niin ihmeellinen asia, että sitä ei voi ymmärtää! :heart: :saint:

Mimuli: ymmärrän pelkosi hyvin, mutta toivotaan kaikki yhdessä, että kaikki keskenmenon kokeneet plussan saatuaan, tällä kerralla saavat ptää onnen ja ihmeen kasvamassa sisällään! :heart: :saint:

Siis ja tarkoitan samalla myös: Ettei kukaan joka ei ole koskaan kokenut keskenmenoa, sitä myöskään koskaan kokisi! On se sen verran "ahdistava" juttu! :headwall: :snotty:

Lapsellinen: katsotaan testausta, jos menkat ei tänään ala, juttelen myös mieheni kanssa, oltaisiinko samoilla linjoilla testauksen suhteen...Eli ehkä huomenna, mutta vain ehkä! :heart: :saint:

Niin ja jos minä raskaana olen nyt niin luulen, että vahingossa tuli miehelle työnimi jo sanottuna unenpöpperössä kello 4:00 aamulla, Se olisi Pirpana :heart: Sanoin nimittäin näin hänelle: Hei, kuule, nyt minusta tuntuu, että tuolla sisälläni pieni Pirpana touhuilee, tai jotain vastaavaa, mutta Pirpanaksi häntä mahdollista pientä kutsuin! :heart:

Ja Kerttu nimi sopii hyvin Päivänkakkaran vauvalle nimeksi, jos se vain Päivänkakkaraa miellyttää nimenä! :heart:

ja vanhin vauvan saanut tietojeni mukaan on lutuliini: Luovutetulla munasolulla 48v? Sai "Tuube"pojan! :heart:

Siellä on myös luomuna joku alkanut odottamaan, kun olivat adoptiojonossa ja muistaakseni ainakin 45v, ellei vanhempikin, käykää siellä puolen lukemassa, äidit40+

Kyllä niitä raskauksia saamme me vähän kypsemmätkin naiset aikaan ja sikiöseulonnathan ovat nykyään niin tarkkoja, että turvallisin mielin voi vauvaa ódottaa! :heart: Jokainenhan tekee itse päätöksensä: Haluaako seulontoihin! Itse olen niiden kannalla, varsinkin hemikuisen ikävän tapahtuman jälkeen!

Tulipa kirjoitettua, mutta nyt marjojen pomintaan! :p

Tulen kyllä antamaan tilannekatsausta aina välillä! :saint: :heart:

Ihanaa päivää kaikille! B)

Rva Mikkupyy :heart: :wave:

Ps Nuppu nimikin sopii hyvin minusta päivänkakkaran vauvanalulle, jos vain itse hyväksyy sen! :heart:
 
Minun kp:ksi voisi merkata nyt 1. Sillä ma-ke on ollut vain sellaista tuhnua, ruskehtavaa. Mut tänään aukes hanat ja sitä nääs riittää!!! Eli km:stä olis tänään se 34 vrk.

Kipee on maha ja vuoto tosiaan runsasta ja täällä pitäis muka lomailla. Onneks huomenna jo kuitenkin kotiin päin! =)

Ja tosiaankin, onnea vahvistuneille plussille, ei voi sanoa kun et hieno homma! :heart:
 
pyrstötähti
:flower: kerrankin hyvä että täti on kylässä, tästä sitten taas uuteen yritykseen vai pitääkö olla pakollinen yhden kahden kierron tauko. En ole koskaan keskenmenoa kokenut ja se on varmasti aivan musertava kokemus. Vaikka toisaalta tuntuu että jos kerrankin pystyisi nyt raskautumaan niin se olisi kuitenkin tieto siitä että vielä on toivoa,hullua tietysti sanoa näin.

Kyllä melkoinen mylläkkä on myyn elämä ollut viimeiset 9 kuukautta. Ja varmasti on mielessä se vauvan laskettu aika. Mutta taidatkohan olla nyt raskaana kun niin herkällä mielelläkin olet? Voi miten kamalasti toivon että plussaat nyt,sitten pidetään kyllä hirveän isot bileet että kaikuu kautta koko suomenmaan kun hurrataan, ihanaaaa pikkumyy ihanaaaaa :heart: :heart: :heart:
 
Täällä minä taas, en malttanut pysyä poissa :ashamed:
Ajattelin vain, että oletteko lukeneet Iltalehdestä/Iltasanomista (en muista kummasta) kuinka lapsettomuudesta kärsinyt Sari Tamminen on raskaana? Hänelle oli gyne aikoinaan sanonut, että on hyvin epätodennäköistä, että hän raskautuisi ja niin vain nyt kävi. Eli vielä taitaa olla meilläkin toivoa jäljellä... Plussatuulia kaikille! :hug:
 
Äippä: Eikä mitään :ashamed: vaan =) Tuu vaan takaisin mukaan... :heart: :heart: Onko tuosta Sarin lapsettomuuden syystä mitään tarkempaa tietoa?
*lähtee selaamaan iltapäivälehtien nettisivuja*

.... vähän myöhemmin:
*tulee selaamasta iltapäivälehden nettisivua ja laittaa linkin*
http://www.iltalehti.fi/viihde/200807318032521_vi.shtml

.... vähän myöhemmin:
*tulee selaamasta iltapäivälehden nettisivua ja laittaa toisen linkin*
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1563802

Eli Sarilla on ollut kaksi keskenmenoa aikaisemmin...
 
Herkistynyt Pikkumyy palaa jälleen: Ai niin siis Mikkupyy! :'( :D Nämä ovat kyllä ilon kyyneleitä! Olen raskaana!!!!! :heart: :heart: :heart:

Aloitin raskaustestin ja ovulaatiotestin tekemisen kello 17:01, ovulaatiotestissä vahva plussa samoin raskaustestissä plussa!!!! :saint: :heart: Itken täällä kyllä onnesta;=))

Miehelle testit näytettyäni: Hän sanoi,kyllä hän alkoi uskoa minun olevan raskaana jo kun kerroin epäilyistäni ja oireistani!! :heart: Voi, että mitä Onnea! Anteeksi hehkutukseni! :ashamed:


Olen muuten lapsena ollut Sarin luona leikkimässä, hassu juttu, hän muistaakseni syntynyt 66?

Ihania asioita maailmassa tapahtuu, kuka vain voi loppujen lopuksi jostain ihme sattumasta raskautua, vaikka lääkärit olisivat olleet eri mieltä?! En siis tarkoita aivan kuka vain,mutta ymmärtänätte sekavat ajatukseni! :saint: :heart: :ashamed:

Tervetuloaäippä takaisin ja lämmin halaus sinulle! :hug: :flower:

Kirsikalle : Onnea, nyt kun uusi kierto alkamassa!

Me vanhat arvon rouvat voimme raskautua, vaikka jku olisikin eri mieltä! :heart:



Niin Iloinen Rva Mikkupyy ja pienen pieni Pirpana :heart:

Ps mieskin tietää nyt virallisen työnimemme tälle ihmeellemme! :heart:
 
Voi Mikkupyy - Pikkumyy: Onnea Onnea!!
Sinä yllätit meidät täysin ja teitkin testin jo tänään! Näitä uutisia sitä on odotettu... :heart:
Nyt kyllä toivotan vaikka niitä tarrasukkia masuasukille masumatkalle, vaikka mikä olisi! :p

PS: Saadaanko me nähdä testikuvatkin jossakin vaiheessa, kun innostukseltasi tokenet? :heart:
 
Plättä:Ehdit ensimmäisenä! :D Kiitos paljon Onnitteluistasi! :flower: :D

Lapsellinen: Kiitos tarrasukista masuasukille masumatkalle!! :D :D :heart: :flower: , kiitos mysö ihanasta ruususta!

Juu kyllä kuvia laitan jahka akku lataantunut! :D

, blogissani toinenkin kuva, jos kiinnostaa;=))

Minä ja Pirpana :heart: :D

Muokkaus:Nämä seuraavat täältä:
http://www.helistin.fi/?page=3563490
» Hedelmöittymispäivä - 16.07.2008


» Laskettu aika - 08.04.2009


» Raskautta jäljellä -35 viikkoa, 6 päivää
:heart:

http://www.helistin.fi/?page=7642486&id=6781874#



 
ONNEA MikkuPyy JEEEEEEE !!!! (heittelen takaperin voltteja, varoen kristallipalloani) Aavistin tuon !! (Olen ihan sekaisin onnestasi) :hug: teidän koko perheelle & tarrasukkia sekä ikiliimaa että pienokainen pysyy matkassa loppuun asti.

Onnittelut myös Päivänkakkaralle ,.,,,,, ja kukas se kolmas olikaan ... Mimulille myös Onnea :hug: :hug: kaikille :heart:

En pysy nahoissani...

Tänään taas poljin 25 km ja teki hyvää. Mieskin mainitsi että olen jo hoikistunut... vaikka nesteet ne taitavat vain näin alkuun huveta. Muuten on ollut ihme päivä,,,, ihme itkuherkkä... joka asiasta kyyneleet valuu... *ymmällään*..

Olen vähän sanaton teidän plussanneiden onnesta... toivon sydämestäni että menee hyvin loppuun asti. :hug:
 
Kiitokset AinoEmilia! Huih kuinka hienon takaperin voltin teitkään!! :D :heart:
Kiva, kun painosi tippunut, miehet ovat tarkkasilmäisiä! :heart:

Mimmimamma,: Kiitokset myös onnitteluistasi! :flower:

Puhaltelen rashaushormoonipuhalluksia kaikille! :heart: +++++++++++++ :whistle:

Teen, kyllä vielä testejä, koska niitä on jäljellä, en tiedä minä aamuna? :saint:

Vieläkin ihmettelen, etten tiedä/en tuntenut, milloin minulla oli ovulaatio ja nyt olen raskaana! :heart:

Ikiemo: Minusta taisi kyllä olla yk 5. ja tietenkin kiitokset valtaisista Onnitteluistasi!


Hyvät illanjatkot kaikille! :heart: :heart: :D
 
Valtaisat onnitteluni sinulle! :flower: Eläytymistäni vielä lisää se kun itselläni on sama määrä ikävuosia kuin sinulla ja myös neljäs lapsi haaveissa :) Luin listasta nimesi kohdalta yk4. Tarkoittaako se, että neljännellä yrityskierrolla tulit raskaaksi? Mahtavaa! =)
Nyt vaan kaikkea parasta onnea sinulle ja Pirpanalle! Raskaana ollessa on sekin hieno homma, että silloinkin kun vain istuskelee paikallaan, tekee koko ajan mahtavaa uutta luovaa työtä.
JEEEEEEE!!! =)
ps. kiitos kaikista valaisevista etymologisista täti-tiedoista
 
palata mökiltä (paikasta jossa netti ei toimi) ja täällä on PLUSSIA vinoa pino!
Onnea Päivänkakkara, Mimmuli ja Pikku Myy!! Aivan SUPERIA!

Samalla pahoittelut kaikille joiden luokse täti on vielä tässä kierrossa löytänyt.

t. Mari
 
Huomenia kaikille!


Kiitokset ikiemo, Pennanen, ja Mari-66 onnitteluistanne!


Juu toivotaan , että tällä kerralla kaikki todella menisi hyvin, mutta yritän nyt elää silleen peloitta, mitä suinkin pystyn, tämä kuitenkin uusi ja arvokas raskaus, mistä pitää myös nauttia! :heart:

Tosiaan , kun katsomme pinoamme, meillä on todella hyvä plussausprosentti, koska pinohan on vasta tänä vuonna aloitettu!


Kun yleensä puhutaan , että parit 90% raskautuvat ensimmäisen yritysvuoden aikana! Tosin tämä/nämä luvut ehkä koskevat nuorempia haaveilijoita, mutta yhä useammathan todella haluavat ensimmäisen lapsensa vasta/ Tai jo 40v :D .

Kukaan lääkäreistä/hoitajista: Ei meille missään vaiheessa tätä kulunutta vuotta ole sanonut, että miksi ihmeessä noin "vanhana" vielä lapsia? Hyvä, niin, ettei kohdalleni ole sattunut niitä "törkeitä" hlökunnan edustajia, niitähän on olemassa myöskin!

Taidankin laittaa tänään gynelleni sähköpostia: Tässä kierrossa, kun en käynyt ultrassa, en käyttänýt hänen suosittelemaansa ovulaatiotesteriä clearbluen digitaalinen, enkä aloittanut Lugesteronien laittoa, Plussasin! Vieläkin ihmettelen asiaa! :heart:


Niin taustaani sen verran, että minulta poistettiin hormonikierukka 28.7.2007, ja menkat elokuussa saapuivat melkein heti poiston jälkeen, eli vuosi ja tässä sitä ollaan!



Mukavaa alkanutta päivää kaikille ja plussasäteitä jokaiselle!


Minä ja Pirpana :heart: :wave:

Muokkaus/lisäys: Kiitokset Onniluistanne Nuusku ja Elina67, juu ilman muuta tulette pien odottajien puolelle! :D :heart:
 

Yhteistyössä