40+ so what? (vol. 2)

Nyt on tässä osoitteessa kaikki tehty tämän kierron eteen. :) Huoh. Tämä olikin se raskain osuus. En ole nimittäin kovin innokas niissä hommissa. Mieskin jo tietää, että keskellä kiertoa minulla on kieroja taka-ajatuksia, ja vaikka hän itse pikemminkin kauhistelee uuden raskauden mahdollisuutta, hänkin pitää huolta siitä, että näihin aikoihin ei tule kahta vuorokautta pidempiä taukoja.

Pyrstötähden episodista tuli mieleen, että keskikierron aikaan harvoin vaivaudun edes riitelemään miehen kanssa, etten hukkaisi kallista mahdollisuutta. Niin ne ongelmat kasautuvat. Ehtii sitten riidellä vaikka kuukautisten aikaan. Sitä totisesti tuleekin tehtyä.

Nyt kuitenkin riittää. Onneksi mies on lähdössä muutamaksi päiväksi matkoille. Minä täällä saan keskittyä täysin äitinä olemiseen. Parin viikon kuluttua jännitetään.

Vähän vetävät mielen matalaksi nämä pinon keskenmenot. Itsestäkin tuntuu siltä, että jos vaikka vielä onnistuisi ne kaksi viivaa pissaamaan, niin kuinkahan pitkään se onni kestäisi. Sieltä, mistä aikaisemmin irtosi terhakoita munasoluja, tulee nimittäin tätä nykyä vähän jotain sinnepäin, ja lopputulos voi olla suunnilleen mitä tahansa.

Ei muuta kuin kaikilla selkä vastatuuleen. Tehdään mitä voidaan. Joku meistä onnistuu.
 
pyrstötähti
:'( olen tihrustanut reissussa kommarillani palstaa ja nyt huomasin että minulla on jäänyt väliin tekstejä ja sinun surullinen uutisesi osui silmiini vasta nyt. :hug: Osanottoni suruunne. Yritä jaksaa mennä tästä yli. Tuntuu sltä että meillä on nyt pinossa vastatuulta ja täytyy kovasti tsempata toisiamme. Menin sitten oikein lukemaan keskenmenopalstaakin ja en tiedä pitäiskö olla iloinen siitä että ei ole edes tärpännyt näillä vanhoilla muniksilla. :'( Mutta eihän tässä nyt aleta porukka masista kehräämään kuitenkaan. Säätiedotus lupasi jopa 12 astetta huomiseksi joten taidan poiketa uimaan B) .

Mutta olen kyllä ihan ihmeissäni että missä meidän pikkumyymme on? Ei kai hän yhtäkkiä voi hävitä ja jättää meitä,mutta ei hän ole toisissakaan pinoissa kirjoittanut. Nythän piti olla testaus ja kaikki. Toivottavasti ei ole hänelle tai perheelle sattunut mitään ikävää :|

OIkein rentoa lomaa lapselliselle se sitten alkaa vartin kuluttua sun eka lomapäivä. Minä olen jo puolimatkassa ja viikon päästähän jo pukkaa sitten töihinpaluressin päälle. No tuskin sentään. Lomat loppuu aina aikanaan ja jotenkin olen niin luottavainen että syksyn tullen meille alkaa tippua hirveenä noita plussia.

Harkitsen sitä luge-reseptin hakua vieläkin.Laiska lähtemään lääkäriin kun olen.Mutta jos herään aamulla ajoissa niin yritän saada ajan teekoohon. Rauhallisen oloinen 14 kp totisesti,testasin kyllä ja ovisviiva oli about samanvärinen kuin testiviiva mutta silti ei oikein tunnu niin kovasti kuin pari aiempaa kiertoa.Mutta yksi-kaksi päiväähän tässä vielä on. Ja simppojakin varmasti ui,pidän huolen siitä että ole vaaterissa ettei yksikään pääse uimaan väärään suuntaan :D Minulla taitaa olla melkoinen kriisi menossa oman ikäni suhteen ja tää uus avioliitto vauvakuumeineen vaan jotenkin pahentaa kriisiäni. Toivottavasti tää menee ohi,ehkä olen vatvonut asioita liikaa ystävieni kanssa ja nyt kun olen hieman raotellut heille että haluan vielä lapsen niin kukaan ei ymmärrä minua,olen saanut osakseni kyllä ihmetystä ja jopa käskyn lopettaa moinen hullutus :'( Joten olen sitten kuitannut asian että vitsi vitsi en kai mä tosissani ole. Ja koska tulevan lapseni isäkään ei ole innostunut mutta muuten kyllä ahkerasti mukana =) niin kyllä kai se kriisiä pukkaa.

Anyway, niin käy ku parrein on ja en aio periksi antaa vielä ensi kevääseen kyllä aion tosissani yrittää ja täsmäilyä ja ehkä lääkeapujakin käyttää. Niin hullu aikoo olla pyrstis.
 
pyrstötähti
mullahan oli ke-to varsin voimakkaat fiilikset mutta hiukka aikasesti kun yleensä 15-16 on mun huippupäivät joten oisko käyny niin että kun siirsin niillä primoilla kk myöhemmäksi niin sitten ovis toimiiki sen vanhan kierron mukaan,apua jos näin kävi ja hukkasin vähistä kierroistani yhden.ke-pe oli kuivakausi joten jos ovis oliki silloin niin vasta la oli siimaset liikkeellä,toki niitä keaamuna vielä oli kovasti väijymässä.No katsellaampa mitä pari seuraavaa pvää tuo tullessaan.Öitä kaikille
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


äippä67 (41).................kp2/26-39........y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)............kp4/25-43........?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp6/28-29........yk4...........4./1.yhteinen
Nuusku (42)..................kp7/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp8/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).........kp11/27-30.....y3v...........6.
ruujakengu.....................kp14/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp15/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp16/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp19/28-30.......?...............7.
AinoEmilia (43).............kp23/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp26/26-29......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp27/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp27/29............yk3...........4.
päivänkakkara67 (41)..kp36/26...........?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp45/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.

babo67 (41).............kp7/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp18/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]


Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyytävän kylmää huomenta. :eek:
Hitsinpimpulat, missä on mun kesälomahelteet?? :headwall: :LOL:
Ei hirveästi innosta mikään tällaisella ilmalla, ei edes shoppailemaan läheteminen, joten en lähtenyt. Jostain pitäisi kaivaa into pestä ikkunoita... :eek:

Pikkumyy näytti toisiin ketjuihin eilen kirjoittaneen että on kp5, joten muutin tuonne listoille...

Pyrstis: Hienoa ettet luovuta. :) Tuosta oviksen ajankohdasta en osaa sanoa, jotenkin on mielikuva, että kun ottaa progesteronia, se ovis myös siirtyisi eteenpäin, mutta enpä ole varma ollenkaan.

Plätällä hieman samanlaisia ajatuksia kuin mullakin. Ei mullekaan aina nuo keskikierron yrittämiset mitään helppoja ole, kun en ole sillä saralla kovin aktiivinen, mutta eihän se sentään mitään vastenmielistäkään ole, varsinkaan onneksi miehelle. :LOL:

Täällä ei ihmeitä; huomenna tän jakson viimeinen tabu naamaan ja sitten vain tätiä odottamaan. Lämpökäyrä menee samaan malliin kuten viimeksikin, että ylhäällä lämmöt pysyy vain kolme päivää ja sitten romahdetaan alas, joten eipä tässä niitä 1 % toiveita paljon elätellä. Mutta onneksi on loma, paistaisi vielä vaan aurinkokin, niin mikäs tässä ois ollessa... =)
 
Ei täällä oikeestaan. Aurinko paistaa, no ei nyt hellettäkään, mut pitkähihasella sentään tarkenee, lämpöä "eteläiset" +16 !

Mulla muuten oli lyhyt kierto edellisen piiiiiitkän vastapainoksi ja nyt jo menossa kp 4 uudesta kierrosta ja tulva on kuin Niagaralla ikään...(harkitsee pampersia... :D )

Aikamoiset menkkakivutkin kiitos vaan.

Minnille voimia kestää :hug:
 
Maanantaita!

Minnille osanottoni. Muista antaa surulle sen vaatima tila, vaikka matka varmasti auttaakin piristämään mieltä.

Itseäni vaivaa se, että rakastelu on alkanut taas olla melkein pelkkää lapsentekoa. Oviksen aikoihin pitää hommailla joka toinen päivä, mikä ainakin minun armaalleni on hiukan liian kiivas tahti. Joudumme välillä näkemään suoranaista vaivaa, että simot saadaan ammuttua kohteeseen. Se taas ikävästi kammitsoi spontaania nauttimista... Niin että tasan eivät käy onnen lahjat, Plättä.

Ovulaatio lienee ollut eilen tai tänään - onneksi. Pääsemme me vanhat edes hetkeksi lepoon...
 
En tiedä, oletteko te muut kokeneet sen: vapautumisen kateudesta. Tavallisesti katson naisia aina vähän siihen mallin, että arvioin, paljonko hedelmällisiä vuosia on jäljellä. Kun kymmenen vuotta nuoremmalla ystävällä kuuluu olevan kuukautiset, ajattelen salaa mielessäni, että onpa hyvä, ettei se ole raskaana. Alhainen Plättä. Täällä palstalla sen sijaan oma toiveeni ei ole keneltäkään pois eikä päinvastoin. Jollain tasolla toisen onnistuminen tuntuu vielä oikeammalta kuin mahdollinen oma. Jos vaikka lapsellinen67 tai Matsalu tulisivat raskaiksi, mikä ilo sitä olisikaan seurata: esikoinen tässä iässä.

Pyrstötähti on ehtinyt tulla tutuksi ympäristön asenteiden kanssa. Olen omalta kohdaltani ratkaissut asian niin, että en puhu tutuille mitään. Jos tulisin raskaaksi, sanoisin että hupsista vaan enpä olisi enää uskonut, mutta iloiseksihan tästä silti tulee. Luulen, että meikäläiset naiset, jotka toivovat lasta viimeiseen asti, tulevat paremmin tietoiseksi omasta iästään. Se joka päättää kolmekymppisenä, että lapsiluku jää tähän ja meidän perhe on valmis, ei välttämättä konkreettisesti huomaakaan omassa kropassaan, että tässä ollaan astumassa uuteen elämänvaiheeseen, kun ihmiset kuitenkin muussa suhteessa ovat nykyisin suhteellisen toimintakykyisiä pitkään.

Hyvä on kuitenkin jollekulle kertoa tuntemuksistaan. Te pinolaiset saatte toimia kuulijoina.

Tänään kävin neljän nuorimman kanssa kirjastossa, ja matkani kulki entisen äitiysneuvolani ohi. Liikun niillä kulmilla aika harvoin, ja minua hymyilytti, kun muistin, kuinka viimeisen jyrkän ylämäen ponnistus aina tuppasi heijastumaan verenpainelukemissa. Voi niitä ihania aikoja. Samalla tuli mieleen, että jos joulukuista keskenmenoa ei olisi tapahtunut, minulla olisi enää kuukausi laskettuun aikaan ja kiipeäisin mäkeä jo melkoisen kantamuksen kanssa. Niin ei vain käynyt, eikä se oikeastaan enää tuntunut surulliselta, suloisenhaikealta vaan.
 
Oman tekstini jälleen tisaalta tänne kopioin, kun laiska olen.

Yökukkuja huhuilee...
Huomenna ollaan lähdössä reissun päälle tuonne itä-suomeen

Juu lohtuja kaikille joilla niille tarvis oli se sitten suruun ta iloon niin näitä jakelen täällä kodin rauhasta nauttien. Meinaan kun oli sellainen hulina päivä täällä kaakon kulmalla.

Ensinnäkin jo aammusella tulla tupsahti vieraita pihaan (ukon sisko ja hänen miehensä >tiesimme heitä kyllä odottaa), Vaan se tiesi sitten kaupoille lähtöä, ruuan ja kahvin laittelua kaiken muun arkisen hösäyksen päälle, kun tuo reissuun lähtö aina teettää kaikkea ylimääräistä. Vaik eihän nuo pyykin pesut, ruuan laitot yms mitään ylimääräistä olo. Mut siltä ne tuntuvat silloin kun niitä hössöttöö kiireellä aikataulutetusti.
Joo ja tuota menoa ja meinikiä toi tähän taloon sitten lisää kun ukko-kultani ja minun teini ottivat yhteen ja se taasen tiesi minulle erotuomarin pestiä. Sekä aikuiselle selitystä siitä miten olisi pitänyt aikuisen tilanteessa toimia.
Lisäks sitten oli minulla pieni jännitys persauksilla, kuin suhtautuu teinini kun kuulee jotta huomenna meneekin mummilleen eikä isälleen niin kuin olettti. Mut tuo pelkoni onneksi osoitautui turhaksi > teini lopulta tuntui olevan oikeastaan vähän niin kuin helpottunut et ei isälleen tarvinnut mennäkään melkein kahdeksi viikoksi vaan hiukan reiluksi viikoksi.

Omaa (.)
Täällä on oltu yllättävän aktiivisia nyt alku kierron Liekö syynä se et olen ukkoa hyvänä pidellyt oikeen urkalla ja yrittänyt hänet muutoinkin suopeana pitää. On meinaan sellaista pikku harjoittelua tuol kammarin puolella aamun koitteessa usiamman kerran touhuiltu. Joten se mieltä on ylentänyt kun on saanut sittenkin ukkonsa leikkiin mukaan lämmitellyksi. Joten jospas se taasen tästä tulisi tuo kammari enemmän käyttöön noiden yksityistilaisuuksien järjestely paikkana.
Elikkä nyt innolla, mielenkiinnolla, uteliaana ja ennen kaikkea halukkaana odottelen seuraavaa puuha-hetkeä aikaa tämän kierron osalta puuhiin on ainakin tuonne torstaille. Öh ja mikäli ahkeria ollaan niin sitten se vasti piinallinen aika koittaakin loppu viikosta lähtien. NO. onneksi olen lupautunut töihin la 18.7 lähtien viikoksi niin on muutakin ajateltavaa tätylin ferrarin pakoilun ohella.

Oh ei nyt on hiivittävä tuonne ukon viereen ja yritettävä hänet aamulla viekoitella kammaripuuhiin.

Hyvää yötä!

-touhis-

Ps. Älkäähän huolestuko jos ei viestejä ilmaannu, kirjoittelen kyllä sitten kun reissusta palailen. :ashamed:
 
Huomenta! Autoa aletaan pakkailla, keula kohti Saimaan sinisiä selkiä. Kesälomapaikassa paasee varmaan vähän harvemmin kirjoittelemaan tänne palstalle, mutta kiitos kunnakirjaston ilmaisen netin, se kuitenkin ehkä harvakseltaan onnistuu.

Kateudesta:minä olin mielestäni jo lähes kokonaan selättänyt tuon inhan tunteen ennen toukokuun yllätysraskautta ja keskenmenoa. Seurailin mielelläni pikkulasten puuhia, saatoinpa joskus miehellekin huomauttaa, että "jos me olisi saatu lapsi, se olisi nyt ehkä tuon ikäinen." Eikä tuntunut missään!Lauantaiaamuna meillä kuunneltiin aina -miehen toiveesta- aamukahvilla radiosta Lasten puhelintoivekonserttia! Lapsettomuus oli siis ihan ok, salaa jopa iloitsin siitä rahahuolista vapaasta ja hilpeästä elämästä, jota miehen kanssa vietimme.

Alkanut ja loppunut raskaus on sitten muuttanut senkin asian. Joka kerta vihlaisee, kun ohi kulkee isomahainen nainen. On pakko ostaa jokainen naistenlehti tai muu aviisi, jossa kerrotaan "vanhana" raskaaksi tulleesta ihmisestä. Jokaista näköpiiriin tukevaa taatiaista katsoo sillä silmällä, että tuo voisi olla minun... Olen aivan sikakade!

Mutta tosiaan - näillä palstoilla on toisin. Kun tietää, kuinka harvinaisia tämän ikäisten raskaudet ovat, ei voi muuta kuin iloita jokaisesta plussasta. Tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa, jonne myös kirjoittelen, yhteinen menetyksen kokemus kantaa.

 
Lomalla taitavat useimmat meistä nyt olla, kun on niin hiljaista. Toivottavasti pino ei kuivu kokoon.

Sama täällä touhis, ukkokultaa haastan lemmenleikkiin tärkeään minkä kerkiän. Tosin itse olen ollut hiukan väsynyt tässä kierrossa, koska remontti vie voimia. Onneksi on näitä yhteisiä aamuja meilläkin jolloin se on niin makiaa puuhaa ja hyvä alku päivälle.

Säätila eteläsuomessa puolipilvinen +17. Oikein hyvä keli. Ei liian kuumaa remontin tekoon.

Oma kierto kääntyy loppua kohden ja jännitys tiivistyy. En oikein jaksa uskoa että olisi onnistanut tässä kierrossa. Olisi melkoinen onnellinen yllätys jos niin olisi käynyt. Eikös sitä sanotakin että kun lakkaa yrittämästä, alkaa onni potkia. Odotellaan ja katsotaan.

Mukavaa heinäkuuta jokaiselle ja plussatuulia. Ehkä vähän harvemmin nyt tulee tänne kommentoitua, mutta ainakin lukemassa käyn vähintään kerran päivässä.

:wave: - AinoEmilia -
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


gitte (39).......................kp1/28..............?...............1.
äippä67 (41).................kp3/26-39........y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)............kp5/25-43........?...............1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).......kp7/28-29........yk4...........4./1.yhteinen
Nuusku (42)..................kp8/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp9/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).........kp12/27-30.....y3v...........6.
ruujakengu.....................kp15/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp16/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp17/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp20/28-30.......?...............7.
AinoEmilia (43).............kp24/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp27/26-29......y1,5v.......1.
mimuli (42)...................kp28/29............yk3...........4.
päivänkakkara67 (41)..kp37/26...........?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp46/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.

babo67 (41).............kp8/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp19/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]


Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!
Pitää alkaa kohta lämmittämään uunia!! Ei oikein ole lomailmat... :(

Plättä: Minulla on ihan samanlaiset tuntemukset täällä palstalla. Jokainen plussa on suuri ilonaihe, eikä häivääkään katkeruudesta, jota sitten taas joskus tulee oikean elämän raskausuutisista. Ajattele, minun naapurissa asuu pariskunta, joilla on 5 lasta (vanhin 7 v. ) ja kuudes lapsi tulossa. Kyllä käy eräänkin kerran mielessä, että tasan ei mene onnen lahjat... Mutta näillä mennään mitä on, ei auta valittaa. :/

Toivotaan, että joku onnellinen pinolainen plussauutiset ruutuun piakkoin päräyttää. =)
 
pyrstötähti
jahuu nyt minä sen tein. Kuten muistatte olin ihan ihmessäni että olenko kadottanut ovikseni ja mitä vielä tänä aamuna heräsin, raiskasin nukkuvan mieheni pariin otteeseen :kieh: oikein kunnolla sitä suorastaan piiskasin ja hän raukka hädissään sihahti mulle että seksihullu mutta minä sanoin että niille töin mies avioliitossa ensisijaisesti lupautuu.

Aattelin sitten että mikä hitto on ja taas oli sellainen vähän inha tuoksukin makuuhuoneessa. Kiertopäivä 16 ja juuri äsken tekasin ovistestin ja TÄDÄÄÄÄÄÄÄÄ ihan kontrolliviiva kalpeena ja häpeissään sen viininvärisen ovisviivan vierressä värjötteli. No meikä sitten samoin tein päätti että nyt tai ei koskaan.Nyt se katotaan että soitan vaikka eläkkeellä olevan harmaahapsigynet antiikkisine ultrineen hätiin,nyt tsekataan mitä v....a tää meinaa.Että onko mulla pelkkää tuhnua niissä munasarjoissa ja että kait siellä täytyy jotain olla.Ja että nyt jos koskaan otetaan selvää ja kaikki apukeinot. Ei ku luottokortti laulamaan taas. No sain kuvitelkaas ajan, oli peruutusaika mun vaipaikkaan ei tosin omalle McDreamylle mutta anyway. Ja nyt ultratan sitten ja aion pyytää rakettipiikinkin jos antavat ja näyttää että jotain on.Ja ne tahmakapselit ja ehkä samoin tein rytmihäiriön varalta lääkkeet sillä aio sulkeutua tänä iltana makuuhuoneeseen ja onneksi ei tee heikkoo. Suoraan sanottuna koko ajan aivan hirveä panetus päällä. Eipä ihan näin hirveeltä oo tuntunu aikoihin. Tiedä mitä se progesteroni teetti sitten.

lapsellinen jos et oo nukkumassa niin googlaileppa että mitä se tarkottaa että toi mun ovis on nyt 16 päivä että onko se huono merkki tai enteilee sitä että kk tulee 12 päivän kuluttua ja homma ei ehdi valmistua.

No kuten huomaatte manian puolelle pukkaa ja oon viritelly jo itteni semmoseen vauvantekofiilikseen että ukkoriepu varmasti tarttee jo apua. Mutta armoa ei tipu,ei tänään :kieh:

Kelikin mitä mainioin ei tartte muka värjistellä terassesilla ja toreilla. Saa ihanasti kölliä sängyssä ja hommata itsellensä kevääksi kivaa käsityötä.

Terkut ja tsemiä kaikille. Ei anneta periksi girls uuteen nousuun vaan.tv:porno-pyrstis
 
Pyrstis: Enhän minä ole nukkumassa, vaan täällä netin ääressä päivystän 24/7. :LOL:
Onpa hienoa, että se ovis löytyi nyt! =)
Mä luulen, että se progesteroni sai jotenkin sun estrogeenitkin kiihdyksiin ja se hidasti munasolun kypsymistä. Toi on vain mun teoria, mutta kuitenkin. Luteaalivaihehan on yleensä aika vakio, joten tuskin sun menkat tulee nyt samaan aikaan kuin yleensä. Ja varsinkin jos saat ne luget, niin nehän tukee sitä keltarauhasta, joten homma ehtii kyllä valmistua jos on valmistuakseen. =)
Aika herkullisen kuuloinen asetelma siellä... :whistle:
Pistähän makkarin ovi munalukolla kiinni ja avain piiloon. :LOL:
 
pyrstötähti
yritin tossa ukolle ehotella pientä päiväkahvitusta josko piipahdan sen työmaalla. Se esitti sellaisen teorian että olisin täysin seonnut ja että hänen ois saatava vähän työmaalla huilia mikäli ylipäätään uskaltaa tullakaan tänään kotiin. Mutta selvä se,että imarreltujahan noin äijät on tommosesta munan ruinaamisesta. Eikä taida pöhkö ollenkaan tajuta että tässähän mennään viettien viemänä ihan varmasti ois sama vaikka minkäläinen pökkelö ois nyt kotona pökkimässä, varmaan kelpaisi. Mutta hyvä jos saa siitä itsetuntoa.

Mulla silloin viime to tuntui jomottelua vähän selässä asti ja siitä vähän säikähdin että onko ihan sekasi menny kierto. Onhan se tietty melkoinen cocktail. Mutta olen kyllä sitäki funtsinu että myyhän kertoi että silläki irtoilee joskus molemmin puolin samassa kierrossa lieneekö mahdollista. Toivottavasti myy palailee tännekin palstalle takasi.Lukaisin hänen kirjoittelunsa ja tuntuu että haluaa taustailla ja hengähtää ja pitää vähän lomaa kuumeilusta. ymärrettävää kyllä. Keskenmenokin varmasti raskas käydä läpi ja muutama tyhjä kierto kovilla odotuksilla ladattuna.Myy jos luet tämän, pliis, ÄLÄ JÄTÄ MEITÄ, ETHÄN!!! :heart:

No tää on taas tämmönen päivä, ihana ja toiveikas ja näitten varassa jaksaa rämpiä sitten niitä harmaampia säveliä. Kuulemisiin, tv:pyrstis
 
Pyrstis: Milloinkas se aika sinne lekuriin on? Meinaan, että ainakin jos halajaa sitä rakettipiikkiä, se varmaan pitäisi laittaa aika pian. Tosin epäilen, ettet tarvitse sellaista, koska sulla tuo lh nousee ilmeisesti tarpeeksi korkealle muutenkin ja munasolu irtoaa.

Jos irtoaa kaksi munasolua, se tapahtuu aikalailla vuorokauden sisällä, koska hormonien täytyy olla tietyllä mallilla siihen aikaan. Eli kovin kaukana toisistaan ne ei voi olla.
 
Minni :hug: Syvä pahoitteluni :hug:

Kiitos myös kaikille pahoitteluista omalla kohdalla :hug: Elämä etenee ja uudet aamut tuovat uudet tuulet tullessaan. Uudet testipaketit tilattu ja yritys jatkuu. Tästä tuntuu selviävän henkisesti huomattavasti paremmin, kuin viimekerrasta. Eihän tästä ehtinut iloita kuitenkaan kuin vain sen pienen pienen hetken.

pyrstis joku muukin siis tiirailee palstaa kommarilla en vaan minä :D Jos odottelen isäntää kaupasta (varaosa liikkeet, autoliikkeet) tai jotain, niin kyllä sitä tulee kommarilla jo palstaa tihrusteltua :D

Plussatuulahduksia :wave: Taustalla luurailija, Lumi-Marja B)
 
pyrstötähti
joo siis tänään iipeellä se on. Onko siis niin että kun se on noin selvä ja vahva ovisviiva ja fyysiset tuntemukset näin niin silloin se lh taso on hyvä ja riittää mutta eikö siihen pidä olla joku hurja pompsahdus tai jokin muukin että se sieltä muljahtaa kuorestaan ulos?Muistelen että sinä olet pähkäillyt sitä että jää se lh korkealle tasolle junnaamaan eikä oikeesti irtoa vai miten se menikään. Eli kait se viime viikolla jotain käynnisteli vanhaa tiisseliveturia tietty alko jo hätyyttäään että alkaakaahan vanhukset heräillä :LOL: Mä heräsin yöllä siihen kun oli niin hiivatin kuumakin yhtäkkiä ja menin sohvan nurkkaan ja aattelin että vaihkaritko pukkas. Mutta minä kyllä olen katsonut sv-koodini ja tiedän ikäni että ei ihme vaikka pukkaiski.Olen ilmeisesti sitä toista ääripäätä että jatkuu pitkään tää munistelu. Tietoisuus kuitenkin niiden laadusta pakkaa sitä murhetta välillä mieleen nostattamaan. No kyselen doktorilta neuvoja toivottavasti ei ole kovin asenteellinen ja kylläpä hän varmaan papereista näkee että olen purkutapaus ja toivoton antamaan periksi ja kivasti suhtautuu. Asiakas on kuningas ja rahalla kun maksaa niin palvelua pitää tulla tai jos ei tule oikeaa asennetta eikä millekään ryhdytä minä olen päättänyt etten maksakaan,en maksa kampaamossakaan jos tukkani ja fiilikseni pilaavat, ja huonosta ruuasta teen valituksen,kyllä sitä pitää pitää puolensa eikö vaan?Palveluammatissa ovat lääkärit samalla tavalla kuten me muutkin asiakastyötä tekevät.En ole kuullut kyllä että tuolla meidän lääkäriasemalla oikein tökeröitä lääkäreitä olisikaan. Mutta jos googlettelet ja tiedät jotain hyviä linkkejä,lueskelen tässä sadepäivän ratoksi ihan mielelläni.tv:pyrstis
 
pyrstötähti
kiva kuulla sinusta :hug: ja noin positiiisena olet sinä melkoinen energiapakkaus.Hienoa että rapisevat on tulossa,se että tulit ylipäätään raskaaksi on 100 % kuin monella meillä muulla.Ja eikös juuri täällä joku kirjoittanut siitä kuinka km:n jälkeen hirveän helposti raskautuu uudelleen.Joten tiespä vaikka heti tärppäis.No minun kuulumisia varmaan lukaisitkin vanha sotalaivue jälleen ilmassa ja meinaapa vielä oikein aseistautuakki.Palailen tohtorikuulumisilla viimeistään, :heart: pyrstis
 
Niin, mä luulen, että koska mulle ei tule selkeää lh-huippua (aika haaleat viivat testissä), se munis ei irtoa ja siksi se lh "jää päälle" eli vähän koholle kun se vaan yrittää ja yrittää irrottaa sitä munista. Mut tääkin on näitä mun omia teorioitani...

Se lh-huippuhan siihen muniksen irtoamiseen vaaditaan ja sulla se on. Ainoo sitten, että joku merkitys lienee kuitenkin keltarauhashormonillakin? En sitten tiedä riittääkö se, että se silloin ennen menkkoja ja oviksen jälkeen on kohillaan, vaan pitääkö sen juuri silloin ennen ovista alkaa nousemaan, kuten siinä käppyrässä jonka laitoin tänne jokin aika sitten. Eli jos siitä ois puutosta, voisko se estää oviksen?? En tiedä, kunhan spekuloin.
Pitäis varmaan googlettaa tuosta lh-huipusta, kun tosiaan pahoin pelkään, että mulla se jää vajaaksi. :/
 
Jäi mainitsematta, että viime kesänä testasin erilaisia ovistestejä, jotka piti tehdä aamulla. Niihin minä kyllä sain selvän viivan ja yhdessä kierrossa (joka meni oikein, mutta luteaalivaihe vain 8 pv ja ovis tosi aikaisin) se viiva häipyi muutaman päivän päästä. Ja olenhan mä noihin digitesteihinkin plussan saanut, mutten näihin halpaliuskoihin.
 
Heippaus kaikille! :hug: :flower: :flower:

Olette kyllä ihania, kun aidosti jo olitte huolissani minusta! :flower:

En minä ole kadonnut, ennätyslyhyt kierto oli vain 27 pvää.Jatänään jo kp 7/27 siis :heart: , Hanskoja en ole laittanut tiskiin, vaikka alakulo välillä vaivaa,kun ei onnistu! :headwall:

Jatketaan kuitenkin vielä, lomailemme siis ja en viitsi usein käydä sivuilla! :D

Tämä kierto ilman jopa ovulaatiotestejä! :D ..Onnistuukohan? :heart:

Menemme tänään serkkuni luo kylään, siellä 5 lasta: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Pahoittelut Minnille! :hug:

Lumi-Marjalle samoin pahoittelut! :hug:

Onnea kuumiin kesäöihin kaikille pinossa! :hug: :flower: :flower:


Jospa vielä Onnemme pienen ihmeen kautta kaikki saisimme! :heart:



Tervetuloa uudet mukaan! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Moikka!
Oma napa:kp1/28 eli täti punainen saapui punaisella ferrarillaan kylään hetki sitten ja olo on todella kamala ja saisi kyllä lähteä kylästä pois samantien,että päästään huhtivauvaa yrittämään alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 

Yhteistyössä