40+ so what? (vol. 2)

Onnea gitte uudesta työpaikasta :hug:
Tervetuloa mukaan Matsalu

Omaa napaa ; peuhailusta muutama päivä aikaa. Laskeskelin että ehkä juuri ja juuri jokunen siimahäntä on saattanut jäädä tyrkylle munista venaileen. Nyt ollaan oltu niin rättiväsyneitä ettei ole kertakaikkiaan jaksettu puurtaa. Nukahdettiin kesken touhun toissapäivänä :LOL: :LOL: Herätessä huomattiin että kesken jäi :LOL: Ehkäpä huomenaamulla villiinnytän ukkokullan kun saapuu töistänsä levänneenä :eek: , jos vaikka sattuisi ovis näin myöhäiseen jääneen. eilen illalla oli jumalaton vatsakipu ja vielä aamullakin tuntui. Olisikohan ovista? Vatsakin kyllä tyhjeni siinä supistelun omainessa kouristelussa, vaikkei oikein ripaskaa ollutkaan.

Tänään tuli postissa KuntoPlus lehti ja mukana jooga-DVD. Osteopaatti kauan sitten joogaa suosittelikin kipeään rankaani. Jospa kunto tästä kohentuu ja toivottavasti kilotkin karisee pikkuhiljaa. Ei välitetä liikakiloista Siskot :hug: Ei sitä hetkessä laiheliineiksi tulla, eihän maratooniakaan juosta harjoittelematta. :/

Mukavaa viikkoa kaikille ja aurinkoista säätähän on jo luvattukin, siitä mielikin piristyy.

Plussatuulia toivottelee AinoEmilia eteläsuomesta :wave:
 


Minulle voipi laittaa kp8/28 ja haaveissa 3.



Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Entinen YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


touhu tenava (45).........kp4/27-30.......y3v...........6.
pyrstötähti (47)............kp8/28..............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp9/28-31........?...............3.
pääpilvissä (45)............kp14/25-43......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp16/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp19/26-28......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp20/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp20/29............yk3...........4.
äippä67 (41).................kp24/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp25/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp26/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp26/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp29/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp34/................?...............3.
Mussukka67 (40)..........kp38/29...........yk11........2./1.yhteinen

babo67 (41)............kp30/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp11/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
............ja tervetuloa Plättä joukkoomme jossa meitä kypsään ikään ennättäneitä on niin usiamman lapsosen mailmaan saattaneita kuin ensimäisen toivojiakin. :wave:

Tuo nimimerkkisi vaikuttaa jotenkin tutulta :headwall: :D Olemmekohan mahdollisesti jossain "tavanneet" aijemmin? :whistle:

Tuota kirjoitustasi lukiessani huomasin siinä olevan monia samoja tuntemuksia kuin itsellänikin on. Usein mielessäni myös samat aatokset jaksamisesta pyörivät, sillä itsellänikin tuo esikko on 17vuotta ennättänyt täyttää ja kuopus alkuvuodesta 4vuotta saavutti. Joten paljon on elämään mahtunut niin iloja kuin murheitakin lasten kasvatuksen myötä.

Viimeisin onnen, ilon ja stressinhelpottajan aihe saapui tänään postilaatikkoomme. Nimittäin tuo teini 15v pääsi, kuin pääsikin opinahjoon jonne alku kesästä jäi toiselle varasijalle. :D Joten voinette uskoa äidin huokaiseen helpotuksesta > nyt on tytöllä mieleisensä jatko-opinto paikka elokuun alussa. Tuo paikka on muuten samaisessa koulussa jossa itse olen opiskellut jo viime talven ja jatkan elokuussa. :LOL:
Toisaalta tyytyväinen olen, mut toisaalta hiukan jännään miten sovimme samaan kouluun. :headwall: :whistle:
Vaan kylläpä muuttui tuon teinin omakin ilme ja olo tuosta tänään tulleesta tiedosta, taatusti helpottunut on hänkin :) kun ei tarvitse miettiä lähtemistä opiskeluun joka ei kiinnostanut kuulemma pätkääkään.

-touhis-

ps. Voi apua kun ukkoani vierelle tuonne kammariin kaipaan. :| No, ei auta kunin pitää sänky lämpimänä vaik ei teitoa olekkaan tuleeko ukko-kulta kotiin huomenna, yli huomenna vai milloin. :headwall:
 
Tervetuloa mukaan Plättä. :flower:
Vaikket tunnustakaan haaveilevasi seitsemättä, se ei estä minua lisäämästä sinua listoille. :saint:

Ruujakengu: Muistanko väärin, vai oliko sulla vastaamisen suhteen ongelmia? Sivun alalaidassa pitäisi olla "vastauslaatikko", johon voi pinoon kirjoittaa ilman lainausta.
Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Tosin toivoin, että olisit tullut kertomaan plussauutisia. :heart: =)

Noin yleisesti +++++++++++ näistä haaveilen, rutkasti tähän pinoon, kiitos.
 
pyrstötähti
mukaan plättä ja pitkästä aikaa ruujakengukin,muistinkohan matsalun jo toivottaa jos en niin halausten kera toivotan nyt :hug:

Huh kun tuntuu että aika matelee että pääsee rapistelemaan taas. Ja toisaalta kyllä saakin madella ettei tää vaivanen ainoa kesäloma ihan heti kulu loppuun :D

Mukavalta tuntuu nähdä että meitä on näitä huippuhieno joukkue täällä jännäilemässä. Harmi että pinonperustaja karpalo on nyt toistaiseksi taka-alalla, ois kiva kun hän olisi mukana kun näin hienon pinon meille alunperin teki.

Uskon että syksyn mittaan entisiä tulee takaisin ja saamme lisäporukkaa. Mua jänskättää ihan hulluna että miten lumilamppumarjan käy vahvistuuko plussa. Mutta onko mulla oikea fiilis että myystä ei kuulu pihaustakaan missähän hän nyt mahtaa olla,liekö reissussa?

Meikäläinen täällä uutterasti aamua iltaa ja siinä välillä kyllä parhaan kykynsä mukaan on vauvantekopuuhissa,täytyy sanoa että koskaan ennen en ole näin topakasti yrittämällä yrittänyt. Oikeen joskus tuntuu että olen säilönyt itseeni tarpeeksi siimasia vaikka koko tämän pallonpuoliskon hedelmöitykseen B) Ja toi mun huppana ukko joka ei oikeestaan halua edes lapsia vaan jaksaa niitä uutterasti mulle toimittaa :LOL:

Ihanaa keskiviikkoa teille kaikille,mulla on tainnut pujahtaa jokunen sääski päivän aikana kotiin,melkoinen vipellys tuntuu pöydän alla pitkin sääriä joten taitaa tulla levoton yö :x
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Nuusku (42)..................kp2/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp3/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).........kp6/27-30.......y3v...........6.
ruujakengu.....................kp9/28.............?...............3.
pyrstötähti (47)............kp10/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp11/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp14/28-30.......?...............7.
pääpilvissä (45)............kp16/25-43......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp18/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp21/26-28......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp22/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp22/29............yk3...........4.
äippä67 (41).................kp26/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp27/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
päivänkakkara67 (41)..kp31/26...........?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp40/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.

babo67 (41).............kp2/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp13/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Huomenta naiset! =)

Eikös se ollut niin, että Pikkumyy testaa viimeistään tänä aamuna?
Mussukka ja Päivänkakkara eivät ole käyneet kertomassa kuulumisiaan... jospa siellä hykerrellään plussien kanssa, eikä muistu mieleen, että täällä vanhat kanat odottavat kuulumisia. :wave: :p

Mulla ihan selvästi on muuttunut ovistestien näytöt tän kuurin kanssa. Nyt ekaksi niitä lähes plussia tuli sunnuntaina, maanantaina haaleampaa ja sitten taas eilen samanlainen kuin sunnuntaina. :eek: Ennen viivat on olleet tummana vain yhtenä päivänä... Mitä meinannee?
Mun pitää kyllä googlettaa mikä vaikutus ovikseen progesteronilla on. Muistelen, että se hieman nousee jo hieman ennen ovista ja estrogeeni laskee. Ajattelin että ensi kierrossa voisi kokeilla ottaa vaikka puolikkaan progesteronin parina päivänä siinä välissä kun vaihdetaan pelkästä estrogeenistä molempiin... eli pienempi annos kuin tuossa kuurissa on. Mulla jo ennestään olevat progesteronit on samaa ainetta kuin tässä yhdistelmässä...
Tulipa sekava sepustus... :LOL:
 
pyrstötähti
keskiviikkoo täältäkin, varmaan kantsii kokeilla jos lapsellinen olet huomannut että sulla heti muuttui kiertokulku näillä tableteilla,voihan hyvin olla että niillä saadaan suotuisat hormonit kohdilleen ja ovikset toimimaan ja limakalvo kasvamaan kunnolla.Mulla itsellä taas alkaa jo vähän tuntua oviksen lähestyminen ja on se melko aikaista mutta en ole testaillut olen muutaman päivän pois ukon luotaki joten luotan siihen että ennenkin se 14-16 päivinä on kunnolla tärähtänyt.Eri asia on tietty kuinka ankeeta on hukata nämä hyvät päivät ennen hoo-hetkeä,silloinkinhan ainakin muistaakseni torpeedolla tärppäsi.No pakkohan tässä on elää elämää muutenkin kuin tän kalenterin mukaan ja la-su on 13-14 ja palailen silloin maisemiin. Kirjoittelen reissun päältä lisää, terkut vaan täältä hirmu-ukkosrintaman keskeltä tv: pyrstis
 
Tervetuloa Plättä! Ja kiitos sille, joka kirjasi minutkin pinoon.

Kävin terveysasemalla Hcg-mittauksessa. Käytävällä tuli vastaan vanha tuttu, joka itse on saanut nuorimman lapsensa 46-vuotiaana ja jolle olin itsekin jo ehtinyt raskaudestani kertoa. Nyt piti sitten kertoa keskenmenosta. Hänellä oli kaksi tuntia odotusaikaa vastaanotolle ja se siinä käytävällä jutellessa sitten menikin. Samanlaisia hankalia vaiheita oli heilläkin ollut ennenkuin olivat lopulta lapsensa saaneet.

Keskustelusta jäi se käteen, että toivo on hyvä asia. Toiveikkuus parantaa omaa oloa, saattaapa jopa auttaa erittämään raskauden alkamiselle suotuisia hormonejakin. Ainakaan siitä ei ole mitään haittaa. Vaikka välillä antaa itselleen luvan toivoa, se ei mitenkään estä sopeutumasta todelliseen tilanteeseen sitten kun se on edessä.

Itse olen jokseenkin matalaviritteinen ihminen. Ja lääkärit ovat vielä sanoneet, että keskimäärin minun ikäiselläni, siis 44 v. naisella on 5 % mahdollisuus tulla raskaaksi. Että siitäkin on aika vaikeaa riemua repiä. Tästä huolimatta aion nyt kylmästi ruveta toiveikkaaksi, niin paljon kuin sielu suinkin sietää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matsalu:
Keskustelusta jäi se käteen, että toivo on hyvä asia. Toiveikkuus parantaa omaa oloa, saattaapa jopa auttaa erittämään raskauden alkamiselle suotuisia hormonejakin. Ainakaan siitä ei ole mitään haittaa. Vaikka välillä antaa itselleen luvan toivoa, se ei mitenkään estä sopeutumasta todelliseen tilanteeseen sitten kun se on edessä.
Jotenkin noin minäkin ajattelen. Mulle on lyöty 1 % mahdollisuus -faktat tiskiin, mutta en vain ole valmis vielä luopumaan. Kuten profiilissanikin kerron, tämä haaveilu on tavallaan osa luopumisprosessia, kun en kertakaikkiaan kykene hyppäämään suoraan siihen luovuttamiseen.
Minulla aika haaveilun aloittamisesta diagnoosiin oli niin lyhyt, että siinä ajassa mieli ei pysynyt kyydissä sen mukaan mitä faktat olivat.

Joten elättelen täällä niitä olemattoman pieniä toiveita ja varmaan jatkan niin kauan kuin psyyke vaatii. Tosin tottakai jossain vaiheessa täytyy se loppukin tulla ja jos näin ei ala käydä... niin... sitten se vaatii jo ammattiapua. Toistaiseksi tunnen itseni vielä ihan normaaliksi. :LOL:
 
Pienen pieni loma on käytetty B) olipa kivaa olla vaan !

Tänä aamuna mulla oli se gyne. Gyne suorastaan huudahti, että mulla on todella siistit "paikat" :whistle: (kuuluisko mun olla ylpeä :D ) ja kuulemma niin siistit limakalvot ETTÄ ! Kiertohan on puolessa välissä ja hän bongasi munarakkuloitakin, joten kaiken pitäisi olla kunnossa. Rauhoitteli mua, että ihan normaalia on nuo kiertoheittelyt, nuoremmillakin, sekä sanoi, että jos ei mitään vaihdevuosioireita ole, kuten mulla ei olekaan, niin ei syytä huoleen. Sanoi, että jos et tahdo kierukkaa pitää, vaan toivotte vielä pikkuista perheeseen, niin mitään estettä sille ei ole :flower: Ihana täti :heart: antoi pikkuriikkisen toivoa mullekin =) No, ikä tekee JOKATAPAUKSESSA tehtävänsä, mutta mehän mennäänkin periaatteella "tulee-jos-on-tullakseen" ja sanomattakin on selvää, että jos tärppää niin ollaan enemmän kuin onnellisia siitä, mutta jos ei, niin senkin kanssa osataan elää.

Ihana hellepäivä ! Lomalaiset nauttii ja toiset painaa töitä ! No, onneksi on ihanat kesäillatkin olemassa !

Ei lannistuta, toivossa on hyvä elää (muidenkin kuin sen täin :LOL: )

Tsemppiä i h a n jokaiselle ja plussiaaaaaaaaaaaaaaaaaa :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Lapsellinen, sama se on meilläkin. Yllätysraskauden myötä virisi jo aikoja sitten haudattu toive omasta lapsesta. Meille taisi käydä niin, että vasta sitten, kun todella olin raskaana, tajusimme, kuinka paljon olimme lasta kaivanneetkaan. Raskaus ja keskenmeno ja se kaikki hässäkkä kävi niin äkkiä, että olemme ihan pihalla. Uuden yrityksen aloittamisella ja syksyllä odottavalla lapsettomuushoidolla ostamme ikäänkuin lisää aikaa sopeutumiseen. Minä olen määritellyt asian näin: voisimme tämän rysäyksen jälkeen mennä terapiaan, maksaa paljon rahaa ja saada sielunrauhan. Toisaalta voimme mennä lapsettomuushoitoihin, maksaa paljon rahaa ja saada sielunrauhan. Joka tapauksessa JOTAIN on nyt pakko tehdä, että voimme lapsettomuuteemme uudelleen sopeutua, jos se edessä on.
 
Minnekkäs tämä pino oli kadonnut, kakkos sivulle. Pitääpä nostella ja tunnustan, kopsaan tuolta toisesta pinosta tekstin...laiskuus yllätti.

Nyt on uusi kamera hommattuna ja otin sit kuvan siitä haamusta, jonka sain. Kuivunut toki, mutta jonkinmoinen viiru tuossa vielä näkyy.



Sit toinen uutinen. HCG arvo tänään 145 :heart: Söin jotain mausteista (mitä ennen olen kyllä voinut syödä ja sain kamalan allergisen reaktion. Kävin lääkärissä ja tietysti kyselivät kaiken mahdollisen ja lekuri päätti siitä paikasta, että veritesti tehdään ja sen mukaan olen todellakin raskaana Lääkärin mukaan HCG arvo ei ole viitearvojen yläpäässä, joten ovis on ollut kiertoon nähden myöhäisessä vaiheessa. Mutta normaali arvo kuitenkin tälle viikolle.

Nyt vain alkaa sit se pelko, että tämän päiväinen kortisonipiikki ja kaikki se muu hässäkkä aiheuttaa jotain ongelmia. Lääkäri ei osannut sen enempää ennusteita antaa, mutta uskoo, ettei vaikuta raskauteen näin varhaisessa vaiheessa. Pysyis nyt vaan pieni matkassa. Ei tahdo oikein vielä uskoa, että tästä tuli kuin tulikin totta

Lääkäri vain sanoi, ettei pissassa kaikilla näy kovinkaan äkkiä hormooni, joten ei kannata kuulemma olla huolissaan, vaikka ei vielä muutamaan päivään kotitesteissä kunnon plussa näkyisikään. Mistähän päätteli, että tulee harrastettua testailua

Sekavan iloisin mielien, Lumi-Marja ja :heart:4+0:heart:

PS: "Taskulampputaiteilija" kiittää kaikkia tsempituksestä :wave: Odottelen täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä teidän plussia ja missäs luuraa Rouva Pikkumyy! Jatkan taustavakoilua täällä edelleen B)
 
Tulimpa vain.....
.......kuulumisia kurkkimaan, mut suht hiljaista näyttää tänään olleen.

No, mut ilo-uutisen täältä suunalta suomineitoa tiedotan UKKO-KULTANI eilen ilta myöhällä rautatie asemalta kotiin sain hakea. Ja voinette vaan kuvitella, kuin tämä mamma ukkoaan hyvänä piti ja viereen todella liki työnnyin nukkumaan. Vaan väsyjä oltiin molemmat joten unisaarelle yhdes matkan teimme. Mut mut tänään aamulla olikin meitin kammaris yksiyistilaisuus Huuuuuuu ja morkkis mässäilyistäni oli tipo tiessään.
Ja jälleen omia tekstejäni lainailen. :ashamed:

-touhis-

ps. Tänään käytiin autokuumetta hiukan jäähdyttelemässä. Niin no tai sen piti jäähtyä, mut tais kyl käydä toisin päin. :LOL: :LOL: :LOL: Löyty meinaan useampi meille sovelias vaihtoehto ja nyt sitten pitäis miettiä mitkä käydään koeajamassa, :headwall:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Nuusku (42)..................kp3/28..............?...............4.
mimmimamma (46)......kp4/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).........kp7/27-30.......y3v...........6.
ruujakengu.....................kp10/28...........?...............3.
pyrstötähti (47)............kp11/28............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp12/28-31.......?...............3.
Plättä (43)....................kp15/28-30.......?...............7.
pääpilvissä (45)............kp17/25-43......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp19/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp22/26-28......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp23/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp23/29............yk3...........4.
äippä67 (41).................kp27/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp28/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
päivänkakkara67 (41)..kp32/26...........?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp41/29...........yk11........2./1.yhteinen
Matsalu (44)..................kp?.....................?..............1.

babo67 (41).............kp3/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp14/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 4 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Onnittelut Lumi-Marjalle Näin homma etenee. :hug:

Oman ovikseni sekä raskautumisen suhteen olen pessimisti tässä kierrossa. Jos se oli aikainen kuten nuorempana oli, saattaa olla että osui kohdilleen, mutta jos vasta näinä päivinä /-muutama taaksepäin, emme hyödyntäneet. Remonttiväsy on vienyt vauvantekovoimat. Mutta täytyyhän sitä muutakin elämää olla kuten joku taas viisaasti muistutti.

Takan pystytys on vielä iso urakka ensi viikolla. Sen jälkeen riittää nyhräämistä sisustamisen kanssa varmaankin aina pitkälle syksyyn saakka. Se on mukavaa puuhaa kun tulee ihan uusi ilme kotiin. Malttaakohan sitä lomailla ollenkaan. Parin viikon päästä katoan maailman tuuliin muutamaksi päiväksi. Ukkokullan kanssa matkustamme tunnin lentomatkan päähän ulkomaille. Rentoudumme neljä päivää kaksin ja sitten taas jaksamme.

Nyt täytyy lähteä viemään nuorinta rippikouluun. Täällä sataa vettä tällä hetkellä :(

Tsempittäjä AinoEmilia
 

Yhteistyössä